NEP KAASKOP!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef wise het volgende:
lid worden van een nieuwsbrief? pff, steek die 15 euro maar lekker in je reet.
*haalt voor 15 euro aan pizza's bij de AH
Boehoe, een nieuwsbriefquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef wise het volgende:
lid worden van een nieuwsbrief? pff, steek die 15 euro maar lekker in je reet.
*haalt voor 15 euro aan pizza's bij de AH
Linkje in de OP?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zie deel 1
Vandaag gratis eten bij thuisbezorgd.nl
Nee...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:54 schreef Jesse_ het volgende:
is het nou alleen pizza?
Ik wilde wat bekers Ben & Jerry's gaan bestellen
Ja, die bezorgkosten moeten wel binnen de 15 euro vallen. Je krijgt niet 15 euro korting als je bv. voor 20 euro aan eten besteld. De totale bestelling mag de 15 euro niet overschrijden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is het nou echt gratis? dus INC bezorgkosten?
Ja...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is het nou echt gratis? dus INC bezorgkosten?
hier moet je dus mee oppassen he. sommige restaurants willen dat niet leveren, bijv. sommige domino's. omdat er minimaal 1 hoofdgerecht bij moet zitten. en op zo'n manier verneuk je dan je kans op een gratis maaltijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:54 schreef Jesse_ het volgende:
is het nou alleen pizza?
Ik wilde wat bekers Ben & Jerry's gaan bestellen
Dus ik haal wat patat en een berenhap, en de bezorgkosten zijn 5 euro. en totaal is het 9 euro. Dan hoef ik dus geen cent te betalenquote:
5 turkse pizza's met vlees voor 15 euro.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga toch lekker stamppot eten.
Paupers die één gratis pizza willen scoren
Als je tussen 19.00 en 19.09 besteld wel jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus ik haal wat patat en een berenhap, en de bezorgkosten zijn 5 euro. en totaal is het 9 euro. Dan hoef ik dus geen cent te betalen?
Of is het alleen pizza's? (lees ik net in de OP)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je tussen 19.00 en 19.09 besteld wel ja
Nee, de enige limiet is ¤15 per bestelling en adresquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of is het alleen pizza's? (lees ik net in de OP)
Vergeet je de verzendkosten dan niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
5 turkse pizza's met vlees voor 15 euro.
In your face met je één gratis pizza
Gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vergeet je de verzendkosten dan niet?
De pizzeria waar ik altijd bestel heeft een redelijk chille, maar simpele, pizza zoals salami voor 6 euro.
Welke lompe voorwaarden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom zijn die lompe voorwaarden nu pas bekend?
Welke lompe voorwaarden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom zijn die lompe voorwaarden nu pas bekend?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef Jarno het volgende:
Machtig mooi desillusie topic voor morgenavond 19:10!. Tvp dus.
NEE.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:06 schreef Scorpie het volgende:
Ow nu zie ik het. Alleen pizza`s dus. Jammer.
Doch de eerste keer dat deze voorbij komtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ga vanavond wat bestellen. Als die bezorger dan langskomt gooi ik het weer op straat. Zo van, JA IK HEB HET TOCH GEKOCHT!!HAHAHAH11211einz!!!lol!!
Jij wel, faalhaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ga vanavond wat bestellen. Als die bezorger dan langskomt gooi ik het weer op straat. Zo van, JA IK HEB HET TOCH GEKOCHT!!HAHAHAH11211einz!!!lol!!
WHAHAHHAHAHA HEB JIJ DE BEZORGER EVEN FLINK TE PAKKEN WHEHHEHE AHHAHAHBH HOEOOHOEOHOEquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je kan niet alleen pizza bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Opzich wel logisch dat je alleen pizza kan bestellen. Anders zou je even paar biertjes kunnen krijgen voor niks.
Klinkt waarschijnlijk hipper.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom heet de actie dan gratis-pizza actie
maakt voor tb ook niets uit, maar sommige restaurants leveren nou eenmaal niet alleen maar bier. vaak willen ze dat er ook een hoofdgerecht bij zit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:11 schreef CaptainCookie het volgende:
En wat maakt het voor die website nou uit of ze voor 15 euro aan pizza of voor 15 euro aan bier doneren
Waarom staat dat er dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan niet alleen pizza bestellen
Als je tussen 19.00 en 19.09 besteld is er een betaaloptie 'gratis'. Je betaald dus niks vooraf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar hoe werkt het nu echt dan? Moet je ook echt eerst betalen en dat je dan die 15 euro terug krijgt, of wordt de korting direct verrekend zodat je niets hoeft te betalen? Ik heb het idee dat dit een hele grote faal gaat worden.
Bier is duurder dan een pizza voor een restaurant.En niet elke winkel heeft veel bier in huis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:11 schreef CaptainCookie het volgende:
En wat maakt het voor die website nou uit of ze voor 15 euro aan pizza of voor 15 euro aan bier doneren
Ah, mooi. Dan loop ik in ieder geval geen risico.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je tussen 19.00 en 19.09 besteld is er een betaaloptie 'gratis'. Je betaald dus niks vooraf.
Het heet de gratis pizza actie maar er zijn ook restaurants die niet eens pizza verkopen. Zie het eigenlijk ook nergens in de voorwaarden staan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Citeer jij eens de zin waar staat dat je alleen pizza mag bestellen
Je krijgt het van de website, niet van de restaurants. De restaurants krijgen dus gewoon de normale verkoopprijs voor het bier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Bier is duurder dan een pizza voor een restaurant.En niet elke winkel heeft veel bier in huis.
Armoedzaaiersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Top! Nodig wat vrienden uit en vreten maar
klopt jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je tussen 19.00 en 19.09 besteld is er een betaaloptie 'gratis'. Je betaald dus niks vooraf.
...en als je die niet ziet?!?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef based het volgende:
[..]
klopt ja
en dingen in het opmerkingen veld zetten als: 'deze bestelling is gratis' oid hebben geen nut, tenzij je echt de betaaloptie: 'deze bestelling is gratis' hebt gezien
Nederlanders & Gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef NoShitSherlock het volgende:
Stelletje schooiers hier zeg. Als er ergens gratis eten is te halen is iedereen er bij.
dan is het dus niet gratis....quote:
Ja, en?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef NoShitSherlock het volgende:
Stelletje schooiers hier zeg. Als er ergens gratis eten is te halen is iedereen er bij.
duh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef NoShitSherlock het volgende:
Wat nou? Wij zijn gewoon trotse en fiere Nederlanders.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is toch niet erg ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef NoShitSherlock het volgende:
Nederlanders hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef NoShitSherlock het volgende:
LEZEN! GVDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Smolderbeard het volgende:
Als ik nou bij Domino's een pizza bestel en ik doe er nog een bijgerecht bij zoals kaneelbroodjes..
Is er dan de kans dat ze het alsnog annuleren omdat je alleen pizza mag bestellen?
Of is het maar slap geklets dat je alleen pizza mag bestellen?
Niet nu al naar de excuses grijpenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:22 schreef based het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat het echt zo druk gaat worden vanaaf....
maar mensen, we gaan ons best doen
zolang de servers het houden komt het allemaal goed
Als die avatar van jou is mag die neus er wel wezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef Karina het volgende:
Waar heb je eigenlijk die voorwaarden vandaan? Ik zal wel met mijn neus kijken, maar op de site kan ik ze niet vinden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:35 schreef Runfun het volgende:
Als die avatar van jou is mag die neus er wel wezen
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef Karina het volgende:
Waar heb je eigenlijk die voorwaarden vandaan? Ik zal wel met mijn neus kijken, maar op de site kan ik ze niet vinden.
Wat een mongolen hier die denken dat je alleen pizza's mag bestellen, omdat het Gratis-Pizza-Actie heetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Smolderbeard het volgende:
Als ik nou bij Domino's een pizza bestel en ik doe er nog een bijgerecht bij zoals kaneelbroodjes..
Is er dan de kans dat ze het alsnog annuleren omdat je alleen pizza mag bestellen?
Of is het maar slap geklets dat je alleen pizza mag bestellen?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef kikoooooo het volgende:
Jezuskanker wat een domme mensen hier. Echt alleen maar achterlijke vragen
Sexy bitchquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef kikoooooo het volgende:
Jezuskanker wat een domme mensen hier. Echt alleen maar achterlijke vragen
Waarom dat dan, aap?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Stekelbees het volgende:
Een topic vol met replies van gierige, armzalige studentjes.
Priceless.
Jij zou natuurlijk netjes wachten tot het 19.10u is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Stekelbees het volgende:
Een topic vol met replies van gierige, armzalige studentjes.
Priceless.
Nee, in het subforum: culinair.. en dan bij een topic over pizzaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef onearmedman het volgende:
Moet ik hier bestellen? [ afbeelding ]
Hou nou toch eens op met die msn emoticonquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef onearmedman het volgende:
Moet ik hier bestellen? [ afbeelding ]
Wat een mongool die denkt dat je niet alleen bier mag bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:38 schreef seetjai het volgende:
[..]
Wat een mongolen hier die denken dat je alleen pizza's mag bestellen, omdat het Gratis-Pizza-Actie heet![]()
Dat staat toch niet in de voorwaarden.
Gewoon bestellen wat je wilt tot 15 euro (wel met 1 hoofdgerecht dus niet alleen bier)
moet toch eten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Stekelbees het volgende:
Een topic vol met replies van met gierige, armzalige studentjes.
Priceless.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op met die msn emoticon
En ja, je kunt hier je bestelling plaatsen tussen 19.00 en 19.09
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef wise het volgende:
ik mag van me boven, onder en zijburen ook bij hun bestellen.
Dat wordt dus (incl mezelf) 2 pizza's per adres. 5x2 is 10 pizza's
of zal ik per adres wat anders bestellen. 5 gerechten = 5x gratis eten in de week
LULZ
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:01 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Die investering van ¤ 19.44 voor een persoonlijk aanpasbaar spamfilter begint zich steeds meer terug te verdienen
Haha, mooi hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:04 schreef paulzurrr. het volgende:
Shit en wat als je nou minimaal 15 euro aan dingen moet bestellen? Bezorg kosten niet mee gerekend...
je moet maximaal aan 15 euro dingen bestellen, bezorg kosten wel meegerekentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:04 schreef paulzurrr. het volgende:
Shit en wat als je nou minimaal 15 euro aan dingen moet bestellen? Bezorg kosten niet mee gerekend...
Bestel dan ook ijs, als je dat kunt wegstoppen in de vriezer dan heb je er nog een tijdje wat aan. Een pizza ofzo 5 dagen bewaren en dan eten lijkt me niet zo lekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef wise het volgende:
ik mag van me boven, onder en zijburen ook bij hun bestellen.
Dat wordt dus (incl mezelf) 2 pizza's per adres. 5x2 is 10 pizza's
of zal ik per adres wat anders bestellen. 5 gerechten = 5x gratis eten in de week
LULZ
Ja maar dan werkt het dus niet omdat je tot 15 euro gratis kan bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet maximaal aan 15 euro dingen bestellen, bezorg kosten wel meegerekent
anders werkt het niet
Oh, ik zag juist een minimum van 15 euro aan bestelling en er komen dan bezorgkosten bijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:10 schreef paulzurrr. het volgende:
[..]
Ja maar dan werkt het dus niet omdat je tot 15 euro gratis kan bestellen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je moet gewoon binnen de grens van 15 euro blijven ,inc verzendkosten , dan is er niks aan de hand
Komen ook nog transactiekosten bij van iDEAL, maar daar moet je niet op letten hoop ik?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je moet gewoon binnen de grens van 15 euro blijven ,inc verzendkosten, dan is er niks aan de hand
geen idee, nooit wat besteld online van thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Shrien het volgende:
[..]
Komen ook nog transactiekosten bij van iDEAL, maar daar moet je niet op letten hoop ik?
Nooit kosten extra gehad met IDEALquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Shrien het volgende:
[..]
Komen ook nog transactiekosten bij van iDEAL, maar daar moet je niet op letten hoop ik?
Whehequote:
Mongooltjes zijn uitgesloten van deelname.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ze krijgen betaald via thuisbezorgd.nl dus ik zie er geen voordeel voor de bedrijvenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef wise het volgende:al die bedrijven gooien hun prijzen ff sneaky omhoog
15 moet minimum zijn om te kunnen bestellen¡¡
Er staat onder dat je voor minimaal 15 euro moet bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef Runfun het volgende:
[..]
Niks aan de hand toch, op die 5 keer stokbrood met kruidenboter na![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt zag ik alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er staat onder dat je voor minimaal 15 euro moet bestellen
Als dan je bezorgkosten van 2,50 er nog bijkomen zit je op 17,50, en dan mag niet volgens de actie
Serieus, wat een mongolen hier...
Die bezorg kosten zitten er al bij, het was 12,50 + 2,50 bezorgkosten, precies 15 euro dus...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er staat onder dat je voor minimaal 15 euro moet bestellen
Als dan je bezorgkosten van 2,50 er nog bijkomen zit je op 17,50, en dan mag niet volgens de actie
Serieus, wat een mongolen hier...
Jij bent ook een echte mongool. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus bezorgkosten komen er ALTIJD bij ?
je MOET dus voor 15 euro bestellen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte mongool. Gefeliciteerd!
Voorderest is alles minimaal 20 of 50 euroquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:29 schreef sp3c het volgende:
ja naja dan kun je dus niet bij sole mio bestellen
lekker fucking belangrijk
Fucker, nog even en niemand kan door overbelaste servers iets bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:29 schreef Dionysiou het volgende:
Ik doe ook mee
Zo ook even mijn collegas vertellen!
lolquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef paulzurrr. het volgende:
[..]
Voorderest is alles minimaal 20 of 50 euro
Komen er nog bezorgkosten bij of zit dat bij de 15 euro inbegrepen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte mongool. Gefeliciteerd!
Grieks?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:29 schreef Dionysiou het volgende:
Ik doe ook mee
Zo ook even mijn collegas vertellen!
Ja, maar 5 Turkse pizza's lijken me nogal veel voor 1 persoonquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:17 schreef Runfun het volgende:
[..]
Armoedzaaiersper adres mag je maar 1 keer bestellen.
Weet nietquote:
GVDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf![]()
je moet gewoon totaal op 15 euro uitkomen? en in die 15 zitten de verzendkosten al in.
Dan krijg je het gratis mee?
of mag je ook lager zitten?
Waar is je MSN emo?quote:
Wat neem jij Zappertje?quote:
Dan ben je te vroeg met bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alvast besteld, nu 1x F5en en bestellen en hopen dat dat gaat lukken ivm drukte
hahaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef Runfun het volgende:
[..]
GVDJAAAAAHAAAAA FUUUUFFFUUUUUUUUUUUUUUU!
Jezus christus. Wat heb ik medelijden met jouw ouders om jouw domheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf![]()
je moet gewoon totaal op 15 euro uitkomen? en in die 15 zitten de verzendkosten al in.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jezus christus. Wat heb ik medelijden met jouw ouders om jouw domheid.
ik bedoel eigenlijk dat ik al heb aangevinkt wat ik wil gaan bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef Runfun het volgende:
[..]
Dan ben je te vroeg met bestellen [ afbeelding ]
JIJ NIET GVDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha
Dus je mag ook lager bestellen?
Ja je moet precies op 15,00 uitkomen met verzendkosten erbij. Bij 14,99 is het niet gratis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha
Dus je mag ook lager bestellen?
je kan toch wel voor jezelf nadenken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jah iedereen zit wat anders te lulle hier
Gquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
LEZEN GVDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef Dayshine het volgende:
Welke betaalmethode zou je moeten selecteren? Of maakt dat geen flikker uit
Wilde iets Chinees gaan testen maar zie net dat je daar alleen contant kunt betalen, dus doet dat restaurant niet mee aan de actie. Blijven nu alleen nog een paar tokkietoko's over waar zwaarbehaarde snorremansen in de keuken staan, dus ik twijfel nogquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wilde iets Chinees gaan testen maar zie net dat je daar alleen contant kunt betalen, dus doet dat restaurant niet mee aan de actie. Blijven nu alleen nog een paar tokkietoko's over waar zwaarbehaarde snorremansen in de keuken staan, dus ik twijfel nog
gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef Dayshine het volgende:
Ik schaam me voor een mede-Heracliedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
... en weet je wat die snorremansen door de knoflooksaus doen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wilde iets Chinees gaan testen maar zie net dat je daar alleen contant kunt betalen, dus doet dat restaurant niet mee aan de actie. Blijven nu alleen nog een paar tokkietoko's over waar zwaarbehaarde snorremansen in de keuken staan, dus ik twijfel nog
Hey, Toontje is ook in dit topic.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef Dayshine het volgende:
Ik zit al met me hoofd bij vanavondquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik schaam me voor een mede-Heraclied
Hoe ziet dat uit?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik schaam me voor een mede-Hereclit
Omg gast zit mijn quotes niet te verklotenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omg gast zit mijn quotes niet te verkloten
Nerveus voor Haarlem of de klodder kwak door je knoflooksaus?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit al met me hoofd bij vanavond
Dat laatste smult hij alleen vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nerveus voor Haarlem of de klodder kwak van mij door je knoflooksaus?
Ik ben meer in voor een bak Bami met babi pangangquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nerveus voor Haarlem of de klodder kwak door je knoflooksaus?
Godsamme waar zit je met je hoofdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben meer in voor een bak Bami met babi pangang
Ojaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Godsamme waar zit je met je hoofdChinezen doen niet mee want daar moet je contant betalen. Flapdrol
Wie zegt dat je bij elke chinees contant moet betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Godsamme waar zit je met je hoofdChinezen doen niet mee want daar moet je contant betalen. Flapdrol
Streekgenoten onderling, stuk strontquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wie zegt dat je bij elke chinees contant moet betalenStuk stront
Zapperquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Streekgenoten onderling, stuk stront
gratis is dan ook niet zo duur .... komen ze het nog brengen ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen zien gratis eten en gelijk gaan die hersenen uit en is het HEBBEN HEBBEN HEBBEN.
Emmen ook maar 4 hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef kikoooooo het volgende:
In Almelo hebben ze geloof ik maar 6 restaurants op Thuisbezorgd. Wat een faaldorp.
Dat lukt niet met prijzen tegenwoordig van 1,99 etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef MissJ het volgende:
kutkutkut!
Bij de sushi boer waar ik wil gaan bestellen moet je voor minimaal 15 euri bestellen. Bezorgkosten wel 0,00.
Dus als ik dat wil moet ik voor precies 15 euri bestellen, anders is het niet gratis
ze hebben er 10. Toch genoegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef kikoooooo het volgende:
In Almelo hebben ze geloof ik maar 6 restaurants op Thuisbezorgd. Wat een faaldorp.
Lekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Runfun het volgende:
[..]
Die wil ik je ook wel gratis bezorgen
jaaa het is me gelukt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Runfun het volgende:
[..]
Dat lukt niet met prijzen tegenwoordig van 1,99 etc.
Bohh gek!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Oh ja, dit wordt 'm!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
jaaa het is me gelukt!
Dit gaat 'm denk ik worden vanavond:
Uw bestelling
1xAvocado maki ¤3,00
1xShake maki ¤3,75
1xKushi maki ¤6,50
1xKani ¤1,75
Bezorging:GRATIS
Totaal prijs:¤15,00
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef Catch22- het volgende:
stelletje kneuzen
best gewoon een pizza met desnoods wat kip ofzo.. tot op de cent nauwkeurig uitrekenen hoeveel je kan fiksen is echt heel erg kneuzig
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef Catch22- het volgende:
stelletje kneuzen
best gewoon een pizza met desnoods wat kip ofzo.. tot op de cent nauwkeurig uitrekenen hoeveel je kan fiksen is echt heel erg kneuzig
Halloquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef Catch22- het volgende:
stelletje kneuzen
En dan ook nog maar hopen dat niet alle servers daar 9 min lang overbelast zijnquote:
Die reacties van jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lowlife. Als dit het lichtpuntje in je leven is, kun je er beter gelijk een einde aan maken.
Kick n chickenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Bohh gek!![]()
Daar kan ik met mijn Americana panpizza + kicknchicken niet tegenop!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mischien nu juist welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga echt geen fooi geven, btwJullie?
Echt niet, dan gaat het hele idee van gratis bestellen weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef Lakitu het volgende:
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef Lakitu het volgende:
Niet alleen gratis pizza maar ook niet alles gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef 720Flip het volgende:
Debielen, ik lees hier gratis pizza actie en daar weer gratis eten. Ik heb geen zin om mijn tijd te verspillen om dit topic door te lezen.
Ik snap wel dat jullie e-penis krimpt, maar vertel eens. Is er nou alleen gratis pizza? Of alles.
Dat was niet de eerste vraag wat je stelde. wees voortaan duidelijker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef 720Flip het volgende:
Debielen, ik lees hier gratis pizza actie en daar weer gratis eten. Ik heb geen zin om mijn tijd te verspillen om dit topic door te lezen.
Ik snap wel dat jullie e-penis krimpt, maar vertel eens. Is er nou alleen gratis pizza? Of alles.
Wie is hier nou een debiel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef 720Flip het volgende:
Daarom, betalen via iDealquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Leuk hoe iedereen in deze hoax traptSucces straks als je ineens moet betalen en schaamtevol moet uitleggen dat je dacht 'dat het gratis was omdat dat op het internet stond.'
Ja, sorry. Iedereen leest alle topics door wat jij gepost hebt. Laat ik nou nét dat topic gemist hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef 720Flip het volgende:
Nee. Ik heb in het vorige topic al een aantal keer gepost, en al die posts waren behulpzaam.
Nu lees ik ineens gratis pizza actie, en dus niet een gratis voedsel actie.
Dus sterf
dan laat ik mn laptop showen aan de bezorgerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Leuk hoe iedereen in deze hoax traptSucces straks als je ineens moet betalen en schaamtevol moet uitleggen dat je dacht 'dat het gratis was omdat dat op het internet stond.'
Staat er in de OP dan dat je alleen pizza's kunt bestellen ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef 720Flip het volgende:
Nee. Ik heb in het vorige topic al een aantal keer gepost, en al die posts waren behulpzaam.
Nu lees ik ineens gratis pizza actie, en dus niet een gratis voedsel actie.
Dus sterf
Kan je voortaan mensen quoten? Dan is het beter te begrijpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef 720Flip het volgende:
Ik had het niet tegen jou, overigens had je je vorige reactie wat beter kunnen formuleren
En je denkt werkelijk dat de bezorger ook maar iets geeft om een nieuwsbericht op Fok.nl?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan laat ik mn laptop showen aan de bezorgermet het nieuwsbericht in volle glorie en de actie
Ik wil niet flauw doen, maar ik zei al dat ik het hier en daar lees. Dit houd dus niet alleen FOK!forum in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef seetjai het volgende:
[..]
Staat er in de OP dan dat je alleen pizza's kunt bestellen ?
en ik neem aan dat pizza gewoon voedsel voor jou betekent
Ja, mijn foutquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je voortaan mensen quoten? Dan is het beter te begrijpen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ga een goedkope pizza margarita bestellen met bier (anders kom ik niet uit)
Mongool.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bezorgingskosten zijn gratis dus dat is weer een biertje meer.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:17 schreef paulzurrr. het volgende:
Mensen die het nog niet geloven ()
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/
Hoe meer mensen het niet geloven, hoe beter. Minder kans dat het plat ligt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:17 schreef paulzurrr. het volgende:
Mensen die het nog niet geloven ()
Even zoeken hier in de buurt, misschien worden het wel 2 pakjes Javaanse Jongens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam zelfs een restaurant tegen waar ze sigaretten op de kaart hadden staan
Ik zou voor de zekerheid maar iDeal gebruiken danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef Frankii het volgende:
Weet iemand hoe het werkt? Kun je het volledige betaalscherm overslaan ofzo? Niet dat ze daalijk aan de deur staan en alsnog geld willen
Nou?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:16 schreef Runfun het volgende:
Ik weet hoe je op 1 adres meerdere bestellingen gratis kunt laten bezorgen
Pieterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef Frankii het volgende:
Weet iemand hoe het werkt? Kun je het volledige betaalscherm overslaan ofzo? Niet dat ze daalijk aan de deur staan en alsnog geld willen
Optie 2, anders loop je te veel geld mis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik ga proberen te bestellen bij New York Pizza via thuisbezorgd vanavond.
Wat ga ik bestellen?
Ik twijfel nog...
# Optie 1: Double tasty! large 35cm, cheese, new york ¤14,46
# Optie 2: Dunne bodem pommodori pesto 30cm dunne bodem + Cheeseburger pizza 25cm ¤14,98
# Optie 3: New york 30cm dunne bodem + Two-bite cinnamonrolls ¤14,69
Wat zal ik kiezen? Ik neig op dit moment toch naar optie 3, New York is de lekkerste pizza. Optie 1 is groter, maar dan is de helft zonder lekkere topping. Optie 2 zijn 2 pizza's, alleen twijfel ik of die cheeseburger pizza te vreten is, en dan moet ik 1 pizza in de koelkast doen voor morgen o.i.d.
Gefeliciteerd. Jij bent officieel ook een mongool.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef Frankii het volgende:
Jij bent ook een mongool.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid maar iDeal gebruiken dan
Hoiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jij bent officieel ook een mongool.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Er komt dus 1 euro bij als je met iDeal wil betalen. Wat is slimmer, toch maar kiezen dan voor de contante betaling met als risico dat je een conflict krijgt met de bezorger of eventueel die ene euro betalen als je je bestelling precies op 15 euro hebt staan?
quote:
Enigstequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hey kankerkneus, jij bent hier de enigste grootste mongool hoor. Sukkel.
Ik ook, anders hongerlijden, blombollen uit de grond trekken en de tijden van onze grootjes herbeleven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef Knuffleheinz het volgende:
Nou benieuwd of ik te eten ga krijgen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |