Mischien nu juist welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga echt geen fooi geven, btwJullie?
Echt niet, dan gaat het hele idee van gratis bestellen weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef Lakitu het volgende:
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef Lakitu het volgende:
Niet alleen gratis pizza maar ook niet alles gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef 720Flip het volgende:
Debielen, ik lees hier gratis pizza actie en daar weer gratis eten. Ik heb geen zin om mijn tijd te verspillen om dit topic door te lezen.
Ik snap wel dat jullie e-penis krimpt, maar vertel eens. Is er nou alleen gratis pizza? Of alles.
Dat was niet de eerste vraag wat je stelde. wees voortaan duidelijker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef 720Flip het volgende:
Debielen, ik lees hier gratis pizza actie en daar weer gratis eten. Ik heb geen zin om mijn tijd te verspillen om dit topic door te lezen.
Ik snap wel dat jullie e-penis krimpt, maar vertel eens. Is er nou alleen gratis pizza? Of alles.
Wie is hier nou een debiel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef 720Flip het volgende:
Daarom, betalen via iDealquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Leuk hoe iedereen in deze hoax traptSucces straks als je ineens moet betalen en schaamtevol moet uitleggen dat je dacht 'dat het gratis was omdat dat op het internet stond.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |