Grieks?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:29 schreef Dionysiou het volgende:
Ik doe ook mee
Zo ook even mijn collegas vertellen!
Ja, maar 5 Turkse pizza's lijken me nogal veel voor 1 persoonquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:17 schreef Runfun het volgende:
[..]
Armoedzaaiersper adres mag je maar 1 keer bestellen.
Weet nietquote:
GVDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf![]()
je moet gewoon totaal op 15 euro uitkomen? en in die 15 zitten de verzendkosten al in.
Dan krijg je het gratis mee?
of mag je ook lager zitten?
Waar is je MSN emo?quote:
Wat neem jij Zappertje?quote:
Dan ben je te vroeg met bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alvast besteld, nu 1x F5en en bestellen en hopen dat dat gaat lukken ivm drukte
hahaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef Runfun het volgende:
[..]
GVDJAAAAAHAAAAA FUUUUFFFUUUUUUUUUUUUUUU!
Jezus christus. Wat heb ik medelijden met jouw ouders om jouw domheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf![]()
je moet gewoon totaal op 15 euro uitkomen? en in die 15 zitten de verzendkosten al in.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jezus christus. Wat heb ik medelijden met jouw ouders om jouw domheid.
ik bedoel eigenlijk dat ik al heb aangevinkt wat ik wil gaan bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef Runfun het volgende:
[..]
Dan ben je te vroeg met bestellen [ afbeelding ]
JIJ NIET GVDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha
Dus je mag ook lager bestellen?
Ja je moet precies op 15,00 uitkomen met verzendkosten erbij. Bij 14,99 is het niet gratis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha
Dus je mag ook lager bestellen?
je kan toch wel voor jezelf nadenken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jah iedereen zit wat anders te lulle hier
Gquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
LEZEN GVDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef Dayshine het volgende:
Welke betaalmethode zou je moeten selecteren? Of maakt dat geen flikker uit
Wilde iets Chinees gaan testen maar zie net dat je daar alleen contant kunt betalen, dus doet dat restaurant niet mee aan de actie. Blijven nu alleen nog een paar tokkietoko's over waar zwaarbehaarde snorremansen in de keuken staan, dus ik twijfel nogquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wilde iets Chinees gaan testen maar zie net dat je daar alleen contant kunt betalen, dus doet dat restaurant niet mee aan de actie. Blijven nu alleen nog een paar tokkietoko's over waar zwaarbehaarde snorremansen in de keuken staan, dus ik twijfel nog
gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef Dayshine het volgende:
Ik schaam me voor een mede-Heracliedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
... en weet je wat die snorremansen door de knoflooksaus doen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wilde iets Chinees gaan testen maar zie net dat je daar alleen contant kunt betalen, dus doet dat restaurant niet mee aan de actie. Blijven nu alleen nog een paar tokkietoko's over waar zwaarbehaarde snorremansen in de keuken staan, dus ik twijfel nog
Hey, Toontje is ook in dit topic.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef Dayshine het volgende:
Ik zit al met me hoofd bij vanavondquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik schaam me voor een mede-Heraclied
Hoe ziet dat uit?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik schaam me voor een mede-Hereclit
Omg gast zit mijn quotes niet te verklotenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omg gast zit mijn quotes niet te verkloten
Nerveus voor Haarlem of de klodder kwak door je knoflooksaus?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit al met me hoofd bij vanavond
Dat laatste smult hij alleen vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nerveus voor Haarlem of de klodder kwak van mij door je knoflooksaus?
Ik ben meer in voor een bak Bami met babi pangangquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nerveus voor Haarlem of de klodder kwak door je knoflooksaus?
Godsamme waar zit je met je hoofdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben meer in voor een bak Bami met babi pangang
Ojaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Godsamme waar zit je met je hoofdChinezen doen niet mee want daar moet je contant betalen. Flapdrol
Wie zegt dat je bij elke chinees contant moet betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Godsamme waar zit je met je hoofdChinezen doen niet mee want daar moet je contant betalen. Flapdrol
Streekgenoten onderling, stuk strontquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wie zegt dat je bij elke chinees contant moet betalenStuk stront
Zapperquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Streekgenoten onderling, stuk stront
gratis is dan ook niet zo duur .... komen ze het nog brengen ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen zien gratis eten en gelijk gaan die hersenen uit en is het HEBBEN HEBBEN HEBBEN.
Emmen ook maar 4 hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef kikoooooo het volgende:
In Almelo hebben ze geloof ik maar 6 restaurants op Thuisbezorgd. Wat een faaldorp.
Dat lukt niet met prijzen tegenwoordig van 1,99 etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef MissJ het volgende:
kutkutkut!
Bij de sushi boer waar ik wil gaan bestellen moet je voor minimaal 15 euri bestellen. Bezorgkosten wel 0,00.
Dus als ik dat wil moet ik voor precies 15 euri bestellen, anders is het niet gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |