Ja, sorry. Iedereen leest alle topics door wat jij gepost hebt. Laat ik nou nét dat topic gemist hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef 720Flip het volgende:
Nee. Ik heb in het vorige topic al een aantal keer gepost, en al die posts waren behulpzaam.
Nu lees ik ineens gratis pizza actie, en dus niet een gratis voedsel actie.
Dus sterf
dan laat ik mn laptop showen aan de bezorgerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Leuk hoe iedereen in deze hoax traptSucces straks als je ineens moet betalen en schaamtevol moet uitleggen dat je dacht 'dat het gratis was omdat dat op het internet stond.'
Staat er in de OP dan dat je alleen pizza's kunt bestellen ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef 720Flip het volgende:
Nee. Ik heb in het vorige topic al een aantal keer gepost, en al die posts waren behulpzaam.
Nu lees ik ineens gratis pizza actie, en dus niet een gratis voedsel actie.
Dus sterf
Kan je voortaan mensen quoten? Dan is het beter te begrijpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef 720Flip het volgende:
Ik had het niet tegen jou, overigens had je je vorige reactie wat beter kunnen formuleren
En je denkt werkelijk dat de bezorger ook maar iets geeft om een nieuwsbericht op Fok.nl?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan laat ik mn laptop showen aan de bezorgermet het nieuwsbericht in volle glorie en de actie
Ik wil niet flauw doen, maar ik zei al dat ik het hier en daar lees. Dit houd dus niet alleen FOK!forum in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef seetjai het volgende:
[..]
Staat er in de OP dan dat je alleen pizza's kunt bestellen ?
en ik neem aan dat pizza gewoon voedsel voor jou betekent
Ja, mijn foutquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je voortaan mensen quoten? Dan is het beter te begrijpen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ga een goedkope pizza margarita bestellen met bier (anders kom ik niet uit)
Mongool.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Leuk hoe iedereen in deze hoax traptSucces straks als je ineens moet betalen en schaamtevol moet uitleggen dat je dacht 'dat het gratis was omdat dat op het internet stond.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |