LEZEN! GVDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Smolderbeard het volgende:
Als ik nou bij Domino's een pizza bestel en ik doe er nog een bijgerecht bij zoals kaneelbroodjes..
Is er dan de kans dat ze het alsnog annuleren omdat je alleen pizza mag bestellen?
Of is het maar slap geklets dat je alleen pizza mag bestellen?
Niet nu al naar de excuses grijpenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:22 schreef based het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat het echt zo druk gaat worden vanaaf....
maar mensen, we gaan ons best doen
zolang de servers het houden komt het allemaal goed
Als die avatar van jou is mag die neus er wel wezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef Karina het volgende:
Waar heb je eigenlijk die voorwaarden vandaan? Ik zal wel met mijn neus kijken, maar op de site kan ik ze niet vinden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:35 schreef Runfun het volgende:
Als die avatar van jou is mag die neus er wel wezen
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef Karina het volgende:
Waar heb je eigenlijk die voorwaarden vandaan? Ik zal wel met mijn neus kijken, maar op de site kan ik ze niet vinden.
Wat een mongolen hier die denken dat je alleen pizza's mag bestellen, omdat het Gratis-Pizza-Actie heetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Smolderbeard het volgende:
Als ik nou bij Domino's een pizza bestel en ik doe er nog een bijgerecht bij zoals kaneelbroodjes..
Is er dan de kans dat ze het alsnog annuleren omdat je alleen pizza mag bestellen?
Of is het maar slap geklets dat je alleen pizza mag bestellen?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef kikoooooo het volgende:
Jezuskanker wat een domme mensen hier. Echt alleen maar achterlijke vragen
Sexy bitchquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef kikoooooo het volgende:
Jezuskanker wat een domme mensen hier. Echt alleen maar achterlijke vragen
Waarom dat dan, aap?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Stekelbees het volgende:
Een topic vol met replies van gierige, armzalige studentjes.
Priceless.
Jij zou natuurlijk netjes wachten tot het 19.10u is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Stekelbees het volgende:
Een topic vol met replies van gierige, armzalige studentjes.
Priceless.
Nee, in het subforum: culinair.. en dan bij een topic over pizzaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef onearmedman het volgende:
Moet ik hier bestellen? [ afbeelding ]
Hou nou toch eens op met die msn emoticonquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef onearmedman het volgende:
Moet ik hier bestellen? [ afbeelding ]
Wat een mongool die denkt dat je niet alleen bier mag bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:38 schreef seetjai het volgende:
[..]
Wat een mongolen hier die denken dat je alleen pizza's mag bestellen, omdat het Gratis-Pizza-Actie heet![]()
Dat staat toch niet in de voorwaarden.
Gewoon bestellen wat je wilt tot 15 euro (wel met 1 hoofdgerecht dus niet alleen bier)
moet toch eten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Stekelbees het volgende:
Een topic vol met replies van met gierige, armzalige studentjes.
Priceless.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op met die msn emoticon
En ja, je kunt hier je bestelling plaatsen tussen 19.00 en 19.09
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef wise het volgende:
ik mag van me boven, onder en zijburen ook bij hun bestellen.
Dat wordt dus (incl mezelf) 2 pizza's per adres. 5x2 is 10 pizza's
of zal ik per adres wat anders bestellen. 5 gerechten = 5x gratis eten in de week
LULZ
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:01 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Die investering van ¤ 19.44 voor een persoonlijk aanpasbaar spamfilter begint zich steeds meer terug te verdienen
Haha, mooi hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:04 schreef paulzurrr. het volgende:
Shit en wat als je nou minimaal 15 euro aan dingen moet bestellen? Bezorg kosten niet mee gerekend...
je moet maximaal aan 15 euro dingen bestellen, bezorg kosten wel meegerekentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:04 schreef paulzurrr. het volgende:
Shit en wat als je nou minimaal 15 euro aan dingen moet bestellen? Bezorg kosten niet mee gerekend...
Bestel dan ook ijs, als je dat kunt wegstoppen in de vriezer dan heb je er nog een tijdje wat aan. Een pizza ofzo 5 dagen bewaren en dan eten lijkt me niet zo lekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef wise het volgende:
ik mag van me boven, onder en zijburen ook bij hun bestellen.
Dat wordt dus (incl mezelf) 2 pizza's per adres. 5x2 is 10 pizza's
of zal ik per adres wat anders bestellen. 5 gerechten = 5x gratis eten in de week
LULZ
Ja maar dan werkt het dus niet omdat je tot 15 euro gratis kan bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet maximaal aan 15 euro dingen bestellen, bezorg kosten wel meegerekent
anders werkt het niet
Oh, ik zag juist een minimum van 15 euro aan bestelling en er komen dan bezorgkosten bijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:10 schreef paulzurrr. het volgende:
[..]
Ja maar dan werkt het dus niet omdat je tot 15 euro gratis kan bestellen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je moet gewoon binnen de grens van 15 euro blijven ,inc verzendkosten , dan is er niks aan de hand
Komen ook nog transactiekosten bij van iDEAL, maar daar moet je niet op letten hoop ik?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je moet gewoon binnen de grens van 15 euro blijven ,inc verzendkosten, dan is er niks aan de hand
geen idee, nooit wat besteld online van thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Shrien het volgende:
[..]
Komen ook nog transactiekosten bij van iDEAL, maar daar moet je niet op letten hoop ik?
Nooit kosten extra gehad met IDEALquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Shrien het volgende:
[..]
Komen ook nog transactiekosten bij van iDEAL, maar daar moet je niet op letten hoop ik?
Whehequote:
Mongooltjes zijn uitgesloten van deelname.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ze krijgen betaald via thuisbezorgd.nl dus ik zie er geen voordeel voor de bedrijvenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef wise het volgende:al die bedrijven gooien hun prijzen ff sneaky omhoog
15 moet minimum zijn om te kunnen bestellen¡¡
Er staat onder dat je voor minimaal 15 euro moet bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef Runfun het volgende:
[..]
Niks aan de hand toch, op die 5 keer stokbrood met kruidenboter na![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt zag ik alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er staat onder dat je voor minimaal 15 euro moet bestellen
Als dan je bezorgkosten van 2,50 er nog bijkomen zit je op 17,50, en dan mag niet volgens de actie
Serieus, wat een mongolen hier...
Die bezorg kosten zitten er al bij, het was 12,50 + 2,50 bezorgkosten, precies 15 euro dus...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er staat onder dat je voor minimaal 15 euro moet bestellen
Als dan je bezorgkosten van 2,50 er nog bijkomen zit je op 17,50, en dan mag niet volgens de actie
Serieus, wat een mongolen hier...
Jij bent ook een echte mongool. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus bezorgkosten komen er ALTIJD bij ?
je MOET dus voor 15 euro bestellen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte mongool. Gefeliciteerd!
Voorderest is alles minimaal 20 of 50 euroquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:29 schreef sp3c het volgende:
ja naja dan kun je dus niet bij sole mio bestellen
lekker fucking belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |