LEZEN! GVDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Smolderbeard het volgende:
Als ik nou bij Domino's een pizza bestel en ik doe er nog een bijgerecht bij zoals kaneelbroodjes..
Is er dan de kans dat ze het alsnog annuleren omdat je alleen pizza mag bestellen?
Of is het maar slap geklets dat je alleen pizza mag bestellen?
Niet nu al naar de excuses grijpenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:22 schreef based het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat het echt zo druk gaat worden vanaaf....
maar mensen, we gaan ons best doen
zolang de servers het houden komt het allemaal goed
Als die avatar van jou is mag die neus er wel wezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef Karina het volgende:
Waar heb je eigenlijk die voorwaarden vandaan? Ik zal wel met mijn neus kijken, maar op de site kan ik ze niet vinden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:35 schreef Runfun het volgende:
Als die avatar van jou is mag die neus er wel wezen
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef Karina het volgende:
Waar heb je eigenlijk die voorwaarden vandaan? Ik zal wel met mijn neus kijken, maar op de site kan ik ze niet vinden.
Wat een mongolen hier die denken dat je alleen pizza's mag bestellen, omdat het Gratis-Pizza-Actie heetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Smolderbeard het volgende:
Als ik nou bij Domino's een pizza bestel en ik doe er nog een bijgerecht bij zoals kaneelbroodjes..
Is er dan de kans dat ze het alsnog annuleren omdat je alleen pizza mag bestellen?
Of is het maar slap geklets dat je alleen pizza mag bestellen?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef kikoooooo het volgende:
Jezuskanker wat een domme mensen hier. Echt alleen maar achterlijke vragen
Sexy bitchquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef kikoooooo het volgende:
Jezuskanker wat een domme mensen hier. Echt alleen maar achterlijke vragen
Waarom dat dan, aap?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Stekelbees het volgende:
Een topic vol met replies van gierige, armzalige studentjes.
Priceless.
Jij zou natuurlijk netjes wachten tot het 19.10u is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Stekelbees het volgende:
Een topic vol met replies van gierige, armzalige studentjes.
Priceless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |