abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74012848
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:20 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zijn er maar twee Huub soppers, die Sunni en Mooii nog wat. Misschien nog een of twee, maar daar weet ik de namen zo gauw niet van.
Ik , maar wil erbij zeggen ook zie ik de minder mooie dingen van Huub.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:22:38 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74012877
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan. Of het is omdat die paar "soppers" op bepaalde users als een rode lap op een stier werken, en het ze daarom meer opvalt.
Of het is omdat ze iedere letter die ze posten lijken te menen......
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:23:49 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74012907
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

De beul is toch altijd een "onschuldige" buitenstaander?
niet zodra Huub erbij betrokken is
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:24:06 #204
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74012914
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Tuurllijk, en jij bent een Lieke Likker.
Er was ooit een beweging op FOK! die zich ergerde aan die horde "soppers". Dat was een tijd geleden, en inmiddels zijn de "soppers" hier in de minderheid of ze durven niet meer te posten. Een luidruchtige club hyena's is er voor in de plaats gekomen die gráág het beeld in stand wil houden dat ze strijden tegen de "meute". Want het staat natuurlijk heroïscher om het tegen een meute op te nemen dan te moeten toegeven dat je zélf tegenwoordig tot die meute behoort. Een meute die minstens zo ongenanceerd partij trekt als de "soppers" van weleer. Ik heb jou laatst zelfs zien suggereren dat Huub in elkaar geslagen moet worden. Dus please.. de Soppers van toen hebben plaatsgemaakt voor de Haters van nu.
Meestal wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Ik ben geen Liekesopper, ik ben Lieke echt gaan waarderen toen ze het durfde op te nemen tegen Huub.
Claire had beter moeten weten, dat wel, maar zij hoort dan toch nog in het rijtje ravage achter de schaduw Huub.
Ik heb zoals gesteld is moeite met de Huubsoppers, gewoon omdat het ziek is om iemand zo te beschermen, ongeacht wat hij doet of gedaan heeft. Ik heb zelfs met Huub kunnen lachen, het met hem gedicussieerd hier, en kan sommige dingen best wel waarderen, zoals die ik die ook in jou best zal vinden.

Waar ik problemen mee heb is dat als Huub een hoop gescheten heeft en er wordt iets over gezegd, dat komen de Huubsoppers en vreten het desnoods nog op, om vervolgens te kunnen zeggen, waar, wat, hoe, wie zegt dat, het is niet waar, het is niet bewezen, het ligt aan iemand anders.

... en daar ben ik een beetje allergisch voor, eigen schuld dikke bult, ik weet it, maar ik ben ook maar een mens.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:24:49 #205
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74012933
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:21 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik , maar wil erbij zeggen ook zie ik de minder mooie dingen van Huub.
Waar en wanneer? Ben benieuwd.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:24:49 #206
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74012934
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Aanname? Huub heeft zelf gezegd dat dit niet meer mocht van zijn baas.
Ik kan me anders nog de levendige discussie herinneren waar Huub zei dat hij de bunker niet inging omdat hij na DGK niet meer met zijn kop op tv wou. Toen dat hier als BS werd afgedaan en men opperde dat het waarschijnlijk was omdat John de Mol c.s. het niet wilden hebben ontkende Huub met klem en begon hij wild om zich heen te schoppen. Later kwam dus toch uit dat het inderdaad niet mocht van zijn baas. Ik herinner me nog dat Danny hem behoorlijk de oren gewassen heeft vanwege die leugen.
Uiteindelijk kon hij niets anders meer dan toegeven dat het hem inderdaad verboden was.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74012951
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Weet je wat het is, NMNS en Bommie posten ook nog wel eens iets anders, en ergens anders, en op een of andere manier komt dat bij mij toch anders over dan users die ik alleen maar pro-Huub posts zie doen.

Van een hoop anderen zie je ook nog wel eens een leuke humoristische post waardoor je niet het idee krijgt dat ze hem echt aan een boom zouden willen knopen, terwijl degenen die hem verdedigen vrijwel niets anders doen dan hem verdedigen, en dan denk je wat eerder dat ze echt menen wat ze posten.
Jawel, die leuke posts met humor zie ik ook en moet ik ook om lachen.
Alleen de 'sopperhaters' gaan vaak zo over the top en de dingen die ze over Huub schrijven gaan me veel te ver. Ook de aannames vind ik vaak bizar. Vandaar misschien dat sommigen (ik ook) Huub een beetje verdedigen. Maar ik voel me geen sopper en háát dat woord. Hetgeen me dus ook een hater maakt
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:25:35 #208
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74012966
nu de meerderheid weer de minderheid is heb ik weer zin om Huub te verdedigen, het maakt mij ook geen reet uit heh
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:26:14 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74012983
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef Suikeroom het volgende:
nu de meerderheid weer de minderheid is heb ik weer zin om Huub te verdedigen, het maakt mij ook geen reet uit heh
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:26:15 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74012984
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet zodra Huub erbij betrokken is
Dat maakt het weer lastiger.... we halen wel iemand uit een ver buitenland waar ze Huub niet kennen en de rol van beul nog gewoon een overheidsfunctie is.

Maar eerst maar eens kijken wie er nou geexecuteerd zou moeten worden.... ik gok dat niemand een 2/3 meerderheid krijgt, zelfs 50% is al lastig met een rijtje van 6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:26:18 #211
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74012986
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:20 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zijn er maar twee Huub soppers, die Sunni en Mooii nog wat. Misschien nog een of twee, maar daar weet ik de namen zo gauw niet van.
Definieer sopper?
pi_74012989
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waar en wanneer? Ben benieuwd.
Kom op eerlijk zijn hij was niet alleen sleht hoor, je kan het ook overdrijven.
Vergeet nogmaals niet dat was Huub zijn ROL de slechterik spelen .pffffff
pi_74012998
Sopperdesop!!! Wat een gesop hier. Laat ik het zo stellen: Ik heb heel lang de Kooi niet gevolgd en wilde toen wel eens weten waar die hele hetze over ging en dus keek ik een paar afleveringen op tv en vond het een grote bende daar in die Kooi. Allemaal flut tv. Toen ben ik gaan streamen en moest toen wel lachen vanwege bepaalde ludieke acties van bijv. Jaap en Huub, maar ook dat afluisteren van Brian en soms vond ik Lieke en Huub wel grappig. Verder sloeg het kant nog wal en had ik geen favoriete bewoner. Ik vind het met name meer interessant om te zien hoe mensen (de fans en niet fans) zich enorm laten meeslepen en van alles verzinnen mbt deze RLS's. Dat is op zich al een soap op zich en ook hoe er dan enorme ruzies kunnen ontstaan. Volgens mij zegt dat heel wat meer over die mensen dan over de RLS.

In mijn leven is er maar 1 persoon om wie ik sop en dat is mijn vriend. De rest kan me gestolen worden!!!

Ik ga nu naar m'n werk en ken daar zeker geen gesop. Of het moet zijn dat ik de mensen letterlijk inzeep tijdens douche beurten.

Prettige sopdag iedereen en.......sop niet te hard, ook niet naar elkaar!!!

Renée
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:27:53 #214
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013029
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:26 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.

En ik zeg nergens dat Huub alleen slecht is.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:28:38 #215
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013048
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:05 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Even nuanceren. Huub had overleg gehad met een leidinggevende. Die had het hem ten sterkste ontraden, maar niet verboden. De aangevoerde argumenten gaven de doorslag. Wat is daaraan gelogen?
Dat zijn spelletje met woorden. Net als een leraar die ik had altijd zei dat "afkijken bij je buurman niet verboden was, maar wel ten sterkste werd ontraden". Dan is de boodschap wel duidelijk.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74013052
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.

One tough cookie zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:29:11 #217
169210 liesje1979
pi_74013067
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:20 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik was een super Huub sopper en mag hem nog graag vond zijn discussie's geweldig.
Niet alles keur ik goed van Huub , maar mensen vergeet niet het was een spel met de Febo en Flens als REGIE, ze moesten doen wat die zeiden anders kon je exit gaan zoals Bart.

Maar Gert heeft hierin wel gelijk dat het merendeel Huub haat vanwege zijn uitspatingen in DGK maar wij allen weten niet hoe Huub in het echt is.
Dus dat zou je dan ook kunnen zeggen over Brian, en Lieke, Natasia....
Het was allemaal spel.

En ik moet eerlijk toegeven dat wat Gert zegt in mijn geval wel een beetje klopt. In het begin kwam ik op een forum waar ik zwaar in de minderheid was doordat Huub mijn minst favoriete bewoner was. Ik ergerde me scheel dat alles van hem goed gepraat werd, alles wat hij fout deed was omdat het moest etc. De lol van de discussie was er toen voor mij ook snel af. Ik kan er niets aan doen dat ik nu een beetje een na-na-na-naaa gevoel heb. Ik vind het triest voor Huub en Claire dat dit hun overkomt, maar ik vind de ophef erover wel leuk.

Idd zijn de mensen die Huub hier nog ophemelen in de minderheid en kan ik mij voorstellen dat ze wel eens een beetje moe worden van het ophemelen van hun idool.
Daarom respect voor mooiii en sunny dat ze het nog steeds volhouden hier op fok, en dank voor jullie (voor mij soms lachwekkende) posts.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:29:36 #218
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013080
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Hoezo ben ik eigenlijk opeens een Huubsopper?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je dus een Jaapsopper
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:31:08 #219
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013124
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:19 schreef Suikeroom het volgende:
hou is op met dat huubsoppers
Ik vraag me af waarom jij je daar zo druk om maakt. Ik kan me ergere benamingen voorstellen. Ik vind het nog wel een understatement.
pi_74013140
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:26 schreef Foreignergirl het volgende:
Sopperdesop!!! Wat een gesop hier.

In mijn leven is er maar 1 persoon om wie ik sop en dat is mijn vriend. De rest kan me gestolen worden!!!
Over soppen gesproken. Ik sopte vroeger als pubermeisje altijd op Tom Cruise. Wat was ik fan. Ik had die TopGun poster enzo boven mijn bed hangen. Moet je kijken wat er nu van hem is geworden .
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:32:14 #221
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_74013157
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:29 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dan ben je dus een Jaapsopper
kap toch eens met dat soppen
pi_74013183
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.

zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:33:33 #223
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013195
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dus dat zou je dan ook kunnen zeggen over Brian, en Lieke, Natasia....
Het was allemaal spel.

En ik moet eerlijk toegeven dat wat Gert zegt in mijn geval wel een beetje klopt. In het begin kwam ik op een forum waar ik zwaar in de minderheid was doordat Huub mijn minst favoriete bewoner was. Ik ergerde me scheel dat alles van hem goed gepraat werd, alles wat hij fout deed was omdat het moest etc. De lol van de discussie was er toen voor mij ook snel af. Ik kan er niets aan doen dat ik nu een beetje een na-na-na-naaa gevoel heb. Ik vind het triest voor Huub en Claire dat dit hun overkomt, maar ik vind de ophef erover wel leuk.

Idd zijn de mensen die Huub hier nog ophemelen in de minderheid en kan ik mij voorstellen dat ze wel eens een beetje moe worden van het ophemelen van hun idool.
Daarom respect voor mooiii en sunny dat ze het nog steeds volhouden hier op fok, en dank voor jullie (voor mij soms lachwekkende) posts.
Ik vind ze zelfs grappig en ze komen er tenminste voor uit, daar heb ik wel respect voor.
Ik zou zeggen, Huubsoppers aller steden, verenig u.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:33:47 #224
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74013203
Toch.. als Claire gewoon haar muil dicht had gehouden op de goede moment, had Huub niet agressief hoeven te worden. Kut Claire!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:34:05 #225
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013213
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:32 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

kap toch eens met dat soppen
Ik ben het met je eens, er zijn alleen Huubsoppers.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:34:13 #226
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74013216
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Over soppen gesproken. Ik sopte vroeger als pubermeisje altijd op Tom Cruise. Wat was ik fan. Ik had die TopGun poster enzo boven mijn bed hangen. Moet je kijken wat er nu van hem is geworden .
Jij hebt nog niets te klagen. Ik sopte vroeger op Brian Connolly van The Sweet. Die man is al meer dan 12 jaar dood
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:35:22 #227
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013253
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:33 schreef versabommie het volgende:
Toch.. als Claire gewoon haar muil dicht had gehouden op de goede moment, had Huub niet agressief hoeven te worden. Kut Claire!
Klopt, ze kon het weer niet laten. Toen ze haar muil moest opentrekken in die hoerentent van TIEN/Talpa, liep ze te janken. Die eigen schuld kan ze krijgen, die dikke bult kan ze voorlopig wel vergeten.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:36:00 #228
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013266
quote:

Maar Gert heeft hierin wel gelijk dat het merendeel Huub haat vanwege zijn uitspatingen in DGK maar wij allen weten niet hoe Huub in het echt is.
Ik denk dat ik een aardig beeld heb..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74013282
Ik denk dat Claire ook wel haar verhaal een woensdag in de Party doet.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:36:41 #230
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013283
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Jij hebt nog niets te klagen. Ik sopte vroeger op Brian Connolly van The Sweet. Die man is al meer dan 12 jaar dood
Dit is een afleidingsmanoeuvre. Is het omdat je niet genoemd bent als Huubsopper, of omdat je het wil ontkennen? Ik had je wel gezet in het rijtje hoor, dus dan weet je dat alvast.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:37:07 #231
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013297
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat kan. Of het is omdat die paar "soppers" op bepaalde users als een rode lap op een stier werken, en het ze daarom meer opvalt.
Zou ut ?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  One tough cookie zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:37:32 #232
169210 liesje1979
pi_74013305
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, ze kon het weer niet laten. Toen ze haar muil moest opentrekken in die hoerentent van TIEN/Talpa, liep ze te janken. Die eigen schuld kan ze krijgen, die dikke bult kan ze voorlopig wel vergeten.
Ja kan best een aardige bult krijgen als je geraakt wordt door rondvliegende mobieltjes hoor.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:37:33 #233
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74013307
maar hoe gaat dat nu dan, het is zaterdag dus Huub mag dan waarschijnlijk Sophie meenemen ofzo? en dan komt ie daar aan in Tilburg en dan zitten de broer en vader van Claire in de kamer en dat doet dr moeder open en dan ziet ze Huub.. en dan slaat ze de deur weer dicht, en dan schreeuwt Huub de hele buurt bij elkaar.. "kankerhoer doe die deur open ik wil mn dochter zien!! en dan hoor je Esme in de auto doe nou rustig Huub!

Dan doet de broer de deur open met zn handen op de rug of nee wacht hij heeft een honkbalknuppel vast.. Huub begint te rennen, en de vader van Claire houdt Bram tegen en fluistert niet doen tot de rechtzaak moeten we ons rustig houden..

Ondertussen is Huub honderd meter verder en kijkt is een keer achterom en ziet dat Bram de achtervolging gestaakt heeft. Dan schreeuwt de vader van Claire.. Claire is met Sohpie bij Anouk kom volgende week maar terug!!

zoiets toch?
pi_74013309
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit is een afleidingsmanoeuvre. Is het omdat je niet genoemd bent als Huubsopper, of omdat je het wil ontkennen? Ik had je wel gezet in het rijtje hoor, dus dan weet je dat alvast.
Jij sopt op Brian toch, TB?
pi_74013315
Ja, het is me wat met die Claire
Maar dit had ze toch kunnen zien aankomen, Huub is nl. al een tijdje polyamoureus
pi_74013360
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
maar hoe gaat dat nu doen, het is zaterdag dus Huub mag dan waarschijnlijk Sophie meenemen ofzo? en dan komt ie daar aan in Tilburg en dan zitten de broer en vader van Claire in de kamer en dat doet dr moeder open en dan ziet ze Huub.. en dan slaat ze de deur weer dicht, en dan schreeuwt Huub de hele buurt bij elkaar.. "kankerhoer doe die deur open ik wil mn dochter zien!! en dan hoor je Esme in de auto doe nou rustig Huub!

Dan doet de broer de deur open met zn handen op de rug of nee wacht hij heeft een honkbalknuppel vast.. Huub begint te rennen, en de vader van Claire houdt Bram tegen en fluistert niet doen tot de rechtzaak moeten we ons rustig houden..

Ondertussen is Huub honderd meter verder en kijkt is een keer achterom en ziet dat Bram de achtervolging gestaakt heeft. Dan schreeuwt de vader van Claire.. Claire is met Sohpie bij Anouk kom volgende week maar terug!!

zoiets toch?

Ik vraag me ook wel af hoe dat gaat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:40:08 #237
38396 mazaru
pi_74013366
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou... dat maakt indruk hoor. Ik zou zo graag bij jou in een goed blaadje staan... Je bent echt mijn favoriete poster...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:40:42 #238
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013386
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef Suikeroom het volgende:
Ik weet niet wat erger is: een huusopper of een opportunist..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:40:55 #239
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74013395
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
maar hoe gaat dat nu dan, het is zaterdag dus Huub mag dan waarschijnlijk Sophie meenemen ofzo? en dan komt ie daar aan in Tilburg en dan zitten de broer en vader van Claire in de kamer en dat doet dr moeder open en dan ziet ze Huub.. en dan slaat ze de deur weer dicht, en dan schreeuwt Huub de hele buurt bij elkaar.. "kankerhoer doe die deur open ik wil mn dochter zien!! en dan hoor je Esme in de auto doe nou rustig Huub!

zoiets toch?
Kan ook heel simpel zijn en dat hij het kind niet meekrijgt vanwege het lopende onderzoek. Afhankelijk van hoe ernstig de mishandeling is. Wie weet is het erger dan we schatten en staat Huub binnenkort weer in de belangstelling... in een batman pak op het gemeentehuis!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:41:04 #240
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013401
quote:

[..]

Ik was een super Huub sopper en mag hem nog graag vond zijn discussie's geweldig.
Niet alles keur ik goed van Huub , maar mensen vergeet niet het was een spel met de Febo en Flens als REGIE, ze moesten doen wat die zeiden anders kon je exit gaan zoals Bart.

Alleen een no-brainer is niet in staat om de echte Huub de destilleren uit wat we van hem gezien hebben en zijn gedrag na de kooi en zijn postings.

En dan nog, de grootste kinderverkrachter leeft soms tussen de mensen zonder dat enig mens daar iets achter zoekt, dus ook real live is niet een betrouwbare poel. Het zit vaak in het karakter en in waartoe je in staat bent (te doen).
pi_74013404
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

ach die blonde bedoel je toch, is ie dood???
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74013430
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik weet niet wat erger is: een huusopper of een opportunist..
Het eerste bestaat niet dus het tweede is erger
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:42:40 #243
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_74013444
C: ik kan niet genoeg van papa's spul verkopen, de winkel moet dicht
H: dan moet je meer je best doen
C:Ja maar dr zijn geen klanten.....
H: doe je best, ik werk al hard genoeg
C: ik bel paps wel, want jij helpt me toch niet
H:als je dat gvd maar uit je kop laat !
C:ik bel toch, want ik heb heimwee
H:hier !!! vangen, die kudtfoon !!!
C: nou doeit ie ut niet meer !! stomme kabouter !
H:mieter maar op dan
allebei nu spijt
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:43:03 #244
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013455
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nou... dat maakt indruk hoor. Ik zou zo graag bij jou in een goed blaadje staan... Je bent echt mijn favoriete poster...
Wie heeft het over een goed blaadje? For your information, ik HED niet eens een goed blaadje, als je erop zou willen staan, zou je hem zelf moeten meenemen.

Maar ik begrijp hieruit dat je mijn posting begrepen hebt en er niet zo blij mee bent.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:43:20 #245
38396 mazaru
pi_74013462
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:41 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach die blonde bedoel je toch, is ie dood???
Ja, helaas wel. Hij is overleden aan een nierziekte.

zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:43:40 #246
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013472
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het eerste bestaat niet dus het tweede is erger
Wie zegt dat het niet bestaat, het internet staat er vol mee.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:44:19 #247
38396 mazaru
pi_74013490
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wie heeft het over een goed blaadje? For your information, ik HED niet eens een goed blaadje, als je erop zou willen staan, zou je hem zelf moeten meenemen.

Maar ik begrijp hieruit dat je mijn posting begrepen hebt en er niet zo blij mee bent.
Ik zal beschaafd blijven. Maar het zal me echt aan mijn reet oxideren hoe jij over mij denkt.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:44:31 #248
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013496
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:26 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Klopt, hij was bijvoorbeeld goed voor zijn moeder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee hoor, Huub was gewoon gecast op zijn karakter en hoefde alleen maar zichzelf te zijn. Daarom was hij ook de beste speler, hij hoefde geen rol te spelen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:44:47 #249
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013504
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij sopt op Brian toch, TB?
Jij schijnt nogal wat te weten? Vertel, dan krijg je antwoord.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:45:12 #250
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013518
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik zal beschaafd blijven. Maar het zal me echt aan mijn reet oxideren hoe jij over mij denkt.
Je hebt het begrepen.
pi_74013535
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ben geen Liekesopper, ik ben Lieke echt gaan waarderen toen ze het durfde op te nemen tegen Huub.
Claire had beter moeten weten, dat wel, maar zij hoort dan toch nog in het rijtje ravage achter de schaduw Huub.
Ik heb zoals gesteld is moeite met de Huubsoppers, gewoon omdat het ziek is om iemand zo te beschermen, ongeacht wat hij doet of gedaan heeft. Ik heb zelfs met Huub kunnen lachen, het met hem gedicussieerd hier, en kan sommige dingen best wel waarderen, zoals die ik die ook in jou best zal vinden.

Waar ik problemen mee heb is dat als Huub een hoop gescheten heeft en er wordt iets over gezegd, dat komen de Huubsoppers en vreten het desnoods nog op, om vervolgens te kunnen zeggen, waar, wat, hoe, wie zegt dat, het is niet waar, het is niet bewezen, het ligt aan iemand anders

... en daar ben ik een beetje allergisch voor, eigen schuld dikke bult, ik weet it, maar ik ben ook maar een mens.

Jij blijft maar denken , dat alles waar was in DGK,,en alle spelers zo zijn , zoals ze deden in DGK.
Iedere keer kom je met een zin uit DGK wat Lieke wel of niet gezegd heeft, en wat Huub toen zei...
Het is hetzelfde als GTST, daar kan je je toch ook niet druk om maken.

Als het afgelopen is,,heb je naar een leuk toneelstukje zitten kijken, en klaar is het..

De contracten zijn nu ontbonden, denk ik..
Het enige lullige is, dat er een kindje is geboren...anders was het over en uit,,iedereen weer zijn eigen leven.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:46:11 #252
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74013539
Ik ben geen sopper, geen fan en verdedig Huub helemaal niet. Dan lees je toch echt mijn posten verkeerd. Het verschil is alleen dat Huub de enige is waar maar tegenaan getrapt wordt. Een beetje eenzijdig. Maar misschien is het ook wel de meest fascinerende en interessante persoon.En ja, dan probeer ik ook de andere kant van de zaak te schetsen. Als op dezelfde manier over bv Lieke geschreven zou worden, zou ik de reacties van die andere wel eens willen zien.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:46:45 #253
38396 mazaru
pi_74013555
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:42 schreef Wijnneus het volgende:
C: ik kan niet genoeg van papa's spul verkopen, de winkel moet dicht
H: dan moet je meer je best doen
C:Ja maar dr zijn geen klanten.....
H: doe je best, ik werk al hard genoeg
C: ik bel paps wel, want jij helpt me toch niet
H:als je dat gvd maar uit je kop laat !
C:ik bel toch, want ik heb heimwee
H:hier !!! vangen, die kudtfoon !!!
C: nou doeit ie ut niet meer !! stomme kabouter !
H:mieter maar op dan
allebei nu spijt

Maar daar komt paps met de goede raad.

Kom maar weer lekker bij pappa wonen hoor liefje.
Die kleine dronken trol is niets voor jou. Pappa heeft het toch al vanaf het begin gezegd?
Pappa weet het het best.

JAAAAA PAPPAAAAAAAAAAA
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:47:55 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013574
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja kan best een aardige bult krijgen als je geraakt wordt door rondvliegende mobieltjes hoor.
Zulke bulten dan weer wel.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:49:40 #255
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013608
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben geen sopper, geen fan en verdedig Huub helemaal niet. Dan lees je toch echt mijn posten verkeerd. Het verschil is alleen dat Huub de enige is waar maar tegenaan getrapt wordt. Een beetje eenzijdig. Maar misschien is het ook wel de meest fascinerende en interessante persoon.En ja, dan probeer ik ook de andere kant van de zaak te schetsen. Als op dezelfde manier over bv Lieke geschreven zou worden, zou ik de reacties van die andere wel eens willen zien.
Zelfs jij ontkent. Nou hoor!!! Is nou niets meer ECHT.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:50:44 #256
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013637
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die kleine dronken trol is niets voor jou. Pappa heeft het toch al vanaf het begin gezegd?
Pappa weet het het best.

[ afbeelding ]

JAAAAA PAPPAAAAAAAAAAA
Ach wat had die flikker nou weer uitgevreten? Of ... eh.. speelt ze maar een spel? Nou ze kan goed janken dat kreng.
pi_74013645
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij schijnt nogal wat te weten? Vertel, dan krijg je antwoord.
Je kwijlt bijna als je het over hem hebt
Over soppen gesproken
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:52:02 #258
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013664
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kwijlt bijna als je het over hem hebt
Over soppen gesproken
Ik zou zeggen ga maar goed teruglezen. Soppen is de Huubliefhebbers voorbehouden.
En kwijlen doe ik niet zo snel. Het zijn er maar een paar die dat bij mij voorelkaar krijgen. Waarom denk je dat ik walg van Huub?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:52:33 #259
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74013676
oh ja dat kan ook natuurlijk dat hij zn kind niet mag zien, ik zag is bij Pauw & Witteman zo'n vader zitten die a 15 jaar zn kind niet had gezien en de rechter had m opgelegd welke straat die wel en niet mocht komen

enkelbandje voor Huub imo
pi_74013701
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zou zeggen ga maar goed teruglezen. Soppen is de Huubliefhebbers voorbehouden.
En kwijlen doe ik niet zo snel. Het zijn er maar een paar die dat bij mij voorelkaar krijgen. Waarom denk je dat ik walg van Huub?
Weet ik niet, vertel eens?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:54:19 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013705
Alvast maar een batmanpak voor Huub bijelkaar sparen door de huubsoppers. Hij zal er zeker dankbaar voor zijn.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:56:00 #262
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013743
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weet ik niet, vertel eens?
Huub is gewoon een walgelijk mannetje met een kleine piemel, voor zijn lengte wel weer okay, die denkt dat hij vrouwen kut mag behandelen om dat ze er een hebben en hij niet.
Huub is iemand met een grote bek die vergeet dat de dingen die je doet omdat je ermee wegkomt, terug komen om je in je kont te bijten. Ik hou niet van zelfingenomen mannetjes. Ik hou van mannen die dat ook kunnen waarmaken, want ik hoef niet perse een watje.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:56:57 #263
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74013769
kunnen ze nou ook in de rechtzaal komen met een compilatie filmpje van Huub hoe hij een hoer neukt voor de ogen van de moeder van zn kind of dat ie zn schoonmoeder uitscheldt.. drankmisbruik etc..

ik zou het doen ik zou het doen, en zijn die zittingen openbaar?
pi_74013797
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Tuurllijk, en jij bent een Lieke Likker.
Er was ooit een beweging op FOK! die zich ergerde aan die horde "soppers". Dat was een tijd geleden, en inmiddels zijn de "soppers" hier in de minderheid of ze durven niet meer te posten. Een luidruchtige club hyena's is er voor in de plaats gekomen die gráág het beeld in stand wil houden dat ze strijden tegen de "meute". Want het staat natuurlijk heroïscher om het tegen een meute op te nemen dan te moeten toegeven dat je zélf tegenwoordig tot die meute behoort. Een meute die minstens zo ongenanceerd partij trekt als de "soppers" van weleer. Ik heb jou laatst zelfs zien suggereren dat Huub in elkaar geslagen moet worden. Dus please.. de Soppers van toen hebben plaatsgemaakt voor de Haters van nu.
Meestal wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Zo zijn er ook aardig wat users die al tijden niet meer posten omdat het er hier wel heel erg pro Huub aan toe ging/gaat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:58:59 #265
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_74013819
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
kunnen ze nou ook in de rechtzaal komen met een compilatie filmpje van Huub hoe hij een hoer neukt voor de ogen van de moeder van zn kind of dat ie zn schoonmoeder uitscheldt.. drankmisbruik etc..

een RLS als bewijs?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:59:33 #266
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74013834
Misschien moet TB een boek gaan schrijven. "hoe ik werd bedonderd door een tvspel waar niets leek wat het was"
Snooker is top!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:00:02 #267
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013845
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:56 schreef Suikeroom het volgende:

Ja, maar dat is allemaal spel.
Als Huub slim is, zegt hij dat het huwelijk met Claire ook spel was, is hij overal vanaf.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:00:08 #268
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013849
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben geen sopper, geen fan en verdedig Huub helemaal niet.
*Prrrroest*

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:00:14 #269
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74013853
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

een RLS als bewijs?
aanvullend bewijs? waarom niet, ben wel benieuwd naar het oordeel van de rechter
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:00:54 #270
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013874
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:59 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien moet TB een boek gaan schrijven. "hoe ik werd bedonderd door een tvspel waar niets leek wat het was"
Ik denk dat ik meer succes heb als ik een boek schrijf over het fenomeen Huubsoppers, de opkomst en de teloorgang.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:01:36 #271
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74013889
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, maar dat is allemaal spel.
Als Huub slim is, zegt hij dat het huwelijk met Claire ook spel was, is hij overal vanaf.
overtuig zo'n rechter daar maar van.. ze zijn daar echt getrouwd voor de wet, ook al gebruik je het voor de beeldvorming
pi_74013898
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef kybe het volgende:

[..]

Zo zijn er ook aardig wat users die al tijden niet meer posten omdat het er hier wel heel erg pro Huub aan toe ging/gaat.
Dan ben jij hier vast al tíjden niet meer geweest
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:02:03 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013902
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef kybe het volgende:

[..]

Je kon een ban aan je broek krijgen als de moderator een Huubsopper was.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:02:46 #274
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013933
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien kun je die Huubhaters opnoemen, je schijnt het nogal te weten allemaal.
pi_74013997
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Er werd ook niet ingegrepen als zo'n user door anderen totaal de grond in getrapt werd.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:06:04 #276
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74014027
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik kan me anders nog de levendige discussie herinneren waar Huub zei dat hij de bunker niet inging omdat hij na DGK niet meer met zijn kop op tv wou. Toen dat hier als BS werd afgedaan en men opperde dat het waarschijnlijk was omdat John de Mol c.s. het niet wilden hebben ontkende Huub met klem en begon hij wild om zich heen te schoppen. Later kwam dus toch uit dat het inderdaad niet mocht van zijn baas. Ik herinner me nog dat Danny hem behoorlijk de oren gewassen heeft vanwege die leugen.
Uiteindelijk kon hij niets anders meer dan toegeven dat het hem inderdaad verboden was.
Volgens mij lag het anders.
Aanvankelijk wás dat verbod er ook niet namelijk, om helemaal niets bij TBO te mogen doen.
Maar toen begon Huub zich wat serieuzer met TBO te bemoeien. Redatie, maar ook regie, en hij gaf zelfs opdrachten door de microfoon. Dat sijpelde door en werd Talpa wat te gortig en toen hebben ze 'm gezegd dat-ie in moest binden.

Dat met Danny was iets anders volgens mij: die was pissig dat Huub de hele boel naar zich toe leek te trekken en er een soort DGK van wilde maken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:06:17 #277
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74014036
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:04 schreef kybe het volgende:

[..]

Er werd ook niet ingegrepen als zo'n user door anderen totaal de grond in getrapt werd.
Exact!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:07:22 #278
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74014060
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Volgens mij lag het anders.
Aanvankelijk wás dat verbod er ook niet namelijk, om helemaal niets bij TBO te mogen doen.
Maar toen begon Huub zich wat serieuzer met TBO te bemoeien. Redatie, maar ook regie, en hij gaf zelfs opdrachten door de microfoon. Dat sijpelde door en werd Talpa wat te gortig en toen hebben ze 'm gezegd dat-ie in moest binden.

Dat met Danny was iets anders volgens mij: die was pissig dat Huub de hele boel naar zich toe leek te trekken en er een soort DGK van wilde maken.
Volgens mij was er al sprake van voordat TBO van start ging.
pi_74014064
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt en dat had er niets mee te maken hoe ik persoonlijk over Huub dacht.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:08:04 #280
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74014071
Ik denk dat de 4 overgebleven finalisten alle 4 winnaars waren. Ze speelde/acteerde het beste in hun eigen opgezette verhaallijn.
Snooker is top!!!
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:08:47 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74014088
quote:

[..]

Hè bah wat een kinderachtige opmerking. Je bent wel 10 keer gewaarschuwd voordat die ban viel. En daar is eerst ook nog door een FA naar gekeken, want mods kúnnen niet eens bans zetten. Maar die FA was dan natuurlijk ook een sopper.
Valt me van je tegen hoor. Ik dacht dat je wist hoe het spel werkt.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:09:48 #282
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74014108
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:08 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat de 4 overgebleven finalisten alle 4 winnaars waren. Ze speelde/acteerde het beste in hun eigen opgezette verhaallijn.
Brian die Amanda onder de dekens sloeg hoorde bij die 'opgezette verhaallijn' ?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:09:57 #283
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74014113
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:08 schreef sunny16947 het volgende:
Nou, Huub was een echte loser hoor, ik wil niet veel zeggen maar het was toch wel een afgang, ondanks zijn volle overgave, geestdrift, toewijding, doorzettingsvermogen, onverschrokkenheid, immoraliteit en achterban.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:10:23 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74014126
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Volgens mij was er al sprake van voordat TBO van start ging.
Wel dat hij niet uitgebreid met z'n kop in de kick-off zou komen, niet dat hij er helemáál niet meer mee bezig mocht zijn.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:10:27 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74014127
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef mazaru het volgende:

[..]

Pappa weet het het best.

[ afbeelding ]

JAAAAA PAPPAAAAAAAAAAA
Maar mooi dat Claire niet luisterde. Zij wist het beter
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:10:54 #286
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_74014136
nou, verbroedering(verzustering) alom, nooit meer sopper zeggen en gaan met die banaan.
waar zijn little mamita en sandra???
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:11:22 #287
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74014144
quote:

[..]

Op Lowlife kreeg je een ban als je anti-Huub postte, terwijl je er nu afvliegt als je pro-Huub bent.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:11:24 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74014146
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:36 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Claire ook wel haar verhaal een woensdag in de Party doet.
Ik zie een cover-artikel!
En laat Andries maar schuiven.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:11:40 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74014149
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou, Huub was een echte loser hoor, ik wil niet veel zeggen maar het was toch wel een afgang, ondanks zijn volle overgave, geestdrift, toewijding, doorzettingsvermogen, onverschrokkenheid, immoraliteit en achterban.
Alsof dat aan Huub lag Het was allemaal doorgestoken kaart
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:12:34 #290
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74014174
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar mooi dat Claire niet luisterde. Zij wist het beter
Ja hehe hij kreeg maar 5 minuten. Hij heeft nu anderhalf jaar de tijd gehad.
Snooker is top!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:13:02 #291
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74014185
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Hè bah wat een kinderachtige opmerking. Je bent wel 10 keer gewaarschuwd voordat die ban viel. En daar is eerst ook nog door een FA naar gekeken, want mods kúnnen niet eens bans zetten. Maar die FA was dan natuurlijk ook een sopper.
Valt me van je tegen hoor. Ik dacht dat je wist hoe het spel werkt.
Nee hoor, ik heb het over een ban toen DGK nog liep.
En de ban waar je nu over spreekt, vind ik ook niet terecht, want ik wil je dan vragen om die 10 keer aan te geven, en ook wie die gedaan heeft, en of alleen ik dan een ban verdiende, of dat er ook een paar Huubsoppers een ban zouden mogen krijgen.

Kijk, it's all in the game, I took it like a woman, dingen zijn nou eenmaal zoals ze gaan. Life ain't always fair en meestal weet je waar je de meeste kans loopt je vingers te branden.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:13:33 #292
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74014195
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

geweldig.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:14:34 #293
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_74014212
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb het over een ban toen DGK nog liep.
En de ban waar je nu over spreekt, vind ik ook niet terecht, want ik wil je dan vragen om die 10 keer aan te geven, en ook wie die gedaan heeft, en of alleen ik dan een ban verdiende, of dat er ook een paar Huubsoppers een ban zouden mogen krijgen.

Kijk, it's all in the game, I took it like a woman, dingen zijn nou eenmaal zoals ze gaan. Life ain't always fair en meestal weet je waar je de meeste kans loopt je vingers te branden.
Oud zeer nog niet vergeten, ??? Wel doen meid
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:14:48 #294
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74014219
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nee die trouwerij deed hem de das om. De slinkse Huub die ineens zoetsappig met alle toeters en bellen en tranen ging trouwen.
Snooker is top!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:15:55 #295
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74014244
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Wel dat hij niet uitgebreid met z'n kop in de kick-off zou komen, niet dat hij er helemáál niet meer mee bezig mocht zijn.
O, daar durf ik niets over te zeggen, want zover heb ik het niet gevolgd. Ik heb niet alles gelezen, dus ik moet hier afhaken.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:16:25 #296
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74014257
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Oud zeer nog niet vergeten, ??? Wel doen meid
Oud zeer? Wat bedoel je?
pi_74014259
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

*Prrrroest*

JE HEBT PERONGELUK DE MAIL 2 KEER GEKREGEN,HIJ WOU NIET WEG.........
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:17:20 #298
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74014274
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Nee die trouwerij deed hem de das om. De slinkse Huub die ineens zoetsappig met alle toeters en bellen en tranen ging trouwen.
Dus als ik je goed begrijp haal je zelfs Huub uit de kast om Huub vrij te pleiten?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:17:25 #299
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_74014277
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Oud zeer? Wat bedoel je?
Je melkt over 2 onterechte bannen, toch....
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:18:50 #301
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74014305
komt er nog iets? Wijsneus, ik wacht.

We gaan verder ..................hier: BB, CBML , TBO en DGK'ers in de roddelmachine #72
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')