Ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:20 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zijn er maar twee Huub soppers, die Sunni en Mooii nog wat. Misschien nog een of twee, maar daar weet ik de namen zo gauw niet van.
Of het is omdat ze iedere letter die ze posten lijken te menen......quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan. Of het is omdat die paar "soppers" op bepaalde users als een rode lap op een stier werken, en het ze daarom meer opvalt.
niet zodra Huub erbij betrokken isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
De beul is toch altijd een "onschuldige" buitenstaander?
Ik ben geen Liekesopper, ik ben Lieke echt gaan waarderen toen ze het durfde op te nemen tegen Huub.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurllijk, en jij bent een Lieke Likker.![]()
Er was ooit een beweging op FOK! die zich ergerde aan die horde "soppers". Dat was een tijd geleden, en inmiddels zijn de "soppers" hier in de minderheid of ze durven niet meer te posten. Een luidruchtige club hyena's is er voor in de plaats gekomen die gráág het beeld in stand wil houden dat ze strijden tegen de "meute". Want het staat natuurlijk heroïscher om het tegen een meute op te nemen dan te moeten toegeven dat je zélf tegenwoordig tot die meute behoort. Een meute die minstens zo ongenanceerd partij trekt als de "soppers" van weleer. Ik heb jou laatst zelfs zien suggereren dat Huub in elkaar geslagen moet worden. Dus please.. de Soppers van toen hebben plaatsgemaakt voor de Haters van nu.
Meestal wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Waar en wanneer? Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik, maar wil erbij zeggen ook zie ik de minder mooie dingen van Huub.
Ik kan me anders nog de levendige discussie herinneren waar Huub zei dat hij de bunker niet inging omdat hij na DGK niet meer met zijn kop op tv wou. Toen dat hier als BS werd afgedaan en men opperde dat het waarschijnlijk was omdat John de Mol c.s. het niet wilden hebben ontkende Huub met klem en begon hij wild om zich heen te schoppen. Later kwam dus toch uit dat het inderdaad niet mocht van zijn baas. Ik herinner me nog dat Danny hem behoorlijk de oren gewassen heeft vanwege die leugen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Aanname? Huub heeft zelf gezegd dat dit niet meer mocht van zijn baas.
Jawel, die leuke posts met humor zie ik ook en moet ik ook om lachen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat het is, NMNS en Bommie posten ook nog wel eens iets anders, en ergens anders, en op een of andere manier komt dat bij mij toch anders over dan users die ik alleen maar pro-Huub posts zie doen.
Van een hoop anderen zie je ook nog wel eens een leuke humoristische post waardoor je niet het idee krijgt dat ze hem echt aan een boom zouden willen knopen, terwijl degenen die hem verdedigen vrijwel niets anders doen dan hem verdedigen, en dan denk je wat eerder dat ze echt menen wat ze posten.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef Suikeroom het volgende:
nu de meerderheid weer de minderheid is heb ik weer zin om Huub te verdedigen, het maakt mij ook geen reet uit heh
Dat maakt het weer lastiger.... we halen wel iemand uit een ver buitenland waar ze Huub niet kennen en de rol van beul nog gewoon een overheidsfunctie is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet zodra Huub erbij betrokken is
Definieer sopper?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:20 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zijn er maar twee Huub soppers, die Sunni en Mooii nog wat. Misschien nog een of twee, maar daar weet ik de namen zo gauw niet van.
Kom op eerlijk zijn hij was niet alleen sleht hoor, je kan het ook overdrijven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Kom op eerlijk zijn hij was niet alleen sleht hoor, je kan het ook overdrijven.
Vergeet nogmaals niet dat was Huub zijn ROL de slechterik spelen .pffffff
Dat zijn spelletje met woorden. Net als een leraar die ik had altijd zei dat "afkijken bij je buurman niet verboden was, maar wel ten sterkste werd ontraden". Dan is de boodschap wel duidelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Even nuanceren. Huub had overleg gehad met een leidinggevende. Die had het hem ten sterkste ontraden, maar niet verboden. De aangevoerde argumenten gaven de doorslag. Wat is daaraan gelogen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.![]()
En ik zeg nergens dat Huub alleen slecht is.
Dus dat zou je dan ook kunnen zeggen over Brian, en Lieke, Natasia....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik was een super Huub sopper en mag hem nog graag vond zijn discussie's geweldig.
Niet alles keur ik goed van Huub , maar mensen vergeet niet het was een spel met de Febo en Flens als REGIE, ze moesten doen wat die zeiden anders kon je exit gaan zoals Bart.
Maar Gert heeft hierin wel gelijk dat het merendeel Huub haat vanwege zijn uitspatingen in DGK maar wij allen weten niet hoe Huub in het echt is.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Hoezo ben ik eigenlijk opeens een Huubsopper?
Dan ben je dus een JaapsopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik vraag me af waarom jij je daar zo druk om maakt. Ik kan me ergere benamingen voorstellen. Ik vind het nog wel een understatement.quote:
Over soppen gesproken. Ik sopte vroeger als pubermeisje altijd op Tom Cruise. Wat was ik fan. Ik had die TopGun poster enzo boven mijn bed hangen. Moet je kijken wat er nu van hem is gewordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:26 schreef Foreignergirl het volgende:
Sopperdesop!!! Wat een gesop hier.
In mijn leven is er maar 1 persoon om wie ik sop en dat is mijn vriend. De rest kan me gestolen worden!!!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.![]()
En ik zeg nergens dat Huub alleen slecht is.
Ik vind ze zelfs grappig en ze komen er tenminste voor uit, daar heb ik wel respect voor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dat zou je dan ook kunnen zeggen over Brian, en Lieke, Natasia....
Het was allemaal spel.
En ik moet eerlijk toegeven dat wat Gert zegt in mijn geval wel een beetje klopt. In het begin kwam ik op een forum waar ik zwaar in de minderheid was doordat Huub mijn minst favoriete bewoner was. Ik ergerde me scheel dat alles van hem goed gepraat werd, alles wat hij fout deed was omdat het moest etc. De lol van de discussie was er toen voor mij ook snel af. Ik kan er niets aan doen dat ik nu een beetje een na-na-na-naaa gevoel heb. Ik vind het triest voor Huub en Claire dat dit hun overkomt, maar ik vind de ophef erover wel leuk.
Idd zijn de mensen die Huub hier nog ophemelen in de minderheid en kan ik mij voorstellen dat ze wel eens een beetje moe worden van het ophemelen van hun idool.
Daarom respect voor mooiii en sunny dat ze het nog steeds volhouden hier op fok, en dank voor jullie (voor mij soms lachwekkende) posts.
Ik ben het met je eens, er zijn alleen Huubsoppers.quote:
Jij hebt nog niets te klagen. Ik sopte vroeger op Brian Connolly van The Sweet. Die man is al meer dan 12 jaar doodquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Over soppen gesproken. Ik sopte vroeger als pubermeisje altijd op Tom Cruise. Wat was ik fan. Ik had die TopGun poster enzo boven mijn bed hangen. Moet je kijken wat er nu van hem is geworden.
Klopt, ze kon het weer niet laten. Toen ze haar muil moest opentrekken in die hoerentent van TIEN/Talpa, liep ze te janken. Die eigen schuld kan ze krijgen, die dikke bult kan ze voorlopig wel vergeten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:33 schreef versabommie het volgende:
Toch.. als Claire gewoon haar muil dicht had gehouden op de goede moment, had Huub niet agressief hoeven te worden. Kut Claire!
Ik denk dat ik een aardig beeld heb..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Maar Gert heeft hierin wel gelijk dat het merendeel Huub haat vanwege zijn uitspatingen in DGK maar wij allen weten niet hoe Huub in het echt is.
Dit is een afleidingsmanoeuvre. Is het omdat je niet genoemd bent als Huubsopper, of omdat je het wil ontkennen? Ik had je wel gezet in het rijtje hoor, dus dan weet je dat alvast.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij hebt nog niets te klagen. Ik sopte vroeger op Brian Connolly van The Sweet. Die man is al meer dan 12 jaar dood
Zou ut ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan. Of het is omdat die paar "soppers" op bepaalde users als een rode lap op een stier werken, en het ze daarom meer opvalt.
Ja kan best een aardige bult krijgen als je geraakt wordt door rondvliegende mobieltjes hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, ze kon het weer niet laten. Toen ze haar muil moest opentrekken in die hoerentent van TIEN/Talpa, liep ze te janken. Die eigen schuld kan ze krijgen, die dikke bult kan ze voorlopig wel vergeten.
Jij sopt op Brian toch, TB?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit is een afleidingsmanoeuvre. Is het omdat je niet genoemd bent als Huubsopper, of omdat je het wil ontkennen? Ik had je wel gezet in het rijtje hoor, dus dan weet je dat alvast.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
maar hoe gaat dat nu doen, het is zaterdag dus Huub mag dan waarschijnlijk Sophie meenemen ofzo? en dan komt ie daar aan in Tilburg en dan zitten de broer en vader van Claire in de kamer en dat doet dr moeder open en dan ziet ze Huub.. en dan slaat ze de deur weer dicht, en dan schreeuwt Huub de hele buurt bij elkaar.. "kankerhoer doe die deur open ik wil mn dochter zien!! en dan hoor je Esme in de auto doe nou rustig Huub!
Dan doet de broer de deur open met zn handen op de rug of nee wacht hij heeft een honkbalknuppel vast.. Huub begint te rennen, en de vader van Claire houdt Bram tegen en fluistert niet doen tot de rechtzaak moeten we ons rustig houden..
Ondertussen is Huub honderd meter verder en kijkt is een keer achterom en ziet dat Bram de achtervolging gestaakt heeft. Dan schreeuwt de vader van Claire.. Claire is met Sohpie bij Anouk kom volgende week maar terug!!
zoiets toch?
Nou... dat maakt indruk hoor. Ik zou zo graag bij jou in een goed blaadje staan... Je bent echt mijn favoriete poster...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit is een afleidingsmanoeuvre. Is het omdat je niet genoemd bent als Huubsopper, of omdat je het wil ontkennen? Ik had je wel gezet in het rijtje hoor, dus dan weet je dat alvast.
Ik weet niet wat erger is: een huusopper of een opportunist..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef Suikeroom het volgende:
nu de meerderheid weer de minderheid is heb ik weer zin om Huub te verdedigen, het maakt mij ook geen reet uit heh
Kan ook heel simpel zijn en dat hij het kind niet meekrijgt vanwege het lopende onderzoek. Afhankelijk van hoe ernstig de mishandeling is. Wie weet is het erger dan we schatten en staat Huub binnenkort weer in de belangstelling... in een batman pak op het gemeentehuis!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
maar hoe gaat dat nu dan, het is zaterdag dus Huub mag dan waarschijnlijk Sophie meenemen ofzo? en dan komt ie daar aan in Tilburg en dan zitten de broer en vader van Claire in de kamer en dat doet dr moeder open en dan ziet ze Huub.. en dan slaat ze de deur weer dicht, en dan schreeuwt Huub de hele buurt bij elkaar.. "kankerhoer doe die deur open ik wil mn dochter zien!! en dan hoor je Esme in de auto doe nou rustig Huub!
Dan doet de broer de deur open met zn handen op de rug of nee wacht hij heeft een honkbalknuppel vast.. Huub begint te rennen, en de vader van Claire houdt Bram tegen en fluistert niet doen tot de rechtzaak moeten we ons rustig houden..
Ondertussen is Huub honderd meter verder en kijkt is een keer achterom en ziet dat Bram de achtervolging gestaakt heeft. Dan schreeuwt de vader van Claire.. Claire is met Sohpie bij Anouk kom volgende week maar terug!!
zoiets toch?
Alleen een no-brainer is niet in staat om de echte Huub de destilleren uit wat we van hem gezien hebben en zijn gedrag na de kooi en zijn postings.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik was een super Huub sopper en mag hem nog graag vond zijn discussie's geweldig.
Niet alles keur ik goed van Huub , maar mensen vergeet niet het was een spel met de Febo en Flens als REGIE, ze moesten doen wat die zeiden anders kon je exit gaan zoals Bart.
ach die blonde bedoel je toch, is ie dood???quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij hebt nog niets te klagen. Ik sopte vroeger op Brian Connolly van The Sweet. Die man is al meer dan 12 jaar dood
Het eerste bestaat niet dus het tweede is ergerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: een huusopper of een opportunist..
Wie heeft het over een goed blaadje? For your information, ik HED niet eens een goed blaadje, als je erop zou willen staan, zou je hem zelf moeten meenemen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou... dat maakt indruk hoor. Ik zou zo graag bij jou in een goed blaadje staan... Je bent echt mijn favoriete poster...
Ja, helaas wel. Hij is overleden aan een nierziekte.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach die blonde bedoel je toch, is ie dood???
Wie zegt dat het niet bestaat, het internet staat er vol mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het eerste bestaat niet dus het tweede is erger
Ik zal beschaafd blijven. Maar het zal me echt aan mijn reet oxideren hoe jij over mij denkt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie heeft het over een goed blaadje? For your information, ik HED niet eens een goed blaadje, als je erop zou willen staan, zou je hem zelf moeten meenemen.
Maar ik begrijp hieruit dat je mijn posting begrepen hebt en er niet zo blij mee bent.![]()
Klopt, hij was bijvoorbeeld goed voor zijn moeder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Kom op eerlijk zijn hij was niet alleen sleht hoor, je kan het ook overdrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor, Huub was gewoon gecast op zijn karakter en hoefde alleen maar zichzelf te zijn. Daarom was hij ook de beste speler, hij hoefde geen rol te spelen.quote:Vergeet nogmaals niet dat was Huub zijn ROL de slechterik spelen .pffffff
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Jij schijnt nogal wat te weten? Vertel, dan krijg je antwoord.quote:
Je hebt het begrepen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal beschaafd blijven. Maar het zal me echt aan mijn reet oxideren hoe jij over mij denkt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben geen Liekesopper, ik ben Lieke echt gaan waarderen toen ze het durfde op te nemen tegen Huub.
Claire had beter moeten weten, dat wel, maar zij hoort dan toch nog in het rijtje ravage achter de schaduw Huub.
Ik heb zoals gesteld is moeite met de Huubsoppers, gewoon omdat het ziek is om iemand zo te beschermen, ongeacht wat hij doet of gedaan heeft. Ik heb zelfs met Huub kunnen lachen, het met hem gedicussieerd hier, en kan sommige dingen best wel waarderen, zoals die ik die ook in jou best zal vinden.
Waar ik problemen mee heb is dat als Huub een hoop gescheten heeft en er wordt iets over gezegd, dat komen de Huubsoppers en vreten het desnoods nog op, om vervolgens te kunnen zeggen, waar, wat, hoe, wie zegt dat, het is niet waar, het is niet bewezen, het ligt aan iemand anders
... en daar ben ik een beetje allergisch voor, eigen schuld dikke bult, ik weet it, maar ik ben ook maar een mens.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:42 schreef Wijnneus het volgende:
C: ik kan niet genoeg van papa's spul verkopen, de winkel moet dicht
H: dan moet je meer je best doen
C:Ja maar dr zijn geen klanten.....
H: doe je best, ik werk al hard genoeg
C: ik bel paps wel, want jij helpt me toch niet
H:als je dat gvd maar uit je kop laat !
C:ik bel toch, want ik heb heimwee
H:hier !!! vangen, die kudtfoon !!!
C: nou doeit ie ut niet meer !! stomme kabouter !
H:mieter maar op dan
allebei nu spijt
Zulke bulten dan weer wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kan best een aardige bult krijgen als je geraakt wordt door rondvliegende mobieltjes hoor.
Zelfs jij ontkent. Nou hoor!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben geen sopper, geen fan en verdedig Huub helemaal niet. Dan lees je toch echt mijn posten verkeerd. Het verschil is alleen dat Huub de enige is waar maar tegenaan getrapt wordt. Een beetje eenzijdig. Maar misschien is het ook wel de meest fascinerende en interessante persoon.En ja, dan probeer ik ook de andere kant van de zaak te schetsen. Als op dezelfde manier over bv Lieke geschreven zou worden, zou ik de reacties van die andere wel eens willen zien.
Ach wat had die flikker nou weer uitgevreten? Of ... eh.. speelt ze maar een spel? Nou ze kan goed janken dat kreng.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daar komt paps met de goede raad.
Kom maar weer lekker bij pappa wonen hoor liefje.
Die kleine dronken trol is niets voor jou. Pappa heeft het toch al vanaf het begin gezegd?
Pappa weet het het best.
[ afbeelding ]
JAAAAA PAPPAAAAAAAAAAA
Je kwijlt bijna als je het over hem hebtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij schijnt nogal wat te weten? Vertel, dan krijg je antwoord.
Ik zou zeggen ga maar goed teruglezen. Soppen is de Huubliefhebbers voorbehouden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kwijlt bijna als je het over hem hebt![]()
Over soppen gesproken
Weet ik niet, vertel eens?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga maar goed teruglezen. Soppen is de Huubliefhebbers voorbehouden.
En kwijlen doe ik niet zo snel. Het zijn er maar een paar die dat bij mij voorelkaar krijgen. Waarom denk je dat ik walg van Huub?
Huub is gewoon een walgelijk mannetje met een kleine piemel, voor zijn lengte wel weer okay, die denkt dat hij vrouwen kut mag behandelen om dat ze er een hebben en hij niet.quote:
Zo zijn er ook aardig wat users die al tijden niet meer posten omdat het er hier wel heel erg pro Huub aan toe ging/gaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurllijk, en jij bent een Lieke Likker.![]()
Er was ooit een beweging op FOK! die zich ergerde aan die horde "soppers". Dat was een tijd geleden, en inmiddels zijn de "soppers" hier in de minderheid of ze durven niet meer te posten. Een luidruchtige club hyena's is er voor in de plaats gekomen die gráág het beeld in stand wil houden dat ze strijden tegen de "meute". Want het staat natuurlijk heroïscher om het tegen een meute op te nemen dan te moeten toegeven dat je zélf tegenwoordig tot die meute behoort. Een meute die minstens zo ongenanceerd partij trekt als de "soppers" van weleer. Ik heb jou laatst zelfs zien suggereren dat Huub in elkaar geslagen moet worden. Dus please.. de Soppers van toen hebben plaatsgemaakt voor de Haters van nu.
Meestal wel vermakelijk hoor, daar niet van.
een RLS als bewijs?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
kunnen ze nou ook in de rechtzaal komen met een compilatie filmpje van Huub hoe hij een hoer neukt voor de ogen van de moeder van zn kind of dat ie zn schoonmoeder uitscheldt.. drankmisbruik etc..
ik zou het doen ik zou het doen, en zijn die zittingen openbaar?
Ja, maar dat is allemaal spel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
kunnen ze nou ook in de rechtzaal komen met een compilatie filmpje van Huub hoe hij een hoer neukt voor de ogen van de moeder van zn kind of dat ie zn schoonmoeder uitscheldt.. drankmisbruik etc..
ik zou het doen ik zou het doen, en zijn die zittingen openbaar?
*Prrrroest*quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben geen sopper, geen fan en verdedig Huub helemaal niet.
aanvullend bewijs? waarom niet, ben wel benieuwd naar het oordeel van de rechterquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:59 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien moet TB een boek gaan schrijven. "hoe ik werd bedonderd door een tvspel waar niets leek wat het was"
overtuig zo'n rechter daar maar van.. ze zijn daar echt getrouwd voor de wet, ook al gebruik je het voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is allemaal spel.
Als Huub slim is, zegt hij dat het huwelijk met Claire ook spel was, is hij overal vanaf.
Dan ben jij hier vast al tíjden niet meer geweestquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Zo zijn er ook aardig wat users die al tijden niet meer posten omdat het er hier wel heel erg pro Huub aan toe ging/gaat.
Je kon een ban aan je broek krijgen als de moderator een Huubsopper was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Zo zijn er ook aardig wat users die al tijden niet meer posten omdat het er hier wel heel erg pro Huub aan toe ging/gaat.
Misschien kun je die Huubhaters opnoemen, je schijnt het nogal te weten allemaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan ben jij hier vast al tíjden niet meer geweest
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kon een ban aan je broek krijgen als de moderator een Huubsopper was.
Volgens mij lag het anders.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog de levendige discussie herinneren waar Huub zei dat hij de bunker niet inging omdat hij na DGK niet meer met zijn kop op tv wou. Toen dat hier als BS werd afgedaan en men opperde dat het waarschijnlijk was omdat John de Mol c.s. het niet wilden hebben ontkende Huub met klem en begon hij wild om zich heen te schoppen. Later kwam dus toch uit dat het inderdaad niet mocht van zijn baas. Ik herinner me nog dat Danny hem behoorlijk de oren gewassen heeft vanwege die leugen.
Uiteindelijk kon hij niets anders meer dan toegeven dat het hem inderdaad verboden was.
Exact!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:04 schreef kybe het volgende:
[..]
Er werd ook niet ingegrepen als zo'n user door anderen totaal de grond in getrapt werd.
Volgens mij was er al sprake van voordat TBO van start ging.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij lag het anders.
Aanvankelijk wás dat verbod er ook niet namelijk, om helemaal niets bij TBO te mogen doen.
Maar toen begon Huub zich wat serieuzer met TBO te bemoeien. Redatie, maar ook regie, en hij gaf zelfs opdrachten door de microfoon. Dat sijpelde door en werd Talpa wat te gortig en toen hebben ze 'm gezegd dat-ie in moest binden.
Dat met Danny was iets anders volgens mij: die was pissig dat Huub de hele boel naar zich toe leek te trekken en er een soort DGK van wilde maken.
Klopt en dat had er niets mee te maken hoe ik persoonlijk over Huub dacht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan ben jij hier vast al tíjden niet meer geweest
Hè bah wat een kinderachtige opmerking. Je bent wel 10 keer gewaarschuwd voordat die ban viel. En daar is eerst ook nog door een FA naar gekeken, want mods kúnnen niet eens bans zetten. Maar die FA was dan natuurlijk ook een sopper.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brian die Amanda onder de dekens sloeg hoorde bij die 'opgezette verhaallijn' ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:08 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat de 4 overgebleven finalisten alle 4 winnaars waren. Ze speelde/acteerde het beste in hun eigen opgezette verhaallijn.
Nou, Huub was een echte loser hoor, ik wil niet veel zeggen maar het was toch wel een afgang, ondanks zijn volle overgave, geestdrift, toewijding, doorzettingsvermogen, onverschrokkenheid, immoraliteit en achterban.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:08 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat de 4 overgebleven finalisten alle 4 winnaars waren. Ze speelde/acteerde het beste in hun eigen opgezette verhaallijn.
Wel dat hij niet uitgebreid met z'n kop in de kick-off zou komen, niet dat hij er helemáál niet meer mee bezig mocht zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Volgens mij was er al sprake van voordat TBO van start ging.
Maar mooi dat Claire niet luisterde. Zij wist het beterquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daar komt paps met de goede raad.
Kom maar weer lekker bij pappa wonen hoor liefje.
Die kleine dronken trol is niets voor jou. Pappa heeft het toch al vanaf het begin gezegd?
Pappa weet het het best.
[ afbeelding ]
JAAAAA PAPPAAAAAAAAAAA
Op Lowlife kreeg je een ban als je anti-Huub postte, terwijl je er nu afvliegt als je pro-Huub bent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie een cover-artikel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:36 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Claire ook wel haar verhaal een woensdag in de Party doet.
Alsof dat aan Huub lagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, Huub was een echte loser hoor, ik wil niet veel zeggen maar het was toch wel een afgang, ondanks zijn volle overgave, geestdrift, toewijding, doorzettingsvermogen, onverschrokkenheid, immoraliteit en achterban.
Ja hehe hij kreeg maar 5 minuten. Hij heeft nu anderhalf jaar de tijd gehad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar mooi dat Claire niet luisterde. Zij wist het beter
Nee hoor, ik heb het over een ban toen DGK nog liep.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè bah wat een kinderachtige opmerking. Je bent wel 10 keer gewaarschuwd voordat die ban viel. En daar is eerst ook nog door een FA naar gekeken, want mods kúnnen niet eens bans zetten. Maar die FA was dan natuurlijk ook een sopper.
Valt me van je tegen hoor. Ik dacht dat je wist hoe het spel werkt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof dat aan Huub lagHet was allemaal doorgestoken kaart
Oud zeer nog niet vergeten, ??? Wel doen meidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het over een ban toen DGK nog liep.
En de ban waar je nu over spreekt, vind ik ook niet terecht, want ik wil je dan vragen om die 10 keer aan te geven, en ook wie die gedaan heeft, en of alleen ik dan een ban verdiende, of dat er ook een paar Huubsoppers een ban zouden mogen krijgen.
Kijk, it's all in the game, I took it like a woman, dingen zijn nou eenmaal zoals ze gaan. Life ain't always fair en meestal weet je waar je de meeste kans loopt je vingers te branden.
Nee die trouwerij deed hem de das om. De slinkse Huub die ineens zoetsappig met alle toeters en bellen en tranen ging trouwen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof dat aan Huub lagHet was allemaal doorgestoken kaart
O, daar durf ik niets over te zeggen, want zover heb ik het niet gevolgd. Ik heb niet alles gelezen, dus ik moet hier afhaken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel dat hij niet uitgebreid met z'n kop in de kick-off zou komen, niet dat hij er helemáál niet meer mee bezig mocht zijn.
Oud zeer? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Oud zeer nog niet vergeten, ??? Wel doen meid
Dus als ik je goed begrijp haal je zelfs Huub uit de kast om Huub vrij te pleiten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nee die trouwerij deed hem de das om. De slinkse Huub die ineens zoetsappig met alle toeters en bellen en tranen ging trouwen.
Huub en Claire hebben de handdoek in de ring gegooid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:10 schreef Mylene het volgende:
Oh ja, linkjes van voorgaande delen kunnen dus ook toegevoegd worden in de Wiki.
Die ben ik alleen vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |