?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Alles voor de kijkcijfers..
TeleVisiePooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Tuinpak! Kom je ook op m'n twitter?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Alles voor de kijkcijfers..
TeleVisiePooier
ssssssst ... !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat is het hier rustig ...ach ja mamita is er niet !
Huub is vast achter de wijven aan. Het is weekend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:20 schreef littlemamita het volgende:
Maar het is wel heeeeel erg stil hier.
Geen nieuwtjes of speculaasjes over huubke?
Ander nieuws maybe over dgk?
Ga je een winterslaap doen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:21 schreef littlemamita het volgende:
Ik ga weer terug onder mijn steen, is mij te saai hier!
Hij heeft de oppas zodat Claire lekker met Anouk kan kleppen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub is vast achter de wijven aan. Het is weekend.
Sure, Sophie slaapt gezellig op de bank van Huub babykamer zal toch meegenomen zijn neem ik aan of zit Huub gezellig thuis bij pa en ma Recourt om op zijn kleine meid te passen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:43 schreef sunny16947 het volgende:
Hij heeft de oppas zodat Claire lekker met Anouk kan kleppen.
Misschien een bedje en box van de party gekregen voor het laatste interviewquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sure, Sophie slaapt gezellig op de bank van Huub babykamer zal toch meegenomen zijn neem ik aan of zit Huub gezellig thuis bij pa en ma Recourt om op zijn kleine meid te passen.![]()
Huub verdient genoeg voor nieuwe spulletjes toch? Alles voor zijn kleine meid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:58 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien een bedje en box van de party gekregen voor het laatste interviewEn anders fans genoeg voor wat 2e handsspulletjes
Zo zien genoeg vaders dat helaas, behalve als het ze uitkomt om het anders te zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Vaders passen niet op,die verzorgen net als mama's.Een oppas is iets anders..
![]()
Nu heeft ze hem dus echt bij de ballen?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:43 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hij heeft de oppas zodat Claire lekker met Anouk kan kleppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |