?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Alles voor de kijkcijfers..
TeleVisiePooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Tuinpak! Kom je ook op m'n twitter?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Alles voor de kijkcijfers..
TeleVisiePooier
ssssssst ... !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat is het hier rustig ...ach ja mamita is er niet !
Huub is vast achter de wijven aan. Het is weekend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:20 schreef littlemamita het volgende:
Maar het is wel heeeeel erg stil hier.
Geen nieuwtjes of speculaasjes over huubke?
Ander nieuws maybe over dgk?
Ga je een winterslaap doen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:21 schreef littlemamita het volgende:
Ik ga weer terug onder mijn steen, is mij te saai hier!
Hij heeft de oppas zodat Claire lekker met Anouk kan kleppen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub is vast achter de wijven aan. Het is weekend.
Sure, Sophie slaapt gezellig op de bank van Huub babykamer zal toch meegenomen zijn neem ik aan of zit Huub gezellig thuis bij pa en ma Recourt om op zijn kleine meid te passen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:43 schreef sunny16947 het volgende:
Hij heeft de oppas zodat Claire lekker met Anouk kan kleppen.
Misschien een bedje en box van de party gekregen voor het laatste interviewquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sure, Sophie slaapt gezellig op de bank van Huub babykamer zal toch meegenomen zijn neem ik aan of zit Huub gezellig thuis bij pa en ma Recourt om op zijn kleine meid te passen.![]()
Huub verdient genoeg voor nieuwe spulletjes toch? Alles voor zijn kleine meid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:58 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien een bedje en box van de party gekregen voor het laatste interviewEn anders fans genoeg voor wat 2e handsspulletjes
Zo zien genoeg vaders dat helaas, behalve als het ze uitkomt om het anders te zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Vaders passen niet op,die verzorgen net als mama's.Een oppas is iets anders..
![]()
Nu heeft ze hem dus echt bij de ballen?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:43 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hij heeft de oppas zodat Claire lekker met Anouk kan kleppen.
Omdat sommige moeders de vaders soms niet de kans geven om op hun eigen wijze iets te doen.Moeders kunnen het altijd beterquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo zien genoeg vaders dat helaas, behalve als het ze uitkomt om het anders te zien.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Vaders passen niet op,die verzorgen net als mama's.Een oppas is iets anders..
![]()
Volgens mij geven ze sowieso flesjes vanaf het begin,maar zelfs een man kan borstvoeding geven.Google maar ff ,wil je even laten nadenken hoe een man dat nou toch zou kunnen doenquote:
Denk het niet, maar Claire ook duidelijk niet gezien haar laatste twitter van lang geledenquote:
Ssstttquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk het niet, maar Claire ook duidelijk niet gezien haar laatste twitter van lang geleden![]()
"Dus fles jij of fles ik Huub" of zo iets...........nu kan ze gekolfd hebben natuurlijk, maar gezien haar houding in DGK denk ik dat Claire puur voor het gemak ging en dus geen borstvoeding gaf/geeft!
google >>>>>huub borstvoedingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze sowieso flesjes vanaf het begin,maar zelfs een man kan borstvoeding geven.Google maar ff ,wil je even laten nadenken hoe een man dat nou toch zou kunnen doen
Link hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:30 schreef peeet1 het volgende:
[..]
google >>>>>huub borstvoeding
= dan kom ik op deze link terecht http://www.aanbodpagina.nl/zoek/baby_meisje
Op een Amsterdams terras.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:13 schreef spuitje het volgende:
Ach Huub achter de wijven aan................Claire naar Anouk. En waar is Sophietje????
Nee niet die Sophietje!! Ik bedoelde dat 3 maanden jonge bebietje van Huub en Claire..........quote:
bij haar vader........quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:13 schreef spuitje het volgende:
Ach Huub achter de wijven aan................Claire naar Anouk. En waar is Sophietje????
gewoon bij opa en oma in haar eigen bedje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:13 schreef spuitje het volgende:
In haar bedje bij opa en omaquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:18 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
gewoon bij opa en oma in haar eigen bedje.
he bah! zo ga ik me afvragen hoelang Huub zijn dochter al niet gezien heeftquote:
Is dat zo,geloof er niks van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo zien genoeg vaders dat helaas, behalve als het ze uitkomt om het anders te zien.
geloof maar gerust al een tijdje niet OMA recourt zal daar wel tussen zitten .quote:
Klopt, maar wel bitches die niet met hun kinderen laat sollen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is dat zo,geloof er niks van..En alsof vaders zo berekenend zijn..
Pffff echt niet.Mannen/vaders zijn lief!! Of niet ,of wel maar heeft toch niks te maken met man/vrouw zijnde
Moeders/Vrouwen kunnen ook bitches zijn
![]()
Als het aan oma Recourt had gelegen, was dit kind nooit geboren, en ze heeft eigenlijk gelijk gekregen..quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
geloof maar gerust al een tijdje niet OMA recourt zal daar wel tussen zitten .
Hij kan toch even op en neer naar Tilburg?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
he bah! zo ga ik me afvragen hoelang Huub zijn dochter al niet gezien heeft
Die zogenaamde vriendin, heeft die een auto?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kan toch even op en neer naar Tilburg?
Huub heeft gelijk al geroepen dat hij de eerste paar jaar voorlopig nog geen kinderen wilde. hij wilde eerst eens zien hoe de relatie zich buiten de kooi zou ontwikkelen. Die trouwerij was echt voor de show, hoewel hij wel gevoel had voor Claire. Volgens eigen zeggen werd hij na de kooi echt opnieuw verliefd op Claire.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het aan oma Recourt had gelegen, was dit kind nooit geboren, en ze heeft eigenlijk gelijk gekregen..
Ik denk (voordat de soppers weer gaan steigeren) dat Huub ook nog geen kind had gewild, als hij dat had kunnen voorkomen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Huub heeft gelijk al geroepen dat hij de eerste paar jaar voorlopig nog geen kinderen wilde. hij wilde eerst eens zien hoe de relatie zich buiten de kooi zou ontwikkelen. Die trouwerij was echt voor de show, hoewel hij wel gevoel had voor Claire. Volgens eigen zeggen werd hij na de kooi echt opnieuw verliefd op Claire.
Net zoals ik ook wel dingen heb geroepen waarvan ik later dacht, huh heb ik dat ooit geroepen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:08 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Je moet met me eens zijn dat Huub wel meer heeft geroepen.........
maar Huub deed het wel overwogen........quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Net zoals ik ook wel dingen heb geroepen waarvan ik later dacht, huh heb ik dat ooit geroepen?
Geloof me, Sophie was het enige aan de hele situatie dat niet (contractueel) gepland was. Ze zijn alleen gewoon vergeten Claire het contract in Jip en Janneke taal uit te leggen ....quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het aan oma Recourt had gelegen, was dit kind nooit geboren, en ze heeft eigenlijk gelijk gekregen..
Ik denk (voordat de soppers weer gaan steigeren) dat Huub ook nog geen kind had gewild, als hij dat had kunnen voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |