nah, hij wilde niet mee als ik eric begrijp.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:56 schreef littlemamita het volgende:
ach nee ik ben al op de hoogte, heb de hele dag meegelezen!
Had ik het toch goed dat Huub wel naar Tilburg wou......!!!
Ach nadenken mag tegenwoordig niet meer.Kan me voorstellen dat ie moest nadenken over een goede baan bij Talpa of vlaaienbakker in Brabant.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:56 schreef littlemamita het volgende:
ach nee ik ben al op de hoogte, heb de hele dag meegelezen!
Had ik het toch goed dat Huub wel naar Tilburg wou......!!!
Dan heb je de party toch niet goed gelezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, hij wilde niet mee als ik eric begrijp.
Hij wilde eventueel wel achter dr aan reizen nadat hij voor een voldongen feit was geplaatst
Welke wereld leef jij ???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef sunny16947 het volgende:
Huub is gewoon een zacht ei. Werkt zijn eigen uit de naad om de schuldeisers buiten de deur te houden. komt doodmoe laat thuis. Moet genoegen nemen met een broodje of zelf koken. Moet luisteren naar de cynische opmerkingen of het onverschillige zwijgen en mokken vanwege een mislukte wereldzaak die mikte op het hogere segment in de tv wereld, waarvoor Huub niet genoeg heeft gelobbyed bij zijn connecties. Gaf een stomp tegen de deur, knalde de deur met een klap achter zich dicht op weg naar de snackbar.Zou zomaar kunnen.
Oh ja jij bent ook niet helemaal tof...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Dan heb je de party toch niet goed gelezen
haha moet dat dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja jij bent ook niet helemaal tof...
dat is weer het andere uiterstequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach nadenken mag tegenwoordig niet meer.Kan me voorstellen dat ie moest nadenken over een goede baan bij Talpa of vlaaienbakker in Brabant.
O jij hebt je roes weer uitgeslapen, dan ga ik even iets anders doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef littlemamita het volgende:
[..]
haha moet dat dan?
Zag in de regels bij dit forum niet staan dat je tof moet zijn om erbij te komen...
dus wat bazel jij dan???
geen roes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O jij hebt je roes weer uitgeslapen, dan ga ik even iets anders doen
dag dag zwaai zwaai met je handjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bazel over het feit dat je dom bent verder boei je me voor geen meter, tis wel erg grappig btwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef littlemamita het volgende:
[..]
haha moet dat dan?
Zag in de regels bij dit forum niet staan dat je tof moet zijn om erbij te komen...
dus wat bazel jij dan???![]()
ja en jij bent prof. dr anders????quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bazel over het feit dat je dom bent verder boei je me voor geen meter, tis wel erg grappig btw
Ik heb wel een paar klusjes voor je!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de Real World schat. Waarin ik beschrijf dat het ook wel eens "zo zou kunnen zijn"quote:
Deze keer mag jij het werk doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar klusjes voor je!
Ik hou er niet van om mijn prive gegevens te openbaren... Maar je bent welkom PM me maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja en jij bent prof. dr anders????
doctorandus of drs.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja en jij bent prof. dr anders????
Mijn huis adres heeft een toevoeging mag dat ookquote:
Ik hoef ook niet je prive gegevens, en nee ik ga niet stiekem pm- en!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om mijn prive gegevens te openbaren... Maar je bent welkom PM me maar
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:05 schreef littlemamita het volgende:
[..]
geen roes!
Heb geen druppel gehad gister, strond nuchter
beetje vergeetachtig???
Dan hoop ik voor die pizzabezorger dat er geen artisjokkenhartjes in die pizza zaten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
naar de telefoon, belde een pizzabezorgdienst en smeet vervolgens de telefoon door de kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |