Hij draait in elk geval niet om de dingen heen, nee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het bevalt me wel. Hij doet zich niet beter voor dan hij is, en gaat niet huilie huilie doen.
Sommige dingen moet je gewoon zeggen zoals ze zijn, geen onduidelijkheid overlaten. Eerlijkheid is vaak ook gewoon duidelijkheid en niet de boel verbloemen. Ook voor discussies gaat op: al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Je hebt dat taalgebruik dus niet van een vreemde?
Oke dan, ik vind t echt kut dat t palinggate gestopt is. Zo das eruit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon zeggen zoals ze zijn, geen onduidelijkheid overlaten. Eerlijkheid is vaak ook gewoon duidelijkheid en niet de boel verbloemen. Ook voor discussies gaat op: al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke dan, ik vind t echt kut dat t palinggate gestopt is. Zo das eruit.
Lucht op hè?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee.. en hij sopt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Hij draait in elk geval niet om de dingen heen, nee!
Maar lieverd, juist JIJ kan daar wat aan doen! Als je nu eens vrijdag de kroeg in duikt, Jantje Smit een paar shandy's voert ( meestal is hij na 3 van die dingen de weg al kwijt) en je pijpt hem leeg op de plee, dan is het alleen nog kwestie om Joop van Telingen daar op de juiste tijd te krijgen en ik verzeker je dat ik een palinggate OP maak die de historie in zal gaan!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jan heeft een paling in zijn broek alleen voor ....................quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar lieverd, juist JIJ kan daar wat aan doen! Als je nu eens vrijdag de kroeg in duikt, Jantje Smit een paar shandy's voert ( meestal is hij na 3 van die dingen de weg al kwijt) en je pijpt hem leeg op de plee, dan is het alleen nog kwestie om Joop van Telingen daar op de juiste tijd te krijgen en ik verzeker je dat ik een palinggate OP maak die de historie in zal gaan!
Neuh niet ouderwets. Als Claire mijn dochter was geweest en ik had dit geweten dan hadden er wat meer gaten in de deuren, muren en andere obstakels gezeten, want dat ik die kleine agressieve reldwerg alle hoeken van de kamer had laten zien was zeker!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar ben ik nou ouderwets dat ik het niet normaal vind dat er gaten in deuren worden getrapt en telefoons door de kamer vliegen??
En dan heb ik het er nog niet over dat het gebeurt in het huis waar iemand zwanger of net bevallen is.
Of had Claire zo ernstig last van zwangerschapslabiliteit dat zij degene was die die karatetrappen uitdeelde en de telefoon vliegles gaf?
En nou dit topic ff bijlezen
Ben ik niet helemaal met je eens"ken he?"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die kunnen ze alleen vormen als ze het zelf beleefd, en bekeken hebben. Komen ze tot de zelfde mening hoeft het nog niet juist te zijn.
O ja? Ik ben ze nog niet tegengekomen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Het stikt van de irritante lesbo's hier
Het kan natuurlijk ook Claire zijn, maar ik gok op Huub, we hebben genoeg gezien in de kooi.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar ben ik nou ouderwets dat ik het niet normaal vind dat er gaten in deuren worden getrapt en telefoons door de kamer vliegen??
En dan heb ik het er nog niet over dat het gebeurt in het huis waar iemand zwanger of net bevallen is.
Of had Claire zo ernstig last van zwangerschapslabiliteit dat zij degene was die die karatetrappen uitdeelde en de telefoon vliegles gaf?
En nou dit topic ff bijlezen
Jaaa das waar.Maar dan huur ik wel een stand-in in.Dan bel ik Joop wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar lieverd, juist JIJ kan daar wat aan doen! Als je nu eens vrijdag de kroeg in duikt, Jantje Smit een paar shandy's voert ( meestal is hij na 3 van die dingen de weg al kwijt) en je pijpt hem leeg op de plee, dan is het alleen nog kwestie om Joop van Telingen daar op de juiste tijd te krijgen en ik verzeker je dat ik een palinggate OP maak die de historie in zal gaan!
Kijk, je bent ineens een trede hoger geklommen in mijn achting.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens"ken he?"Van jongere mensen kunnen ouderen heel veel leren ook al hebben ze nog niet alles in het leven beleefd
En andersom ook
Eensch!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens"ken he?"Van jongere mensen kunnen ouderen heel veel leren ook al hebben ze nog niet alles in het leven beleefd
En andersom ook
Nouja, niet voor het een of ander, Claire krijgt het nog te stellen met die klein Hubertien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh niet ouderwets. Als Claire mijn dochter was geweest en ik had dit geweten dan hadden er wat meer gaten in de deuren, muren en andere obstakels gezeten, want dat ik die kleine agressieve reldwerg alle hoeken van de kamer had laten zien was zeker!
Ja, dat zal best wel, Brian is natuurlijk expert op dat gebiedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook Claire zijn, maar ik gok op Huub, we hebben genoeg gezien in de kooi.
Ook heeft Huub contact gehad met Brian, hij heeft hem vast een paar pointers gevraagd om bij Claire een beetje geloofwaardig over te komen als hij gaat proberen een ruitje in te trappen als hij de deur uit loopt.
Ik ben hier de nieuwe Annie ,of is het Sunny of littlemamaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, als hij boos is, en hij slaat met een deur, dan gebeurt er ook wat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zal best wel, Brian is natuurlijk expert op dat gebied
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben hier de nieuwe Annie ,of is het Sunny of littlemama
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon zeggen zoals ze zijn, geen onduidelijkheid overlaten. Eerlijkheid is vaak ook gewoon duidelijkheid en niet de boel verbloemen. Ook voor discussies gaat op: al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Hij kan ook een nieuwe Doe-het-zelf keten opzetten, voor mensen met een kort of geen lontje, Hubo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als hij boos is, en hij slaat met een deur, dan gebeurt er ook wat.Bij Huub kom je een end met een plamuurmesje en wat plamuur.
Whahaha....... die is een goeie ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij kan ook een nieuwe Doe-het-zelf keten opzetten, voor mensen met een kort of geen lontje, Hubo.
Dat is vragen naar de bekende weg, maar ik wil best wel een keer een lijstje maken met punten waaraan je kunt herkennen of je een huubsopper bent of in de gevarenzone komt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Aangezien jij de bedenker van dit woord bent, kun je me vast de uitleg ervan geven... O, en natuurlijk verklaren/beargumenteren wanneer je er bij hoort als Huubsopper..
Nou over good work gesproken.Ik haat het ,werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelul blaat dan ook vreselijk van Brian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleine bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van lerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk, je bent ineens een trede hoger geklommen in mijn achting.Keep up the good work. :
![]()
Whut!!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou over good work gesproken.Ik haat het werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelullaat dan ook vreselijk van rian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleile bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
Dat ja....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh niet ouderwets. Als Claire mijn dochter was geweest en ik had dit geweten dan hadden er wat meer gaten in de deuren, muren en andere obstakels gezeten, want dat ik die kleine agressieve reldwerg alle hoeken van de kamer had laten zien was zeker!
Koetsie koetsie, doe je met een baby. Ik vind het best schattig. Ik denk dat Huub ook wel koetsie koetsie doet hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou over good work gesproken.Ik haat het werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelullaat dan ook vreselijk van rian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleile bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
En een paar anderen zouden eens een tijdje bij hun toetsenbord vandaan moeten blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef sunny16947 het volgende:
Toch zouden er misschien wel een paar hun mond eens moeten gaan soppen.
Ik schrijf,"ik hoop dat ie niet enz" Ik schrijf niet dat ie nu koetjie koetsie geblaat bezigdquote:
Daarom denk ik dat er meer stront aan de welbekende knikker zit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ja....
Nou kan ik een driftkikker zijn maar ik heb in 43 jaar nog nooit een gat in een deur getrapt of een telefoon (of wat dan ook) door de kamer gegooid.
En ik gok zomaar dat als iemand anders dat zou doen terwijl ik zwanger of net bevallen zou zijn dat ik dan direct m'n spullen zou pakken en vertrekken.
Hij deed het leuk met andermans kinderen voor de camera, DAT is alles wat je kan concluderen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou over good work gesproken.Ik haat het ,werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelul blaat dan ook vreselijk van Brian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleine bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
Natasia ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij deed het leuk met andermans kinderen voor de camera, DAT is alles wat je kan concluderen!
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik zou net iets soortgelijks posten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij deed het leuk met andermans kinderen voor de camera, DAT is alles wat je kan concluderen!
maar miss moet je voortaan eerst even je posting doorlezen...want de zinnen lopen niet echt en een aantal woorden bestaan nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik schrijf,"ik hoop dat ie niet enz" Ik schrijf niet dat ie nu koetjie koetsie geblaat bezigd
... zolang ze weer naar huis gaan....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Natasia is iemand die zelfs volwassenen bemoedert.quote:
Op planeet Mooiiiiii welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar miss moet je voortaan eerst even je posting doorlezen...want de zinnen lopen niet echt en een aantal woorden bestaan nietvoor de rest is het prima vermaak
![]()
Tsja....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
Huub zal ongetwijfeld gek op zn dochter zijn...alleen niet zo gek meer op Claire
ja maar de google vertaal machine begrijpt het zelfs niet eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op planeet Mooiiiiii wel![]()
Vrij naar APK![]()
Huub zal nu wat rancuneus zijn, hij is kei- en keihard gedumpt... weer!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
Huub zal ongetwijfeld gek op zn dochter zijn...alleen niet zo gek meer op Claire
En juist die googlemachine zou het wel moeten begrijpenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar de google vertaal machine begrijpt het zelfs niet eens
Laat maar ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... zolang ze weer naar huis gaan....
Huubsoppers aller landen, verenigt u!quote:
Ik begrijp dan wel dat Claire dat abonnement heeft opgezegd, als je er toch niet mee gaat bellen, lijkt het mij wel logischquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat telefoongooien gaat nog heel groot worden in 2010
deissy!!!Wanneer ga je weer ns met je Tiroler jurkje aan achter de milka-koeien aanrennen hoog in de Alpen???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En juist die googlemachine zou het wel moeten begrijpen
Dan moeten die 5 soppers flink diep in de buidel tastenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huubsoppers aller landen, verenigt u!
Waarschijnlijk wordt er nu al geld ingezameld om Huub's advocaat te bekostigen.
Een machine is maar wat je er instopt.OOO de computer geeft iets aan dus het is waar??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En juist die googlemachine zou het wel moeten begrijpen
Bab, ik vind het zo leuk jou weer hier te zien, ik heb je niet eens fatsoenlijk verwelkomdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
deissy!!!Wanneer ga je weer ns met je Tiroler jurkje aan achter de milka-koeien aanrennen hoog in de Alpen???![]()
Ja, jij bv. Correct me if I'm wrong, maar dit schrijf jij toch op Huub's Hyves?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef sunny16947 het volgende:
Toch zouden er misschien wel een paar hun mond eens moeten gaan soppen.
Mens, waar haal je het vandaan? Alsof jij Huub en/of Claire in RL kent.quote:Jammer dat jullie de scheiding niet samen kunnen regelen,denk dat Claire er te emotioneel voor is,ze is ws nog aan het ontzwangeren en spelen de hormonen nog steeds een rol .
Hey meissie, ben ook blij jou weer te spreken.Paling was zeker wel lekkerrrrr he?Mooi, je hebt je sexy outfit weer aan....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bab, ik vind het zo leuk jou weer hier te zien, ik heb je niet eens fatsoenlijk verwelkomd![]()
Welkom Babs![]()
Ik heb afgelopen weekend echte volendamse paling op he, uit volendam dus
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Het soppersgala is in zcht.
Huub schrijf vast een wedstrijd uit "do you think you can sop" of " soppen in je bloemetjesjurk".
Ik blijf haar gewoon Annie noemen maar sluit me bij je verwelkoming aan.quote:
Sjessus....je bent echt heel erg de weg kwijt.....vind het dan ook oprecht rot voor jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een machine is maar wat je er instopt.OOO de computer geeft iets aan dus het is waar??![]()
Als Huub niet in de zaak werkte dan was het natuurlijk sowieso al el cheapo om dat abo op naam van haar bedrijf te zetten, maar goed, als haar bedrijf opgeheven wordt (wat volgens mij de bedoeling was van die verkoop) dan is het ook niet zo raar dat zijn bedrijfstelefoon ook opgeheven wordt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dan wel dat Claire dat abonnement heeft opgezegd, als je er toch niet mee gaat bellen, lijkt het mij wel logisch
Zeker, die wil wel in de organisatie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat ze trouwens niet vergeten om Susanneke van VOL in te lichten. Die wil zo'n dag voor geen goud missen.
Whahahaha en dan hier lopen verkondigen onpartijdig te zijn, zaken van meerdere kanten te bekijken enz. enz. enz. en ondertussen op zijn hyves posten dat z´n vrouw waarschijnlijk (nog) een beetje labiel isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, jij bv. Correct me if I'm wrong, maar dit schrijf jij toch op Huub's Hyves?
[..]
Mens, waar haal je het vandaan? Alsof jij Huub en/of Claire in RL kent.
Fijne avond allemaal en sop lekker verder.![]()
Cc en muis, dit dus.
een heel groot pak speculaasjes....maar das normaal hier in Shoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef sunny16947 het volgende:
Huub is gewoon een zacht ei. Werkt zijn eigen uit de naad om de schuldeisers buiten de deur te houden. komt doodmoe laat thuis. Moet genoegen nemen met een broodje of zelf koken. Moet luisteren naar de cynische opmerkingen of het onverschillige zwijgen en mokken vanwege een mislukte wereldzaak die mikte op het hogere segment in de tv wereld, waarvoor Huub niet genoeg heeft gelobbyed bij zijn connecties. Gaf een stomp tegen de deur, knalde de deur met een klap achter zich dicht op weg naar de snackbar.Zou zomaar kunnen.
I'll correct you, you're wrong.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, jij bv. Correct me if I'm wrong, maar dit schrijf jij toch op Huub's Hyves?
[..]
Mens, waar haal je het vandaan? Alsof jij Huub en/of Claire in RL kent.
Fijne avond allemaal en sop lekker verder.![]()
Cc en muis, dit dus.
Claire had ook voor haar gezin kunnen kiezen.Nu lijkt het dus of Huub niet voor z'n gezin kiest .Hij moet voorlopig wel de centen opbrengen lijkt me,logisch dat ie ff de tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten.En afstand is ook lastig lijkt me.Gezellig aan de foon met schoonpaps en mams die meeluisteren is ook niet alles..Speculaasjes uiteraard..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:18 schreef Elisa1958 het volgende:
huub twitterde een tijd geleden dat hij bij zijn broer was een lang weekend en goed moest nadenken wat hij ging doen. Daarna was hij overspoeld met vragen of het claire en hem betrof schreef hij. Vermoedt nu dat hij toen heeft besloten om in Hilversum te willen blijven en claire dus naar Tilburg is vertrokken. Een week of 4 daarna kreeg hij vast spijt dat hij niet voor zijn gezin had gekozen maar voor zijn carriere en was het te laat wat claire aanging.
Duidelijk zijn zin willen doordrijven en gedacht hebben dat claire wel zou bijdraaien. Deze keer dus verkeerd gegokt.
Dan ben ik dus ook ouderwets, hoewel ik pas 31 ben en volgens sommigen hier dus te jong om genoeg levenservaring te hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
No I'm not and you know it.quote:
Die paling is al vakkundig gefileerd door Yolanthe.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jan heeft een paling in zijn broek alleen voor ....................
+1 alleen ben ik 33quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan ben ik dus ook ouderwets, hoewel ik pas 31 ben en volgens sommigen hier dus te jong om genoeg levenservaring te hebben.
Je gaat er dus vanuit dat Claire aan karate met deuren deed en telefoons vliegles gaf??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Claire had ook voor haar gezin kunnen kiezen.Nu lijkt het dus of Huub niet voor z'n gezin kiest .Hij moet voorlopig wel de centen opbrengen lijkt me,logisch dat ie ff de tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten.En afstand is ook lastig lijkt me.Gezellig aan de foon met schoonpaps en mams die meeluisteren is ook niet alles..Speculaasjes uiteraard..
Wat zie je r weer lekker uit vanaaf schat!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten die 5 soppers flink diep in de buidel tasten
Ahhhhhhhhhhhh zielige huubjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef sunny16947 het volgende:
Huub is gewoon een zacht ei. Werkt zijn eigen uit de naad om de schuldeisers buiten de deur te houden. komt doodmoe laat thuis. Moet genoegen nemen met een broodje of zelf koken. Moet luisteren naar de cynische opmerkingen of het onverschillige zwijgen en mokken vanwege een mislukte wereldzaak die mikte op het hogere segment in de tv wereld, waarvoor Huub niet genoeg heeft gelobbyed bij zijn connecties. Gaf een stomp tegen de deur, knalde de deur met een klap achter zich dicht op weg naar de snackbar.Zou zomaar kunnen.
Jullie passen wel goed samen zo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zie je r weer lekker uit vanaaf schat!
Omdat zijn neefjes twee keer in de kooi zijn geweest?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
PSIES!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, de deskundigen (en daar reken ik mijzelf maar even toe) hadden gelijk dat er geweld in het spel was
Schijnheilig ben ik zeker niet Ik heb helemaal NIETS op de hyves van Huub geschreven. Bovendien zou ik dat nooit schrijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
No I'm not and you know it.
Het zal mijn verder een rotzorg zijn hoor maar schijnheiligheid hou ik niet zo van.
Nee ,niet alleen daarom.Je weet dus duidelijk niet meer en ik ga het je niet vertellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat zijn neefjes twee keer in de kooi zijn geweest?
Het zijn er heel wat meer dan vijf hoor. Wat je hier ziet is het topje van de ijsberg, de rest is ondergronds gegaan. Als ik alleen al zag wat er voor absurd dure cadeaus de kooi werden binnengesleept.. Het gekste was nog niet gek genoeg. Het enige wat te hoog gegrepen was, was de inzameling voor een Steinway vleugel, maar dat hebben ze op Nowlive wel geprobeerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten die 5 soppers flink diep in de buidel tasten
Nog een paar maanden, en hij had hem gekregen ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn er heel wat meer dan vijf hoor. Wat je hier ziet is het topje van de ijsberg, de rest is ondergronds gegaan. Als ik alleen al zag wat er voor absurd dure cadeaus de kooi werden binnengesleept.. Het gekste was nog niet gek genoeg. Het enige wat te hoog gegrepen was, was de inzameling voor een Steinway vleugel, maar dat hebben ze op Nowlive wel geprobeerd.
naar de telefoon, belde een pizzabezorgdienst en smeet vervolgens de telefoon door de kamerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me herinneren dat Lieke een kruiwagen vol kreeg"of zelf gekocht"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn er heel wat meer dan vijf hoor. Wat je hier ziet is het topje van de ijsberg, de rest is ondergronds gegaan. Als ik alleen al zag wat er voor absurd dure cadeaus de kooi werden binnengesleept.. Het gekste was nog niet gek genoeg. Het enige wat te hoog gegrepen was, was de inzameling voor een Steinway vleugel, maar dat hebben ze op Nowlive wel geprobeerd.
Moet zich ws hebben afgespeeld op de enkele avond dat brian langskwamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat er dus vanuit dat Claire aan karate met deuren deed en telefoons vliegles gaf??
Sorry hoor, dan kan het in het artikel wel heel leuk "geen huiselijk geweld" genoemd worden, maar ik zou bij de eerste trap of worp m'n kind oppaken en vertrekken.
Ik vind het absoluut niet normaal, en je kiest voor je gezin als je niet toestaat dat je gezin met dat soort dingen geconfronteerd wordt.
Uiteindelijk waren de cadeautjes het toch niet waard. Ze heeft eieren voor haar geld gekozen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat Lieke een kruiwagen vol kreeg"of zelf gekocht"en sjagerijnig werd toen Huub even iets anders ging doen.Gelijk haar gezicht op onweer
![]()
![]()
vind ik ook hoor. af en toe een telefoon terugkoppen is gewoon part of the jobquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Claire had ook voor haar gezin kunnen kiezen.Nu lijkt het dus of Huub niet voor z'n gezin kiest .Hij moet voorlopig wel de centen opbrengen lijkt me,logisch dat ie ff de tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten.En afstand is ook lastig lijkt me.Gezellig aan de foon met schoonpaps en mams die meeluisteren is ook niet alles..Speculaasjes uiteraard..
jij weet meer? hij heeft je weleens vergezeld op babyjacht?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee ,niet alleen daarom.Je weet dus duidelijk niet meer en ik ga het je niet vertellen.
voor als je het nog niet warm genoeg hebtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zie je r weer lekker uit vanaaf schat!
Behalve als je die telefoon natuurlijk als werpobject in echtelijke ruzies gebruikt. Daar zijn die toestellen niet voor gemaakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne, als je je nummers opslaat in je telefoon dan doen ze het gewoon nog als je er een andere sim instopt... dus kwestie van al je contacten even een berichtje sturen.
Inlezen is een mustquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:53 schreef littlemamita het volgende:
Hallo lieve fokkers,
Heb ik veel gemist sinds gisteren?
Heeft BOm mijn gedicht al klaar?
Dat had ik maanden daarvoor al gedaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ja....
Nou kan ik een driftkikker zijn maar ik heb in 43 jaar nog nooit een gat in een deur getrapt of een telefoon (of wat dan ook) door de kamer gegooid.
En ik gok zomaar dat als iemand anders dat zou doen terwijl ik zwanger of net bevallen zou zijn dat ik dan direct m'n spullen zou pakken en vertrekken.
achteraf is altijd makkelijker praten, tot je zelf in zo'n situatie beland...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat had ik maanden daarvoor al gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |