abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:37:15 #201
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73688976
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:36 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Kom jij dan ook?
Ik wil wel in de jury zitten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73688985
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:36 schreef willem-jozef het volgende:
lachen hier
Echt wel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73688991
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het bevalt me wel. Hij doet zich niet beter voor dan hij is, en gaat niet huilie huilie doen.
Hij draait in elk geval niet om de dingen heen, nee!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:37:52 #204
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73688994
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Je hebt dat taalgebruik dus niet van een vreemde?
Sommige dingen moet je gewoon zeggen zoals ze zijn, geen onduidelijkheid overlaten. Eerlijkheid is vaak ook gewoon duidelijkheid en niet de boel verbloemen. Ook voor discussies gaat op: al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_73689013
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:36 schreef willem-jozef het volgende:
lachen hier
pi_73689042
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef versabommie het volgende:

[..]

Sommige dingen moet je gewoon zeggen zoals ze zijn, geen onduidelijkheid overlaten. Eerlijkheid is vaak ook gewoon duidelijkheid en niet de boel verbloemen. Ook voor discussies gaat op: al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Oke dan, ik vind t echt kut dat t palinggate gestopt is. Zo das eruit.
pi_73689081
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:

[..]

ik las gesopt
pi_73689084
quote:

[..]

Lucht op hè?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:41:41 #209
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689128
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Hij draait in elk geval niet om de dingen heen, nee!
Nee.. en hij sopt niet.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:42:37 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73689161
Niet om het een of ander hoor, maar ben ik nou ouderwets dat ik het niet normaal vind dat er gaten in deuren worden getrapt en telefoons door de kamer vliegen??

En dan heb ik het er nog niet over dat het gebeurt in het huis waar iemand zwanger of net bevallen is.
Of had Claire zo ernstig last van zwangerschapslabiliteit dat zij degene was die die karatetrappen uitdeelde en de telefoon vliegles gaf?

En nou dit topic ff bijlezen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:42:43 #211
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73689165
quote:

[..]

Maar lieverd, juist JIJ kan daar wat aan doen! Als je nu eens vrijdag de kroeg in duikt, Jantje Smit een paar shandy's voert ( meestal is hij na 3 van die dingen de weg al kwijt) en je pijpt hem leeg op de plee, dan is het alleen nog kwestie om Joop van Telingen daar op de juiste tijd te krijgen en ik verzeker je dat ik een palinggate OP maak die de historie in zal gaan!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:44:23 #212
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689212
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:

[..]

Maar lieverd, juist JIJ kan daar wat aan doen! Als je nu eens vrijdag de kroeg in duikt, Jantje Smit een paar shandy's voert ( meestal is hij na 3 van die dingen de weg al kwijt) en je pijpt hem leeg op de plee, dan is het alleen nog kwestie om Joop van Telingen daar op de juiste tijd te krijgen en ik verzeker je dat ik een palinggate OP maak die de historie in zal gaan!
Jan heeft een paling in zijn broek alleen voor ....................
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:44:29 #213
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73689216
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar ben ik nou ouderwets dat ik het niet normaal vind dat er gaten in deuren worden getrapt en telefoons door de kamer vliegen??

En dan heb ik het er nog niet over dat het gebeurt in het huis waar iemand zwanger of net bevallen is.
Of had Claire zo ernstig last van zwangerschapslabiliteit dat zij degene was die die karatetrappen uitdeelde en de telefoon vliegles gaf?

Neuh niet ouderwets. Als Claire mijn dochter was geweest en ik had dit geweten dan hadden er wat meer gaten in de deuren, muren en andere obstakels gezeten, want dat ik die kleine agressieve reldwerg alle hoeken van de kamer had laten zien was zeker!
pi_73689232
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Die kunnen ze alleen vormen als ze het zelf beleefd, en bekeken hebben. Komen ze tot de zelfde mening hoeft het nog niet juist te zijn.
Ben ik niet helemaal met je eens"ken he?" Van jongere mensen kunnen ouderen heel veel leren ook al hebben ze nog niet alles in het leven beleefd En andersom ook
Love music!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:45:06 #215
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73689237
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

Waarom? Het stikt van de irritante lesbo's hier
O ja? Ik ben ze nog niet tegengekomen..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:46:10 #216
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689275
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:

Het kan natuurlijk ook Claire zijn, maar ik gok op Huub, we hebben genoeg gezien in de kooi.
Ook heeft Huub contact gehad met Brian, hij heeft hem vast een paar pointers gevraagd om bij Claire een beetje geloofwaardig over te komen als hij gaat proberen een ruitje in te trappen als hij de deur uit loopt.
pi_73689306
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:

[..]

Jaaa das waar.Maar dan huur ik wel een stand-in in.Dan bel ik Joop wel.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:47:37 #218
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689311
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens"ken he?" Van jongere mensen kunnen ouderen heel veel leren ook al hebben ze nog niet alles in het leven beleefd En andersom ook
Kijk, je bent ineens een trede hoger geklommen in mijn achting. Keep up the good work. :
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:48:08 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_73689328
Laat Huub zijn kop hier nog wel eens zien? Vraag me sowieso af welke vrouw met gezond verstand tot sex met Huub in staat is dan moet toch iets mis met je zijn? Lijkt mij alsof je sex hebt met een 12 jarige, hij doet me denken aan Suske... van Wiske.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_73689334
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Eensch!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:50:15 #221
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689384
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:

[..]

Neuh niet ouderwets. Als Claire mijn dochter was geweest en ik had dit geweten dan hadden er wat meer gaten in de deuren, muren en andere obstakels gezeten, want dat ik die kleine agressieve reldwerg alle hoeken van de kamer had laten zien was zeker!
Nouja, niet voor het een of ander, Claire krijgt het nog te stellen met die klein Hubertien.
Ik heb steeds die foto voor ogen waar ze op schoot bij Claire zit, doordringende kijkers (blauw, maar wie let daar op) hoofd naar voren, de aders gezwollen......... nou......Claire komt er niet met een corrigerende tik.
pi_73689386
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook Claire zijn, maar ik gok op Huub, we hebben genoeg gezien in de kooi.
Ook heeft Huub contact gehad met Brian, hij heeft hem vast een paar pointers gevraagd om bij Claire een beetje geloofwaardig over te komen als hij gaat proberen een ruitje in te trappen als hij de deur uit loopt.
Ja, dat zal best wel, Brian is natuurlijk expert op dat gebied
pi_73689417
quote:

[..]

Ik ben hier de nieuwe Annie ,of is het Sunny of littlemama
Love music!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:51:12 #224
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689418
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat zal best wel, Brian is natuurlijk expert op dat gebied
Ja, als hij boos is, en hij slaat met een deur, dan gebeurt er ook wat. Bij Huub kom je een end met een plamuurmesje en wat plamuur.
pi_73689456
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik ben hier de nieuwe Annie ,of is het Sunny of littlemama
pi_73689487
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef versabommie het volgende:

[..]

pi_73689501
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, als hij boos is, en hij slaat met een deur, dan gebeurt er ook wat. Bij Huub kom je een end met een plamuurmesje en wat plamuur.
Hij kan ook een nieuwe Doe-het-zelf keten opzetten, voor mensen met een kort of geen lontje, Hubo.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:55:04 #228
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689530
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:54 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Hij kan ook een nieuwe Doe-het-zelf keten opzetten, voor mensen met een kort of geen lontje, Hubo.
Whahaha....... die is een goeie ja.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:55:22 #229
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73689541
Toch zouden er misschien wel een paar hun mond eens moeten gaan soppen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:56:11 #230
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73689569
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Aangezien jij de bedenker van dit woord bent, kun je me vast de uitleg ervan geven... O, en natuurlijk verklaren/beargumenteren wanneer je er bij hoort als Huubsopper..
Dat is vragen naar de bekende weg, maar ik wil best wel een keer een lijstje maken met punten waaraan je kunt herkennen of je een huubsopper bent of in de gevarenzone komt.
Overigens lijkt me dat vrij overbodig, if it walks like a duck and quacks like a duck, it is a duck.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73689600
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Kijk, je bent ineens een trede hoger geklommen in mijn achting. Keep up the good work. :
Nou over good work gesproken.Ik haat het ,werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelul blaat dan ook vreselijk van Brian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleine bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
Love music!
pi_73689629
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Nou over good work gesproken.Ik haat het werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelullaat dan ook vreselijk van rian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleile bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
Whut!!!!!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:59:52 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73689674
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat ja....
Nou kan ik een driftkikker zijn maar ik heb in 43 jaar nog nooit een gat in een deur getrapt of een telefoon (of wat dan ook) door de kamer gegooid.

En ik gok zomaar dat als iemand anders dat zou doen terwijl ik zwanger of net bevallen zou zijn dat ik dan direct m'n spullen zou pakken en vertrekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:01:31 #234
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689719
quote:

[..]

Nou over good work gesproken.Ik haat het werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelullaat dan ook vreselijk van rian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleile bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
Koetsie koetsie, doe je met een baby. Ik vind het best schattig. Ik denk dat Huub ook wel koetsie koetsie doet hoor.
Ik denk dat Brian best een goede papa wordt. Hij wilde heel graag kids en ik denk dat hij genoeg heeft meegemaakt om zijn kind daarvoor te willen behoeden.
Huub zal ook een goede vader kunnen zijn, maar om nou te roepen dat hij zo lief was voor zijn neefjes, vind ik zo tenenkrommend gebral. Wat had je dan anders verwacht????????????? Hij heeft gedaan wat anderen ook zouden doen. Trouwens, Brian was ook hartstikke lief voor kinderen die in de kooi kwamen, dus ik zie niet in wat zo bijzonder is aan Hubert.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:01:44 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73689729
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef sunny16947 het volgende:
Toch zouden er misschien wel een paar hun mond eens moeten gaan soppen.
En een paar anderen zouden eens een tijdje bij hun toetsenbord vandaan moeten blijven
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_73689768
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:

[..]

Whut!!!!!
Ik schrijf,"ik hoop dat ie niet enz" Ik schrijf niet dat ie nu koetjie koetsie geblaat bezigd
Love music!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:03:07 #237
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689777
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ja....
Nou kan ik een driftkikker zijn maar ik heb in 43 jaar nog nooit een gat in een deur getrapt of een telefoon (of wat dan ook) door de kamer gegooid.

En ik gok zomaar dat als iemand anders dat zou doen terwijl ik zwanger of net bevallen zou zijn dat ik dan direct m'n spullen zou pakken en vertrekken.
Daarom denk ik dat er meer stront aan de welbekende knikker zit.
Over het telefoonwerpen, daar kan Huub niets aan doen, dat zat in zijn opleiding telefoonverkoper.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:03:37 #238
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73689790
quote:

[..]

Nou over good work gesproken.Ik haat het ,werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelul blaat dan ook vreselijk van Brian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleine bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
Hij deed het leuk met andermans kinderen voor de camera, DAT is alles wat je kan concluderen!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:04:28 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73689808
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij deed het leuk met andermans kinderen voor de camera, DAT is alles wat je kan concluderen!
Natasia ook
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_73689824
quote:

[..]

Je haalt me de woorden uit de mond. Ik zou net iets soortgelijks posten.
pi_73689835
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik schrijf,"ik hoop dat ie niet enz" Ik schrijf niet dat ie nu koetjie koetsie geblaat bezigd
maar miss moet je voortaan eerst even je posting doorlezen...want de zinnen lopen niet echt en een aantal woorden bestaan niet voor de rest is het prima vermaak
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:05:28 #242
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689840
quote:

[..]

... zolang ze weer naar huis gaan....
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:06:25 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689874
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Natasia ook
Dat denk ik niet. Natasia is iemand die zelfs volwassenen bemoedert.
Bij Natasia was het what you see is what you get... speelde geen mooi-weer, vraag het maar aan Huub en Eric.
pi_73689892
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Natasia ook
OOOOOw Natasia.Duivelin.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:07:07 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73689893
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar miss moet je voortaan eerst even je posting doorlezen...want de zinnen lopen niet echt en een aantal woorden bestaan niet voor de rest is het prima vermaak
Op planeet Mooiiiiii wel
Vrij naar APK
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_73689898
Huub zal ongetwijfeld gek op zn dochter zijn...alleen niet zo gek meer op Claire
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:08:07 #247
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73689926
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
Huub zal ongetwijfeld gek op zn dochter zijn...alleen niet zo gek meer op Claire
Tsja....
pi_73689938
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op planeet Mooiiiiii wel
Vrij naar APK
ja maar de google vertaal machine begrijpt het zelfs niet eens
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:09:58 #249
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73690002
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
Huub zal nu wat rancuneus zijn, hij is kei- en keihard gedumpt... weer!
Hij zal nooit leren dat vrouwen hem dumpen omdat hij zo verrot agressief en onbetrouwbaar in elkaar zit!
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 19:10:02 #250
184769 crew  Deisyy
pi_73690006
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:08 schreef Laysa het volgende:

[..]

ja maar de google vertaal machine begrijpt het zelfs niet eens
En juist die googlemachine zou het wel moeten begrijpen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')