Precies, dat is een drogreden om meer mensenkennis te claimen. Als iemand dat niet weet, dan zegt mij dat al genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met goede reden![]()
Ervaring of zelfs levenservaring is geen garantie op inzicht. Als iemand denkt mij te kunnen overtuigen door te bogen op meer ervaring dan zeg ik altijd maar dat 10 jaar ervaring niets zegt omdat het zo maar zou kunnen dat diegene het al 10 jaar bij het verkeerde eind heeft.
Die kunnen ze alleen vormen als ze het zelf beleefd, en bekeken hebben. Komen ze tot de zelfde mening hoeft het nog niet juist te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat dan natuurlijk om een mening die ze zelf ook kunnen vormen. En ja, ik vertrouw op mezelf.
Als zij het niet doet, wil ik wel een poging wagen, na jou natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Aangezien jij de bedenker van dit woord bent, kun je me vast de uitleg ervan geven... O, en natuurlijk verklaren/beargumenteren wanneer je er bij hoort als Huubsopper..
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat...lees goed "in de kooi" Brian de grootste leugenaar was. Wat voor het spel ook noodzakelijk was om de tegenstander bepaalde dingen te laten geloven. Huub daarentegen loog misschien wel veel, maar had er de meeste moeite mee. De reden waarom hij er meestal niet mee wegkwam. Huub is meer van de recht voor zijn raap, mooi of lelijk.
Het is mooi meegenomen als je sommige dingen zelf beleefd hebt, maar het is niet perse nodig. Ik hoop sommige dingen niet mee te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die kunnen ze alleen vormen als ze het zelf beleefd, en bekeken hebben. Komen ze tot de zelfde mening hoeft het nog niet juist te zijn.
Nee,dat betekend het volgens jouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op z'n Mooiiiiis betekent dat: ik heb lopen huubsoppen op de hyves van Claire en nu ben ik eraf gedonderd.
Wie versta je daar onder??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Het stikt van de irritante lesbo's hier
Doe je pamper dan om. En doe wat aan je discussietechniek w.b. meningen uiten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hou op nou, ik pis bijkans in m'n broek. Huub heeft liegen tot kunst verheven.![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:18 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, denk ik dat wij ook wel gezellig samen zouden kunnen koffie/thee leuten!
Haha!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:25 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie een meeting aankomen.
Jaaaaa!! Goed ideequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:27 schreef sunny16947 het volgende:
Trekken we dan onze zonnebloemjurk aan zodat we elkaar herkennen?
Geraniumjurkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:27 schreef sunny16947 het volgende:
Trekken we dan onze zonnebloemjurk aan zodat we elkaar herkennen?
Ach na zoveel gaten in zoveel deuren, na een aantal telefoons in de kliko moet je zalvend gaan doen tegen het vrouwtje om maar het huis in te mogen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef sunny16947 het volgende:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Huub liegt altijd en Claire spreekt altijd de waarheid.
Dus alle berichtjes van Claire...lieverdje, schatje, kusje, ik hou zoveel van jou, kan niet wachten tot je weer thuis bent.
Gek dat je dan 6 weken later de stekker eruit trekt.
Ze heeft in ieder geval gelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Doe je pamper dan om. En doe wat aan je discussietechniek w.b. meningen uiten.
Je hebt dat taalgebruik dus niet van een vreemde?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach na zoveel gaten in zoveel deuren, na een aantal telefoons in de kliko moet je zalvend gaan doen tegen het vrouwtje om maar het huis in te mogen.
Mijn Opa zei altijd " Een vrouwenkut trekt altijd nog harder dan 10 paarden" en daar heeft de oude Baas zwaar gelijk in. Mannetjes als Huub denken buiten die wet te vallen en krijgen steeds een schop onder hun hol, waarvor Hulde!
huub is gewoon een pathologische leugennaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat...lees goed "in de kooi" Brian de grootste leugenaar was. Wat voor het spel ook noodzakelijk was om de tegenstander bepaalde dingen te laten geloven. Huub daarentegen loog misschien wel veel, maar had er de meeste moeite mee. De reden waarom hij er meestal niet mee wegkwam. Huub is meer van de recht voor zijn raap, mooi of lelijk.
Het bevalt me wel. Hij doet zich niet beter voor dan hij is, en gaat niet huilie huilie doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Je hebt dat taalgebruik dus niet van een vreemde?
Kom jij dan ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Het soppersgala is in zcht.
Huub schrijf vast een wedstrijd uit "do you think you can sop" of " soppen in je bloemetjesjurk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |