quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oi, dat wordt zoeken, veel van dit soort spul zeg maar. Ik kom er nog op terug.![]()
[ afbeelding ]
Dat is een goede eigenschap!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd het belangrijkste. Ik kan goed observeren en ik hou mijn ogen en oren open. Slik niets voor zoete koek.
Je bent echt in de warquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O je wilt dat ik je komt bezoeken.
Doe ik, beloofd
Zo was ik ook rond mijn 30e. Dacht toen ook dat ik alles wel wist. Nu weet ik beter. Levenslessen!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd het belangrijkste. Ik kan goed observeren en ik hou mijn ogen en oren open. Slik niets voor zoete koek.
Ik was zo een jaar of 10 geleden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:48 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zo was ik ook rond mijn 30e. Dacht toen ook dat ik alles wel wist. Nu weet ik beter. Levenslessen!!!!
zzzzzzzzzz Merci Annie,gellijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:47 schreef Anniebab het volgende:
ZZZZZouzzzzzou doet me altijd denken aan een geile bij die van bloem tot bloem vliegt.....kan er niks aan doen.
Ach is net als de pubertijd. De een is wat sneller dan de ander.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik was zo een jaar of 10 geleden.
Waarom? Het stikt van de irritante lesbo's hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef PC eend het volgende:
Ik begin toch wel terug te verlangen naar mamita
Wat een leuke ava..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Het stikt van de irritante lesbo's hier
Maar tussen ons toch wel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:55 schreef Mriekje het volgende:
En ook niet vanzelfsprekend dat het tussen bijvoorbeeld Mooiii en mij wel zou klikken.
Tis ook jammer om elkaar te veroordelen om bepaalde meningen in dit topic.
Op z'n Mooiiiiis betekent dat: ik heb lopen huubsoppen op de hyves van Claire en nu ben ik eraf gedonderd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar het wordt er wel heel vaak bijgehaald door sommige mensen.
Op Claire en kind hyves alleen maar steunbetuigingen puur sang.En als je met respect erbij een iets kritische opmerking maakt ":Hopen dat Huub heel veel herinneringen zal kunnen blijven maken met de kleine"
wordt dat weggehaald en je eraf geknikkerd.
Laat ze die hyves misschien aan haar advokaat zien"o wat staan veel mensen achter me"?
En Huub heeft z'n Kooi periode nu tegen.Oneerlijk
edit: gun haar ook een goed leven hoor.![]()
Precies..... mijn visie/mening klopt irl aardig als ik het anderen voorleg, dus ik vertrouw op mezelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach is net als de pubertijd. De een is wat sneller dan de ander.
Hou toch eens op met dat pubergedrag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op z'n Mooiiiiis betekent dat: ik heb lopen huubsoppen op de hyves van Claire en nu ben ik eraf gedonderd.
quote:
Aangezien jij de bedenker van dit woord bent, kun je me vast de uitleg ervan geven... O, en natuurlijk verklaren/beargumenteren wanneer je er bij hoort als Huubsopper..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op z'n Mooiiiiis betekent dat: ik heb lopen huubsoppen op de hyves van Claire en nu ben ik eraf gedonderd.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is echt leuk,,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dat komt uit de Bruce Lee film Enter the Dragon.
Als jij je visie/mening aan andere voorlegt vanuit jouw gezichtspunt. Dus subjectief dat het dan klopt. Goed dat je op jezelf vertrouwd. Dat is nl. het enige waar je op KUNT vertrouwen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies..... mijn visie/mening klopt irl aardig als ik het anderen voorleg, dus ik vertrouw op mezelf.
Het gaat dan natuurlijk om een mening die ze zelf ook kunnen vormen. En ja, ik vertrouw op mezelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als jij je visie/mening aan andere voorlegt vanuit jouw gezichtspunt. Dus subjectief dat het dan klopt. Goed dat je op jezelf vertrouwd. Dat is nl. het enige waar je op KUNT vertrouwen.
Met goede redenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |