quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooiiiii, hou es op met dat gekloot onder de naam van zouzou
By the way, ik ga niet voor mijn buurman schrijven, anders zeg ik het er wel bij, mijn buurman denkt............quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
nee,je zegt/schrijft het zoals jij denkt dat het is.Niks mis mee maar sommigen zien het anders.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooiiiii, hou es op met dat gekloot onder de naam van zouzou
Misschien met jij eens hard op jouw hoofd slaan of anders kan je beter naar Deltaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Niet te hard op je hoofd slaan anders moet je naar Ruwaardje
Hier vergis je je danig. Je kent mij niet. En weet dus helemaal niet of ik zo simpel ben en het niet door heb.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brian moest doorgaan voor de leugenaar, maar Huub is denk ikde grootste leugenaar, alleen denk ikwist hij zijn leugens goed te verpakken en simpele mensen hebben het niet door. Ik zeg het maar zoals ik denk dathet is, sorry.
Nou, ik kan me wel vinden in de post van zouzou, wordt er nu ook gedacht dat Sunny onder mijn naam post?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb me dat ook weleens afgevraagd.
Ik schrijf tenminste dat een ander het anders kan zien dan ikzelf. Jij denkt alles zeker te weten,vooral als het tegen Huub is.quote:
Dat is waar, het is slechts een inschatting.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hier vergis je je danig. Je kent mij niet. En weet dus helemaal niet of ik zo simpel ben en het niet door heb.
En die basseer je op?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is waar, het is slechts een inschatting.
Zou kunnen.alles kan,maar tis niet zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb me dat ook weleens afgevraagd.
Ga maar muggeziften, terwijl niemand precies weet wat er aan de hand is en iedereen loopt te gissen en iedereen een eigen mening heeft. Klaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik schrijf tenminste dat een ander het anders kan zien dan ikzelf. Jij denkt alles zeker te weten,vooral als het tegen Huub is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Niet te hard op je hoofd slaan anders moet je naar Ruwaardje
Op wat ik van hem en de soppers gezien/gehoord heb.quote:
Klopt, niemand weet wat er aan de hand is!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga maar muggeziften, terwijl niemand precies weet wat er aan de hand is en iedereen loopt te gissen en iedereen een eigen mening heeft. Klaar.
Okay.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zou kunnen.alles kan,maar tis niet zo
Zie ik je daar welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien met jij eens hard op jouw hoofd slaan of anders kan je beter naar Delta
Geen speld tussen te krijgen. Nouja, niemand weet het precies.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Klopt, niemand weet wat er aan de hand is!
Ik ken jou ook niet. Ik schat jou ook maar in.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is waar, het is slechts een inschatting.
O je wilt dat ik je komt bezoeken.quote:
Tja, dan kom ik op het volgende: wie bepaald of en wanneer je "sopper" bent of niet... dus dit zegt me nog niks.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op wat ik van hem en de soppers gezien/gehoord heb.
misschien gegoogledquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goh ben jij ook bekend in Spijkenisse
Het leven is niet altijd het belangrijkste. Ik kan goed observeren en ik hou mijn ogen en oren open. Slik niets voor zoete koek.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet. Ik schat jou ook maar in.
Begin 30, nog niet teveel meegemaakt in het leven waardoor je alles nogal zwart/wit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |