Ze was al met hem getrouwd, wat moet je dan nog aan je binden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, die dachten dat het wel kon.
Maar wél grappig dat jij Sugar op zijn nieuwe woordje wijst.quote:
Tsja, was ze wel zo zeker van dat Nephuwelijk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was al met hem getrouwd, wat moet je dan nog aan je binden?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een kind neem je niet,die krijg je ,als je dat geluk hebt!
Whahahahahhaaaaaa..........quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het ook heel jammer voor Berga. Ze was zo dol op haar schoonzoon.
Als ze zo ver zou gaan als een kind krijgen om hem aan zich te binden (wat vrij naïef is) dan zou ze het niet drie maanden na de geboorte van de baby al opgeven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, was ze wel zo zeker van dat Nephuwelijk?
Ik mag toch hopen dat je dat wel weetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk neem je een kind niet, . .... maar..... een kind krijgen, lijkt me ook niet helemaal gepast,.... voor een kind gaan, dat heeft potentie, ai ai, lijkt me ook niet correct in de oren klinken.
Hm.... als je een kind krijgt, vraag ik me af wie de gever is.
Dan maar een kind adopteren.
De Febo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dat wel weet
Normaliter wel, maar in genoemd rijtje is de gever voor sommige mensen Onze LIeve Heer, hij is de vader van alle kinderen immers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dat wel weet
Daar schijn je inderdaad nogal een dikke pens van te kunnen krijgenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:12 schreef peeet1 het volgende:
wereld nieuws huub en claire
we wachten nog op cnn
http://www.telegraaf.nl/p(...)gaan_scheiden__.html
en
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-gaan-scheiden.dhtml
en
http://glamour.blog.nl/aw(...)n-kooi-gaan-scheiden
en
http://www.bruno.nl/nieuw(...)e-gaan-scheiden.html
en
http://www.showbiznewz.nl(...)k-gaan-scheiden.html
en
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_claire_scheiden.xml
en
http://relatie.blog.nl/sc(...)-claire-aan-diggelen
update 15;15quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:07 schreef peeet1 het volgende:
[..]
update
wereld nieuws huub en claire
boulevard
Gouden Kooi-huwelijk blijkt geen sprookje
Mail naar:
Naam afzender
Email afzender
Opmerkingen
Annuleren Verstuur
--------------------------------------------------------------------------------
(Novum) - Het huwelijk tussen Gouden Kooi-bewoners Huub van Ballegooy en Claire Recourt is voorbij. Dat laat Huub weten aan Novum Nieuws. Het koppel leerde elkaar kennen tijdens hun verblijf in het realityprogramma De Gouden Kooi. Op 22 april gaven de tortelduifjes elkaar binnen de hekken van De Gouden Kooi het jawoord op televisie.
De vader van Claire was op zijn zachtst gezegd niet blij met het huwelijk van zijn toen 24-jarige dochter. Hij verweet producent Talpa dat Claire was gebrainwasht. Critici voorspelden het huwelijk geen lang leven door het wispelturige gedrag van Huub. Tegen alle verwachtingen in bleven Claire en Huub ook na het programma bij elkaar. Drie maanden geleden beviel Claire van hun eerste dochter, Sophie.
Maar na anderhalf jaar is het sprookje toch over. "We zijn niet meer bij elkaar", vertelt Huub. "Maar in het belang van Sophie willen we verdere details tussen ons houden. We moeten alles zelf nog uitzoeken. We maken in ieder geval goede afspraken. Sophietje is op dit moment het belangrijkst."
Geruchten dat het huwelijk op springen stond deden al langer de ronde. Reden van de breuk zou het vreemdgaan van Huub zijn.
bron http://boulevard.nieuws.n(...)blijkt_geen_sprookje
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub ontkende niet in alle toonaarden, Huub ontkende alleen het feit dat hij was vreemdgegaan, en dat die berichtgeving destijds niet klopte.
bron fokquote:
Waar haal je dat uit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Het besluit is dus genomen na het bericht van de hacker. Dus niet Claire heeft de brui er aan gegeven. Misschien heeft Huub er de brui aan gegeven. Of misschien kwamen ze samen tot de conclusie dat ze verschillende levensdoelen hadden.
Wat Huub doet, is zich verschuilen achter een kind van 3 maanden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:29 schreef Nostalgist het volgende:
Van Huub zijn blog:
WEBLOG REACTIES: TJA
tja lastige tijden,
onze scheiding is onze scheiding en die is prive. Daarnaast vind ik het ook niet wenselijk om allerlei verhalen naar buiten te brengen ivm onze prachtige dochter Sophie. Wij houden dit echt in de prive sfeer.
Bedankt voor ook alle lieve reacties die binnenstromen,
grtz
Huub
Hij is niet erg groot, dat scheeltquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat Huub doet, is zich verschuilen achter een kind van 3 maanden.
Huh?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:24 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[..]
update 15;15
[..]
[..]
bron fok
heb ik veder nog wat gemist dus huub is vreemdgegaan
dit dat zus zoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Het besluit is dus genomen na het bericht van de hacker. Dus niet Claire heeft de brui er aan gegeven. Misschien heeft Huub er de brui aan gegeven. Of misschien kwamen ze samen tot de conclusie dat ze verschillende levensdoelen hadden.
Geen idee. Alleen Claire is bij haar dochter en Sophie krijgt het allemaal nog nauwelijks mee. Dus los van de reden(en) waarom ze gaan scheiden, weet ik wel voor wie ik het 't meest sneu vind momenteel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Uit de post van Huub zelf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[Het besluit is dus genomen na het bericht van de hacker. Dus niet Claire heeft de brui er aan gegeven. Misschien heeft Huub er de brui aan gegeven. Of misschien kwamen ze samen tot de conclusie dat ze verschillende levensdoelen hadden.
]
Waar haal je dat uit?
Voor Claire haar moeder, die wist vanaf het begin dat het niets zo worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen Claire is bij haar dochter en Sophie krijgt het allemaal nog nauwelijks mee. Dus los van de reden(en) waarom ze gaan scheiden, weet ik wel voor wie ik het 't meest sneu vind momenteel.
quote:
o die was ik vegeten sorry huub en het filmpje van rtl en sbs6 van vanavond komt er aan kan je die ook op je hyves http://dgkhuub.hyves.nl/ zettenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef ditisHuub het volgende:
typfoutje,
het gerucht ging toen, door dat hyves berichtje dat we uitelkaar waren. Dat is pas daarna besloten. Daarnaast ben ik ook niet vreemdgegaan, en dat zei ik hier ook.
Wat een vreemde conclusie. Vertel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Snap niet waarom veel mensen baby's onderschatten qua invoelen van situatiesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen Claire is bij haar dochter en Sophie krijgt het allemaal nog nauwelijks mee. Dus los van de reden(en) waarom ze gaan scheiden, weet ik wel voor wie ik het 't meest sneu vind momenteel.
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel hij krijgt van ome John.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:39 schreef Suikeroom het volgende:
hoeveel zou Huub maandelijks moeten dokken? er zitten vast wel wat ervaringsdeskundige hier
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij denkt dat baby's van drie maanden van de hoed en de rand weten, qua echtscheidingszaken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Snap niet waarom veel mensen baby's onderschatten.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:41 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat ik het het meest sneu vind voor Huub. Wetende hoe gek hij op kinderen is. En dan je eigen kind op afstand te hebben.
Hoezo? Ze besluiten niet met modder te gaan gooien, en dat is sowieso al verstandig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat Huub doet, is zich verschuilen achter een kind van 3 maanden.
Dus jij denkt dat Sophie in de gaten heeft wat er allemaal speelt? Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Snap niet waarom veel mensen baby's onderschatten.
Nee natuurlijk weet ze niet van de hoed en de rand duhhh maar sfeer proeven ze wel.Iedereen die daar anders over denkt primaaaaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
@Beequeen
Jij denkt dat baby's van drie maanden van de hoed en de rand weten, qua echtscheidingszaken?
Heel de dag herrie en ruzie in de tent, dat krijgen ze vast en zeker wel mee, maar concepten als echtscheidingen is ze gelukkig nog hartstikke vreemd.
Ik denk dat er nooit een hacker is geweest en dat het bericht simpelweg echt was. Ik vermoed dat Huub daarna op Claire heeft ingepraat (daar maakt hij bij vrouwen dagwerk vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:28 schreef Margo37 het volgende:
Denk dat die hacker er niet zo heel ver naast zat met zijn/haar bericht
Jij weet er ook nix van hè, de moderne baby van drie maanden heeft natuurlijk allang een alimentatie-calculatie gedaan en weet precies wat ze waard is per maandquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat baby's van drie maanden van de hoed en de rand weten, qua echtscheidingszaken?
Heel de dag herrie en ruzie in de tent, dat krijgen ze vast en zeker wel mee, maar concepten als echtscheidingen is ze gelukkig nog hartstikke vreemd.
Minstens. De ellende liep toch al eerder, toen met Bram. Eigenlijk liep het nog eerder, de avond voor het trouwen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat er nooit een hacker is geweest en dat het bericht simpelweg echt was. Ik vermoed dat Huub daarna op Claire heeft ingepraat (daar maakt hij bij vrouwen dagwerk van) en dat men het verhaal van de hacker verzonnen heeft.
Die paps links, whehehequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
John de Mol heeft net de pers te woord gestaan: "Met Claire en Sophie gaat alles prima"
Sinds wanneer ben jij zo mild?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef yvonne het volgende:
In het vorige deel al gezegd, scheiden is kut, succes Huub en Claire.
ja en ik zag het net op CNNquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
John de Mol heeft net de pers te woord gestaan: "Met Claire en Sophie gaat alles prima"
+1.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef yvonne het volgende:
In het vorige deel al gezegd, scheiden is kut, succes Huub en Claire.
Ik heb al contact gelegd met 'rquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk heeft Claire binnen een jaar een nieuwe kerel die een beetje stabieler is en merkt die kleine er verder weinig van.
Gewoon lekker twee keer per jaar op vakantie.
quote:
hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Dat ben ik altijd al, je wilt het zien of niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo mild?
Oom Twan Schwarzkopfquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:59 schreef Jian het volgende:
Zojuist gespot in de buurt van de Loosdrechtse Plassen, zich bewegend in de richting van Hilversum![]()
[ afbeelding ]
Dat zei Huub net zelfquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef ditisHuub het volgende:
typfoutje,
het gerucht ging toen, door dat hyves berichtje dat we uitelkaar waren. Dat is pas daarna besloten. Daarnaast ben ik ook niet vreemdgegaan, en dat zei ik hier ook.
Wat een taal, schrik er een beetje vanquote:
Geloof dat niemand het nog over een sfeer gehad heeft ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
maar sfeer proeven ze wel.Iedereen die daar anders over denkt primaaaa
Een sfeer voel je ook meestal aan ip van erover te pratenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof dat niemand het nog over een sfeer gehad heeft ...
Was ik nu maar een baby. Dan was ik vast wél gelukkig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef Leandra het volgende:
Jij weet er ook nix van hè, de moderne baby van drie maanden heeft natuurlijk allang een alimentatie-calculatie gedaan en weet precies wat ze waard is per maand
Echt, het is niet meer zoals vroeger, dat een drie maanden oude baby gewoon slaapt, 6 keer daags een borstvoeding krijgt en de overige tijd een beetje ligt te spelen in de box![]()
De moderne baby legt je zodra hij/zij kan zitten de relativiteitstheorie al uit, dus dat is met een maand of zes![]()
Gewoon tijdens de zwangerschap al E=mc² tegen de buik fluisteren![]()
En dus is het slimmer uit de (eventuele) rotsfeer te vertrekken en dat is dus al enige tijd terug gebeurd ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Een sfeer voel je ook meestal aan ip van erover te praten
En dat is dan weer zielig....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus is het slimmer uit de (eventuele) rotsfeer te vertrekken en dat is dus al enige tijd terug gebeurd ...
Mooi eenzijdig verhaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is onvolwassen gedrag en het getuigd niet van je verantwoordelijkheid nemen. Ik vraag mij af of je bij je volle verstand bent als:
1. Je stapelverliefd bent op Lieke en wanneer je ex komt je die verteld dat als ze je terug wil je onmiddellijk met 'r die poort uitstapt
2. Je desondanks toch met Lieke wil trouwen
3. Een maand of twee later dan toch maar met iemand anders gaat trouwen
4. Je die dan ook gelijk maar bij een kind duwt
5. Je nog geen half jaar na de geboorte de boel de boel laat
Eigenlijk vraag ik het mij helemaal niet af, als je dát doet, dan ben je gewoon niet bij je volle verstand.
Je snapt het dus echt nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus is het slimmer uit de (eventuele) rotsfeer te vertrekken en dat is dus al enige tijd terug gebeurd ...
Tante Vonquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd al, je wilt het zien of niet.
Ik ook niet, maar ik doe heel goed net alsof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:08 schreef Leandra het volgende:
En dat is dan weer zielig....
Ik snap het niet meer![]()
![]()
Of je denkt dat je een rockstar oid bent...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is onvolwassen gedrag en het getuigd niet van je verantwoordelijkheid nemen. Ik vraag mij af of je bij je volle verstand bent als:
1. Je stapelverliefd bent op Lieke en wanneer je ex komt je die verteld dat als ze je terug wil je onmiddellijk met 'r die poort uitstapt
Eigenlijk vraag ik het mij helemaal niet af, als je dát doet, dan ben je gewoon niet bij je volle verstand.
Ik lees hier dus echt IP ipv euh, ipvquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik? Ik vermeld nog niet eens alle ruzies die er geweest zijn tussen die twee en z'n vrijgezellenavond plus houding in de richting van z'n schoonmoeder.quote:
Als je het zo op een rijtje zet, krijgt het wel "een beetje" een ridicuul karakter allemaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie niet? Degene die trouwt of degene die ermee trouwt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar hij zegt altijd dat hij maar een gewone knul uit Oldenzaal isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef APK het volgende:
[..]
Of je denkt dat je een rockstar oid bent...
daarom neem ik dat besluit na het kunstje van de hacker met een flinke korrel zoutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook in eerste instantie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef yvonne het volgende:
Ik lees hier dus echt IP ipv euh, ipv
* confused? You will be after this episode op SOAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem dan gewoon alles mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik? Ik vermeld nog niet eens alle ruzies die er geweest zijn tussen die twee en z'n vrijgezellenavond plus houding in de richting van z'n schoonmoeder.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef Marrije het volgende:
daarom neem ik dat besluit na het kunstje van de hacker met een flinke korrel zout
Mmmm, als het op de achterflap van een boek zou staan zou ik inderdaad zeggen fictie, maar volgens mij is er geen woord van gelogenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:08 schreef Leandra het volgende:
En dat is dan weer zielig....
Ik snap het niet meer![]()
![]()
Ik denk dat Cc bedoelt dat het beter voor Sophie is nu de breuk tussen ouders mee te maken ze merkt er nl nu niks van dan als ze bv 3 of 4 jaar oud is.
Blijft het feit dat het kut is dat Sophie niet 2 ouders heeft om bij op te groeien maar ik denk dat Claire's ouders haar prima opvangen.
Blijft het feit dat ik het kut vind voor dat frummel.![]()
Een fatsoenlijke afwikkelingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie niet? Degene die trouwt of degene die ermee trouwt?
Claire is niet in haar eentje zwanger geworden, en Huub heeft Claire niet in zijn eentje zwanger gemaakt (oh wacht, dat is een hele rare zin)
Vooralsnog is er geen reden om aan te nemen dat één van beiden tegen zijn/haar wil gehuwd is en een kind gekregen heeft. Dat het achteraf niet werkt is jammer, maar het heeft meer zin het fatsoenlijk af te wikkelen dan met modder te gaan gooien.
Hij zegt wel meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar hij zegt altijd dat hij maar een gewone knul uit Oldenzaal is
Oh gelukkig, het ligt aan onsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik doe heel goed net alsof.
Nou, het zou nog best zwaar kunnen zijn voor zo'n beebje als je de hele dag in die Schwarzkopf kapperartikelengeur moet zittenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook in eerste instantie.
Maar nu gaat Mooooiii me uitleggen welke nare sferen Sophie allemaal proeft in Tilburg. Of zou Claire elke dag haar gal spuien boven de wieg?
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:15 schreef spuitje het volgende:
Ik het volgende even kwijt wil
Het bericht op de telegraaf wat onder mijn naam Ewald is geschreven (over Huub en Claire) komt niet van mij af. Ook de inhoud van het bericht klopt niet want dat was namelijkj een hele andere inhoud in die sms. Diegene die onder mijn naam zogenaamd gepost heeft moet toch beter zijn huiswerk doen. Zo zie je maar hoe nog steeds mensen bezig zijn met mij. En Den Haag is al lang geleden hahahaha
Waarschijnlijk zal er eerdaags wel ergens te lezen zijn dat ik de oorzaak ben van de scheiding want volgens sommige was ik ook al die hacker van Claire haar hyves. Als dat zo was was ik dus paragnost
;-)
« Laatste verandering: Vandaag om 14:44:30 door Sly »
Ach,niet iedere baby kan misschien een andere sfeer proeven in huis en dat werkt dan door tot in de volwassenheid bij sommigen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook in eerste instantie.
Maar nu gaat Mooooiii me uitleggen welke nare sferen Sophie allemaal proeft in Tilburg. Of zou Claire elke dag haar gal spuien boven de wieg?
Dan kom je zeker in hogere sferen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Leandra het volgende:
Nou, het zou nog best zwaar kunnen zijn voor zo'n beebje als je de hele dag in die Schwarzkopf kapperartikelengeur moet zitten![]()
Das niet gezond
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ach,niet iedere baby kan misschien een andere sfeer proeven in huis en dat werkt dan door tot in de volwassenheid bij sommigen.
Ben jij Sly? Van Nowlive?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:15 schreef spuitje het volgende:
Ik het volgende even kwijt wil
Het bericht op de telegraaf wat onder mijn naam Ewald is geschreven (over Huub en Claire) komt niet van mij af. Ook de inhoud van het bericht klopt niet want dat was namelijkj een hele andere inhoud in die sms. Diegene die onder mijn naam zogenaamd gepost heeft moet toch beter zijn huiswerk doen. Zo zie je maar hoe nog steeds mensen bezig zijn met mij. En Den Haag is al lang geleden hahahaha
Waarschijnlijk zal er eerdaags wel ergens te lezen zijn dat ik de oorzaak ben van de scheiding want volgens sommige was ik ook al die hacker van Claire haar hyves. Als dat zo was was ik dus paragnost
;-)
« Laatste verandering: Vandaag om 14:44:30 door Sly »
Whutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach,niet iedere baby kan misschien een andere sfeer proeven in huis en dat werkt dan door tot in de volwassenheid bij sommigen.
Het is toch wat? Hoogste tijd voor Leer de taal.nlquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees hier dus echt IP ipv euh, ipv
* confused? You will be after this episode op SOAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |