Nee natuurlijk weet ze niet van de hoed en de rand duhhh maar sfeer proeven ze wel.Iedereen die daar anders over denkt primaaaaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
@Beequeen
Jij denkt dat baby's van drie maanden van de hoed en de rand weten, qua echtscheidingszaken?
Heel de dag herrie en ruzie in de tent, dat krijgen ze vast en zeker wel mee, maar concepten als echtscheidingen is ze gelukkig nog hartstikke vreemd.
Ik denk dat er nooit een hacker is geweest en dat het bericht simpelweg echt was. Ik vermoed dat Huub daarna op Claire heeft ingepraat (daar maakt hij bij vrouwen dagwerk vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:28 schreef Margo37 het volgende:
Denk dat die hacker er niet zo heel ver naast zat met zijn/haar bericht
Jij weet er ook nix van hè, de moderne baby van drie maanden heeft natuurlijk allang een alimentatie-calculatie gedaan en weet precies wat ze waard is per maandquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat baby's van drie maanden van de hoed en de rand weten, qua echtscheidingszaken?
Heel de dag herrie en ruzie in de tent, dat krijgen ze vast en zeker wel mee, maar concepten als echtscheidingen is ze gelukkig nog hartstikke vreemd.
Minstens. De ellende liep toch al eerder, toen met Bram. Eigenlijk liep het nog eerder, de avond voor het trouwen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat er nooit een hacker is geweest en dat het bericht simpelweg echt was. Ik vermoed dat Huub daarna op Claire heeft ingepraat (daar maakt hij bij vrouwen dagwerk van) en dat men het verhaal van de hacker verzonnen heeft.
Die paps links, whehehequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
John de Mol heeft net de pers te woord gestaan: "Met Claire en Sophie gaat alles prima"
Sinds wanneer ben jij zo mild?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef yvonne het volgende:
In het vorige deel al gezegd, scheiden is kut, succes Huub en Claire.
ja en ik zag het net op CNNquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
John de Mol heeft net de pers te woord gestaan: "Met Claire en Sophie gaat alles prima"
+1.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef yvonne het volgende:
In het vorige deel al gezegd, scheiden is kut, succes Huub en Claire.
Ik heb al contact gelegd met 'rquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk heeft Claire binnen een jaar een nieuwe kerel die een beetje stabieler is en merkt die kleine er verder weinig van.
Gewoon lekker twee keer per jaar op vakantie.
quote:
hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Het besluit is dus genomen na het bericht van de hacker. Dus niet Claire heeft de brui er aan gegeven. Misschien heeft Huub er de brui aan gegeven. Of misschien kwamen ze samen tot de conclusie dat ze verschillende levensdoelen hadden.
Dat ben ik altijd al, je wilt het zien of niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo mild?
Oom Twan Schwarzkopfquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:59 schreef Jian het volgende:
Zojuist gespot in de buurt van de Loosdrechtse Plassen, zich bewegend in de richting van Hilversum![]()
[ afbeelding ]
Dat zei Huub net zelfquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef ditisHuub het volgende:
typfoutje,
het gerucht ging toen, door dat hyves berichtje dat we uitelkaar waren. Dat is pas daarna besloten. Daarnaast ben ik ook niet vreemdgegaan, en dat zei ik hier ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |