Oh jee, ik had de merge niet in de gaten. Sorry k_i_mquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Als twee draadjes samengevoegd worden
ga je maar verschuilen achter een statistiek.. als je een kind neemt moet je het een goede toekomst bieden en niet al na 3 maanden op de 2e plaats zetten, the fuck?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun jij in de toekomst kijken? Alsof elk kind van gescheiden ouders voor galg en rad opgroeit. Wat zijn ook weer de laatste scheidingsstatistieken?
Ik verschuil me nergens achter, maar vind je nogal onrealistisch huilie doen, in deze tijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:00 schreef Suikeroom het volgende:
ga je maar verschuilen achter een statistiek.. als je een kind neemt moet je het een goede toekomst bieden en niet al na 3 maanden op de 2e plaats zetten, the fuck?
aan de andere kant is het voor Sophie straks wel een voordeel dat ze nu al zijn gescheiden aangezien ze het dan nooit anders gewend is, ouders die scheiden als hun kinderen 4 jaar zijn of ouder is natuurlijk meer traumatisch
Huub & Claire wonen ook nog is ver uit elkaar lijkt me ook geen voordeel..
Dat is juist heel consequent, want zo is hij ook getrouwdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:01 schreef Suikeroom het volgende:
maar serieus Huub als je bent gescheiden door drankgebruik en vreemdgaan ben je echt een mongool.. je hebt een kind, the fuck?
updatequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:12 schreef peeet1 het volgende:
wereld nieuws huub en claire
we wachten nog op cnn
http://www.telegraaf.nl/p(...)gaan_scheiden__.html
en
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-gaan-scheiden.dhtml
en
http://glamour.blog.nl/aw(...)n-kooi-gaan-scheiden
en
http://www.bruno.nl/nieuw(...)e-gaan-scheiden.html
en
http://www.showbiznewz.nl(...)k-gaan-scheiden.html
en
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_claire_scheiden.xml
en
http://relatie.blog.nl/sc(...)-claire-aan-diggelen
Claire op hangende pootjes terug naar huis is idd sneuerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef yvonne het volgende:
En naar ik aanneem is dit een vrijbrief om Huub genadeloos af te maken?
deze tijd? als ouders samen een kind opvoeden kan niet in deze tijd? en ja voor een kind is 90 kilometer de andere kant van de wereld.. kan niet op sport omdat het in de weekenden naar de andere ouder moet.. kan niet na schooltijd bij vriendjes gaan spelen omdat het de hele week op de BSO zitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verschuil me nergens achter, maar vind je nogal onrealistisch huilie doen, in deze tijd.
Als iets niet werkt om de kinderen bij elkaar blijven, nee,dat is gezond ...
Ze wonen inderdaad enorm ver uit elkaar. Toch al snel zo'n 90 kilometer. Poe! Poe!
Ouderlijk huis (om de sneuheid even te benadrukken)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Claire op hangende pootjes terug naar huis is idd sneuer
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:10 schreef Suikeroom het volgende:
deze tijd? als ouders samen een kind opvoeden kan niet in deze tijd? en ja voor een kind is 90 kilometer de andere kant van de wereld.. kan niet op sport omdat het in de weekenden naar de andere ouder moet.. kan niet na schooltijd bij vriendjes gaan spelen omdat het de hele week op de BSO zit
serieus the fuck?
Huub afzeiken of verdedigen, make up your mind and join the funquote:
Aan welke kant staat Disana?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub afzeiken of verdedigen, make up your mind and join the fun
Volgens Claire gaan de advocaten dat doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:07 schreef peeet1 het volgende:
[..]
-knip-
--------------------------------------------------------------------------------
(Novum) - Het huwelijk tussen Gouden Kooi-bewoners Huub van Ballegooy en Claire Recourt is voorbij. Dat laat Huub weten aan Novum Nieuws. Het koppel leerde elkaar kennen tijdens hun verblijf in het realityprogramma De Gouden Kooi. Op 22 april gaven de tortelduifjes elkaar binnen de hekken van De Gouden Kooi het jawoord op televisie.
De vader van Claire was op zijn zachtst gezegd niet blij met het huwelijk van zijn toen 24-jarige dochter. Hij verweet producent Talpa dat Claire was gebrainwasht. Critici voorspelden het huwelijk geen lang leven door het wispelturige gedrag van Huub. Tegen alle verwachtingen in bleven Claire en Huub ook na het programma bij elkaar. Drie maanden geleden beviel Claire van hun eerste dochter, Sophie.
Maar na anderhalf jaar is het sprookje toch over. "We zijn niet meer bij elkaar", vertelt Huub. "Maar in het belang van Sophie willen we verdere details tussen ons houden. We moeten alles zelf nog uitzoeken. We maken in ieder geval goede afspraken. Sophietje is op dit moment het belangrijkst."
Geruchten dat het huwelijk op springen stond deden al langer de ronde. Reden van de breuk zou het vreemdgaan van Huub zijn.
bron http://boulevard.nieuws.n(...)blijkt_geen_sprookje
Ik geloof ook best dat Huub het wel naar zijn zin had, die deed gewoon waar ie zin in had?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ze waren zo gelukkig samen met z'n drietjes, volgens Huub.
Je haalt dingen door elkaar...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ze waren zo gelukkig samen met z'n drietjes, volgens Huub.
Ja duh, neemt niet weg dat je ieder kind gewoon een gelukkig jeugd bij de ouders gunt. Dat het beter is dat het kind bij één ouder gaat wonen als het huwelijk niet werkt doet daar niets aan af. In beginsel. . .quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:10 schreef Starlie het volgende:
Lullig dat ze uit elkaar zijn maar sommige reacties hier en met name op Telegraaf.nl over Sophie vind ik dan weer zo vreemd... Natuurlijk is het zielig voor zo'n meisje dat haar ouders uit elkaar zijn, maar ze is nog maar 3 maanden dus volgens mij heeft ze dat besef nog niet echt, Claire lijkt me een fantastische moeder en misschien is het wel beter zo dat ze uit elkaar zijn als de geruchten echt waar zijn dat Huub Claire slaat, haar bedriegd en continu bezopen is... denk dat Sophie nu een gelukkiger leven tegemoet gaat dan als haar papa en mama bij elkaar gebleven waren en de geruchten over haar vader waar bleken te zijn (wat me niet zal verbazen... hij zal Claire misschien niet slaan maar ik geloof graag dat hij vreemd gaat).
Maar ja.. ieder zijn mening natuurlijk
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar...
Dat twitterde huub tijdens een trio'tje vreemdgaan
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja duh, neemt niet weg dat je ieder kind gewoon een gelukkig jeugd bij de ouders gunt. Dat het beter is dat het kind bij één ouder gaat wonen als het huwelijk niet werkt doet daar niets aan af. In beginsel. . .
Nee, daar kon ik niet op wachten. Maar Huub ontkende kortgeleden nog in alle toonaarden dat er iets aan de hand was en Huub is altijd heel eerlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt net je haar laten doen door Claire in haar kapsalon.
Daar ging mijn theequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar kon ik niet op wachten. Maar Huub ontkende kortgeleden nog in alle toonaarden dat er iets aan de hand was en Huub is altijd heel eerlijk
Ach, waarschijnlijk heeft Claire binnen een jaar een nieuwe kerel die een beetje stabieler is en merkt die kleine er verder weinig van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Marrije het volgende:
Ja duh, neemt niet weg dat je ieder kind gewoon een gelukkig jeugd bij de ouders gunt. Dat het beter is dat het kind bij één ouder gaat wonen als het huwelijk niet werkt doet daar niets aan af. In beginsel. . .
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij geniet Huub ook weer van deze aandacht hoor.. hij zit al bij de videorecorder klaar om RTL Boulevard op te nemen, oh nee wacht dat is niet van deze tijd
na zn etentje met 1 of andere scharrel komt ie thuis trekt een fles vodka open en gaat het terugkijken op rtl gemist
dus datquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
In beginsel zou het vrede op aard' moeten zijn en iedereen gelijk ...
In de gang pissen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef Suikeroom het volgende:
bla bla bla ondertussen drankje inschenken dronken voeren etc..
Van die kant merkt ze er waarschijnlijk niet zoveel van. Komt ze ivm bezoekregeling bij haar vader is het misschien andere koek. Niet dat ik denk dat het perse een negatieve invloed op Sophie zal hebben hoor. Onlangs is ook bewezen dat kinderen die opgroeien bij 2 vaders of 2 moeders statistisch gezien net zo stabiel zijn als kinderen die opgroeien bij een vader en een moeder. En ook adoptiekinderen komen vaak prima terecht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk heeft Claire binnen een jaar een nieuwe kerel die een beetje stabieler is en merkt die kleine er verder weinig van.
quote:Gewoon lekker twee keer per jaar op vakantie.
en nou kappen he, ik kom niet meer bij hier. Zie het voor me.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef Suikeroom het volgende:
hij speelt natuurlijk eerst nog een stukje piano voor dat wijf en vertelt daarna ronduit over zn belevenissen in de kooi
"ja en toen had ik de telegraaf aan de lijn en god waren ze blij dat ik belde, daarna naar Rtl Boulevard".. bla bla bla ondertussen drankje inschenken dronken voeren etc..
En toen er witte rook vanuit de droogkap opsteeg ,was de scheiding snel geregeld..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. geloven we nog in sprookjes?
Papa Schwarzkopf-Recourt maakte een mooie sponsordeal met Talpa voor een leuk bedrag. In ruil daarvoor moest dochterlief een plaatsje in de kooi krijgen en bij exit een gedeelte van het prijzengeld "winnen".
Met dat geld kon Claire dan haar "eigen" tokootje opstarten, uiteraard een Schwarzkopf franchise outlet, waardoor Schwarzkopf gewoon de spulletjes leverde en Claire zelfstandig aan de gang ging. Doordat Claire in de Kooi al van de daken schreeuwde dat ze haar eigen salon ging beginnen werd er ook al reclame gemaakt voor de zaak alvorens deze nog geopend was.
Zakelijk gezien best goed opgezet, maar waarschijnlijk zit Pa Recourt nu te peinzen waar het nu toch precies allemaal is misgegaan..
Natuurlijk geniet Huub weer van deze aandacht, hij plaatste vanmorgen niet voor niets een tvp, dus zit hier gewoon mee te lezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij geniet Huub ook weer van deze aandacht hoor.. hij zit al bij de videorecorder klaar om RTL Boulevard op te nemen, oh nee wacht dat is niet van deze tijd
na zn etentje met 1 of andere scharrel komt ie thuis trekt een fles vodka open en gaat het terugkijken op rtl gemist
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Aan welke kant staat Disana?
Ik moet wel consequent blijven.
Er zijn genoeg andere leuke dingen hoor: [Paint] Het zal je vader maar zijn #2quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch heerlijk dat sommige mensen zo zitten te genieten bij gebrek aan iets anders![]()
Het is indd SHO,maar waar het alleen maar buiten kijf staat dat alles weer aan Huub ligt.Huub is de stroop en alweer dezelfde strontvliegen erop die zitten te smikkelen en smullen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:37 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere leuke dingen hoor: [Paint] Het zal je vader maar zijn #2
Maar dit is SHO en ik vind het in vergelijking met andere topics in dit subforum best meevallen.
Wil je soms beweren dat het aan iemand anders ligt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het is indd SHO,maar waar het alleen maar buiten kijf staat dat alles weer aan Huub ligt.Huub is de stroop en alweer dezelfde strontvliegen erop die zitten te smikkelen en smullen.
Maak je toch niet zo druk, of er komt nooit naar buiten wat de reden was, of het komt wel naar buiten en dan kun je fijn een heel topic lang "zie je wel, ik zei het toch" gaan roepenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het is indd SHO,maar waar het alleen maar buiten kijf staat dat alles weer aan Huub ligt.Huub is de stroop en alweer dezelfde strontvliegen erop die zitten te smikkelen en smullen.
Aan Brian toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat het aan iemand anders ligt?
Ik dacht het, maar toch maar niet geschreven. Ik dacht, het ligt vast aan het uitje met Brian (en Jaap).quote:
Ik denk juist dat Huub dezelfde man is gebleven, zoals Claire met hem is getrouwd. Ik denk eerder dat Claire het gewoon niet meer pikte. Dus je zult mij niet horen zeggen dat het aan Huub ligt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk aan Claire, dat lijkt me overduidelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat het aan iemand anders ligt?
Yep, sommige dingen kun je nou eenmaal niet bezweren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk, of er komt nooit naar buiten wat de reden was, of het komt wel naar buiten en dan kun je fijn een heel topic lang "zie je wel, ik zei het toch" gaan roepen![]()
Of niet natuurlijk![]()
Het ging haar waarschijnlijk om de manier waaropquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Huub dezelfde man is gebleven, zoals Claire met hem is getrouwd. Ik denk eerder dat Claire het gewoon niet meer pikte. Dus je zult mij niet horen zeggen dat het aan Huub ligt.
Ha ha ha , Sorry, ik beeld van je terwijl je dit neerzettequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch heerlijk dat sommige mensen zo zitten te genieten bij gebrek aan iets anders![]()
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk aan Claire, dat lijkt me overduidelijk![]()
Maar wat boeit het aan wie het ligt? Als je in de spotlight staat of gestaan hebt dan kun je er op rekenen dat er over je geluld wordt, en als je een reputatie hebt en er geruchten zijn wordt er nog meer over je geluld.
Comes with the territory.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Huub dezelfde man is gebleven, zoals Claire met hem is getrouwd. Ik denk eerder dat Claire het gewoon niet meer pikte. Dus je zult mij niet horen zeggen dat het aan Huub ligt.
Bonjour Mooiiiii !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
............ en dat kind is helemaal niet van Huub.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha , Sorry, ik beeld van je terwijl je dit neerzette![]()
Ach joh, maak je niet druk, misschien valt het allemaal mee, blijkt Huub hartstikke onschuldig te zijn en was het gewoon Claire die Huub sloeg en vreemd ging met die grote neger van tegenover de kapsalon
Zou best kunnen. Ik heb alleen Huub met een blauw oog gezien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha , Sorry, ik beeld van je terwijl je dit neerzette![]()
Ach joh, maak je niet druk, misschien valt het allemaal mee, blijkt Huub hartstikke onschuldig te zijn en was het gewoon Claire die Huub sloeg en vreemd ging met die grote neger van tegenover de kapsalon
Ik post amper,dus wie maakt zich druk? Ik schijf alleen maar dat iedereen het zo goed lijkt te weten dat alles bij voorbaat weer aan Huub ligt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk, of er komt nooit naar buiten wat de reden was, of het komt wel naar buiten en dan kun je fijn een heel topic lang "zie je wel, ik zei het toch" gaan roepen![]()
Of niet natuurlijk![]()
Kan niet, want Huub loopt nog rond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik bedoelde iemand anders met die grote neger, maar goed dat kan ook natuurlijk
Kijk, we kunnen natuurlijk een poll opzetten "who done it"?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik post amper,dus wie maakt zich druk? Ik schijf alleen maar dat iedereen het zo goed llijkt te weten dat alles bij voorbaat weer aan Huub ligt.![]()
Haa Zouzou, long time no see/hearquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef zouzou het volgende:
[..]
Bonjour Mooiiiii !
Ik begrijp niet vaarom er zijn mensen die genieten van problemen vn andereen ? Ik hoop voor Claire en huub ,viel sterk ! BONNE CHANCE!
hij heeft een kind, the fuck? pas je dan een beetje aan ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub ontkende niet in alle toonaarden, Huub ontkende alleen het feit dat hij was vreemdgegaan, en dat die berichtgeving destijds niet klopte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar kon ik niet op wachten. Maar Huub ontkende kortgeleden nog in alle toonaarden dat er iets aan de hand was en Huub is altijd heel eerlijk
Jij weet het met je zogenaamde "inside-connection" beter en gaat ons nu vertellen dat het allemaal anders is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik post amper,dus wie maakt zich druk? Ik schijf alleen maar dat iedereen het zo goed llijkt te weten dat alles bij voorbaat weer aan Huub ligt.![]()
Die 'the fuck' heb je die gisteren voor het eerst gehoord of zo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Suikeroom het volgende:
hij heeft een kind, the fuck? pas je dan een beetje aan ofzo
dus tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub ontkende niet in alle toonaarden, Huub ontkende alleen het feit dat hij niet was vreemdgegaan, en dat die berichtgeving destijds niet klopte.
Freudiaans?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
Huub ontkende niet in alle toonaarden, Huub ontkende alleen het feit dat hij niet was vreemdgegaan, en dat die berichtgeving destijds niet klopte.
De Huubwaarheid, je hebt vaak halve waarheden verteld om je later van te kunnen verschonen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ja, zo is het gekomen....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
als je zo nodig als een alcoholist wil leven en rond wil neuken neem dan een kat ofzo, maar geen kind.. the fuck?
ik denk dat je het niet zo bedoelt maar nu staat er dat je ontkende NIET te zijn vreemd gegaan. . .quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Heeej, Grote vriend,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'the fuck' heb je die gisteren voor het eerst gehoord of zo?
Dat lijkt me juist een bekentenis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht, back to lurkingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef Suikeroom het volgende:
oh Claire is vreemd gegaan? met Bram? the fuck!
ik wist het wel, die kwamen op mij altijd al over als een incest familie
Ik pretendeer niet het beter te weten,dus dat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij weet het met je zogenaamde "inside-connection" beter en gaat ons nu vertellen dat het allemaal anders is?
Dat het een lastig huwelijk zou worden kon vrijwel iedereen voorzien, dat Huub niet altijd de makkelijikste is weet hij zelf ook wel, dat Claire misschien teveel door de vingers heeft gezien en/of geaccepteerd was ook al snel duidelijk.
Dat er hier vooral zo hard gelachen wordt over het feit dat het over is, ligt volgens mij meer aan een paar trieste huisvrouwen die Huub tot heilige verklaard hebben dan aan wat anders.
Als er geen sprake was van zo'n enorme idioterie rond zijn persoon waren de reacties waarschijnlijk ook milder geweest.
Laat het nou ff gaan joh, dat soort typfouten krijg je in dit soort situaties en dat is nou net waarom je ff niet moet reageren, voor je het weet neemt de rest van de media wereld deze "bekentenis" overquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef ditisHuub het volgende:
typfoutje,
het gerucht ging toen, door dat hyves berichtje dat we uitelkaar waren. Dat is pas daarna besloten. Daarnaast ben ik ook niet vreemdgegaan, en dat zei ik hier ook.
Misschien was dat wel het advies wat Huub aan Claire had gegeven, nadat ze bekende zwanger te zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
als je zo nodig als een alcoholist wil leven en rond wil neuken neem dan een kat ofzo, maar geen kind.. the fuck?
Hoe dan ook, wat dan ook, scheiden is niet leuk, scheiden zullen jullie wel niet in gedachten gehad hebben toen jullie aan een kindje begonnen, dus: sterkte met de hele situatie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub ontkende niet in alle toonaarden, Huub ontkende alleen het feit dat hij was vreemdgegaan, en dat die berichtgeving destijds niet klopte.
nee nee ga jij maar ff posten, volgende topic is all yours.. ik hou me wel ff in.. je fans wachten op jequote:
Bekende? Als in 'eraan hebben genaaid?'quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien was dat wel het advies wat Huub aan Claire had gegeven, nadat ze bekende zwanger te zijn.
Cocksucking Cunt!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'the fuck' heb je die gisteren voor het eerst gehoord of zo?
Californian cocksuckers!!!quote:
Een kind neem je niet,die krijg je ,als je dat geluk hebt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
Pffff..... krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Het zal me niets verwonderen als Claire Huub een kunstje heeft geflikt door zwanger te raken.
Misschien dacht ze hem zo vast te kunnen houden en hoopte ze dat hij dan bij haar zou blijven en dat het allemaal wel zou meevallen.
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat Huub de drank mishandeld heeft en (vreemd)gegaan is zonder Claire.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:09 schreef Kaat43 het volgende:
Hoe dan ook, het is gewoon jammer, speculeren is soms leuk maar ik ga niet zomaar aannemen dat Huub is vreemd gegaan of geslagen zou hebben of zich continue klem zuipt.
Het heeft niet gewerkt, dat is jammer en zeker voor Sophie alhoewel ik denk dat ze best tot een goede regeling zullen komen.
In ieder geval: beiden veel sterkte!
Nee hoor, die dachten dat het wel kon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pffff..... krijgen we dat weer![]()
Ja, alle mannen die "eringeluisd zijn" werden verplicht zonder condoom te neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |