Het ligt natuurlijk aan Claire, dat lijkt me overduidelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat het aan iemand anders ligt?
Yep, sommige dingen kun je nou eenmaal niet bezweren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk, of er komt nooit naar buiten wat de reden was, of het komt wel naar buiten en dan kun je fijn een heel topic lang "zie je wel, ik zei het toch" gaan roepen![]()
Of niet natuurlijk![]()
Het ging haar waarschijnlijk om de manier waaropquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Huub dezelfde man is gebleven, zoals Claire met hem is getrouwd. Ik denk eerder dat Claire het gewoon niet meer pikte. Dus je zult mij niet horen zeggen dat het aan Huub ligt.
Ha ha ha , Sorry, ik beeld van je terwijl je dit neerzettequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch heerlijk dat sommige mensen zo zitten te genieten bij gebrek aan iets anders![]()
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk aan Claire, dat lijkt me overduidelijk![]()
Maar wat boeit het aan wie het ligt? Als je in de spotlight staat of gestaan hebt dan kun je er op rekenen dat er over je geluld wordt, en als je een reputatie hebt en er geruchten zijn wordt er nog meer over je geluld.
Comes with the territory.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Huub dezelfde man is gebleven, zoals Claire met hem is getrouwd. Ik denk eerder dat Claire het gewoon niet meer pikte. Dus je zult mij niet horen zeggen dat het aan Huub ligt.
Bonjour Mooiiiii !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch heerlijk dat sommige mensen zo zitten te genieten bij gebrek aan iets anders![]()
............ en dat kind is helemaal niet van Huub.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha , Sorry, ik beeld van je terwijl je dit neerzette![]()
Ach joh, maak je niet druk, misschien valt het allemaal mee, blijkt Huub hartstikke onschuldig te zijn en was het gewoon Claire die Huub sloeg en vreemd ging met die grote neger van tegenover de kapsalon
Zou best kunnen. Ik heb alleen Huub met een blauw oog gezien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha , Sorry, ik beeld van je terwijl je dit neerzette![]()
Ach joh, maak je niet druk, misschien valt het allemaal mee, blijkt Huub hartstikke onschuldig te zijn en was het gewoon Claire die Huub sloeg en vreemd ging met die grote neger van tegenover de kapsalon
Ik post amper,dus wie maakt zich druk? Ik schijf alleen maar dat iedereen het zo goed lijkt te weten dat alles bij voorbaat weer aan Huub ligt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk, of er komt nooit naar buiten wat de reden was, of het komt wel naar buiten en dan kun je fijn een heel topic lang "zie je wel, ik zei het toch" gaan roepen![]()
Of niet natuurlijk![]()
Kan niet, want Huub loopt nog rond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik bedoelde iemand anders met die grote neger, maar goed dat kan ook natuurlijk
Kijk, we kunnen natuurlijk een poll opzetten "who done it"?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik post amper,dus wie maakt zich druk? Ik schijf alleen maar dat iedereen het zo goed llijkt te weten dat alles bij voorbaat weer aan Huub ligt.![]()
Haa Zouzou, long time no see/hearquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef zouzou het volgende:
[..]
Bonjour Mooiiiii !
Ik begrijp niet vaarom er zijn mensen die genieten van problemen vn andereen ? Ik hoop voor Claire en huub ,viel sterk ! BONNE CHANCE!
hij heeft een kind, the fuck? pas je dan een beetje aan ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub ontkende niet in alle toonaarden, Huub ontkende alleen het feit dat hij was vreemdgegaan, en dat die berichtgeving destijds niet klopte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar kon ik niet op wachten. Maar Huub ontkende kortgeleden nog in alle toonaarden dat er iets aan de hand was en Huub is altijd heel eerlijk
Jij weet het met je zogenaamde "inside-connection" beter en gaat ons nu vertellen dat het allemaal anders is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik post amper,dus wie maakt zich druk? Ik schijf alleen maar dat iedereen het zo goed llijkt te weten dat alles bij voorbaat weer aan Huub ligt.![]()
Die 'the fuck' heb je die gisteren voor het eerst gehoord of zo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Suikeroom het volgende:
hij heeft een kind, the fuck? pas je dan een beetje aan ofzo
dus tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub ontkende niet in alle toonaarden, Huub ontkende alleen het feit dat hij niet was vreemdgegaan, en dat die berichtgeving destijds niet klopte.
Freudiaans?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
Huub ontkende niet in alle toonaarden, Huub ontkende alleen het feit dat hij niet was vreemdgegaan, en dat die berichtgeving destijds niet klopte.
De Huubwaarheid, je hebt vaak halve waarheden verteld om je later van te kunnen verschonen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ja, zo is het gekomen....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
als je zo nodig als een alcoholist wil leven en rond wil neuken neem dan een kat ofzo, maar geen kind.. the fuck?
ik denk dat je het niet zo bedoelt maar nu staat er dat je ontkende NIET te zijn vreemd gegaan. . .quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |