quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Aan welke kant staat Disana?
Ik moet wel consequent blijven.
Er zijn genoeg andere leuke dingen hoor: [Paint] Het zal je vader maar zijn #2quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch heerlijk dat sommige mensen zo zitten te genieten bij gebrek aan iets anders![]()
Het is indd SHO,maar waar het alleen maar buiten kijf staat dat alles weer aan Huub ligt.Huub is de stroop en alweer dezelfde strontvliegen erop die zitten te smikkelen en smullen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:37 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere leuke dingen hoor: [Paint] Het zal je vader maar zijn #2
Maar dit is SHO en ik vind het in vergelijking met andere topics in dit subforum best meevallen.
Wil je soms beweren dat het aan iemand anders ligt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het is indd SHO,maar waar het alleen maar buiten kijf staat dat alles weer aan Huub ligt.Huub is de stroop en alweer dezelfde strontvliegen erop die zitten te smikkelen en smullen.
Maak je toch niet zo druk, of er komt nooit naar buiten wat de reden was, of het komt wel naar buiten en dan kun je fijn een heel topic lang "zie je wel, ik zei het toch" gaan roepenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het is indd SHO,maar waar het alleen maar buiten kijf staat dat alles weer aan Huub ligt.Huub is de stroop en alweer dezelfde strontvliegen erop die zitten te smikkelen en smullen.
Aan Brian toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat het aan iemand anders ligt?
Ik dacht het, maar toch maar niet geschreven. Ik dacht, het ligt vast aan het uitje met Brian (en Jaap).quote:
Ik denk juist dat Huub dezelfde man is gebleven, zoals Claire met hem is getrouwd. Ik denk eerder dat Claire het gewoon niet meer pikte. Dus je zult mij niet horen zeggen dat het aan Huub ligt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk aan Claire, dat lijkt me overduidelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat het aan iemand anders ligt?
Yep, sommige dingen kun je nou eenmaal niet bezweren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk, of er komt nooit naar buiten wat de reden was, of het komt wel naar buiten en dan kun je fijn een heel topic lang "zie je wel, ik zei het toch" gaan roepen![]()
Of niet natuurlijk![]()
Het ging haar waarschijnlijk om de manier waaropquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Huub dezelfde man is gebleven, zoals Claire met hem is getrouwd. Ik denk eerder dat Claire het gewoon niet meer pikte. Dus je zult mij niet horen zeggen dat het aan Huub ligt.
Ha ha ha , Sorry, ik beeld van je terwijl je dit neerzettequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch heerlijk dat sommige mensen zo zitten te genieten bij gebrek aan iets anders![]()
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk aan Claire, dat lijkt me overduidelijk![]()
Maar wat boeit het aan wie het ligt? Als je in de spotlight staat of gestaan hebt dan kun je er op rekenen dat er over je geluld wordt, en als je een reputatie hebt en er geruchten zijn wordt er nog meer over je geluld.
Comes with the territory.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Huub dezelfde man is gebleven, zoals Claire met hem is getrouwd. Ik denk eerder dat Claire het gewoon niet meer pikte. Dus je zult mij niet horen zeggen dat het aan Huub ligt.
Bonjour Mooiiiii !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
............ en dat kind is helemaal niet van Huub.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha , Sorry, ik beeld van je terwijl je dit neerzette![]()
Ach joh, maak je niet druk, misschien valt het allemaal mee, blijkt Huub hartstikke onschuldig te zijn en was het gewoon Claire die Huub sloeg en vreemd ging met die grote neger van tegenover de kapsalon
Zou best kunnen. Ik heb alleen Huub met een blauw oog gezien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha , Sorry, ik beeld van je terwijl je dit neerzette![]()
Ach joh, maak je niet druk, misschien valt het allemaal mee, blijkt Huub hartstikke onschuldig te zijn en was het gewoon Claire die Huub sloeg en vreemd ging met die grote neger van tegenover de kapsalon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |