Wat een taal, schrik er een beetje vanquote:
Geloof dat niemand het nog over een sfeer gehad heeft ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
maar sfeer proeven ze wel.Iedereen die daar anders over denkt primaaaa
Een sfeer voel je ook meestal aan ip van erover te pratenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof dat niemand het nog over een sfeer gehad heeft ...
Was ik nu maar een baby. Dan was ik vast wél gelukkig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef Leandra het volgende:
Jij weet er ook nix van hè, de moderne baby van drie maanden heeft natuurlijk allang een alimentatie-calculatie gedaan en weet precies wat ze waard is per maand
Echt, het is niet meer zoals vroeger, dat een drie maanden oude baby gewoon slaapt, 6 keer daags een borstvoeding krijgt en de overige tijd een beetje ligt te spelen in de box![]()
De moderne baby legt je zodra hij/zij kan zitten de relativiteitstheorie al uit, dus dat is met een maand of zes![]()
Gewoon tijdens de zwangerschap al E=mc² tegen de buik fluisteren![]()
En dus is het slimmer uit de (eventuele) rotsfeer te vertrekken en dat is dus al enige tijd terug gebeurd ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Een sfeer voel je ook meestal aan ip van erover te praten
En dat is dan weer zielig....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus is het slimmer uit de (eventuele) rotsfeer te vertrekken en dat is dus al enige tijd terug gebeurd ...
Mooi eenzijdig verhaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is onvolwassen gedrag en het getuigd niet van je verantwoordelijkheid nemen. Ik vraag mij af of je bij je volle verstand bent als:
1. Je stapelverliefd bent op Lieke en wanneer je ex komt je die verteld dat als ze je terug wil je onmiddellijk met 'r die poort uitstapt
2. Je desondanks toch met Lieke wil trouwen
3. Een maand of twee later dan toch maar met iemand anders gaat trouwen
4. Je die dan ook gelijk maar bij een kind duwt
5. Je nog geen half jaar na de geboorte de boel de boel laat
Eigenlijk vraag ik het mij helemaal niet af, als je dát doet, dan ben je gewoon niet bij je volle verstand.
Je snapt het dus echt nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus is het slimmer uit de (eventuele) rotsfeer te vertrekken en dat is dus al enige tijd terug gebeurd ...
Tante Vonquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd al, je wilt het zien of niet.
Ik ook niet, maar ik doe heel goed net alsof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:08 schreef Leandra het volgende:
En dat is dan weer zielig....
Ik snap het niet meer![]()
![]()
Of je denkt dat je een rockstar oid bent...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is onvolwassen gedrag en het getuigd niet van je verantwoordelijkheid nemen. Ik vraag mij af of je bij je volle verstand bent als:
1. Je stapelverliefd bent op Lieke en wanneer je ex komt je die verteld dat als ze je terug wil je onmiddellijk met 'r die poort uitstapt
Eigenlijk vraag ik het mij helemaal niet af, als je dát doet, dan ben je gewoon niet bij je volle verstand.
Ik lees hier dus echt IP ipv euh, ipvquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik? Ik vermeld nog niet eens alle ruzies die er geweest zijn tussen die twee en z'n vrijgezellenavond plus houding in de richting van z'n schoonmoeder.quote:
Als je het zo op een rijtje zet, krijgt het wel "een beetje" een ridicuul karakter allemaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie niet? Degene die trouwt of degene die ermee trouwt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |