Yeps, denk niet dat je als koffieLaaf veel poet mee naar huis neemt bij Talpa!quote:
Als hij het nodig vond daarover een verklaring te geven. Waarom niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef sunny16947 het volgende:
Wat had Huub dan als verklaring moeten geven voor het niet bereikbaar zijn op zijn nummer? Claire heeft mijn abonnement opgeheven?
Wat hier beschreven wordt is niet meer dan een gemiddeld streamverslag van een dagje Gouden Kooi.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:17 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft dus pats boem de telefoon van Huub opgezegd, klinkt alles behalve vredelievend.
Wehehe, er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de kamer.
En dan Huub die in zijn eentje verdrietig op de bank zit.
Dus is het afwachten tot de aangiftes ...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat hier beschreven wordt is niet meer dan een gemiddeld streamverslag van een dagje Gouden Kooi.
Lijkt me een beetje stom als je nog in de fase zit van misschien toch een oplossing. Maar de relaties moesten toch weten dat hij niet bereikbaar was. Hij kon ze moeilijk telefonisch op de hoogte stellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als hij het nodig vond daarover een verklaring te geven. Waarom niet?
In ieder geval niet de koffielaafwedde van Huub.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef sunny16947 het volgende:
De zaak die dicht bleef. Elke maand moest er geld bij. Wiens geld?
Hahaha.. Twee zielen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, denk niet dat je als koffieLaaf veel poet mee naar huis neemt bij Talpa!
Heb ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In ieder geval niet de koffielaafwedde van Huub.
Dat jong had zo hard gespaard voor die enige Delfts blauwe kop en schoteltjes.... en nou staan ze bij Berga op het dressoirquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij knipt vast wel de D.E.-punten uit de pakken koffie op z'n werk.
Ik las gifjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus is het afwachten tot de aangiftes ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |