Nee in de zin van:Waar blijf je Mooiiiiii?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Mooiii toch? In de zin van: mooi grote borsten, of in de zin van: o ze is toch mooi?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sunny16947 is het mogelijk dat je wat linkjes/bronnen post , deelt in dit topic?
Wat een briljant idee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:01 schreef Anniebab het volgende:
We kunnen t ook kraken, en een serie starten.:FOKKERS in tha house!!!!!! Er zal menig bitch-fight ontstaan, ik gok op hoge kijkdichtheid.....
daar hoef je niks voor te kraken, kun je zo de bunker mee inquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:01 schreef Anniebab het volgende:
We kunnen t ook kraken, en een serie starten.:FOKKERS in tha house!!!!!! Er zal menig bitch-fight ontstaan, ik gok op hoge kijkdichtheid.....
YWquote:
Ze was het flink zat, dat mag duidelijk zijn. Ik denk dat het waar is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
Schandalig dat je iemand niet de kans geeft om zijn of haar nummer over te laten zetten.
Mocht dit waar zijn hoor.
Zo torpedeer je wel even een netwerk van iemand.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze was het flink zat, dat mag duidelijk zijn. Ik denk dat het waar is.
dat was natuurlijk niet zomaar en ook niet alleen omdat ze heimwee had. Ze was gewoon niet happy met Huub zoals hij is en door haar verantwoordelijkheden tov haar kind had ze er gewoon geen zin meer in om nog langer het gevecht met Huub aan te gaan. Moe gestreden. Op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Eef999 het volgende:
[..]
YWIk vind het maar een raar verhaal, Claire die zomaar vertrekt en er niets meer van wil weten
dat zal misschien ook wel de bedoeling zijn geweest, kan er geen andere reden voor bedenken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo torpedeer je wel even een netwerk van iemand.
Ik begrijp het van Claire wel, maar in dit artikel is het net of het zomaar uit het niets over isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was natuurlijk niet zomaar en ook niet alleen omdat ze heimwee had. Ze was gewoon niet happy met Huub zoals hij is en door haar verantwoordelijkheden tov haar kind had ze er gewoon geen zin meer in om nog langer het gevecht met Huub aan te gaan. Moe gestreden. Op.
ik begrijp uit het artikel dat het dagelijks hommeles wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:29 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik begrijp het van Claire wel, maar in dit artikel is het net of het zomaar uit het niets over is
Duh, Eric natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef sandra17 het volgende:
Zo de bron komt dus van huub zijn kant.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was natuurlijk niet zomaar en ook niet alleen omdat ze heimwee had. Ze was gewoon niet happy met Huub zoals hij is en door haar verantwoordelijkheden tov haar kind had ze er gewoon geen zin meer in om nog langer het gevecht met Huub aan te gaan. Moe gestreden. Op.
Nu je het zegt.quote:
"Het contact is niet optimaal, maar wel redelijk te noemen, etc"quote:
das de moeite niet waardquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
en kaniemand me even bijpraten over littlemamitta
op Huub zijn Twitter zei hij dat het internet van zijn mobiel stuk was (enkele dagen voorhij metJaap en Brian op stap ging ) en het toestel moest worden opgestuurd !!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
Schandalig dat je iemand niet de kans geeft om zijn of haar nummer over te laten zetten.
Mocht dit waar zijn hoor.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:37 schreef Jian het volgende:
[..]
"Het contact is niet optimaal, maar wel redelijk te noemen, etc"
Als ik het zo lees, vraag ik me af waar die advocaten dan voor nodig zijn ?
smoesjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op Huub zijn Twitter zei hij dat het internet van zijn mobiel stuk was (enkele dagen voorhij metJaap en Brian op stap ging ) en het toestel moest worden opgestuurd !!!!!
Ericquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, ik hou het op Eric, het gaat denk ik om een praatgrage vriend, geen familie.
tja hij liegt wat af he ,onze huub !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op Huub zijn Twitter zei hij dat het internet van zijn mobiel stuk was (enkele dagen voorhij metJaap en Brian op stap ging ) en het toestel moest worden opgestuurd !!!!!
dat redelijke contact gaat over Sophie denk ik en wat betreft de scheiding, dat wordt geregeld door de advocatenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef Elske6 het volgende:
[..]
voor de kleine letters in het huwelijkscontract wat Huub heeft laten opstellen ??????
Sophie hoeft later maar even te googlen op wat namen of deze op youtube in te tikken om meer te weten te komen over wat er toen speelde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus de reden van de scheiding die beter privé kon blijven omwille van hun dochter was dat de zaak slecht liep. Nou, nou... dat zal wel heel schadelijk zijn voor Sophie nu de mensen dit weten. Het lijkt me inderdaad veel beter als mensen speculeren over vreemdgaan, huiselijk geweld en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |