Van het soort nieuwe users zoals jij hebben we er niet nog meer nodigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Goed idee!
is makkelijker voor nieuwe users, like me!
Wie en hoe regel je dat dan????
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van het soort nieuwe users zoals jij hebben we er niet nog meer nodig![]()
Ik stel eigenlijk voor dat we een soort DGK oldbie topic openen, dat je er alleen mag posten als je een post van jezelf kunt quoten uit de eerste 100 COSsen
Dicht hier je scheidingsbagger?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou het nog iets breder trekken Bagger & gedichten.
dat klinkt of komt over als buitensluiten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel eigenlijk voor dat we een soort DGK oldbie topic openen, dat je er alleen mag posten als je een post van jezelf kunt quoten uit de eerste 100 COSsen
Wat begrijp je niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:20 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja ok en nu in begrijpelijk NL aub>>> please???
Waar zit er dan spel fout miss tien voor taal????quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Is het te moeilijk, een post zonder spelfouten??
Ah, je begrijpt het welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat klinkt of komt over als buitensluiten!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:00 schreef Marrije het volgende:
Misschien een idee om een topic te openen waar het alleen over DGK, BB en TBO zal gaan?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef littlemamita het volgende:
Goed idee!
is makkelijker voor nieuwe users, like me!
Wie en hoe regel je dat dan????
Commentaar op streams.quote:
het is, waar lees jij dan een spelfout en niet waar zit er dan een spelfout.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:22 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Waar zit er dan spel fout miss tien voor taal????
dank je wel!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
In dit forum.
Memory Lane
.
[..]
Commentaar op streams.
Nog zo'n miss tien voor taal trofee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is, waar lees jij dan een spelfout en niet waar zit er dan een spelfout.
gewoon even een opmerking hoor, de zinsopbouw moet wel kloppen met wat jij bedoelt.
puik planquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
tuinfluiter wat doe je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
In dit sub-forum.
Memory Lane
Er is er ook al een topic over Starmaker.
.
[..]
Commentaar op streams.
hey goedenmorgen, neem er maar een bakkie bij en lees lekker terug op je gemak, af en toe even scrollen hequote:
Jij vroeg om een post in het Nederlands en vervolgens vroeg ik of een post zonder spelfouten te moeilijk was.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nog zo'n miss tien voor taal trofee!
LOI heeft gelijk: nederland word idd steeds slimmer!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey goedenmorgen, neem er maar een bakkie bij en lees lekker terug op je gemak, af en toe even het merendeel scrollen he
Dan is OO dat ook, alsmede het ZUU subforum.... en dan zijn er nog een paar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:27 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Die in strijd is met de regels!
ik moet dadelijk ff '' sociaal '' gaan doen dus terug lezen gaat het niet worden...tenzij jullie zeggen dat er belangrijke dingen zijn gezegdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey goedenmorgen, neem er maar een bakkie bij en lees lekker terug op je gemak, af en toe even scrollen he
t kind is 12, kom opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Leandra het volgende:
Begrijpend lezen is echt heel lastig hč![]()
nee, nog geen nieuws van en over het huwelijk dat geen huwelijk bleek te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet dadelijk ff '' sociaal '' gaan doen dus terug lezen gaat het niet worden...tenzij jullie zeggen dat er belangrijke dingen zijn gezegd....over Huub en Claire that is
nee, en daar zitten we toch met smart op te wachten........quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, nog geen nieuws van en over het huwelijk dat geen huwelijk bleek te zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Marrije het volgende:
tuinfluiter wat doe je?laten we die trol ajb buiten de echt leuke topics houden
alleen ik niet, ik hou eigenwijs vast aan mijn eigen dommigheid!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nog zo'n miss tien voor taal trofee!
LOI heeft gelijk: nederland wordt idd steeds slimmer!
Met schoenen van cement?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan ook voorstellen dat littlemamita zo palingen gaat vangen in de zuiderzee Enkhuizen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan ook voorstellen of dat littlemamita zin heeft om palingen te vangen in de zuiderzee Enkhuizen. [ afbeelding ]
Quote je nou je eigen bericht, je geeft jezelf al antwoord, hopeloos en opgegeven dus, je hebt geen last van dommigheid ( zals je zelf zegt) je hebt gewoon last van een kronkeltje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef littlemamita het volgende:
[..]
alleen ik niet, ik hou eigenwijs vast aan mijn eigen dommigheid!
kijk, dat zijn de betere suggesties!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan ook voorstellen of dat littlemamita zin heeft om palingen te vangen in de zuiderzee Enkhuizen. [ afbeelding ]
wat is er dom aan om je zelf te quoten???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Quote je nou je eigen bericht, je geeft jezelf al antwoord, hopeloos en opgegeven dus, je hebt geen last van dommigheid ( zals je zelf zegt) je hebt gewoon last van een kronkeltje.
De vakterm daarvoor is schizofreen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:54 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wat is er dom aan om je zelf te quoten???
ik geef in real life ook vaak antwoord op mijn eigen vragen.
Ik noem dat met jezelf discussieren...........
ik vind het allemaal best!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vakterm daarvoor is schizofreen.
1 uur geleden, BB Servië.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Klopt!
MJ is still alive!
vermomd en ondergedoken weliswaar net als andere celebs die zich zogenaamd dood wanen~!
Om gewoon te kunnen leven doen zij als of zij dood zijn, hebben daar vet voor betaald, dus dan mag het!
En waarom ?
Om gewoon een brood te kunnen kopen in de supermarkt, zonder opdringerige claimende fans!!!
typjes zoals de meeste van jullie zeg maar!
meen je dat nou???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vakterm daarvoor is schizofreen.
mooiiii toch???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:03 schreef Starlie het volgende:
Zag gister Amanda nog lopen... moet eerlijk bekennen dat ze er goed uitzag, mooi koppie, haren netjes in een soort knotje.. alleen die borsten... jeumig zeg wat een dingen
Want? Intelligente mensen houden zich niet met allerlei nonsens bezig?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:02 schreef littlemamita het volgende:
Ik noem dat gewoon betweterige schijnheilo's!!!!
Sunny16947 is het mogelijk dat je wat linkjes/bronnen post , deelt in dit topic?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef sunny16947 het volgende:
Even wat nieuwsitems:
Afgelopen weekend: druk verhuisweekend voor Claire-Bram-Huub.
1 november start Johan Vlemmix live internet tv gratis met meerdere streams (zie bunker topic)
Bram begint veilingsite http://www.biedhier.nl scheidingsinboedel te koop
Bram is samen met prinses op zoek naar woonruimte in Hilversum.![]()
Claire gaat a.s. zaterdag eindelijk weer eens uit met een echte vriendin.
Nee in de zin van:Waar blijf je Mooiiiiii?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Mooiii toch? In de zin van: mooi grote borsten, of in de zin van: o ze is toch mooi?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sunny16947 is het mogelijk dat je wat linkjes/bronnen post , deelt in dit topic?
Wat een briljant idee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:01 schreef Anniebab het volgende:
We kunnen t ook kraken, en een serie starten.:FOKKERS in tha house!!!!!! Er zal menig bitch-fight ontstaan, ik gok op hoge kijkdichtheid.....
daar hoef je niks voor te kraken, kun je zo de bunker mee inquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:01 schreef Anniebab het volgende:
We kunnen t ook kraken, en een serie starten.:FOKKERS in tha house!!!!!! Er zal menig bitch-fight ontstaan, ik gok op hoge kijkdichtheid.....
YWquote:
Ze was het flink zat, dat mag duidelijk zijn. Ik denk dat het waar is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
Schandalig dat je iemand niet de kans geeft om zijn of haar nummer over te laten zetten.
Mocht dit waar zijn hoor.
Zo torpedeer je wel even een netwerk van iemand.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze was het flink zat, dat mag duidelijk zijn. Ik denk dat het waar is.
dat was natuurlijk niet zomaar en ook niet alleen omdat ze heimwee had. Ze was gewoon niet happy met Huub zoals hij is en door haar verantwoordelijkheden tov haar kind had ze er gewoon geen zin meer in om nog langer het gevecht met Huub aan te gaan. Moe gestreden. Op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Eef999 het volgende:
[..]
YWIk vind het maar een raar verhaal, Claire die zomaar vertrekt en er niets meer van wil weten
dat zal misschien ook wel de bedoeling zijn geweest, kan er geen andere reden voor bedenken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo torpedeer je wel even een netwerk van iemand.
Ik begrijp het van Claire wel, maar in dit artikel is het net of het zomaar uit het niets over isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was natuurlijk niet zomaar en ook niet alleen omdat ze heimwee had. Ze was gewoon niet happy met Huub zoals hij is en door haar verantwoordelijkheden tov haar kind had ze er gewoon geen zin meer in om nog langer het gevecht met Huub aan te gaan. Moe gestreden. Op.
ik begrijp uit het artikel dat het dagelijks hommeles wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:29 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik begrijp het van Claire wel, maar in dit artikel is het net of het zomaar uit het niets over is
Duh, Eric natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef sandra17 het volgende:
Zo de bron komt dus van huub zijn kant.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was natuurlijk niet zomaar en ook niet alleen omdat ze heimwee had. Ze was gewoon niet happy met Huub zoals hij is en door haar verantwoordelijkheden tov haar kind had ze er gewoon geen zin meer in om nog langer het gevecht met Huub aan te gaan. Moe gestreden. Op.
Nu je het zegt.quote:
"Het contact is niet optimaal, maar wel redelijk te noemen, etc"quote:
das de moeite niet waardquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
en kaniemand me even bijpraten over littlemamitta
op Huub zijn Twitter zei hij dat het internet van zijn mobiel stuk was (enkele dagen voorhij metJaap en Brian op stap ging ) en het toestel moest worden opgestuurd !!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
Schandalig dat je iemand niet de kans geeft om zijn of haar nummer over te laten zetten.
Mocht dit waar zijn hoor.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:37 schreef Jian het volgende:
[..]
"Het contact is niet optimaal, maar wel redelijk te noemen, etc"
Als ik het zo lees, vraag ik me af waar die advocaten dan voor nodig zijn ?
smoesjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op Huub zijn Twitter zei hij dat het internet van zijn mobiel stuk was (enkele dagen voorhij metJaap en Brian op stap ging ) en het toestel moest worden opgestuurd !!!!!
Ericquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, ik hou het op Eric, het gaat denk ik om een praatgrage vriend, geen familie.
tja hij liegt wat af he ,onze huub !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op Huub zijn Twitter zei hij dat het internet van zijn mobiel stuk was (enkele dagen voorhij metJaap en Brian op stap ging ) en het toestel moest worden opgestuurd !!!!!
dat redelijke contact gaat over Sophie denk ik en wat betreft de scheiding, dat wordt geregeld door de advocatenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef Elske6 het volgende:
[..]
voor de kleine letters in het huwelijkscontract wat Huub heeft laten opstellen ??????
Sophie hoeft later maar even te googlen op wat namen of deze op youtube in te tikken om meer te weten te komen over wat er toen speelde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus de reden van de scheiding die beter privé kon blijven omwille van hun dochter was dat de zaak slecht liep. Nou, nou... dat zal wel heel schadelijk zijn voor Sophie nu de mensen dit weten. Het lijkt me inderdaad veel beter als mensen speculeren over vreemdgaan, huiselijk geweld en zo.
Dat geloof je toch zelf zeker niet dat dat de reden is. De zaak kon wel slecht lopen en dat Claire naar Tilburg wilde kan ook kloppen maar dat huub eerst niet toen wel wilde verhuizen naar Tilburg maar dat Claire er geen toekomst in zag heeft toch niks met die zaak te maken. Ze zag geen toekomst meer in de relatie met Huub en dat heeft niks met de zaak te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus de reden van de scheiding die beter privé kon blijven omwille van hun dochter was dat de zaak slecht liep. Nou, nou... dat zal wel heel schadelijk zijn voor Sophie nu de mensen dit weten. Het lijkt me inderdaad veel beter als mensen speculeren over vreemdgaan, huiselijk geweld en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |