ik moet dadelijk ff '' sociaal '' gaan doen dus terug lezen gaat het niet worden...tenzij jullie zeggen dat er belangrijke dingen zijn gezegdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey goedenmorgen, neem er maar een bakkie bij en lees lekker terug op je gemak, af en toe even scrollen he
t kind is 12, kom opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Leandra het volgende:
Begrijpend lezen is echt heel lastig hè![]()
nee, nog geen nieuws van en over het huwelijk dat geen huwelijk bleek te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet dadelijk ff '' sociaal '' gaan doen dus terug lezen gaat het niet worden...tenzij jullie zeggen dat er belangrijke dingen zijn gezegd....over Huub en Claire that is
nee, en daar zitten we toch met smart op te wachten........quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, nog geen nieuws van en over het huwelijk dat geen huwelijk bleek te zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Marrije het volgende:
tuinfluiter wat doe je?laten we die trol ajb buiten de echt leuke topics houden
alleen ik niet, ik hou eigenwijs vast aan mijn eigen dommigheid!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nog zo'n miss tien voor taal trofee!
LOI heeft gelijk: nederland wordt idd steeds slimmer!
Met schoenen van cement?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan ook voorstellen dat littlemamita zo palingen gaat vangen in de zuiderzee Enkhuizen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan ook voorstellen of dat littlemamita zin heeft om palingen te vangen in de zuiderzee Enkhuizen. [ afbeelding ]
Quote je nou je eigen bericht, je geeft jezelf al antwoord, hopeloos en opgegeven dus, je hebt geen last van dommigheid ( zals je zelf zegt) je hebt gewoon last van een kronkeltje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef littlemamita het volgende:
[..]
alleen ik niet, ik hou eigenwijs vast aan mijn eigen dommigheid!
kijk, dat zijn de betere suggesties!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan ook voorstellen of dat littlemamita zin heeft om palingen te vangen in de zuiderzee Enkhuizen. [ afbeelding ]
wat is er dom aan om je zelf te quoten???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Quote je nou je eigen bericht, je geeft jezelf al antwoord, hopeloos en opgegeven dus, je hebt geen last van dommigheid ( zals je zelf zegt) je hebt gewoon last van een kronkeltje.
De vakterm daarvoor is schizofreen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:54 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wat is er dom aan om je zelf te quoten???
ik geef in real life ook vaak antwoord op mijn eigen vragen.
Ik noem dat met jezelf discussieren...........
ik vind het allemaal best!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vakterm daarvoor is schizofreen.
1 uur geleden, BB Servië.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Klopt!
MJ is still alive!
vermomd en ondergedoken weliswaar net als andere celebs die zich zogenaamd dood wanen~!
Om gewoon te kunnen leven doen zij als of zij dood zijn, hebben daar vet voor betaald, dus dan mag het!
En waarom ?
Om gewoon een brood te kunnen kopen in de supermarkt, zonder opdringerige claimende fans!!!
typjes zoals de meeste van jullie zeg maar!
meen je dat nou???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vakterm daarvoor is schizofreen.
mooiiii toch???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:03 schreef Starlie het volgende:
Zag gister Amanda nog lopen... moet eerlijk bekennen dat ze er goed uitzag, mooi koppie, haren netjes in een soort knotje.. alleen die borsten... jeumig zeg wat een dingen
Want? Intelligente mensen houden zich niet met allerlei nonsens bezig?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:02 schreef littlemamita het volgende:
Ik noem dat gewoon betweterige schijnheilo's!!!!
Sunny16947 is het mogelijk dat je wat linkjes/bronnen post , deelt in dit topic?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef sunny16947 het volgende:
Even wat nieuwsitems:
Afgelopen weekend: druk verhuisweekend voor Claire-Bram-Huub.
1 november start Johan Vlemmix live internet tv gratis met meerdere streams (zie bunker topic)
Bram begint veilingsite http://www.biedhier.nl scheidingsinboedel te koop
Bram is samen met prinses op zoek naar woonruimte in Hilversum.![]()
Claire gaat a.s. zaterdag eindelijk weer eens uit met een echte vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |