Yeps, denk niet dat je als koffieLaaf veel poet mee naar huis neemt bij Talpa!quote:
Als hij het nodig vond daarover een verklaring te geven. Waarom niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef sunny16947 het volgende:
Wat had Huub dan als verklaring moeten geven voor het niet bereikbaar zijn op zijn nummer? Claire heeft mijn abonnement opgeheven?
Wat hier beschreven wordt is niet meer dan een gemiddeld streamverslag van een dagje Gouden Kooi.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:17 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft dus pats boem de telefoon van Huub opgezegd, klinkt alles behalve vredelievend.
Wehehe, er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de kamer.
En dan Huub die in zijn eentje verdrietig op de bank zit.
Dus is het afwachten tot de aangiftes ...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat hier beschreven wordt is niet meer dan een gemiddeld streamverslag van een dagje Gouden Kooi.
Lijkt me een beetje stom als je nog in de fase zit van misschien toch een oplossing. Maar de relaties moesten toch weten dat hij niet bereikbaar was. Hij kon ze moeilijk telefonisch op de hoogte stellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als hij het nodig vond daarover een verklaring te geven. Waarom niet?
In ieder geval niet de koffielaafwedde van Huub.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef sunny16947 het volgende:
De zaak die dicht bleef. Elke maand moest er geld bij. Wiens geld?
Hahaha.. Twee zielen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, denk niet dat je als koffieLaaf veel poet mee naar huis neemt bij Talpa!
Heb ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In ieder geval niet de koffielaafwedde van Huub.
Dat jong had zo hard gespaard voor die enige Delfts blauwe kop en schoteltjes.... en nou staan ze bij Berga op het dressoirquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij knipt vast wel de D.E.-punten uit de pakken koffie op z'n werk.
Ik las gifjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus is het afwachten tot de aangiftes ...
Precies, daar past huilie Eric prima bijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat hier beschreven wordt is niet meer dan een gemiddeld streamverslag van een dagje Gouden Kooi.
rare hobby's heeft dat jong toch he ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:58 schreef PC eend het volgende:
Aha, nu komen we ergens
Dus het huwelijk stond al lange tijd op de tocht.... omdat huub allerlei gaten in deuren schopte
Precies........ Ik had al een vermoeden dat heimwee nar dr ouders mee speelde, die moeder was zo vaak en in de tussentijd dat claire bij dr ouders was hebben die claire omgepraat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef Starlie het volgende:
Wat ik uit dat artikel begrijp is dat het al langer niet echt goed zat... Claire haar zaak liep niet, ze had heimwee dus om even "bij te komen" is ze weer naar Tilburg gegaan... tussen Huub en haar was het toen vast nog niet over. Tegen de tijd dat hij eruit was om te willen vechten voor hun huwelijk was Claire al gebrainwashed door haar familie en was de scheiding een feit...
vraagje ......kom jij sex te kort?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:57 schreef versabommie het volgende:
IK lees net dat je lichaam verkopen heel zo gek niet meer is in 2009... dus Claire had makkelijk haar zaak nog kunnen hebben!
In welke RLS zat diequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef peeet1 het volgende:
huub en claire nooit van gehoord
en nu nieuw nieuws
wo 14 okt 2009, 09:09 '
Queen Dorien' Nederlands meest succesvolle Playmate
[ afbeelding ]
Dorien Rose is uitgeroepen tot Nederlands meest succesvolle Playmate. In een Top 5 special die deze week rondom de Nederlandse Playmates in Panorama verschijnt staat zij op de eerste plaats. Collega's Olga Urashova en Mai-Lan eindigden respectievelijk als tweede en derde.
meer op http://www.telegraaf.nl/p(...)olle_Playmate__.html
of ma.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:17 schreef versabommie het volgende:
Gelukkig mag Sophie op een bepaalde leeftijd zelf bepalen dat ze niets meer met pa te maken wil hebben!
Dat telefoongooien gaat nog heel groot worden in 2010quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
rare hobby's heeft dat jong toch he ?
quote:huub vertikte het in eerste instantie om een huis te zoeken in tilburg....
... Enkele weken geleden vertrok claire met Sophie naar haar ouders. Huub realiseerde zich meteen dat hij toch moest gaan vechten voor zijn huwelijk en Sophie binnen afzienbare tijd dakloos zou worden en was toen wel bereid om naar Tilburg te verkassen.
Zou die telefoon al stuk geweest zijn voordat-ie afgesloten werd of was het afsluiten de reden om er mee te gooien? Opheldering graag, Huub.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat telefoongooien gaat nog heel groot worden in 2010
zoiets heb ik al eerder gevraagd aan Peeet maar daar krijg je geen antwoord op, ze kwakt het in dit topic en dat is hetquote:
Nope, ik probeer alleen opbouwend mee te denken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vraagje ......kom jij sex te kort?
Volgens mij had je twee jaar geleden al het NK gsm werpen heurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat telefoongooien gaat nog heel groot worden in 2010
Diklip is een vriendin van Amanda. Misschien daarom.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:12 schreef Marrije het volgende:
zoiets heb ik al eerder gevraagd aan Peeet maar daar krijg je geen antwoord op, ze kwakt het in dit topic en dat is het
quote:hey huub sterkte he met alles!!
volgens mij woon je ook niet meer in de bussumerstraat zie je namelijk niet meer(buurman).
kun jij mij je link van twitter sturen.ken je nergens vinden
groetjes soraya.
vandaag, 14:11
www.twitter.com/ditishuub en woon er nog wel hoor, ben gewoon nog weinig thuis thnx, grtz H
Nah dat heeft claire natuurlijk bewust gedaan zodat al die scharrels zijn nummer niet meer hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou die telefoon al stuk geweest zijn voordat-ie afgesloten werd of was het afsluiten de reden om er mee te gooien? Opheldering graag, Huub.
Ja ik kan niet alles bijhouden hequote:
-Hallo met een zogenaamde vriendin van Huub. Is Huub er ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nah dat heeft claire natuurlijk bewust gedaan zodat al die scharrels zijn nummer niet meer hebben
Het was waarschijnlijk ook met die reden dat claire regelmatig die telefoon tegen de muur kwakte
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
-Hallo met een zogenaamde vriendin van Huub. Is Huub er ook?
-Eén momentje. Huub zit even vast met z'n voet in de deur. Ik gooi je meteen naar hem toe.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
-Hallo met een zogenaamde vriendin van Huub. Is Huub er ook?
-Eén momentje. Huub zit even vast met z'n voet in de deur. Ik gooi je meteen naar hem toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |