Yeps, denk niet dat je als koffieLaaf veel poet mee naar huis neemt bij Talpa!quote:
Als hij het nodig vond daarover een verklaring te geven. Waarom niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef sunny16947 het volgende:
Wat had Huub dan als verklaring moeten geven voor het niet bereikbaar zijn op zijn nummer? Claire heeft mijn abonnement opgeheven?
Wat hier beschreven wordt is niet meer dan een gemiddeld streamverslag van een dagje Gouden Kooi.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:17 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft dus pats boem de telefoon van Huub opgezegd, klinkt alles behalve vredelievend.
Wehehe, er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de kamer.
En dan Huub die in zijn eentje verdrietig op de bank zit.
Dus is het afwachten tot de aangiftes ...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat hier beschreven wordt is niet meer dan een gemiddeld streamverslag van een dagje Gouden Kooi.
Lijkt me een beetje stom als je nog in de fase zit van misschien toch een oplossing. Maar de relaties moesten toch weten dat hij niet bereikbaar was. Hij kon ze moeilijk telefonisch op de hoogte stellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als hij het nodig vond daarover een verklaring te geven. Waarom niet?
In ieder geval niet de koffielaafwedde van Huub.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef sunny16947 het volgende:
De zaak die dicht bleef. Elke maand moest er geld bij. Wiens geld?
Hahaha.. Twee zielen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, denk niet dat je als koffieLaaf veel poet mee naar huis neemt bij Talpa!
Heb ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In ieder geval niet de koffielaafwedde van Huub.
Dat jong had zo hard gespaard voor die enige Delfts blauwe kop en schoteltjes.... en nou staan ze bij Berga op het dressoirquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij knipt vast wel de D.E.-punten uit de pakken koffie op z'n werk.
Ik las gifjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus is het afwachten tot de aangiftes ...
Precies, daar past huilie Eric prima bijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat hier beschreven wordt is niet meer dan een gemiddeld streamverslag van een dagje Gouden Kooi.
rare hobby's heeft dat jong toch he ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:58 schreef PC eend het volgende:
Aha, nu komen we ergens
Dus het huwelijk stond al lange tijd op de tocht.... omdat huub allerlei gaten in deuren schopte
Precies........ Ik had al een vermoeden dat heimwee nar dr ouders mee speelde, die moeder was zo vaak en in de tussentijd dat claire bij dr ouders was hebben die claire omgepraat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef Starlie het volgende:
Wat ik uit dat artikel begrijp is dat het al langer niet echt goed zat... Claire haar zaak liep niet, ze had heimwee dus om even "bij te komen" is ze weer naar Tilburg gegaan... tussen Huub en haar was het toen vast nog niet over. Tegen de tijd dat hij eruit was om te willen vechten voor hun huwelijk was Claire al gebrainwashed door haar familie en was de scheiding een feit...
vraagje ......kom jij sex te kort?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:57 schreef versabommie het volgende:
IK lees net dat je lichaam verkopen heel zo gek niet meer is in 2009... dus Claire had makkelijk haar zaak nog kunnen hebben!
In welke RLS zat diequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef peeet1 het volgende:
huub en claire nooit van gehoord
en nu nieuw nieuws
wo 14 okt 2009, 09:09 '
Queen Dorien' Nederlands meest succesvolle Playmate
[ afbeelding ]
Dorien Rose is uitgeroepen tot Nederlands meest succesvolle Playmate. In een Top 5 special die deze week rondom de Nederlandse Playmates in Panorama verschijnt staat zij op de eerste plaats. Collega's Olga Urashova en Mai-Lan eindigden respectievelijk als tweede en derde.
meer op http://www.telegraaf.nl/p(...)olle_Playmate__.html
of ma.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:17 schreef versabommie het volgende:
Gelukkig mag Sophie op een bepaalde leeftijd zelf bepalen dat ze niets meer met pa te maken wil hebben!
Dat telefoongooien gaat nog heel groot worden in 2010quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
rare hobby's heeft dat jong toch he ?
quote:huub vertikte het in eerste instantie om een huis te zoeken in tilburg....
... Enkele weken geleden vertrok claire met Sophie naar haar ouders. Huub realiseerde zich meteen dat hij toch moest gaan vechten voor zijn huwelijk en Sophie binnen afzienbare tijd dakloos zou worden en was toen wel bereid om naar Tilburg te verkassen.
Zou die telefoon al stuk geweest zijn voordat-ie afgesloten werd of was het afsluiten de reden om er mee te gooien? Opheldering graag, Huub.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat telefoongooien gaat nog heel groot worden in 2010
zoiets heb ik al eerder gevraagd aan Peeet maar daar krijg je geen antwoord op, ze kwakt het in dit topic en dat is hetquote:
Nope, ik probeer alleen opbouwend mee te denken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vraagje ......kom jij sex te kort?
Volgens mij had je twee jaar geleden al het NK gsm werpen heurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Diklip is een vriendin van Amanda. Misschien daarom.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:12 schreef Marrije het volgende:
zoiets heb ik al eerder gevraagd aan Peeet maar daar krijg je geen antwoord op, ze kwakt het in dit topic en dat is het
quote:hey huub sterkte he met alles!!
volgens mij woon je ook niet meer in de bussumerstraat zie je namelijk niet meer(buurman).
kun jij mij je link van twitter sturen.ken je nergens vinden
groetjes soraya.
vandaag, 14:11
www.twitter.com/ditishuub en woon er nog wel hoor, ben gewoon nog weinig thuis thnx, grtz H
Nah dat heeft claire natuurlijk bewust gedaan zodat al die scharrels zijn nummer niet meer hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou die telefoon al stuk geweest zijn voordat-ie afgesloten werd of was het afsluiten de reden om er mee te gooien? Opheldering graag, Huub.
Ja ik kan niet alles bijhouden hequote:
-Hallo met een zogenaamde vriendin van Huub. Is Huub er ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nah dat heeft claire natuurlijk bewust gedaan zodat al die scharrels zijn nummer niet meer hebben
Het was waarschijnlijk ook met die reden dat claire regelmatig die telefoon tegen de muur kwakte
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
-Hallo met een zogenaamde vriendin van Huub. Is Huub er ook?
-Eén momentje. Huub zit even vast met z'n voet in de deur. Ik gooi je meteen naar hem toe.
-Eén momentje. Huub zit even vast met z'n voet in de deur. Ik gooi je meteen naar hem toe.
Het schijnt dat die nog in de ombouwfase zit, om de definitieve operatie te bekostigen heeft hij het hele verhaal aan de party gelektquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef versabommie het volgende:
Weet iemand al trouwens wat er waar is van al die roddels over Huub die Claire zou hebben verlaten voor een 16 jarig thais jongetje?
[..]
quote:Op [url = BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #59 # 73682542] woensdag 14 oktober 2009 15:12 [/ url] schreef Marrije het volgende: [/ b]
[..]
zoiets heb ik al eerder gevraagd aan Peeet maar daar krijg je geen antwoord op, ze kwakt het in dit onderwerp en dat is het
[/ quote]
de sex partner van amanda
[quote] [b]Op woensdag 14 oktober 2009 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Diklip is een vriendin van Amanda. Misschien daarom.
Bij de weg, Huub is maar druk op zijn Hyves en geeft zowaar bijna iedereen antwoord.
Voorbeeld:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Claire was degene die altijd de lege flessen naar de glasbak bracht. Toen dat een tijdje niet meer gedaan werd moest hij natuurlijk wel in actie komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:43 schreef PC eend het volgende:
Maar goed volgens het artikel was huub dus pas bereid te vechten voor zijn huwelijk en zijn dochter, toen die al lang en breed in Tilburg zaten
Toen was hij zelfs bereid om zijn algehele zelfstandigheid op te offeren om onder het toeziend oog, de regels en wetten en knoet van........te gaan wonen. En onder die invloed was het dan toch wel fout gelopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:43 schreef PC eend het volgende:
Maar goed volgens het artikel was huub dus pas bereid te vechten voor zijn huwelijk en zijn dochter, toen die al lang en breed in Tilburg zaten
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus de reden van de scheiding die beter privé kon blijven omwille van hun dochter was dat de zaak slecht liep. Nou, nou... dat zal wel heel schadelijk zijn voor Sophie nu de mensen dit weten. Het lijkt me inderdaad veel beter als mensen speculeren over vreemdgaan, huiselijk geweld en zo.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Toen was hij zelfs bereid om zijn algehele zelfstandigheid op te offeren om onder het toeziend oog, de regels en wetten en knoet van........te gaan wonen. En onder die invloed was het dan toch wel fout gelopen.
Scherp maar je gelooft toch niet echt dat dat de reden is? Claire was gewoon niet gelukkig met Huub anders had ze wel ja gezegd toen hij uiteindelijk besloot wel in Tilburg te willen wonen. Ze heeft huub aan de kant gezet en dat vindt huubje niet zo leuk. Eerst Hedda toen Lieke en nu eindelijk Claire.quote:
...... dat wil hij ons laten denken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Toen was hij zelfs bereid om zijn algehele zelfstandigheid op te offeren om onder het toeziend oog, de regels en wetten en knoet van........te gaan wonen. En onder die invloed was het dan toch wel fout gelopen.
Ik ga nog niet zo ver. Ik wacht nog even af....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Scherp maar je gelooft toch niet echt dat dat de reden is? Claire was gewoon niet gelukkig met Huub anders had ze wel ja gezegd toen hij uiteindelijk besloot wel in Tilburg te willen wonen. Ze heeft huub aan de kant gezet en dat vindt huubje niet zo leuk. Eerst Hedda toen Lieke en nu eindelijk Claire.
Huub is uitgekookt, dat weet ik, en dat weet Berga.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef sunny16947 het volgende:
Toch moet je Huub nageven. Hij heeft nog geen slecht woord of toespeling naar Claire geuit.
ff bij de les blijven. Dat stuk is geschreven n.a.v. een bron. Dus niet Huub zelf heeft een interview gegeven. Alleen het laatste stukje een cheq, dat ze inderdaad gaan scheiden en dat de rest prive blijft.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef sandra17 het volgende:
Trouwens in dat artikel staat dat hij halsoverkop een andere woning/appartement moest zoeken omdat hij op straat staat en op twiiter vandaag schrijft hij ik woon er gewoon nog maar ik ben niet zovaak thuis. Wou Huubje medelijden met dat stukjeen dan nog dat stukje over die telefoon zonder pardon opgezegd terwijl hij op twiiter schreef dat zijn telefoon kapot was en hij hem weggebracht had. Leugentjes , Leugentjes daar is Huub goed in.
Of het waar is weet ik niet maar het staat toch in dat artikel, claire knoop doorgehakt, ging toch niet werken etc etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ga nog niet zo ver. Ik wacht nog even af....
Huub liegt als de beste. Huub kan zo goed liegen dat je niet doorhebt dat hij liegt en dat je aan jezelf gaat twijfelen omdat je toch bijna zeker wist dat hij loog, maar je niet anders dan moet toegeven dat Huub altijd de waarheid spreekt, ...... als je niet oppast.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef sandra17 het volgende:
Trouwens in dat artikel staat dat hij halsoverkop een andere woning/appartement moest zoeken omdat hij op straat staat en op twiiter vandaag schrijft hij ik woon er gewoon nog maar ik ben niet zovaak thuis. Wou Huubje medelijden met dat stukjeen dan nog dat stukje over die telefoon zonder pardon opgezegd terwijl hij op twiiter schreef dat zijn telefoon kapot was en hij hem weggebracht had. Leugentjes , Leugentjes daar is Huub goed in.
Maar wie is de bron. Ik hoor het graag van Claire zelf, en dan nog moeten de puzzelstukjes in elkaar vallen, watn je wordt belazerd waar je bij zit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Of het waar is weet ik niet maar het staat toch in dat artikel, claire knoop doorgehakt, ging toch niet werken etc etc.
Jij moet ff bij de les blijven, die bron zal wel zijn zogenaamde vriendin zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ff bij de les blijven. Dat stuk is geschreven n.a.v. een bron. Dus niet Huub zelf heeft een interview gegeven. Alleen het laatste stukje een cheq, dat ze inderdaad gaan scheiden en dat de rest prive blijft.
Je kunt natuurlijk alles in het negatieve trekken.
.... en die bekende heeft vast ruggespraak gehouden met Huubschen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Jij moet ff bij de les blijven, die bron zal wel zijn zogenaamde vriendin zijnHoe ik het artikel lees komt het van een bekende van Huub
Dat vermoed ik jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.... en die bekende heeft vast ruggespraak gehouden met Huubschen.
Als Huub een goede leugenaar was zouden zijn leugens niet ontdekt worden, toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub liegt als de beste. Huub kan zo goed liegen dat je niet doorhebt dat hij liegt en dat je aan jezelf gaat twijfelen omdat je toch bijna zeker wist dat hij loog, maar je niet anders dan moet toegeven dat Huub altijd de waarheid spreekt, ...... als je niet oppast.
Tuurlijk ligt de waarheid in het midden, waar twee kijven hebben twee schuld. (normaal gesproken dan, tel ik niet vreemdgaan, aggressief dat soort dingen mee, zeg niet dat het hier het geval was)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef sunny16947 het volgende:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Huub liegt altijd en Claire spreekt altijd de waarheid.
Dus alle berichtjes van Claire...lieverdje, schatje, kusje, ik hou zoveel van jou, kan niet wachten tot je weer thuis bent.
Gek dat je dan 6 weken later de stekker eruit trekt.
Ken je het spreekwoord als is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Huub een goede leugenaar was zouden zijn leugens niet ontdekt worden, toch?
De liefde hoeft niet over te zijn bij een scheidingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef sunny16947 het volgende:
Dus alle berichtjes van Claire...lieverdje, schatje, kusje, ik hou zoveel van jou, kan niet wachten tot je weer thuis bent.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel, om precies te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ken je het spreekwoord als is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel
Maar het wordt er wel heel vaak bijgehaald door sommige mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt de waarheid in het midden, waar twee kijven hebben twee schuld. (normaal gesproken dan, tel ik niet vreemdgaan, aggressief dat soort dingen mee, zeg niet dat het hier het geval was)
Maar het artikel klopt niet met wat huub zegt/schrijft.
Dat ze lieve berichtjes naar elkaar hebben gestuurd in de periode dat het misschien weer goed was is niks raars aan. Dus het was niet ineens binnen zes weken de stekker eruit, het speelde gewoon al langer
Hoe heet dat lekkere broertje van Huub ook alweer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ff bij de les blijven. Dat stuk is geschreven n.a.v. een bron. Dus niet Huub zelf heeft een interview gegeven. Alleen het laatste stukje een cheq, dat ze inderdaad gaan scheiden en dat de rest prive blijft.
Je kunt natuurlijk alles in het negatieve trekken.
Dat zeg je niet in dit geval, maar je noemt het wel even op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt de waarheid in het midden, waar twee kijven hebben twee schuld. (normaal gesproken dan, tel ik niet vreemdgaan, aggressief dat soort dingen mee, zeg niet dat het hier het geval was)
Alsof een beetje advocaat Hyves serieus neemtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar het wordt er wel heel vaak bijgehaald door sommige mensen.
Op Claire en kind hyves alleen maar steunbetuigingen puur sang.En als je met respect erbij een iets kritische opmerking maakt ":Hopen dat Huub heel veel herinneringen zal kunnen blijven maken met de kleine"
wordt dat weggehaald en je eraf geknikkerd.
Laat ze die hyves misschien aan haar advokaat zien"o wat staan veel mensen achter me"?
En Huub heeft z'n Kooi periode nu tegen.Oneerlijk
edit: gun haar ook een goed leven hoor.![]()
Hij zou toch ook een racist zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat zeg je niet in dit geval, maar je noemt het wel even op.
Huub is een leugenaar, vreemdganger, drankorgel, mishandelaar, maupulator, slimme sneak, schopt zijn vrouw met jong, wegloper, heeft geen ruggegraat, pedofiel. Ben ik nog wat vergeten?
Alsof hij fluitend en zingend eruit gestapt is. Of terecht in de steek gelaten. Huub kan het wel hebben want die heeft een olifantenhuid en geen gevoel en kent geen verdriet. Dus schuif het allemaal een kant op. Maak hem voor alles en nog wat uit.
Als je de mensen leert kennen ga je van de dieren houden.
Je gaat toch ook zoiets niet op haar hyves zetten, daar heb je niks mee te makenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Op Claire en kind hyves alleen maar steunbetuigingen puur sang.En als je met respect erbij een iets kritische opmerking maakt ":Hopen dat Huub heel veel herinneringen zal kunnen blijven maken met de kleine"
Laat ze die hyves misschien aan haar advokaat zien"o wat staan veel mensen achter me"?
Ik noem het op omdat dat redenen zijn waar het meestal niet opgaat dan waar twee kijven hebben twee schuld, dat snap je toch zelf ook wel. Dat mensen het in huub zijn geval vaak noemen is omdat hij zich zo heeft laten zien in de kooi en dat achtervolgt je..... terecht of onterecht...... geen idee ken hem niet privequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat zeg je niet in dit geval, maar je noemt het wel even op.
Huub is een leugenaar, vreemdganger, drankorgel, mishandelaar, maupulator, slimme sneak, schopt zijn vrouw met jong, wegloper, heeft geen ruggegraat, pedofiel. Ben ik nog wat vergeten?
Alsof hij fluitend en zingend eruit gestapt is. Of terecht in de steek gelaten. Huub kan het wel hebben want die heeft een olifantenhuid en geen gevoel en kent geen verdriet. Dus schuif het allemaal een kant op. Maak hem voor alles en nog wat uit.
Als je de mensen leert kennen ga je van de dieren houden.
Zit er niet mee dat ik eraf ben en schrijf wat ik wil.En je moest eens weten wie het helemaal met me eens isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Je gaat toch ook zoiets niet op haar hyves zetten, daar heb je niks mee te maken
Hyves is toch een vriendensite? Echte vrienden kunnen elkaar alles zeggen. Vrienden die alleen maar met je meepraten zijn geen echte vrienden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Je gaat toch ook zoiets niet op haar hyves zetten, daar heb je niks mee te maken
Als je er niet mee zit waarom schrijf je hier dan zo'n onzinverhaaltje erover van "gaat ze dat bij haar advocaat neerleggen bla bla bla" en het interesseert me geen reet wie het met je eens is. Dat is iets tussen Claire en Huub.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zit er niet mee dat ik eraf ben en schrijf wat ik wil.En je moest eens weten wie het helemaal met me eens is
Nee, echte vrienden bellen elkaar, komen bij elkaar over de vloer en zo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hyves is toch een vriendensite? Echte vrienden kunnen elkaar alles zeggen. Vrienden die alleen maar met je meepraten zijn geen echte vrienden.
Ik vind het provocerend om iets over Huub te zeggen op de hyves van Claire, nu ze net in scheiding liggen en dat heeft helemaal niets met vriendschap te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hyves is toch een vriendensite? Echte vrienden kunnen elkaar alles zeggen. Vrienden die alleen maar met je meepraten zijn geen echte vrienden.
Leef jij wel in de echte wereld, hoe kan je nou zeggen hyves is een echte vriendensite, tegen vrienden kan je alles zeggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Beetje druk voor Huub en Claire met zoveel "hyves" vriendjes,maar ach,daar waren de "fan" dagen voor en gezellig was 'tquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, echte vrienden bellen elkaar, komen bij elkaar over de vloer en zo.
Sorry hoor, maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind het enorm fout en min.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het provocerend om iets over Huub te zeggen op de hyves van Claire, nu ze net in scheiding liggen en dat heeft helemaal niets met vriendschap te maken.
Ach,dat hyven is iig ook niks voor mij.Goedemorgen/middag/avond/week krabels en plaatjes gaat snel vervelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het provocerend om iets over Huub te zeggen op de hyves van Claire, nu ze net in scheiding liggen en dat heeft helemaal niets met vriendschap te maken.
Weet jij dan hoever die vriendschap, het contact, met bepaalde personen reikt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:44 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Leef jij wel in de echte wereld, hoe kan je nou zeggen hyves is een echte vriendensite, tegen vrienden kan je alles zeggen![]()
![]()
beschouw je jezelf echt als echte vriend omdat je vriendjes bent op hyves
![]()
![]()
met iemand die je gezien hebt bij de gouden kooi
![]()
![]()
Eenzijdig waarschijnlijk ...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef sunny16947 het volgende:
Weet jij dan hoever die vriendschap, het contact, met bepaalde personen reikt?
Dat weet jij, dat weet ik, en nog een paar anderen, maar een heleboel weten dat nou eenmaal niet, dus daaromquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Huub een goede leugenaar was zouden zijn leugens niet ontdekt worden, toch?
Fijn dat je lol hebtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef sandra17 het volgende:
Ik lig hier in een deuk om die twee. Zijn niet goed wijs![]()
![]()
Dus dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het enorm fout en min.
En groot gelijk dat ze van die Hyves gekickt is.
Je moest eens weten wat ze daar allemaal neerplempt. Zal je er verder niet mee lastigvallen.quote:
Jawel!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef beequeen het volgende:
Je moest eens weten wat ze daar allemaal neerplempt. Zal je er verder niet mee lastigvallen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel, om precies te zijn.
Huub is m.i. een matige leugenaar. Als mensen in de buurt komen van de leugen kiest hij de aanval en in zo'n geval heeft het met in principe met macht te maken of hij ermee weg komt of niet. Heel veel mensen hanteren overigens bewust of onbewust deze tactiek, ook John de Mol bijvoorbeeld. Die is daar dan wel wat succesvoller in dan Huub.
Oi, dat wordt zoeken, veel van dit soort spul zeg maar. Ik kom er nog op terug.quote:
Een leugen hoeft geen leugen te zijn, maar kan ook een halve waarheid zijn.quote:
Natuurlijk, daar heb ik het ook niet over. Dit is gewoon peanuts, daar val ik in principe niet eens over.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Een leugen hoeft geen leugen te zijn, maar kan ook een halve waarheid zijn.
Huub schrijft dat zijn telefoon stuk is.
Misschien wel een halve waarheid. Nadat Claire zijn abonnement had opgezegd heeft Huub de telefoon uit boosheid tegen de deur kapot gegooid.
De telefoon is dus inderdaad stuk.
Jeetje en mensen die mij kennen die vinden mij altijd zo ontzettend wijs. Hmmmmmmmm vast ook geen echte vrienden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef sandra17 het volgende:
Ik lig hier in een deuk om die twee. Zijn niet goed wijs![]()
![]()
Ook een halve waarheid kan zijn.lezen !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar heb ik het ook niet over. Dit is gewoon peanuts, daar val ik in principe niet eens over.
Maar als je het hele verhaal in dit kader beziet, dat weet je dat de rest van het verhaal ook een halve waarheid is.
OP gelezen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
En, is er nog medianieuws vandaag?
tvp
Als klopt wat er gesteld wordt dame, dan treedt wat ik geschreven heb ik werking. We zijn het over het 'kan zijn' eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ook een halve waarheid kan zijn.lezen !
Brian moest doorgaan voor de leugenaar, maar Huub is de grootste leugenaar, alleen wist hij zijn leugens goed te verpakken en simpele mensen hebben het niet door. Ik zeg het maar zoals het is, sorry.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat...lees goed "in de kooi" Brian de grootste leugenaar was. Wat voor het spel ook noodzakelijk was om de tegenstander bepaalde dingen te laten geloven. Huub daarentegen loog misschien wel veel, maar had er de meeste moeite mee. De reden waarom hij er meestal niet mee wegkwam. Huub is meer van de recht voor zijn raap, mooi of lelijk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef zouzou het volgende:
Wie zegt hier de waarheid ? niemand, ook nep namen etc.... Wij liegen allemaal ! En sunny is de wijse lady die ik lees hier, mooiiiii is de charmante ,slim lady ! Je t'aime bien mooiiiii
nee,je zegt/schrijft het zoals jij denkt dat het is.Niks mis mee maar sommigen zien het anders.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brian moest doorgaan voor de leugenaar, maar Huub is de grootste leugenaar, alleen wist hij zijn leugens goed te verpakken en simpele mensen hebben het niet door. Ik zeg het maar zoals het is, sorry.
Mooiiiii, hou es op met dat gekloot onder de naam van zouzouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef zouzou het volgende:
Wie zegt hier de waarheid ? niemand, ook nep namen etc.... Wij liegen allemaal ! En sunny is de wijse lady die ik lees hier, mooiiiii is de charmante ,slim lady ! Je t'aime bien mooiiiii
What else is new.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
nee,je zegt/schrijft het zoals jij denkt dat het is.Niks mis mee maar sommigen zien het anders.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooiiiii, hou es op met dat gekloot onder de naam van zouzou
By the way, ik ga niet voor mijn buurman schrijven, anders zeg ik het er wel bij, mijn buurman denkt............quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
nee,je zegt/schrijft het zoals jij denkt dat het is.Niks mis mee maar sommigen zien het anders.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooiiiii, hou es op met dat gekloot onder de naam van zouzou
Misschien met jij eens hard op jouw hoofd slaan of anders kan je beter naar Deltaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Niet te hard op je hoofd slaan anders moet je naar Ruwaardje
Hier vergis je je danig. Je kent mij niet. En weet dus helemaal niet of ik zo simpel ben en het niet door heb.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brian moest doorgaan voor de leugenaar, maar Huub is denk ikde grootste leugenaar, alleen denk ikwist hij zijn leugens goed te verpakken en simpele mensen hebben het niet door. Ik zeg het maar zoals ik denk dathet is, sorry.
Nou, ik kan me wel vinden in de post van zouzou, wordt er nu ook gedacht dat Sunny onder mijn naam post?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb me dat ook weleens afgevraagd.
Ik schrijf tenminste dat een ander het anders kan zien dan ikzelf. Jij denkt alles zeker te weten,vooral als het tegen Huub is.quote:
Dat is waar, het is slechts een inschatting.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hier vergis je je danig. Je kent mij niet. En weet dus helemaal niet of ik zo simpel ben en het niet door heb.
En die basseer je op?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is waar, het is slechts een inschatting.
Zou kunnen.alles kan,maar tis niet zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb me dat ook weleens afgevraagd.
Ga maar muggeziften, terwijl niemand precies weet wat er aan de hand is en iedereen loopt te gissen en iedereen een eigen mening heeft. Klaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik schrijf tenminste dat een ander het anders kan zien dan ikzelf. Jij denkt alles zeker te weten,vooral als het tegen Huub is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Niet te hard op je hoofd slaan anders moet je naar Ruwaardje
Op wat ik van hem en de soppers gezien/gehoord heb.quote:
Klopt, niemand weet wat er aan de hand is!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga maar muggeziften, terwijl niemand precies weet wat er aan de hand is en iedereen loopt te gissen en iedereen een eigen mening heeft. Klaar.
Okay.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zou kunnen.alles kan,maar tis niet zo
Zie ik je daar welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien met jij eens hard op jouw hoofd slaan of anders kan je beter naar Delta
Geen speld tussen te krijgen. Nouja, niemand weet het precies.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Klopt, niemand weet wat er aan de hand is!
Ik ken jou ook niet. Ik schat jou ook maar in.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is waar, het is slechts een inschatting.
O je wilt dat ik je komt bezoeken.quote:
Tja, dan kom ik op het volgende: wie bepaald of en wanneer je "sopper" bent of niet... dus dit zegt me nog niks.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op wat ik van hem en de soppers gezien/gehoord heb.
misschien gegoogledquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goh ben jij ook bekend in Spijkenisse
Het leven is niet altijd het belangrijkste. Ik kan goed observeren en ik hou mijn ogen en oren open. Slik niets voor zoete koek.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet. Ik schat jou ook maar in.
Begin 30, nog niet teveel meegemaakt in het leven waardoor je alles nogal zwart/wit ziet.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oi, dat wordt zoeken, veel van dit soort spul zeg maar. Ik kom er nog op terug.![]()
[ afbeelding ]
Dat is een goede eigenschap!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd het belangrijkste. Ik kan goed observeren en ik hou mijn ogen en oren open. Slik niets voor zoete koek.
Je bent echt in de warquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O je wilt dat ik je komt bezoeken.
Doe ik, beloofd
Zo was ik ook rond mijn 30e. Dacht toen ook dat ik alles wel wist. Nu weet ik beter. Levenslessen!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd het belangrijkste. Ik kan goed observeren en ik hou mijn ogen en oren open. Slik niets voor zoete koek.
Ik was zo een jaar of 10 geleden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:48 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zo was ik ook rond mijn 30e. Dacht toen ook dat ik alles wel wist. Nu weet ik beter. Levenslessen!!!!
zzzzzzzzzz Merci Annie,gellijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:47 schreef Anniebab het volgende:
ZZZZZouzzzzzou doet me altijd denken aan een geile bij die van bloem tot bloem vliegt.....kan er niks aan doen.
Ach is net als de pubertijd. De een is wat sneller dan de ander.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik was zo een jaar of 10 geleden.
Waarom? Het stikt van de irritante lesbo's hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef PC eend het volgende:
Ik begin toch wel terug te verlangen naar mamita
Wat een leuke ava..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Het stikt van de irritante lesbo's hier
Maar tussen ons toch wel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:55 schreef Mriekje het volgende:
En ook niet vanzelfsprekend dat het tussen bijvoorbeeld Mooiii en mij wel zou klikken.
Tis ook jammer om elkaar te veroordelen om bepaalde meningen in dit topic.
Op z'n Mooiiiiis betekent dat: ik heb lopen huubsoppen op de hyves van Claire en nu ben ik eraf gedonderd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Precies..... mijn visie/mening klopt irl aardig als ik het anderen voorleg, dus ik vertrouw op mezelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach is net als de pubertijd. De een is wat sneller dan de ander.
Hou toch eens op met dat pubergedrag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op z'n Mooiiiiis betekent dat: ik heb lopen huubsoppen op de hyves van Claire en nu ben ik eraf gedonderd.
quote:
Aangezien jij de bedenker van dit woord bent, kun je me vast de uitleg ervan geven... O, en natuurlijk verklaren/beargumenteren wanneer je er bij hoort als Huubsopper..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op z'n Mooiiiiis betekent dat: ik heb lopen huubsoppen op de hyves van Claire en nu ben ik eraf gedonderd.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is echt leuk,,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dat komt uit de Bruce Lee film Enter the Dragon.
Als jij je visie/mening aan andere voorlegt vanuit jouw gezichtspunt. Dus subjectief dat het dan klopt. Goed dat je op jezelf vertrouwd. Dat is nl. het enige waar je op KUNT vertrouwen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies..... mijn visie/mening klopt irl aardig als ik het anderen voorleg, dus ik vertrouw op mezelf.
Het gaat dan natuurlijk om een mening die ze zelf ook kunnen vormen. En ja, ik vertrouw op mezelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als jij je visie/mening aan andere voorlegt vanuit jouw gezichtspunt. Dus subjectief dat het dan klopt. Goed dat je op jezelf vertrouwd. Dat is nl. het enige waar je op KUNT vertrouwen.
Met goede redenquote:
Precies, dat is een drogreden om meer mensenkennis te claimen. Als iemand dat niet weet, dan zegt mij dat al genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met goede reden![]()
Ervaring of zelfs levenservaring is geen garantie op inzicht. Als iemand denkt mij te kunnen overtuigen door te bogen op meer ervaring dan zeg ik altijd maar dat 10 jaar ervaring niets zegt omdat het zo maar zou kunnen dat diegene het al 10 jaar bij het verkeerde eind heeft.
Die kunnen ze alleen vormen als ze het zelf beleefd, en bekeken hebben. Komen ze tot de zelfde mening hoeft het nog niet juist te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat dan natuurlijk om een mening die ze zelf ook kunnen vormen. En ja, ik vertrouw op mezelf.
Als zij het niet doet, wil ik wel een poging wagen, na jou natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Aangezien jij de bedenker van dit woord bent, kun je me vast de uitleg ervan geven... O, en natuurlijk verklaren/beargumenteren wanneer je er bij hoort als Huubsopper..
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat...lees goed "in de kooi" Brian de grootste leugenaar was. Wat voor het spel ook noodzakelijk was om de tegenstander bepaalde dingen te laten geloven. Huub daarentegen loog misschien wel veel, maar had er de meeste moeite mee. De reden waarom hij er meestal niet mee wegkwam. Huub is meer van de recht voor zijn raap, mooi of lelijk.
Het is mooi meegenomen als je sommige dingen zelf beleefd hebt, maar het is niet perse nodig. Ik hoop sommige dingen niet mee te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die kunnen ze alleen vormen als ze het zelf beleefd, en bekeken hebben. Komen ze tot de zelfde mening hoeft het nog niet juist te zijn.
Nee,dat betekend het volgens jouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie versta je daar onder??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe je pamper dan om. En doe wat aan je discussietechniek w.b. meningen uiten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hou op nou, ik pis bijkans in m'n broek. Huub heeft liegen tot kunst verheven.![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:18 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, denk ik dat wij ook wel gezellig samen zouden kunnen koffie/thee leuten!
Haha!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:25 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie een meeting aankomen.
Jaaaaa!! Goed ideequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:27 schreef sunny16947 het volgende:
Trekken we dan onze zonnebloemjurk aan zodat we elkaar herkennen?
Geraniumjurkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:27 schreef sunny16947 het volgende:
Trekken we dan onze zonnebloemjurk aan zodat we elkaar herkennen?
Ach na zoveel gaten in zoveel deuren, na een aantal telefoons in de kliko moet je zalvend gaan doen tegen het vrouwtje om maar het huis in te mogen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef sunny16947 het volgende:
Ze heeft in ieder geval gelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Doe je pamper dan om. En doe wat aan je discussietechniek w.b. meningen uiten.
Je hebt dat taalgebruik dus niet van een vreemde?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach na zoveel gaten in zoveel deuren, na een aantal telefoons in de kliko moet je zalvend gaan doen tegen het vrouwtje om maar het huis in te mogen.
Mijn Opa zei altijd " Een vrouwenkut trekt altijd nog harder dan 10 paarden" en daar heeft de oude Baas zwaar gelijk in. Mannetjes als Huub denken buiten die wet te vallen en krijgen steeds een schop onder hun hol, waarvor Hulde!
huub is gewoon een pathologische leugennaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef sunny16947 het volgende:
Het bevalt me wel. Hij doet zich niet beter voor dan hij is, en gaat niet huilie huilie doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Je hebt dat taalgebruik dus niet van een vreemde?
Kom jij dan ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Het soppersgala is in zcht.
Huub schrijf vast een wedstrijd uit "do you think you can sop" of " soppen in je bloemetjesjurk".
Ik wil wel in de jury zitten.quote:
Hij draait in elk geval niet om de dingen heen, nee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het bevalt me wel. Hij doet zich niet beter voor dan hij is, en gaat niet huilie huilie doen.
Sommige dingen moet je gewoon zeggen zoals ze zijn, geen onduidelijkheid overlaten. Eerlijkheid is vaak ook gewoon duidelijkheid en niet de boel verbloemen. Ook voor discussies gaat op: al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Je hebt dat taalgebruik dus niet van een vreemde?
Oke dan, ik vind t echt kut dat t palinggate gestopt is. Zo das eruit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon zeggen zoals ze zijn, geen onduidelijkheid overlaten. Eerlijkheid is vaak ook gewoon duidelijkheid en niet de boel verbloemen. Ook voor discussies gaat op: al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke dan, ik vind t echt kut dat t palinggate gestopt is. Zo das eruit.
Lucht op hè?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee.. en hij sopt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Hij draait in elk geval niet om de dingen heen, nee!
Maar lieverd, juist JIJ kan daar wat aan doen! Als je nu eens vrijdag de kroeg in duikt, Jantje Smit een paar shandy's voert ( meestal is hij na 3 van die dingen de weg al kwijt) en je pijpt hem leeg op de plee, dan is het alleen nog kwestie om Joop van Telingen daar op de juiste tijd te krijgen en ik verzeker je dat ik een palinggate OP maak die de historie in zal gaan!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jan heeft een paling in zijn broek alleen voor ....................quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar lieverd, juist JIJ kan daar wat aan doen! Als je nu eens vrijdag de kroeg in duikt, Jantje Smit een paar shandy's voert ( meestal is hij na 3 van die dingen de weg al kwijt) en je pijpt hem leeg op de plee, dan is het alleen nog kwestie om Joop van Telingen daar op de juiste tijd te krijgen en ik verzeker je dat ik een palinggate OP maak die de historie in zal gaan!
Neuh niet ouderwets. Als Claire mijn dochter was geweest en ik had dit geweten dan hadden er wat meer gaten in de deuren, muren en andere obstakels gezeten, want dat ik die kleine agressieve reldwerg alle hoeken van de kamer had laten zien was zeker!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar ben ik nou ouderwets dat ik het niet normaal vind dat er gaten in deuren worden getrapt en telefoons door de kamer vliegen??
En dan heb ik het er nog niet over dat het gebeurt in het huis waar iemand zwanger of net bevallen is.
Of had Claire zo ernstig last van zwangerschapslabiliteit dat zij degene was die die karatetrappen uitdeelde en de telefoon vliegles gaf?
En nou dit topic ff bijlezen
Ben ik niet helemaal met je eens"ken he?"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die kunnen ze alleen vormen als ze het zelf beleefd, en bekeken hebben. Komen ze tot de zelfde mening hoeft het nog niet juist te zijn.
O ja? Ik ben ze nog niet tegengekomen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook Claire zijn, maar ik gok op Huub, we hebben genoeg gezien in de kooi.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar ben ik nou ouderwets dat ik het niet normaal vind dat er gaten in deuren worden getrapt en telefoons door de kamer vliegen??
En dan heb ik het er nog niet over dat het gebeurt in het huis waar iemand zwanger of net bevallen is.
Of had Claire zo ernstig last van zwangerschapslabiliteit dat zij degene was die die karatetrappen uitdeelde en de telefoon vliegles gaf?
En nou dit topic ff bijlezen
Jaaa das waar.Maar dan huur ik wel een stand-in in.Dan bel ik Joop wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar lieverd, juist JIJ kan daar wat aan doen! Als je nu eens vrijdag de kroeg in duikt, Jantje Smit een paar shandy's voert ( meestal is hij na 3 van die dingen de weg al kwijt) en je pijpt hem leeg op de plee, dan is het alleen nog kwestie om Joop van Telingen daar op de juiste tijd te krijgen en ik verzeker je dat ik een palinggate OP maak die de historie in zal gaan!
Kijk, je bent ineens een trede hoger geklommen in mijn achting.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens"ken he?"Van jongere mensen kunnen ouderen heel veel leren ook al hebben ze nog niet alles in het leven beleefd
En andersom ook
Eensch!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens"ken he?"Van jongere mensen kunnen ouderen heel veel leren ook al hebben ze nog niet alles in het leven beleefd
En andersom ook
Nouja, niet voor het een of ander, Claire krijgt het nog te stellen met die klein Hubertien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh niet ouderwets. Als Claire mijn dochter was geweest en ik had dit geweten dan hadden er wat meer gaten in de deuren, muren en andere obstakels gezeten, want dat ik die kleine agressieve reldwerg alle hoeken van de kamer had laten zien was zeker!
Ja, dat zal best wel, Brian is natuurlijk expert op dat gebiedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook Claire zijn, maar ik gok op Huub, we hebben genoeg gezien in de kooi.
Ook heeft Huub contact gehad met Brian, hij heeft hem vast een paar pointers gevraagd om bij Claire een beetje geloofwaardig over te komen als hij gaat proberen een ruitje in te trappen als hij de deur uit loopt.
Ik ben hier de nieuwe Annie ,of is het Sunny of littlemamaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, als hij boos is, en hij slaat met een deur, dan gebeurt er ook wat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zal best wel, Brian is natuurlijk expert op dat gebied
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben hier de nieuwe Annie ,of is het Sunny of littlemama
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon zeggen zoals ze zijn, geen onduidelijkheid overlaten. Eerlijkheid is vaak ook gewoon duidelijkheid en niet de boel verbloemen. Ook voor discussies gaat op: al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Hij kan ook een nieuwe Doe-het-zelf keten opzetten, voor mensen met een kort of geen lontje, Hubo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als hij boos is, en hij slaat met een deur, dan gebeurt er ook wat.Bij Huub kom je een end met een plamuurmesje en wat plamuur.
Whahaha....... die is een goeie ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij kan ook een nieuwe Doe-het-zelf keten opzetten, voor mensen met een kort of geen lontje, Hubo.
Dat is vragen naar de bekende weg, maar ik wil best wel een keer een lijstje maken met punten waaraan je kunt herkennen of je een huubsopper bent of in de gevarenzone komt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Aangezien jij de bedenker van dit woord bent, kun je me vast de uitleg ervan geven... O, en natuurlijk verklaren/beargumenteren wanneer je er bij hoort als Huubsopper..
Nou over good work gesproken.Ik haat het ,werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelul blaat dan ook vreselijk van Brian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleine bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van lerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk, je bent ineens een trede hoger geklommen in mijn achting.Keep up the good work. :
![]()
Whut!!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou over good work gesproken.Ik haat het werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelullaat dan ook vreselijk van rian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleile bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
Dat ja....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh niet ouderwets. Als Claire mijn dochter was geweest en ik had dit geweten dan hadden er wat meer gaten in de deuren, muren en andere obstakels gezeten, want dat ik die kleine agressieve reldwerg alle hoeken van de kamer had laten zien was zeker!
Koetsie koetsie, doe je met een baby. Ik vind het best schattig. Ik denk dat Huub ook wel koetsie koetsie doet hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou over good work gesproken.Ik haat het werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelullaat dan ook vreselijk van rian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleile bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
En een paar anderen zouden eens een tijdje bij hun toetsenbord vandaan moeten blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef sunny16947 het volgende:
Toch zouden er misschien wel een paar hun mond eens moeten gaan soppen.
Ik schrijf,"ik hoop dat ie niet enz" Ik schrijf niet dat ie nu koetjie koetsie geblaat bezigdquote:
Daarom denk ik dat er meer stront aan de welbekende knikker zit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ja....
Nou kan ik een driftkikker zijn maar ik heb in 43 jaar nog nooit een gat in een deur getrapt of een telefoon (of wat dan ook) door de kamer gegooid.
En ik gok zomaar dat als iemand anders dat zou doen terwijl ik zwanger of net bevallen zou zijn dat ik dan direct m'n spullen zou pakken en vertrekken.
Hij deed het leuk met andermans kinderen voor de camera, DAT is alles wat je kan concluderen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou over good work gesproken.Ik haat het ,werkelijk haat het als sommige mensen ook kinderen niet zereneus nemen.Vond dat koetjie koetsie gelul blaat dan ook vreselijk van Brian,Ik hoop werkelijk dat ie dat soort onzin niet uitktkraamd maar gesprekjes kan voeren met hun kleine bink.Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
Natasia ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij deed het leuk met andermans kinderen voor de camera, DAT is alles wat je kan concluderen!
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik zou net iets soortgelijks posten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij deed het leuk met andermans kinderen voor de camera, DAT is alles wat je kan concluderen!
maar miss moet je voortaan eerst even je posting doorlezen...want de zinnen lopen niet echt en een aantal woorden bestaan nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik schrijf,"ik hoop dat ie niet enz" Ik schrijf niet dat ie nu koetjie koetsie geblaat bezigd
... zolang ze weer naar huis gaan....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Natasia is iemand die zelfs volwassenen bemoedert.quote:
Op planeet Mooiiiiii welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar miss moet je voortaan eerst even je posting doorlezen...want de zinnen lopen niet echt en een aantal woorden bestaan nietvoor de rest is het prima vermaak
![]()
Tsja....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
Huub zal ongetwijfeld gek op zn dochter zijn...alleen niet zo gek meer op Claire
ja maar de google vertaal machine begrijpt het zelfs niet eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op planeet Mooiiiiii wel![]()
Vrij naar APK![]()
Huub zal nu wat rancuneus zijn, hij is kei- en keihard gedumpt... weer!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
Huub zal ongetwijfeld gek op zn dochter zijn...alleen niet zo gek meer op Claire
En juist die googlemachine zou het wel moeten begrijpenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar de google vertaal machine begrijpt het zelfs niet eens
Laat maar ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... zolang ze weer naar huis gaan....
Huubsoppers aller landen, verenigt u!quote:
Ik begrijp dan wel dat Claire dat abonnement heeft opgezegd, als je er toch niet mee gaat bellen, lijkt het mij wel logischquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
deissy!!!Wanneer ga je weer ns met je Tiroler jurkje aan achter de milka-koeien aanrennen hoog in de Alpen???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En juist die googlemachine zou het wel moeten begrijpen
Dan moeten die 5 soppers flink diep in de buidel tastenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huubsoppers aller landen, verenigt u!
Waarschijnlijk wordt er nu al geld ingezameld om Huub's advocaat te bekostigen.
Een machine is maar wat je er instopt.OOO de computer geeft iets aan dus het is waar??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En juist die googlemachine zou het wel moeten begrijpen
Bab, ik vind het zo leuk jou weer hier te zien, ik heb je niet eens fatsoenlijk verwelkomdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
deissy!!!Wanneer ga je weer ns met je Tiroler jurkje aan achter de milka-koeien aanrennen hoog in de Alpen???![]()
Ja, jij bv. Correct me if I'm wrong, maar dit schrijf jij toch op Huub's Hyves?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef sunny16947 het volgende:
Toch zouden er misschien wel een paar hun mond eens moeten gaan soppen.
Mens, waar haal je het vandaan? Alsof jij Huub en/of Claire in RL kent.quote:Jammer dat jullie de scheiding niet samen kunnen regelen,denk dat Claire er te emotioneel voor is,ze is ws nog aan het ontzwangeren en spelen de hormonen nog steeds een rol .
Hey meissie, ben ook blij jou weer te spreken.Paling was zeker wel lekkerrrrr he?Mooi, je hebt je sexy outfit weer aan....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bab, ik vind het zo leuk jou weer hier te zien, ik heb je niet eens fatsoenlijk verwelkomd![]()
Welkom Babs![]()
Ik heb afgelopen weekend echte volendamse paling op he, uit volendam dus
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Het soppersgala is in zcht.
Huub schrijf vast een wedstrijd uit "do you think you can sop" of " soppen in je bloemetjesjurk".
Ik blijf haar gewoon Annie noemen maar sluit me bij je verwelkoming aan.quote:
Sjessus....je bent echt heel erg de weg kwijt.....vind het dan ook oprecht rot voor jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een machine is maar wat je er instopt.OOO de computer geeft iets aan dus het is waar??![]()
Als Huub niet in de zaak werkte dan was het natuurlijk sowieso al el cheapo om dat abo op naam van haar bedrijf te zetten, maar goed, als haar bedrijf opgeheven wordt (wat volgens mij de bedoeling was van die verkoop) dan is het ook niet zo raar dat zijn bedrijfstelefoon ook opgeheven wordt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dan wel dat Claire dat abonnement heeft opgezegd, als je er toch niet mee gaat bellen, lijkt het mij wel logisch
Zeker, die wil wel in de organisatie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat ze trouwens niet vergeten om Susanneke van VOL in te lichten. Die wil zo'n dag voor geen goud missen.
Whahahaha en dan hier lopen verkondigen onpartijdig te zijn, zaken van meerdere kanten te bekijken enz. enz. enz. en ondertussen op zijn hyves posten dat z´n vrouw waarschijnlijk (nog) een beetje labiel isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, jij bv. Correct me if I'm wrong, maar dit schrijf jij toch op Huub's Hyves?
[..]
Mens, waar haal je het vandaan? Alsof jij Huub en/of Claire in RL kent.
Fijne avond allemaal en sop lekker verder.![]()
Cc en muis, dit dus.
een heel groot pak speculaasjes....maar das normaal hier in Shoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef sunny16947 het volgende:
Huub is gewoon een zacht ei. Werkt zijn eigen uit de naad om de schuldeisers buiten de deur te houden. komt doodmoe laat thuis. Moet genoegen nemen met een broodje of zelf koken. Moet luisteren naar de cynische opmerkingen of het onverschillige zwijgen en mokken vanwege een mislukte wereldzaak die mikte op het hogere segment in de tv wereld, waarvoor Huub niet genoeg heeft gelobbyed bij zijn connecties. Gaf een stomp tegen de deur, knalde de deur met een klap achter zich dicht op weg naar de snackbar.Zou zomaar kunnen.
I'll correct you, you're wrong.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, jij bv. Correct me if I'm wrong, maar dit schrijf jij toch op Huub's Hyves?
[..]
Mens, waar haal je het vandaan? Alsof jij Huub en/of Claire in RL kent.
Fijne avond allemaal en sop lekker verder.![]()
Cc en muis, dit dus.
Claire had ook voor haar gezin kunnen kiezen.Nu lijkt het dus of Huub niet voor z'n gezin kiest .Hij moet voorlopig wel de centen opbrengen lijkt me,logisch dat ie ff de tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten.En afstand is ook lastig lijkt me.Gezellig aan de foon met schoonpaps en mams die meeluisteren is ook niet alles..Speculaasjes uiteraard..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:18 schreef Elisa1958 het volgende:
huub twitterde een tijd geleden dat hij bij zijn broer was een lang weekend en goed moest nadenken wat hij ging doen. Daarna was hij overspoeld met vragen of het claire en hem betrof schreef hij. Vermoedt nu dat hij toen heeft besloten om in Hilversum te willen blijven en claire dus naar Tilburg is vertrokken. Een week of 4 daarna kreeg hij vast spijt dat hij niet voor zijn gezin had gekozen maar voor zijn carriere en was het te laat wat claire aanging.
Duidelijk zijn zin willen doordrijven en gedacht hebben dat claire wel zou bijdraaien. Deze keer dus verkeerd gegokt.
Dan ben ik dus ook ouderwets, hoewel ik pas 31 ben en volgens sommigen hier dus te jong om genoeg levenservaring te hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
No I'm not and you know it.quote:
Die paling is al vakkundig gefileerd door Yolanthe.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jan heeft een paling in zijn broek alleen voor ....................
+1 alleen ben ik 33quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan ben ik dus ook ouderwets, hoewel ik pas 31 ben en volgens sommigen hier dus te jong om genoeg levenservaring te hebben.
Je gaat er dus vanuit dat Claire aan karate met deuren deed en telefoons vliegles gaf??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Claire had ook voor haar gezin kunnen kiezen.Nu lijkt het dus of Huub niet voor z'n gezin kiest .Hij moet voorlopig wel de centen opbrengen lijkt me,logisch dat ie ff de tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten.En afstand is ook lastig lijkt me.Gezellig aan de foon met schoonpaps en mams die meeluisteren is ook niet alles..Speculaasjes uiteraard..
Wat zie je r weer lekker uit vanaaf schat!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten die 5 soppers flink diep in de buidel tasten
Ahhhhhhhhhhhh zielige huubjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef sunny16947 het volgende:
Huub is gewoon een zacht ei. Werkt zijn eigen uit de naad om de schuldeisers buiten de deur te houden. komt doodmoe laat thuis. Moet genoegen nemen met een broodje of zelf koken. Moet luisteren naar de cynische opmerkingen of het onverschillige zwijgen en mokken vanwege een mislukte wereldzaak die mikte op het hogere segment in de tv wereld, waarvoor Huub niet genoeg heeft gelobbyed bij zijn connecties. Gaf een stomp tegen de deur, knalde de deur met een klap achter zich dicht op weg naar de snackbar.Zou zomaar kunnen.
Jullie passen wel goed samen zo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zie je r weer lekker uit vanaaf schat!
Omdat zijn neefjes twee keer in de kooi zijn geweest?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat Huub goed met kids is ,is al duidelijk gebleken.Kunnen een hoop ouders nog veel van leren
PSIES!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, de deskundigen (en daar reken ik mijzelf maar even toe) hadden gelijk dat er geweld in het spel was
Schijnheilig ben ik zeker niet Ik heb helemaal NIETS op de hyves van Huub geschreven. Bovendien zou ik dat nooit schrijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
No I'm not and you know it.
Het zal mijn verder een rotzorg zijn hoor maar schijnheiligheid hou ik niet zo van.
Nee ,niet alleen daarom.Je weet dus duidelijk niet meer en ik ga het je niet vertellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat zijn neefjes twee keer in de kooi zijn geweest?
Het zijn er heel wat meer dan vijf hoor. Wat je hier ziet is het topje van de ijsberg, de rest is ondergronds gegaan. Als ik alleen al zag wat er voor absurd dure cadeaus de kooi werden binnengesleept.. Het gekste was nog niet gek genoeg. Het enige wat te hoog gegrepen was, was de inzameling voor een Steinway vleugel, maar dat hebben ze op Nowlive wel geprobeerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten die 5 soppers flink diep in de buidel tasten
Nog een paar maanden, en hij had hem gekregen ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn er heel wat meer dan vijf hoor. Wat je hier ziet is het topje van de ijsberg, de rest is ondergronds gegaan. Als ik alleen al zag wat er voor absurd dure cadeaus de kooi werden binnengesleept.. Het gekste was nog niet gek genoeg. Het enige wat te hoog gegrepen was, was de inzameling voor een Steinway vleugel, maar dat hebben ze op Nowlive wel geprobeerd.
naar de telefoon, belde een pizzabezorgdienst en smeet vervolgens de telefoon door de kamerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me herinneren dat Lieke een kruiwagen vol kreeg"of zelf gekocht"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn er heel wat meer dan vijf hoor. Wat je hier ziet is het topje van de ijsberg, de rest is ondergronds gegaan. Als ik alleen al zag wat er voor absurd dure cadeaus de kooi werden binnengesleept.. Het gekste was nog niet gek genoeg. Het enige wat te hoog gegrepen was, was de inzameling voor een Steinway vleugel, maar dat hebben ze op Nowlive wel geprobeerd.
Moet zich ws hebben afgespeeld op de enkele avond dat brian langskwamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat er dus vanuit dat Claire aan karate met deuren deed en telefoons vliegles gaf??
Sorry hoor, dan kan het in het artikel wel heel leuk "geen huiselijk geweld" genoemd worden, maar ik zou bij de eerste trap of worp m'n kind oppaken en vertrekken.
Ik vind het absoluut niet normaal, en je kiest voor je gezin als je niet toestaat dat je gezin met dat soort dingen geconfronteerd wordt.
Uiteindelijk waren de cadeautjes het toch niet waard. Ze heeft eieren voor haar geld gekozen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat Lieke een kruiwagen vol kreeg"of zelf gekocht"en sjagerijnig werd toen Huub even iets anders ging doen.Gelijk haar gezicht op onweer
![]()
![]()
vind ik ook hoor. af en toe een telefoon terugkoppen is gewoon part of the jobquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Claire had ook voor haar gezin kunnen kiezen.Nu lijkt het dus of Huub niet voor z'n gezin kiest .Hij moet voorlopig wel de centen opbrengen lijkt me,logisch dat ie ff de tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten.En afstand is ook lastig lijkt me.Gezellig aan de foon met schoonpaps en mams die meeluisteren is ook niet alles..Speculaasjes uiteraard..
jij weet meer? hij heeft je weleens vergezeld op babyjacht?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee ,niet alleen daarom.Je weet dus duidelijk niet meer en ik ga het je niet vertellen.
voor als je het nog niet warm genoeg hebtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zie je r weer lekker uit vanaaf schat!
Behalve als je die telefoon natuurlijk als werpobject in echtelijke ruzies gebruikt. Daar zijn die toestellen niet voor gemaakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne, als je je nummers opslaat in je telefoon dan doen ze het gewoon nog als je er een andere sim instopt... dus kwestie van al je contacten even een berichtje sturen.
Inlezen is een mustquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:53 schreef littlemamita het volgende:
Hallo lieve fokkers,
Heb ik veel gemist sinds gisteren?
Heeft BOm mijn gedicht al klaar?
Dat had ik maanden daarvoor al gedaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ja....
Nou kan ik een driftkikker zijn maar ik heb in 43 jaar nog nooit een gat in een deur getrapt of een telefoon (of wat dan ook) door de kamer gegooid.
En ik gok zomaar dat als iemand anders dat zou doen terwijl ik zwanger of net bevallen zou zijn dat ik dan direct m'n spullen zou pakken en vertrekken.
achteraf is altijd makkelijker praten, tot je zelf in zo'n situatie beland...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat had ik maanden daarvoor al gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |