abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73683021
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef versabommie het volgende:
Weet iemand al trouwens wat er waar is van al die roddels over Huub die Claire zou hebben verlaten voor een 16 jarig thais jongetje?
Het schijnt dat die nog in de ombouwfase zit, om de definitieve operatie te bekostigen heeft hij het hele verhaal aan de party gelekt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73683049
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

-Hallo met een zogenaamde vriendin van Huub. Is Huub er ook?
-Eén momentje. Huub zit even vast met z'n voet in de deur. Ik gooi je meteen naar hem toe.
pi_73683138
quote:
Op [url = BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #59 # 73682542] woensdag 14 oktober 2009 15:12 [/ url] schreef Marrije het volgende: [/ b]

[..]

zoiets heb ik al eerder gevraagd aan Peeet maar daar krijg je geen antwoord op, ze kwakt het in dit onderwerp en dat is het
[/ quote]

de sex partner van amanda

[quote] [b]Op woensdag 14 oktober 2009 15:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Diklip is een vriendin van Amanda. Misschien daarom.

Bij de weg, Huub is maar druk op zijn Hyves en geeft zowaar bijna iedereen antwoord.

Voorbeeld:
[..]

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73683438
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat telefoongooien gaat nog heel groot worden in 2010

hij zat te veel te Twitteren !!!!!!!!
pi_73683637
Maar goed volgens het artikel was huub dus pas bereid te vechten voor zijn huwelijk en zijn dochter, toen die al lang en breed in Tilburg zaten
pi_73683724
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:43 schreef PC eend het volgende:
Maar goed volgens het artikel was huub dus pas bereid te vechten voor zijn huwelijk en zijn dochter, toen die al lang en breed in Tilburg zaten
Claire was degene die altijd de lege flessen naar de glasbak bracht. Toen dat een tijdje niet meer gedaan werd moest hij natuurlijk wel in actie komen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:54:16 #57
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73683980
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:43 schreef PC eend het volgende:
Toen was hij zelfs bereid om zijn algehele zelfstandigheid op te offeren om onder het toeziend oog, de regels en wetten en knoet van........te gaan wonen. En onder die invloed was het dan toch wel fout gelopen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:55:26 #58
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73684014
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus de reden van de scheiding die beter privé kon blijven omwille van hun dochter was dat de zaak slecht liep. Nou, nou... dat zal wel heel schadelijk zijn voor Sophie nu de mensen dit weten. Het lijkt me inderdaad veel beter als mensen speculeren over vreemdgaan, huiselijk geweld en zo.

Scherp!!!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73684019
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Toen was hij zelfs bereid om zijn algehele zelfstandigheid op te offeren om onder het toeziend oog, de regels en wetten en knoet van........te gaan wonen. En onder die invloed was het dan toch wel fout gelopen.

Zover heeft het niet hoeven komen want Claire had Huubje al een schop onder zijn kont gegeven
pi_73684124
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Scherp!!!
Scherp maar je gelooft toch niet echt dat dat de reden is? Claire was gewoon niet gelukkig met Huub anders had ze wel ja gezegd toen hij uiteindelijk besloot wel in Tilburg te willen wonen. Ze heeft huub aan de kant gezet en dat vindt huubje niet zo leuk. Eerst Hedda toen Lieke en nu eindelijk Claire.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:00:05 #61
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73684191
Toch moet je Huub nageven. Hij heeft nog geen slecht woord of toespeling naar Claire geuit.
Snooker is top!!!
pi_73684254
Trouwens in dat artikel staat dat hij halsoverkop een andere woning/appartement moest zoeken omdat hij op straat staat en op twiiter vandaag schrijft hij ik woon er gewoon nog maar ik ben niet zovaak thuis. Wou Huubje medelijden met dat stukje en dan nog dat stukje over die telefoon zonder pardon opgezegd terwijl hij op twiiter schreef dat zijn telefoon kapot was en hij hem weggebracht had. Leugentjes , Leugentjes daar is Huub goed in.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:04:01 #63
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73684316
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

...... dat wil hij ons laten denken.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:04:55 #64
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73684361
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Scherp maar je gelooft toch niet echt dat dat de reden is? Claire was gewoon niet gelukkig met Huub anders had ze wel ja gezegd toen hij uiteindelijk besloot wel in Tilburg te willen wonen. Ze heeft huub aan de kant gezet en dat vindt huubje niet zo leuk. Eerst Hedda toen Lieke en nu eindelijk Claire.
Ik ga nog niet zo ver. Ik wacht nog even af....
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:06:16 #65
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73684410
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef sunny16947 het volgende:
Toch moet je Huub nageven. Hij heeft nog geen slecht woord of toespeling naar Claire geuit.
Huub is uitgekookt, dat weet ik, en dat weet Berga.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:06:45 #66
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73684429
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef sandra17 het volgende:
Trouwens in dat artikel staat dat hij halsoverkop een andere woning/appartement moest zoeken omdat hij op straat staat en op twiiter vandaag schrijft hij ik woon er gewoon nog maar ik ben niet zovaak thuis. Wou Huubje medelijden met dat stukje en dan nog dat stukje over die telefoon zonder pardon opgezegd terwijl hij op twiiter schreef dat zijn telefoon kapot was en hij hem weggebracht had. Leugentjes , Leugentjes daar is Huub goed in.
ff bij de les blijven. Dat stuk is geschreven n.a.v. een bron. Dus niet Huub zelf heeft een interview gegeven. Alleen het laatste stukje een cheq, dat ze inderdaad gaan scheiden en dat de rest prive blijft.

Je kunt natuurlijk alles in het negatieve trekken.
Snooker is top!!!
pi_73684433
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ga nog niet zo ver. Ik wacht nog even af....
Of het waar is weet ik niet maar het staat toch in dat artikel, claire knoop doorgehakt, ging toch niet werken etc etc.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:07:51 #68
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73684466
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef sandra17 het volgende:
Huub liegt als de beste. Huub kan zo goed liegen dat je niet doorhebt dat hij liegt en dat je aan jezelf gaat twijfelen omdat je toch bijna zeker wist dat hij loog, maar je niet anders dan moet toegeven dat Huub altijd de waarheid spreekt, ...... als je niet oppast.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:09:01 #69
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73684512
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Of het waar is weet ik niet maar het staat toch in dat artikel, claire knoop doorgehakt, ging toch niet werken etc etc.
Maar wie is de bron. Ik hoor het graag van Claire zelf, en dan nog moeten de puzzelstukjes in elkaar vallen, watn je wordt belazerd waar je bij zit.
pi_73684522
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

ff bij de les blijven. Dat stuk is geschreven n.a.v. een bron. Dus niet Huub zelf heeft een interview gegeven. Alleen het laatste stukje een cheq, dat ze inderdaad gaan scheiden en dat de rest prive blijft.

Je kunt natuurlijk alles in het negatieve trekken.
Jij moet ff bij de les blijven, die bron zal wel zijn zogenaamde vriendin zijn Hoe ik het artikel lees komt het van een bekende van Huub
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:10:02 #71
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73684561
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Jij moet ff bij de les blijven, die bron zal wel zijn zogenaamde vriendin zijn Hoe ik het artikel lees komt het van een bekende van Huub
.... en die bekende heeft vast ruggespraak gehouden met Huubschen.
pi_73684602
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

.... en die bekende heeft vast ruggespraak gehouden met Huubschen.
Dat vermoed ik ja plus het artikel is aan huub voorgelegd of het klopt en hij zei alleen maar ik kan/wil er niet dieper op ingaan. Hij had toen gelijk kunnen zeggen ik sta niet op straat en wijzigingen kunnen aanbrengen dus hij ging accoord met het articel. Naar mijn mening.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:16:15 #73
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73684809
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Huub liegt altijd en Claire spreekt altijd de waarheid.

Dus alle berichtjes van Claire...lieverdje, schatje, kusje, ik hou zoveel van jou, kan niet wachten tot je weer thuis bent.

Gek dat je dan 6 weken later de stekker eruit trekt.
Snooker is top!!!
pi_73684835
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Huub liegt als de beste. Huub kan zo goed liegen dat je niet doorhebt dat hij liegt en dat je aan jezelf gaat twijfelen omdat je toch bijna zeker wist dat hij loog, maar je niet anders dan moet toegeven dat Huub altijd de waarheid spreekt, ...... als je niet oppast.
Als Huub een goede leugenaar was zouden zijn leugens niet ontdekt worden, toch?
pi_73684897
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef sunny16947 het volgende:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Huub liegt altijd en Claire spreekt altijd de waarheid.

Dus alle berichtjes van Claire...lieverdje, schatje, kusje, ik hou zoveel van jou, kan niet wachten tot je weer thuis bent.

Gek dat je dan 6 weken later de stekker eruit trekt.
Tuurlijk ligt de waarheid in het midden, waar twee kijven hebben twee schuld. (normaal gesproken dan, tel ik niet vreemdgaan, aggressief dat soort dingen mee, zeg niet dat het hier het geval was)

Maar het artikel klopt niet met wat huub zegt/schrijft.

Dat ze lieve berichtjes naar elkaar hebben gestuurd in de periode dat het misschien weer goed was is niks raars aan. Dus het was niet ineens binnen zes weken de stekker eruit, het speelde gewoon al langer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')