Neem er nog een paar Ratna!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:49 schreef littlemamita het volgende:
[..]
pammetjes is het "moderne"woord voor diazepam en oxzazepam etc... kortom voor pilletjes zeg maar!
o dus als je je mamita noemt dan heet je ratna goh???quote:
Kijk ff terug in het vorige topic, sherryverslaafde pammetjes-sloerie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o dus als je je mamita noemt dan heet je ratna goh???
ja logisch???!!!
nou ja als je het beestje maar een naampje geeft toch???
Tjee, ben je er nou nog?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o dus als je je mamita noemt dan heet je ratna goh???
ja logisch???!!!
nou ja als je het beestje maar een naampje geeft toch???
ieuw......IEUWIEUW IEUW IEUW!!!!quote:
Jammer dat jeugdzorg te mongool zijn om excessen te herkennenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Lekker met een paar kindjes opvoeden![]()
Ik word er triest van
Neem een pammetjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Lekker met een paar kindjes opvoeden![]()
Ik word er triest van
Compleet gewistquote:
Ik weet nog dat die ultra rechtse latente homo hem wilde neerstekenquote:
En hoe doet ze dat, op straat verkopen of komen die stumpers dan bij haar thuis kopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer dat jeugdzorg te mongool zijn om excessen te herkennen
Ohwja?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En hoe doet ze dat, op straat verkopen of komen die stumpers dan bij haar thuis kopen.
Met allebei kan ik niet, thuis kindjes alleen en anders pfffff.
Nah laat maar
Pammetjes kosten per pot 6,60 , die kosten heb je eerst voordat je gaat ruilen tegen bier en wiet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:10 schreef littlemamita het volgende:
Pammetjes ruilen voor bier of wiet is op straat heel gewoon hoor!
Welkomquote:
We zijn nu even met de pammetjes bezig geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
avond all, en is er nog nieuws over een gelukkig huwelijk dat geen gelukkig huwelijk bleek te zijn???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |