Neem er nog een paar Ratna!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:49 schreef littlemamita het volgende:
[..]
pammetjes is het "moderne"woord voor diazepam en oxzazepam etc... kortom voor pilletjes zeg maar!
o dus als je je mamita noemt dan heet je ratna goh???quote:
Kijk ff terug in het vorige topic, sherryverslaafde pammetjes-sloerie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o dus als je je mamita noemt dan heet je ratna goh???
ja logisch???!!!
nou ja als je het beestje maar een naampje geeft toch???
Tjee, ben je er nou nog?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o dus als je je mamita noemt dan heet je ratna goh???
ja logisch???!!!
nou ja als je het beestje maar een naampje geeft toch???
ieuw......IEUWIEUW IEUW IEUW!!!!quote:
Jammer dat jeugdzorg te mongool zijn om excessen te herkennenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Lekker met een paar kindjes opvoeden![]()
Ik word er triest van
Neem een pammetjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Lekker met een paar kindjes opvoeden![]()
Ik word er triest van
Compleet gewistquote:
Ik weet nog dat die ultra rechtse latente homo hem wilde neerstekenquote:
En hoe doet ze dat, op straat verkopen of komen die stumpers dan bij haar thuis kopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer dat jeugdzorg te mongool zijn om excessen te herkennen
Ohwja?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En hoe doet ze dat, op straat verkopen of komen die stumpers dan bij haar thuis kopen.
Met allebei kan ik niet, thuis kindjes alleen en anders pfffff.
Nah laat maar
Pammetjes kosten per pot 6,60 , die kosten heb je eerst voordat je gaat ruilen tegen bier en wiet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:10 schreef littlemamita het volgende:
Pammetjes ruilen voor bier of wiet is op straat heel gewoon hoor!
Welkomquote:
We zijn nu even met de pammetjes bezig geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
avond all, en is er nog nieuws over een gelukkig huwelijk dat geen gelukkig huwelijk bleek te zijn???
Bovendien is hij wereldberoemd op youtube....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die ultra rechtse latente homo hem wilde neersteken
Lees maar 2 topics terug ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
avond all, en is er nog nieuws over een gelukkig huwelijk dat geen gelukkig huwelijk bleek te zijn???
You're welcomequote:
Zouden ze het ook ruilen voor een appeltaart?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg het maar, wat moet je hebben en hoeveel ?
nee er is gelukkig wel nieuws over een huwelijk dat er gelukkig niet meer is....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
Jaja, er is er weer 1quote:
het was heel gelukkig slechts een huwlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
er is een bliksemafleider gestuurt door Huize........welke groep komt het eigenlijk vandaan? groep huub of groep claire?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
Zit jij Cc nu uit te maken voor behaarde aap?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zijn nog op zoek naar een vrouw met een baard. Iets voor jou?
Effe vragen; Mamita hoe reken je bier en wiet om in appeltaarten ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zouden ze het ook ruilen voor een appeltaart?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Pammetjes kosten per pot 6,60 , die kosten heb je eerst voordat je gaat ruilen tegen bier en wiet. [ afbeelding ]
Begrijp het nou, ik wil het niet snappenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef littlemamita het volgende:
nogmaals:
ik woon in rotterdam, ik heet lenette, en ken die hele rat niet!
Hoe ik dat creatieve verdienen doe?
Via via via
06 ed.
mannetjes en kaboutertjes en trolletjes ehhhh snolletjes die dat weer door ruilen snappie???
[..]
Bliksemafleiders, die zorgen altijd dat iets goed gaat etteren voor de punt opengaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
er is een bliksemafleider gestuurt door Huize........welke groep komt het eigenlijk vandaan? groep huub of groep claire?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
Ok, hier is tie dan. . .
Poll: Tot welk team behoor jij?Team Huub Team Claire Team iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Team Huub
ja ik las het alweer, lenette houd de boel hier gezellig, ze kan je ook zo aan een woning helpen hoor geen probleem, claire had gewoon naar een opvanghuis moeten gaan met haar kind, dan heb je hupperdepup gelijk een huisquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
We zijn nu even met de pammetjes bezig geloof ik.
dat ligt eraan of het home baked appeltaart is en welk merk bier natuurlijk, want je bier en beer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Effe vragen; Mamita hoe reken je bier en wiet om in appeltaarten ?
Tis gewoon een beetje een afzwaksel van een cokehoerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik las het alweer, lenette houd de boel hier gezellig, ze kan je ook zo aan een woning helpen hoor geen probleem, claire had gewoon naar een opvanghuis moeten gaan met haar kind, dan heb je hupperdepup gelijk een huisze heeft ook al verstand van medicatie lees ik, zou ze misschien een arts in opleiding wezen, of toch afgestudeerd aan de hogeschool voor hoogbegaafde mensen???
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
Ok, hier is tie dan. . .
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Team Huub
DE Belastingsdienstquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik las het alweer, lenette houd de boel hier gezellig, ze kan je ook zo aan een woning helpen hoor geen probleem, claire had gewoon naar een opvanghuis moeten gaan met haar kind, dan heb je hupperdepup gelijk een huisze heeft ook al verstand van medicatie lees ik, zou ze misschien een arts in opleiding wezen, of toch afgestudeerd aan de hogeschool voor hoogbegaafde mensen???
Ik schat jou in op halve liters schultenbrau, zo op je rubberen kaplaarzen met je klapstoel op de stoep ... en de kinderen maar zeiken om een boterham!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat ligt eraan of het home baked appeltaart is en welk merk bier natuurlijk, want je bier en beer.
en dat mag jij vinden!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Begrijp het nou, ik wil het niet snappen![]()
Hoe dan ook vind ik je fout, daar valt niets aan te veranderen
Komt er weer 1 met haar/Claire's kind.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar...ook in bier zitten gezonde voedingsstoffenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik schat jou in op halve liters schultenbrau, zo op je rubberen kaplaarzen met je klapstoel op de stoep ... en de kinderen maar zeiken om een boterham!
Nah ik vind het wel genoeg..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik schat jou in op halve liters schultenbrau, zo op je rubberen kaplaarzen met je klapstoel op de stoep ... en de kinderen maar zeiken om een boterham!
Heej, ..... wie ben jij, wie ben jijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat ligt eraan of het home baked appeltaart is en welk merk bier natuurlijk, want je bier en beer.
Zolang Brian het kind niet erkend is het haar kind ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Komt er weer 1 met haar/Claire's kind.
Ze is geen maagd Maria en door onbevlekte ontvangenis zwanger geworden .
ben jij niet stiekum een beetje verliefd op plopperdeplop, zeg maar eerlijk ik vertel het niet verder, maar je geeft zo af op claire dat jij volgens mij blij bent dat dat huwelijk gestrand is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee er is gelukkig wel nieuws over een huwelijk dat er gelukkig niet meer is....
Ik heb gehoord dat 1 flesje bier, twee boterhammen zijn. Eitje erbij, en je hebt een lekker ontbijtjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...ook in bier zitten gezonde voedingsstoffen
nee dat hebben we allemaal live kunnen zienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Komt er weer 1 met haar/Claire's kind.
Ze is geen maagd Maria en door onbevlekte ontvangenis zwanger geworden .
Is ze dat in een notendopquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bier ja, geen schultenbrau!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...ook in bier zitten gezonde voedingsstoffen
nee bah schultenbrau is mij te goedkoop lidl of aldi bier!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis gewoon een beetje een afzwaksel van een cokehoer
Neuhhh tis echt Lieke niet hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij niet stiekum een beetje verliefd op plopperdeplop, zeg maar eerlijk ik vertel het niet verder, maar je geeft zo af op claire dat jij volgens mij blij bent dat dat huwelijk gestrand is.
Dus je verhandelt medicijnen voor voedingsmiddelen zodat je niet naar voedselbank hoeft maar de bier van de aldi/lidl is je te min?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:13 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee bah schultenbrau is mij te goedkoop lidl of aldi bier!
ik hou niet zo van alcohol!
en nee ben ook geen ma flodder op dr rubberen kaplaarzen!
en tussen haakjes mijn kids zeiken niet om een bammetje die smeren ze gewoon zelf!
dat heet opvoeden tot zelfstandige individu-en
Heeeeeee meisie!!!!!quote:
Yeps, ik zei tegen d'r kom maar hoor, PB is weg nu ... maar nu ben je weer terug ... en nu weet ik niet of ze nog durft!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeeeee meisie!!!!!
Jij ook weer hier???![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk opgetrommeld door de bomquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeeeee meisie!!!!!
![]()
![]()
Hè fijn dat het mag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
en dat mag jij vinden!
ik vind dat persoonlijk bijzaak!
nee gelukkig niet, Lieke was verstandig, ik zie hem nog huilen op de streams oooohhh lieke ik wil met je trouwen whaaaaaaa maar lieke zei nee, ja je hebt meisjes met klasse en je hebt meisjes die alles voor een mooie bruidsjurk doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Neuhhh tis echt Lieke niet hoor
TEAM LIEKEquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
Ok, hier is tie dan. . .
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Team Huub![]()
tja je bent kritisch of niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus je verhandelt medicijnen voor voedingsmiddelen zodat je niet naar voedselbank hoeft maar de bier van de aldi/lidl is je te min?
Hoi vrouwtje,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeeeee meisie!!!!!
![]()
![]()
Tuurlijk durf ik wel tegenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, ik zei tegen d'r kom maar hoor, PB is weg nu ... maar nu ben je weer terug ... en nu weet ik niet of ze nog durft!
Vast wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, ik zei tegen d'r kom maar hoor, PB is weg nu ... maar nu ben je weer terug ... en nu weet ik niet of ze nog durft!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, Lieke was verstandig, ik zie hem nog huilen op de streams oooohhh lieke ik wil met je trouwen whaaaaaaa maar lieke zei nee, ja je hebt meisjes met klasse en je hebt meisjes die alles voor een mooie bruidsjurk doen.
meer hoef ik niet te zeggen lijkt mij
Hey... zou jij Mooiii doen, voor 10 euro?quote:
+ wat pammetjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey... zou jij Mooiii doen, voor 10 euro?
Ik ben toevallig helemaal alleen hier naar toe gekomenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opgetrommeld door de bom
edit:wat zei ik![]()
Overigens elke keer als Huub gaat huilen of een stomp voor zijn harses krijgt, krijgt een engeltje haar vleugelsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, Lieke was verstandig, ik zie hem nog huilen op de streams oooohhh lieke ik wil met je trouwen whaaaaaaa maar lieke zei nee, ja je hebt meisjes met klasse en je hebt meisjes die alles voor een mooie bruidsjurk doen.
meer hoef ik niet te zeggen lijkt mij
quote:
We zijn weer behoorlijk aan het relluh, je valt dus wel gelijk met je neus in de boter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi vrouwtje,![]()
Ik dacht kom is even om het hoekje gluren en toen werd ik getriggerd
ja kom niet aan Lieke want dan ben je van mijquote:
Die eer laat ik aan ons Huubjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey... zou jij Mooiii doen, voor 10 euro?
20 euro en een t-shit met "a dingo ate my baby"?quote:
Zelfs ????????quote:
Ik merk hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zijn weer behoorlijk aan het relluh, je valt dus wel gelijk met je neus in de boter.![]()
Alles kits verder meis?
+1quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kom niet aan Lieke want dan ben je van mij
ik geloof dat je uberhaubt niet moet willen dat zij je wil doen....ook niet als het '' zelfs'' isquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |