Hoi vrouwtje,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeeeee meisie!!!!!
Jij ook weer hier???![]()
![]()
![]()
Tuurlijk durf ik wel tegenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, ik zei tegen d'r kom maar hoor, PB is weg nu ... maar nu ben je weer terug ... en nu weet ik niet of ze nog durft!
Vast wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, ik zei tegen d'r kom maar hoor, PB is weg nu ... maar nu ben je weer terug ... en nu weet ik niet of ze nog durft!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, Lieke was verstandig, ik zie hem nog huilen op de streams oooohhh lieke ik wil met je trouwen whaaaaaaa maar lieke zei nee, ja je hebt meisjes met klasse en je hebt meisjes die alles voor een mooie bruidsjurk doen.
meer hoef ik niet te zeggen lijkt mij
Hey... zou jij Mooiii doen, voor 10 euro?quote:
+ wat pammetjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey... zou jij Mooiii doen, voor 10 euro?
Ik ben toevallig helemaal alleen hier naar toe gekomenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opgetrommeld door de bom
edit:wat zei ik![]()
Overigens elke keer als Huub gaat huilen of een stomp voor zijn harses krijgt, krijgt een engeltje haar vleugelsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, Lieke was verstandig, ik zie hem nog huilen op de streams oooohhh lieke ik wil met je trouwen whaaaaaaa maar lieke zei nee, ja je hebt meisjes met klasse en je hebt meisjes die alles voor een mooie bruidsjurk doen.
meer hoef ik niet te zeggen lijkt mij
quote:
We zijn weer behoorlijk aan het relluh, je valt dus wel gelijk met je neus in de boter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi vrouwtje,![]()
Ik dacht kom is even om het hoekje gluren en toen werd ik getriggerd
ja kom niet aan Lieke want dan ben je van mijquote:
Die eer laat ik aan ons Huubjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey... zou jij Mooiii doen, voor 10 euro?
20 euro en een t-shit met "a dingo ate my baby"?quote:
Zelfs ????????quote:
Ik merk hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zijn weer behoorlijk aan het relluh, je valt dus wel gelijk met je neus in de boter.![]()
Alles kits verder meis?
+1quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kom niet aan Lieke want dan ben je van mij
ik geloof dat je uberhaubt niet moet willen dat zij je wil doen....ook niet als het '' zelfs'' isquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |