Pammetjes kosten per pot 6,60 , die kosten heb je eerst voordat je gaat ruilen tegen bier en wiet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:10 schreef littlemamita het volgende:
Pammetjes ruilen voor bier of wiet is op straat heel gewoon hoor!
Welkomquote:
We zijn nu even met de pammetjes bezig geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
avond all, en is er nog nieuws over een gelukkig huwelijk dat geen gelukkig huwelijk bleek te zijn???
Bovendien is hij wereldberoemd op youtube....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die ultra rechtse latente homo hem wilde neersteken
Lees maar 2 topics terug ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
avond all, en is er nog nieuws over een gelukkig huwelijk dat geen gelukkig huwelijk bleek te zijn???
You're welcomequote:
Zouden ze het ook ruilen voor een appeltaart?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg het maar, wat moet je hebben en hoeveel ?
nee er is gelukkig wel nieuws over een huwelijk dat er gelukkig niet meer is....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
Jaja, er is er weer 1quote:
het was heel gelukkig slechts een huwlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
er is een bliksemafleider gestuurt door Huize........welke groep komt het eigenlijk vandaan? groep huub of groep claire?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
Zit jij Cc nu uit te maken voor behaarde aap?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zijn nog op zoek naar een vrouw met een baard. Iets voor jou?
Effe vragen; Mamita hoe reken je bier en wiet om in appeltaarten ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zouden ze het ook ruilen voor een appeltaart?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Pammetjes kosten per pot 6,60 , die kosten heb je eerst voordat je gaat ruilen tegen bier en wiet. [ afbeelding ]
Begrijp het nou, ik wil het niet snappenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef littlemamita het volgende:
nogmaals:
ik woon in rotterdam, ik heet lenette, en ken die hele rat niet!
Hoe ik dat creatieve verdienen doe?
Via via via
06 ed.
mannetjes en kaboutertjes en trolletjes ehhhh snolletjes die dat weer door ruilen snappie???
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |