quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:
Ohw kut... het opperhoofd der Huub-soppers is er, let op.. forum tijdelijk een gastmoderator, iedereen een noodte op zijn minst wegens Huub bashen
nee JIJ bent een tvp!quote:
Wat ik me afvraag is, waar ligt jouw grens? Hoever moet Huub gaan om jou als allertrouwste fan te verliezen? Verkrachting? Pedofilie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gesus idd alle Huubfans verzamelen voor TB
een ''i told you so''......een '''Duhhhhhhh''.....en haiiii bomsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee JIJ bent een tvp!
Wat is jouw mening eik in de hele Huub laat kind en vrouw voor dood achter en gaat zijn lul achterna na precies 3 maanden vaderschap-kwestie?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee JIJ bent een tvp!
Wat is jouw mening eik in de hele Huub laat kind en vrouw voor dood achter en gaat zijn lul achterna na precies 3 maanden vaderschap-kwestie?
Nah, jij basht nog wel creatief, maar een flink aantal van de meeblatende kudde hier kan wel een workshoppie gebruiken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw kut... het opperhoofd der Huub-soppers is er, let op.. forum tijdelijk een gastmoderator, iedereen een noodte op zijn minst wegens Huub bashen
Ha die eerste twee ken ik iddquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
een ''i told you so''......een '''Duhhhhhhh''.....en haiiii boms
Inlezen is niet jouw specialiteit ..ken zei de henquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee JIJ bent een tvp!
Ik ruik een mooie mogelijkheid tot bijverdienste en easy cashquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, jij basht nog wel creatief, maar een flink aantal van de meeblatende kudde hier kan wel een workshoppie gebruiken.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:46 schreef Re het volgende:
tering wat een haat hier... echt he, waar komt dat vandaan.
.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:49 schreef Re het volgende:
is er hier trouwens een lijstje ergens met de kampen aanhangers, maakt het wat makkelijker denk ik
rijmelaarij van nivo likhuubjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Inlezen is niet jouw specialiteit ..ken zei de hen
Claim jij trouwens nog steeds andermans kind?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Inlezen is niet jouw specialiteit ..ken zei de hen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Claire's site is gehacked, ik drink geen alcohol, sla nooit en alles gaat goed tussen ons.
Kamp/Team Claire doet melden!quote:
Wederom begin jij over verkrachting /pedofilie en daarbij Huubs naam..Ga eff je ballen lozen svp viezerd'quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is, waar ligt jouw grens? Hoever moet Huub gaan om jou als allertrouwste fan te verliezen? Verkrachting? Pedofilie?
En waarom ben je eigenlijk fan van een Talpa koffie medewerker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love music!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wederom begin jij over verkrachting /pedofilie en daarbij Huubs naam..Ga eff je ballen lozen svp viezerd'
en je weet duidelijk niet hoe hard Huub werkt. Ben je zeker met andere dingen bezigVieze boekjes? Ik vind jouw bijdragen over het algemeen ranzig genoeg. Kom jij overigens nog steeds aan je gerief als Huub je aanspreekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Iets specifieker?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Claim jij trouwens nog steeds andermans kind?
Aaaaaaaaaaaah dr. Korsakov is ook langsgeweest merk ik?quote:
Jij vindt nogal snel iets een tirade, is het niet? Is niet nodig hoor. Vond alleen dat je het dramatiseerde voordat er überhaupt iets bekend was. Dat het nu toch is uitgekomen, doet je wel goed zo te zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarop ik zei, dat zegt niks, ze kunnen het wel over de bezoekregeling van Sophie hebben gehad.
En ik weet niet meer precies waar jij allemaal mee kwam (het was nogal een tirade), maar je versleet me voor gek dat ik zo dacht omdat je dan in elke prins op het witte paard wel een serial killer kon zien.
Waarop ik zei, we komen er nog wel een keer op terug.
Die keer is nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |