Ik zit thuis .hoezo de weg kwijtraken..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
moet jij ook maar van de rosé afblijven.....raak je de weg ook niet kwijt
Logisch dat je dat niet hoortquote:
kan je me daar een linkje van gevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Logisch dat je dat niet hoortzo ,weer even naar m'n hyves.Wat kan een mens het druk hebben,heerlijk
![]()
Voor op je hyves hoop ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Binnenkort weer Sint/ Kerst animaties en plaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van mijn hyves??quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:33 schreef peeet1 het volgende:
[..]
kan je me daar een linkje van geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee voor op jouw tepelsquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
wat een leuke hyves heb je ben jij dat op die fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen fotoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:50 schreef peeet1 het volgende:
[..]
wat een leuke hyves heb je ben jij dat op die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Volgens mij heb ik je gevonden en ik zie toch echt een foto van jou en Huub staan?quote:
Ja stom dat ik m'n hyves zoals veel anderen afgeschermd heb..Dom dom domquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je gevonden en ik zie toch echt een foto van jou en Huub staan?![]()
Voor de rest afgeschermd, dat is een beetje jammer.
hebben we hier nieuws de bewuste vriendinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je gevonden en ik zie toch echt een foto van jou en Huub staan?![]()
Help nee,liever George Cloonyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:58 schreef peeet1 het volgende:
[..]
hebben we hier nieuws de bewuste vriendinwaar claire het over had
Liesje, is Remlof ook Huubfan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh...dat zou je hem moeten vragen, volgens mij keek hij het niet veel, hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Liesje, is Remlof ook Huubfan?
Sjezusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Liesje, is Remlof ook Huubfan?
Ow, ik dacht dat je Huubfan was, maar vast een ander Liesje of Liebeth....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh...dat zou je hem moeten vragen, volgens mij keek hij het niet veel, hoezo?
En ook als in dat ik Huubfan zou zijn?
Ik had het niet zo op Huub.
Jajaja, ik weet dat jij Huubfan bent. Ik vroeg me net af wat er met je was. Miste je al.quote:
Newsflash: Het is al bijna 4 maanden uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je Huubfan was, maar vast een ander Liesje of Liebeth....
Ik had al de indruk dat hij niet zo mee bezig was, maar zou wel lastig zijn met een vriendin die dat wel is.
Echt? Dat DAT kan in nederland!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Newsflash: Het is al bijna 4 maanden uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |