quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
Vandaag. En hij meldde dat ze inderdaad uit elkaar zijn, maar (vooralsnog) geen verdere mededelingen doen over de reden van de scheiding.
Claire heeft alleen losgelaten dat vreemdgaan niét de oorzaak is. Blijven er "dus" nog twee andere mogelijke oorzaken over volgens de kenners: drank en fysiek geweld. En in de villa was het zo'n rustig meisje.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:43 schreef snetje het volgende:
![]()
nu ja ... als je niet anders gewend bent dat de mannen steeds maar alles voor je regelen ( paps en broer)
verwacht je dat misschien ook van je man ... en dat Huub uit ander hout is gesneden moge wel duidelijk zijn!
werk je je helemaal de klaplazerus voor je gezin ...blijf je trouw ... is het weer niet goed want ze zit teveel alleen .... tuh tuh tuh...![]()
ik gooi het dus op teveel heimwee.... verveling en een bemoeiachtige broer!
na een smsje ook nog eens der hyves gaan hacken!! jaja...dat kan alleen als zusterlief ff niet oplet en broermans achter de pc kruipt....
net zo sneaky als de ketchup aktie...
tis een verdomd akelig nest daar bij de recours ... koekoekr's![]()
je krijgt ze er gewoonweg niet uit!! of het blijft zoals Bram .... of het komt weer terug zoals Claire ...
brrrr..........
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:22 schreef yvonne het volgende:
Ah, Bram heeft het huwelijk kapot gemaakt?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:38 schreef Jian het volgende:
't kan natuurlijk ook allemaal onzin zijn wat hier staat en dat Huub er doodeenvoudig is achter gekomen dat ie toch meer van mannen houdt. Mind you, waarbij een rol van die gluiperd van een Eric niet is uitgesloten natuurlijk
quote:Misselijkmakende reacties overal op internet over scheiding van Huub en Claire. Iedereen schijnt de wijsheid in pacht te hebben. KANSLOOS!
about 17 hours ago from web
M'n vriendje Huub en vriendinnetje Claire uit elkaar.... :-( Geen leuke beslissing, maar als 't klaar is, is 't klaar... Sterkte lieverds!!!
about 17 hours ago from web
De gluiperd !quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:48 schreef beequeen het volgende:
Bedankt fluitertje.![]()
Eric is boos.
[..]
Waarom dat dan? Ik vind Eer een schatje.quote:
PCeend?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
Die zogenaamde vriendin blijft een typische eend in de bijt.
Niet duur en precies het juiste formaat .... 15 cm !quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:52 schreef versabommie het volgende:
Ach Claire ... voor Huub tien andere...voor weinig!
Dat zou helemaal een mooie topicwending zijn.quote:
En na zo'n bevalling kan die er met kruiwagen en al in!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet duur en precies het juiste formaat .... 15 cm !
Ik kreeg even koude rillingen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een mooie topicwending zijn.
Ik vetrouw 'm nog niet met de hond van de buren en dat is een rotbeest kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Ik vind Eer een schatje.
Moet ie toch eerst klimmen:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
En na zo'n bevalling kan die er met kruiwagen en al in!
Kijk, met jou kan ik praten. Goed lezen is een kunst, niet iedereen gegeven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het begint ook wel hilarisch te worden, die ietwat krampachtige oproepen/mededelingen van Huub om een "klein beetje tegenslag" privé te willen houden en dat wat z'n ego streelt publiekelijk te omarmen. En anders kaart hij zelf die items wel aan waarmee men hem geweldig kan vinden.
Was het niet Eric die als een soort pimp Clair met alles wat hij in zich had, gekoppeld heeft aan die enge man.?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Ik vind Eer een schatje.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Suikeroom het volgende:
zou grappig zijn als na Hedda nu ook Claire de nieuwe hartsvriendin van Lieke wordt.. kunnen ze met zn 3tjes roddelen over Huub terwijl ze elkaar vingeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |