Hoho, Húúbs timing suckt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Z'n timing was niet erg gelukkig dit keer.
Vandaag. En hij meldde dat ze inderdaad uit elkaar zijn, maar (vooralsnog) geen verdere mededelingen doen over de reden van de scheiding.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
2 dagen geleden reageerde hij nog op Fok! toch?
Of begrijp ik nu iets niet?
Aldus de woordvoerder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaag. En hij meldde dat ze inderdaad uit elkaar zijn, maar (vooralsnog) geen verdere mededelingen doen over de reden van de scheiding.
Claire heeft alleen losgelaten dat vreemdgaan niét de oorzaak is. Blijven er "dus" nog twee andere mogelijke oorzaken over volgens de kenners: drank en fysiek geweld. En in de villa was het zo'n rustig meisje.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaag. En hij meldde dat ze inderdaad uit elkaar zijn, maar (vooralsnog) geen verdere mededelingen doen over de reden van de scheiding.
Claire heeft alleen losgelaten dat vreemdgaan niét de oorzaak is. Blijven er "dus" nog twee andere mogelijke oorzaken over volgens de kenners: drank en fysiek geweld. En in de villa was het zo'n rustig meisje.
Dat misschien ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:43 schreef snetje het volgende:
tis een verdomd akelig nest daar bij de recours ... koekoekr's![]()
Nee, daar had ze zich al bij neergelegd, maar toen ie na het vreemdgaan bezopen thuis kwam en in een volle kapsalon in de shampoo-kast ging staan pissen en daarna 2 oude dametjes aftuigde omdat ze er wat van durfden te zeggen, was voor Claire de maat volquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
V
Je kan iig lezen en schrijven. APK is strengquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:59 schreef Jian het volgende:kom je thuis, denk je snel nog effe die paar postjes lezen ......
Was er geen douche aanwezig ??quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, daar had ze zich al bij neergelegd, maar toen ie na het vreemdgaan bezopen thuis kwam en in een volle kapsalon in de shampoo-kast ging staan pissen en daarna 2 oude dametjes aftuigde omdat ze er wat van durfden te zeggen, was voor Claire de maat vol
Sow, even een afzakkertje erbijquote:
Zou best wel eens de beste theorie kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ik gooi het dus op teveel heimwee.... verveling en een bemoeiachtige broer!
na een smsje ook nog eens der hyves gaan hacken!! jaja...dat kan alleen als zusterlief ff niet oplet en broermans achter de pc kruipt....
net zo sneaky als de ketchup aktie...
tis een verdomd akelig nest daar bij de recours ... koekoekr's![]()
je krijgt ze er gewoonweg niet uit!! of het blijft zoals Bram .... of het komt weer terug zoals Claire ...
brrrr..........
Ik kijk er ook van op, maar het is vast waarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:22 schreef yvonne het volgende:
Ah, Bram heeft het huwelijk kapot gemaakt?
Was waarschijnlijk gewoon een wraakactie van Bram omdat Huub tijdens de Recourt-zondagmorgen-brunch Eline heeft proberen te pakkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:22 schreef yvonne het volgende:
Nou inderdaad, godsakkerju..... het is hier maratonlezen. Ga eens allemaal naar bed, dan kan ik alles eens effe rustig bijlezen. Zo kan ik het allemaal niet meer bijhouden.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:59 schreef Jian het volgende:kom je thuis, denk je snel nog effe die paar postjes lezen ......
Oyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Genoeg persoonlijke aanvallen en slow chat
Vooral van yvonne
eerlijk is eerlijk ! tis een neus in zake wat je niet aan gaat type ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:22 schreef yvonne het volgende:
edit : ja ! mijn mening is dus dat Bram niet oke is ... tada !!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:07 schreef snetje het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk ! tis een neus in zake wat je niet aan gaat type ...![]()
en op de 1 of andere manier kan en wil hij zijn zus niet loslaten![]()
welke gek gooit nu alles los via NL![]()
![]()
![]()
![]()
Op NL zitten toch ook alleen maar gekken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:07 schreef snetje het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk ! tis een neus in zake wat je niet aan gaat type ...![]()
en op de 1 of andere manier kan en wil hij zijn zus niet loslaten![]()
welke gek gooit nu alles los via NL![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op NL zitten toch ook alleen maar gekken?
Welnee LSquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op NL zitten toch ook alleen maar gekken?
ik merk het ...oeps .. autsjjjjjj naar bedquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:19 schreef PC eend het volgende:
Gert ging de teugels weer wat aanhalen, dus die zit waarschijnlijk nog druk in het vorige topic te editten
misschien vraagt de baan niet zozeer veel te veel tijd, misschien vindt hij het gewoon erg leuk om er erg veel mee bezig te zijn en er zijn genoeg mannen die kiezen voor een carrière waardoor het gezin geen traditionele vorm heeft (een zeeman bijvoorbeeld, die wordt wellicht doodongelukkig van een baan aan wal en is ook erg veel bij zijn familie vandaan waardoor de vrouw er vaak alleen voor staat).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:43 schreef Elisa1958 het volgende:
Misschien heeft het er wel mee te maken dat Claire een hele sterke familieband heeft en huub dat niet zo zag zitten. Misschien waren er veel discussie's tussen hen omdat claire naar haar familie toe trok, nadat Sophie geboren was omdat ze anders te veel alleen thuis zat. Misschien heeft Huub wel een baan die veel te veel tijd vraagt van hem en hij dat voor liet gaan op zijn gezin.
dat lijkt me geen reden om te scheiden, dan zal het al een klein onderdeel van een ander feit moeten zijn (dat ze als gezin op 1 wil staan). Maar come on, ze had toch niet echt verwacht dat Huub eeb familieman zou zijn? Huub was heel duidelijk, Claire heeft dr kapsalon, ik doe mijn ding. En blijkbaar deed de geboorte van Sophie daar niks aan af. En dat had Claire ook niet anders moeten verwachten.quote:Misschien dat huub zijn carriere op nummer 1 heeft staan en daarna zijn gezin. Hij was tenslotte gelijk weer aan het overwerken na de geboorte van sophie. Heeft zoals iemand ook al zei, geen vakantie genomen met sophie haar geboorte of in ieder geval nadat de kraamhulp weg was. Hoe onmisbaar je ook bent bij een werkgever in deze gevallen krijg je altijd verlof want daar heb je gewoon recht op.
dat denk ik ook, ze kon hem lang niet aanquote:Huub is ook heel hard in zijn reageren lijkt mij en het discuseren zal heel zwaar geweest zijn voor claire.
er is ook niemand (behalve suikeroom misschien die wat zit te overdrijven) die zegt dat Sophie niet gelukkig wordt, hoogstens dat het sneu is dat ze niet door haar beide ouders wordt opgevoedquote:Voor het beruchte mailtje was claire al heel vaak in Tilburg bij haar ouders. Dat weekend was ze ook al weg uit huis.
MIsschien heeft Huub wel voor een keus gestaan tussen werk en gezin, en heeft hij voor zijn carriere gekozen.
Er zijn een heleboel misschien's maar het is aan hun of ze het vertellen aan de buitenwereld of het voor zich houden.
En wat Sophie betreft, die wordt echt wel gelukkig hoor, en zijn een heleboel mensen om haar heen die van haar houden en goed voor haar zijn.
quote:
niet iedereen vindt het normaal om voor de camera te neukenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet he?
Had hij heiliger dan de paus moeten zijn?
En hij heeft ontkent niet te zijn vreemd gegaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
misschien is claire wel vreemd gegaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Confused?quote:
ik krijg het idee dat de familie van claire er een hele dikke vinger in de pap hebben (zie foto's claire de hyves toendertijd alleen mams en paps van claire dagelijks daar.) en aardig op claire hebben ingepraat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Claire bedoelde met dat: 'vreemd gaan makkelijker was geweest" dat ze hem dan zonder pardon een schop onder zijn kont had kunnen geven.
Dus wat is er dan wel gebeurd?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat Huub wel zijn dochter mag blijven zien.
claire is wel lief !!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 06:51 schreef Kaat38 het volgende:
Bijgelezen pffff........![]()
En wellicht heeft Gert gelijk: is Claire toch niet zo'n heel lief meisje!
Ja. Ik denk ook dat Huub geen enkele blaam treft en dat het een volledig Recourtonderonsje is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik krijg het idee dat de familie van claire er een hele dikke vinger in de pap hebben (zie foto's claire de hyves toendertijd alleen mams en paps van claire dagelijks daar.) en aardig op claire hebben ingepraat.
Ik hoop alleen dat Huub wel zijn dochter mag blijven zien.
Goedemorgen Laafje... wat denk jij? Het ligt toch wel allemaal aan verre achterachterneven van Claire he?quote:
De schuld ligt bij de Récourtjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedemorgen Laafje... wat denk jij? Het ligt toch wel allemaal aan verre achterachterneven van Claire he?
wow heb je dit zelf verzonnen? echt goed!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Mooie praatjes en een kikkerbek, uiteindelijk gaat je aanstaande ex toch over haar nek"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |