Wat heet, hij stond erop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
En na afloop de dames naar huis brengen
Ja, dude dat heb ik dan niet gezien, anyway de eigenaren van de Blokker in ons dorp hebben ook een Bentley, dus zo'n big a deal is dat niet, denk ik dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:56 schreef Deisyy het volgende:Gordon heeft een tijdje geleden zijn Hummer ingeruild voor een Benltey.
Zou Huub dat ook hebben gedaan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:56 schreef Deisyy het volgende:
Gordon heeft een tijdje geleden zijn Hummer ingeruild voor een Benltey.
Komen er weer vliegtuigen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Is die actie hier dan nog niet gestart? Genoeg modder voor de advocaten.
Let ik niet op..OT Jaap gaat zondag naar Zutphen met een paar hyvesvriendinnetjes..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Tis een omhoog gevallen diva. Soort Kelly maar dan met echte boobs..
Dat moet wel want anders heeft het helemaal niets met dit topic te makenquote:
Nee, vind ik ook niet, maar jij vroeg ernaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dude dat heb ik dan niet gezien, anyway de eigenaren van de Blokker in ons dorp hebben ook een Bentley, dus zo'n big a deal is dat niet, denk ik dan.
Dat denk ik niet, hij wil geen watjes autoquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:01 schreef PC eend het volgende:
Intimi noemen hem ook wel de rijdende trechter
achter op zijn fiets ??????quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
En na afloop de dames naar huis brengen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:01 schreef PC eend het volgende:
the fuck?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:01 schreef PC eend het volgende:
de fuck?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:09 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ja, een zwarte, maar heeft hem laten bekleden buitenom met witte latex ( ?? )
Wie heeft Gert laten bekleden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:09 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Gaat dit over een autoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:09 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Ik las alleen "Waar is Gert als je hem nodig hebt".quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zal wel aan het tijdstip liggen, of aan dat derde wijntje, maar ik snap er geen hout van
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:19 schreef PC eend het volgende:
Gert ging de teugels weer wat aanhalen, dus die zit waarschijnlijk nog in het vorige topic te editten
auto, latex, Gert, Huub ???Ik heb de witte wijn ook maar opzij gezetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zal wel aan het tijdstip liggen, of aan dat derde wijntje, maar ik snap er geen hout van
Valt volgens mij weinig te editten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:19 schreef PC eend het volgende:
Gert ging de teugels weer wat aanhalen, dus die zit waarschijnlijk nog druk in het vorige topic te editten
Genoeg persoonlijke aanvallen en slow chatquote:
Ben benieuwd of ze een ban krijgt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Genoeg persoonlijke aanvallen en slow chat
Vooral van yvonne
En hoe ga je claire dan aanpakken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen ga ik Claire eens aanpakken, die komt ook niet zomaar weg met dat kindvrouwtjesgedoe.
O, het is niet waar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef APK het volgende:
Maar verder gaat het gewoon goed met Huub en Claire, tenzij je al die Telegraaf-shit gelooft.
nee, deel van de quoto is vervallen, maar ging over de bentley van Goor, dat vroeg iemand...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie heeft Gert laten bekleden?
Even wachten wat Huub@Twitter te melden heeft.quote:
Dat je er tijd voor heb, ongelovelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Genoeg persoonlijke aanvallen en slow chat
Vooral van yvonne
Uh jaquote:
Dat zei het UWV ookquote:
Mooiiiquote:
2 dagen geleden reageerde hij nog op Fok! toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Even wachten wat Huub@Twitter te melden heeft.
Het is namelijk allemaal niet waar.
gewoon ff alles terug lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
2 dagen geleden reageerde hij nog op Fok! toch?
Of begrijp ik nu iets niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |