Je zei Ziekenfonds. Kort termijn geheugen nu al aangetast?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef littlemamita het volgende:
Copycat: thanx!
wat een mooiiii woord: zorgverzekeraar!
je begreep dus wel wat ik bedoeldde met zorgverzekering!!!!
Ja hèquote:Leuk hoor iemand belachelijk maken terwijl je dondersgoed weet waar ik het over heb!!!
Probeer te quoten @little marmitequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef littlemamita het volgende:
Die laatste zin ruikt naar een oldbe die weer een nieuwe IP heeft. Kan ff niet op de naam komen
lastige he? als je geheugen je in de steek laat!
Moet ff weg ben over ca 40 min weer vd partij!
Komt misschien omdat ik niet al te actief ben geweest op FOK!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef littlemamita het volgende:
Die laatste zin ruikt naar een oldbe die weer een nieuwe IP heeft. Kan ff niet op de naam komen
lastige he? als je geheugen je in de steek laat!
dat manische doet mij wel aan iemand denkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik niet al te actief ben geweest op FOK!
Dat BQ je er niet uit heeft gepikt, die is anders ook zo scherp.
Maar ik moet toegeven dat je het weer magistraal hebt gespeeld.
Ja, "een klant" tussendoor is altijd lastigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef littlemamita het volgende:
Albert heeft het over één van de damesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:59 schreef peeet1 het volgende:
update Gouden Kooi-droomhuwelijk voorbij Huub en Claire
van http://www.youtube.comwatchv=uj2XS97m8gk
OK dan ben ik wel voor team Pietje!quote:
Is hij dan dat 16 jarige jongetje wat Versabommie al voorspelde?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, "een klant" tussendoor is altijd lastig
neeeeeeee zo ver gaan we niet vandaagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook met je benen wijd?![]()
PM mij dan ff de fotoooooos
Morgen wel????quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeee zo ver gaan we niet vandaaghahaha echt ik geniet gewoon van sommige hoe ze alles hier neer zetten.
quote:
Dus eigenlijk bedoel je te zeggen dat je een stinkende kut hebt met spinnenwebben?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha je zal toch raar opkijken als jij morgen in je pmboxje kijktnee deze poes is iets te oud he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |