Je zei Ziekenfonds. Kort termijn geheugen nu al aangetast?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef littlemamita het volgende:
Copycat: thanx!
wat een mooiiii woord: zorgverzekeraar!
je begreep dus wel wat ik bedoeldde met zorgverzekering!!!!
Ja hèquote:Leuk hoor iemand belachelijk maken terwijl je dondersgoed weet waar ik het over heb!!!
Probeer te quoten @little marmitequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef littlemamita het volgende:
Die laatste zin ruikt naar een oldbe die weer een nieuwe IP heeft. Kan ff niet op de naam komen
lastige he? als je geheugen je in de steek laat!
Moet ff weg ben over ca 40 min weer vd partij!
Komt misschien omdat ik niet al te actief ben geweest op FOK!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef littlemamita het volgende:
Die laatste zin ruikt naar een oldbe die weer een nieuwe IP heeft. Kan ff niet op de naam komen
dat manische doet mij wel aan iemand denkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik niet al te actief ben geweest op FOK!
Dat BQ je er niet uit heeft gepikt, die is anders ook zo scherp.
Maar ik moet toegeven dat je het weer magistraal hebt gespeeld.
Ja, "een klant" tussendoor is altijd lastigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef littlemamita het volgende:
Albert heeft het over één van de damesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:59 schreef peeet1 het volgende:
update Gouden Kooi-droomhuwelijk voorbij Huub en Claire
van http://www.youtube.comwatchv=uj2XS97m8gk
OK dan ben ik wel voor team Pietje!quote:
Is hij dan dat 16 jarige jongetje wat Versabommie al voorspelde?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, "een klant" tussendoor is altijd lastig
neeeeeeee zo ver gaan we niet vandaagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook met je benen wijd?![]()
PM mij dan ff de fotoooooos
Morgen wel????quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeee zo ver gaan we niet vandaaghahaha echt ik geniet gewoon van sommige hoe ze alles hier neer zetten.
quote:
Dus eigenlijk bedoel je te zeggen dat je een stinkende kut hebt met spinnenwebben?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha je zal toch raar opkijken als jij morgen in je pmboxje kijktnee deze poes is iets te oud he
excuus aanvaardquote:
dan moet hij hem wel snel openenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
excuus aanvaardmaar hou je pmboxje in de gaten he
misschien stuur ik je wel een plaatje van haring met uitjes
Als je moet kiezen dan ga ik voor Claire.quote:
Kom d'r maar weer inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef littlemamita het volgende:
Dat is wat de familie Recourt wil dat wij allemaal geloven maar ik geloof er geen snars meer van. Claire is ook niet bepaald een heilige.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo was hij en zo is hij nog steeds.
Dat zie je mij ook niet schrijven. Ik weet alleen hoe Huub is/was tijdens het uitgaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wat de familie Recourt wil dat wij allemaal geloven maar ik geloof er geen snars meer van. Claire is ook niet bepaald een heilige.
Sommigen horen alleen wat ze willen horen,zou kunnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook niet schrijven. Ik weet alleen hoe Huub is/was tijdens het uitgaan.
Van Claire weet ik helemaal niets.
Ik kan wel zeggen dat ze een "Breezahslet" is, maar dat weet ik niet.
Ik heb alleen gehoord van verschillende kanten dat Huub vóór DGK al een herrieschopper was.
Ruzie maken ----> Maatjes laten knokken... ---> zelf de benen nemen
Tja, dan ben je stoer.....
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook niet schrijven. Ik weet alleen hoe Huub is/was tijdens het uitgaan.
Ik heb alleen gehoord van verschillende kanten dat Huub vóór DGK al een herrieschopper was.
Nee dat is niet stoer.
wat ik wel weet van Claire, kijk maar goed op internet is dat ze voor dgk op veel foto's staat met ouwe vieze mannetjes....
Mwah vergeleke die breedbekkikkerende vreemdganger met veel te grote muil wel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wat de familie Recourt wil dat wij allemaal geloven maar ik geloof er geen snars meer van. Claire is ook niet bepaald een heilige.
Ach alles is beter dan eruit zien als een kreeft die net gekookt isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah vergeleke die breedbekkikkerende vreemdganger met veel te grote muil wel!
Jij bent ziek, ga naar bed, hup.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah vergeleke die breedbekkikkerende vreemdganger met veel te grote muil wel!
Of sommigen hebben bronnen, die je welliswaar in twijfel kan trekken. Maar dan nog is het "Waar rook is, is vuur"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Sommigen horen alleen wat ze willen horen,zou kunnen
Het is anders Claire die nu weer naar pappie en mammie terug is zodat die haar boontjes voor haar doppen. Daarvan geeft ze maar wat makkelijk de schuld aan Huub en vanwege zijn vermeende reputatie geloven de mensen dat. Zo goedkoopquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je klinkt als een....vrouw, wat een openbaring!quote:
Ja,en sommigen vinden het heerlijk op een vuurtje op te stoken omdat ze iemand niet mogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of sommigen hebben bronnen, die je welliswaar in twijfel kan trekken. Maar dan nog is het "Waar rook is, is vuur"
Tikken zaterdag, 12:59 Yolanda zullen wy verkering nemen Huubquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
Nu maar hopen dat er nooit meer een vrouw zichzelf verkijkt op die vrouwenmeppende onbetrouwbare grootmuil en de wereld is weer een stukje betert!
En sommigen liggen in de struiken als een dingo op jacht naar babyvleesch... Vies wijf!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja,en sommigen vinden het heerlijk op een vuurtje op te stoken omdat ze iemand niet mogen.
O ,ik dacht al"wie stinkt er zo? ruik ik" maar jij was er dus ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
En sommigen liggen in de struiken als een dingo op jacht naar babyvleesch... Vies wijf!
Tja, had ze eerder kunnen weten welke reputatie hij heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is anders Claire die nu weer naar pappie en mammie terug is zodat die haar boontjes voor haar doppen. Daarvan geeft ze maar wat makkelijk de schuld aan Huub en vanwege zijn vermeende reputatie geloven de mensen dat. Zo goedkoop
Mijn PM-box is nog steeds niet geil geelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
excuus aanvaardmaar hou je pmboxje in de gaten he
misschien stuur ik je wel een plaatje van haring met uitjes
Dat wilden ze dan ook niet toelaten, maar Claire heeft haar eigen beslissing gemaakt. Eigenlijk had haar familie dus ook niet moeten komen opdraven voor die show die trouwerij werd genoemd, maar dat deden ze dan weer welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zo'n naieve familie het toelaat om met zo'n over het paard getilt ventje te trouwen?
Hij kon dan geweldig piano spelen, maar voor de rest is het een onverantwoord persoon.
Hij heeft een glanzende carriere bij Talpa en werkt keihard, zij verkoopt na korte tijd de zaak omdat ... Waarom eigenlijk? Viel uiteindelijk toch een beetje tegen of toch niet echt haar ding? Wie is er dan onverantwoord?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
maar voor de rest is het een onverantwoord persoon.
moet nu echt gaan......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een glanzende carriere bij Talpa en werkt keihard, zij verkoopt na korte tijd de zaak omdat ... Waarom eigenlijk? Viel uiteindelijk toch een beetje tegen of toch niet echt haar ding? Wie is er dan onverantwoord?
Waaroverquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:11 schreef littlemamita het volgende:
nou mensen bleh bleh bleh lekker verder met zijn allen...
ik moet wat belangrijkere zaken gaan doen, inlezen ed scriptie etc.
fijne avond tot latersssssssssssss
BOMMETJE!!! Je bent er weer af en toe zie ik , eindelijk weer ns!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
En sommigen liggen in de struiken als een dingo op jacht naar babyvleesch... Vies wijf!
Dries Roelvink komt op tv ook over als loser (wat in het echt ook klopt trouwens) en lolbroek (mislukte dan wel), maar hoe is ie in het echt dan volgens jou?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was toch al duidelijk tijdens DGK?
Hij kon dan geweldig piano spelen, maar voor de rest is het een onverantwoord persoon.
Boeiende copy-paste! Nee, heus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:19 schreef littlemamita het volgende:
Het is ook mogelijk om een onderzoek te doen voor je (afstudeer)scriptie. Naast coaching op vakinhoudelijk gebied krijg je ook voldoende persoonlijke begeleiding. Je hebt de beschikking over onze uitgebreide vakliteratuur. Daar staat tegenover dat we van jou initiatief en doorzettingsvermogen verwachten. Behalve dat je zo je felbegeerde studiepunten kunt behalen, leer je onze organisatie, maar ook je eigen kwaliteiten, echt kennen.
Heusquote:
.....las ze voor......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:19 schreef littlemamita het volgende:
Het is ook mogelijk om een onderzoek te doen voor je (afstudeer)scriptie. Naast coaching op vakinhoudelijk gebied krijg je ook voldoende persoonlijke begeleiding. Je hebt de beschikking over onze uitgebreide vakliteratuur. Daar staat tegenover dat we van jou initiatief en doorzettingsvermogen verwachten. Behalve dat je zo je felbegeerde studiepunten kunt behalen, leer je onze organisatie, maar ook je eigen kwaliteiten, echt kennen.
Ben blij dat ik het installeer doe het zelf modem een daggie heb uitgesteldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.werkenbijdeoverheid.nl/organisaties/deelnemer/afstudeerscriptie/index.cfm?artikelen_id=847FBBEB-7D61-4F61-B397-3702F6C0483F&adm_pin=01130
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=nam-nl&FC2=/nam-nl/html/iwgen/werken/zzz_lhn.html&FC3=/nam-nl/html/iwgen/werken/werken_stages.html
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het installeer doe het zelf modem een daggie heb uitgesteld
snel gevonden!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.werkenbijdeoverheid.nl/organisaties/deelnemer/afstudeerscriptie/index.cfm?artikelen_id=847FBBEB-7D61-4F61-B397-3702F6C0483F&adm_pin=01130
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=nam-nl&FC2=/nam-nl/html/iwgen/werken/zzz_lhn.html&FC3=/nam-nl/html/iwgen/werken/werken_stages.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |