Had je even moeten doorlezen tot het antwoord op die post van me-tvp.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Buiten het door mij genoemde geval heb ik nog nooit een sneer van Claire gezien, dus ook niet binnen de actuele context.
Claire heeft toch niet gezegd dat hij wat met haar gedaan zou hebben. Ze heeft gezegd wie weet wat er nog boven tafel komt (zoiets) een zogenaamde vriendin heeft al contact met huub gezocht. Ben wel benieuwd wat die zogenaamde vriendin dan tegen claire heeft gezegd als ze bij boulevard zegt ik heb het niet zo bedoeld, ze heeft het verkeerd begrepen, WAT heeft ze dan verkeerd begrepen (dat grietje is ook zo'n mediageil typje, waarom naar boulevard stappen, niemand weet toch wie je bent, maar ja). Huub zal haar wel naar boulevard gestuurd hebben om dit te zeggen. Wat een soap.quote:
Hij heeft maar een half bokbiertje gedronken. Hij vindt het smerig spul. Daarna ging hij over op de cola lightquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:12 schreef spuitje het volgende:
My God, die Jaap.................ook geen wonder dat mensen hem onmiddelijk herkennen! Zo groot en zo breed! Maar wel erg leuk dat hij bij je was en 1, 2, 3, 4 of nog meer biertjes ging drinken op het feest!
Wat gaaf LS !!!! Lijkt me een toffe kerel iidquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft maar een half bokbiertje gedronken. Hij vindt het smerig spul. Daarna ging hij over op de cola light
Eén grote Frites met dubbel saus, een Big Mac, 2 Cheeseburgers, een Large Mcnuggets, een BIgTasty met bacon, 2 grote Chocolade Shakes ............ en een Cola light, alstublieftquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft maar een half bokbiertje gedronken. Hij vindt het smerig spul. Daarna ging hij over op de cola light
Jaap is ook werkelijk een hele toffe gast.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat gaaf LS !!!! Lijkt me een toffe kerel iid
(alhoewel bokbier is lekker)![]()
wil ie nog afvallen of heeft ie de hoop gewoon opgegeven en eet ie door tot ie er bij neervalt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap is ook werkelijk een hele toffe gast.
Dan kan iemand wel zeggen: "Je hebt er zelf voor gekozen om in DGK te gaan..."
Maar hij had echt deze nasleep niet verwacht. Want dat is iets wat je van te voren niet weet.
Hoe zou iemand het zelf vinden, dag in dag uit aangesproken te worden. Mensen die je willen aanraken of met je op de foto?
Ik kan mij zijn "botte" houding wel voorstellen. Ga je met één iemand op de foto, dan wil iedereen.
Hij kan wel 1000'en handen schudden, maar als hij daarna lekker in zijn neus wil peuteren heeft hij meteen de Mexicaanse griep.
Voor mij was het een hele ervaring om eens mee te maken hoe het is.
NIEMAND kent DGK als je ze vraagt, maar iedereen kent ineens wel KingJaap/TerrorJaap als je op een druk bezocht evenement komt.
Het was soms een domino-effect. Eén persoon ziet hem. Stoot andere aan en spontaan staat een hele groep Japiooo te zingen... andere mensen kijken dan weer en dan staat hij weer in de belangstelling.
En hij maar denken dat in dat ene gat, wat Zutphen heet, ze hem niet zouden herkennen...
Tja maar ook voor Jaap geldt dat hij er voor gekozen heeft. En dat ie het "niet kon voorstellen dat dat nu zo gaat " is wel een beetje raar.. Bedoel zelfs als je niet naar DGK keek heb je een door de kots rollende Jaap ook gezien. Nah ja ...Als ie Maddy maar vindquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hij had echt deze nasleep niet verwacht. Want dat is iets wat je van te voren niet weet.
Hoe zou iemand het zelf vinden, dag in dag uit aangesproken te worden. Mensen die je willen aanraken of met je op de foto?
Ik kan mij zijn "botte" houding wel voorstellen. Ga je met één iemand op de foto, dan wil iedereen.
Hij kan wel 1000'en handen schudden, maar als hij daarna lekker in zijn neus wil peuteren heeft hij meteen de Mexicaanse griep.
NIEMAND kent DGK als je ze vraagt, maar iedereen kent ineens wel KingJaap/TerrorJaap als je op een druk bezocht evenement komt.
Het was soms een domino-effect. Eén persoon ziet hem. Stoot andere aan en spontaan staat een hele groep Japiooo te zingen... andere mensen kijken dan weer en dan staat hij weer in de belangstelling.
En hij maar denken dat in dat ene gat, wat Zutphen heet, ze hem niet zouden herkennen...
Jaap had het kunnen weten. Hij dacht alleen dat het leuk zou zijn. Dat valt in de praktijk nogal tegen, bekend zijn is heel vaak niet leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooo zijn er nog vreemdgaande of scheidende ex-rlsoapies te vinden?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze ontkende een naam te hebben.
sorry ben haar nummer kwijtquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef jeweltje het volgende:
Zo wie gaat moeder van claire bellen om een verklaring te vragen?? Hebben we recht op volgens sommigenBoulevard of party? En is het echt waar van dat meisje wat boulevard heeft gebelt?
Volgens Claire was ze geloof ik sowieso al niet betrouwbaar, anders had ze diegene vorige week geen "zogenaamde vriendin" genoemd....quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een betrouwbare bron heeft gesproken dus?
Hey Brian in da house!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef littlemamita het volgende:
*Knip*
Spuitje 11quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef spuitje het volgende:
Van Huub zijn blog gejat..................http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=223&jaar=2009&maand=10
47
Ze leefden nog lang en gelukkig, zo eindigd bijna elk sprookje in plaats van het sprookje eindigden wij lang... en Ongelukkig! Ik zal de leuke tijden missen ondanks ons conflict ondanks alle ergernissen Een spijtige escapade onverwachtte expertise Het was allemaal een façade je was een goede actrice maar nu is het revue afgelopen Neem een diepe buiging Geniet van je applaus Want als het doek gevallen is is het sprookje van jou en mij slechts een waargebeurd toneelstuk waarvan het script nog niet geschreven is.
Quote Door: Truus de mier | op: 2009-10-12 | om: 20:56
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef spuitje het volgende:
Van Huub zijn blog gejat..................http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=223&jaar=2009&maand=10
47
Ze leefden nog lang en gelukkig, zo eindigd bijna elk sprookje in plaats van het sprookje eindigden wij lang... en Ongelukkig! Ik zal de leuke tijden missen ondanks ons conflict ondanks alle ergernissen Een spijtige escapade onverwachtte expertise Het was allemaal een façade je was een goede actrice maar nu is het revue afgelopen Neem een diepe buiging Geniet van je applaus Want als het doek gevallen is is het sprookje van jou en mij slechts een waargebeurd toneelstuk waarvan het script nog niet geschreven is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die brian
Quote Door: Truus de mier | op: 2009-10-12 | om: 20:56
Jaap wil niet op de foto,dat maakt hem een toffe gastquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja huub had, na alles wat er gebeurd is en ondanks de negatieve adviezen van het groupiefront plus het risico jou tegen het lijf te lopen, nog de gore moed om zich hier te vertonenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooo zijn er nog vreemdgaande of scheidende ex-rlsoapies te vinden?
Ach 't blijft een hoog van de toren blazende kneusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja huub had, na alles wat er gebeurd is en ondanks de negatieve adviezen van het groupiefront plus het risico jou tegen het lijf te lopen, nog de gore moed om zich hier te vertonen
En dan gelijk uit de hoogte, met een dreigende ondertoon Cc op een schofferende manier terecht wijzen![]()
Ze was helemaal van slag, de lieve schat
Zo kennen we 'ons' manipulatortje weer![]()
Maar dat maakt allemaal niet uit want voorlopig is het allemaal de schuld van claire
Wie is Mooiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach 't blijft een hoog van de toren blazende kneus![]()
Cc is gelukkig tig keer meer mans dan dat dreigende kikerbekje waar Mooi dag in dag uit een natte doos van krijgt, dus die gaat zichzelf wel redden
Die dingo die nu stomme vragen doet stellen!quote:
Een paar uitroeptekens had je minder letters gescheeld met intikkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die dingo die nu stomme vragen doet stellen!
*gaat echt geen extra letters intypen voor zo'n suffe dweil!
Dat hoop ik dan maar, want ik zag haar al depressief op een dak staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach 't blijft een hoog van de toren blazende kneus![]()
Cc is gelukkig tig keer meer mans dan dat dreigende kikerbekje waar Mooi dag in dag uit een natte doos van krijgt, dus die gaat zichzelf wel redden
Je weet dat er een hele filosofie achter die naam schuil gaat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die dingo die nu stomme vragen doet stellen!
*gaat echt geen extra letters intypen voor zo'n suffe dweil!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je weet dat er een hele filosofie achter die naam schuil gaat?
Die portretteren ze meestal als de duivelquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat zijn toekomstplannen zijn is niet aan mij om naar buiten te brengen. Als de tijd rijp is, is hij groot en volwassen genoeg dat zelf naar buiten te brengen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wil ie nog afvallen of heeft ie de hoop gewoon opgegeven en eet ie door tot ie er bij neervalt?
De televisieantenne stond scheef.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:22 schreef PC eend het volgende:
Dat hoop ik dan maar, want ik zag haar al depressief op een dak staan
quote:Deelstaat biedt tweede huwelijksreis aan
KUALA LUMPUR - Om echtscheidingen te voorkomen pompt de Maleisische deelstaat Terengganu geld in gespannen huwelijken.
De regering biedt ’een tweede huwelijksreis’ aan voor echtparen die dreigen te gaan scheiden. Ook worden huwelijksadviseurs betaald om echtverbintenissen te redden, meldden Maleisische media maandag.
Ik vermoed dat hij Claire en kind in de steek laat voor een 16 jarig jongetje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:28 schreef Jian het volgende:
Goh, 150 jaar Max Havelaar zie ik net op google. Ik vraag me af, zou onze koffieboy Huub nog wat speciaals doen bij de koffie ter ere daarvan, voor de jongens en meiden daar; stukje boterkoek, spritsje, bokkepootje ? Voor de jongens en meiden hier; ........... wat smakelijke onthullingen misschien ?
Vaderschap te hoog gegrepen, 't valt ook niet mee, zo'n hummer hummel van drie maanden die maar blijft mekkeren om zakgeld. schijtenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij Claire en kind in de steek laat voor een 16 jarig jongetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |