Had je even moeten doorlezen tot het antwoord op die post van me-tvp.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Buiten het door mij genoemde geval heb ik nog nooit een sneer van Claire gezien, dus ook niet binnen de actuele context.
Claire heeft toch niet gezegd dat hij wat met haar gedaan zou hebben. Ze heeft gezegd wie weet wat er nog boven tafel komt (zoiets) een zogenaamde vriendin heeft al contact met huub gezocht. Ben wel benieuwd wat die zogenaamde vriendin dan tegen claire heeft gezegd als ze bij boulevard zegt ik heb het niet zo bedoeld, ze heeft het verkeerd begrepen, WAT heeft ze dan verkeerd begrepen (dat grietje is ook zo'n mediageil typje, waarom naar boulevard stappen, niemand weet toch wie je bent, maar ja). Huub zal haar wel naar boulevard gestuurd hebben om dit te zeggen. Wat een soap.quote:
Hij heeft maar een half bokbiertje gedronken. Hij vindt het smerig spul. Daarna ging hij over op de cola lightquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:12 schreef spuitje het volgende:
My God, die Jaap.................ook geen wonder dat mensen hem onmiddelijk herkennen! Zo groot en zo breed! Maar wel erg leuk dat hij bij je was en 1, 2, 3, 4 of nog meer biertjes ging drinken op het feest!
Wat gaaf LS !!!! Lijkt me een toffe kerel iidquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft maar een half bokbiertje gedronken. Hij vindt het smerig spul. Daarna ging hij over op de cola light
Eén grote Frites met dubbel saus, een Big Mac, 2 Cheeseburgers, een Large Mcnuggets, een BIgTasty met bacon, 2 grote Chocolade Shakes ............ en een Cola light, alstublieftquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft maar een half bokbiertje gedronken. Hij vindt het smerig spul. Daarna ging hij over op de cola light
Jaap is ook werkelijk een hele toffe gast.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat gaaf LS !!!! Lijkt me een toffe kerel iid
(alhoewel bokbier is lekker)![]()
wil ie nog afvallen of heeft ie de hoop gewoon opgegeven en eet ie door tot ie er bij neervalt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap is ook werkelijk een hele toffe gast.
Dan kan iemand wel zeggen: "Je hebt er zelf voor gekozen om in DGK te gaan..."
Maar hij had echt deze nasleep niet verwacht. Want dat is iets wat je van te voren niet weet.
Hoe zou iemand het zelf vinden, dag in dag uit aangesproken te worden. Mensen die je willen aanraken of met je op de foto?
Ik kan mij zijn "botte" houding wel voorstellen. Ga je met één iemand op de foto, dan wil iedereen.
Hij kan wel 1000'en handen schudden, maar als hij daarna lekker in zijn neus wil peuteren heeft hij meteen de Mexicaanse griep.
Voor mij was het een hele ervaring om eens mee te maken hoe het is.
NIEMAND kent DGK als je ze vraagt, maar iedereen kent ineens wel KingJaap/TerrorJaap als je op een druk bezocht evenement komt.
Het was soms een domino-effect. Eén persoon ziet hem. Stoot andere aan en spontaan staat een hele groep Japiooo te zingen... andere mensen kijken dan weer en dan staat hij weer in de belangstelling.
En hij maar denken dat in dat ene gat, wat Zutphen heet, ze hem niet zouden herkennen...
Tja maar ook voor Jaap geldt dat hij er voor gekozen heeft. En dat ie het "niet kon voorstellen dat dat nu zo gaat " is wel een beetje raar.. Bedoel zelfs als je niet naar DGK keek heb je een door de kots rollende Jaap ook gezien. Nah ja ...Als ie Maddy maar vindquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hij had echt deze nasleep niet verwacht. Want dat is iets wat je van te voren niet weet.
Hoe zou iemand het zelf vinden, dag in dag uit aangesproken te worden. Mensen die je willen aanraken of met je op de foto?
Ik kan mij zijn "botte" houding wel voorstellen. Ga je met één iemand op de foto, dan wil iedereen.
Hij kan wel 1000'en handen schudden, maar als hij daarna lekker in zijn neus wil peuteren heeft hij meteen de Mexicaanse griep.
Voor mij was het een hele ervaring om eens mee te maken hoe het is.
NIEMAND kent DGK als je ze vraagt, maar iedereen kent ineens wel KingJaap/TerrorJaap als je op een druk bezocht evenement komt.
Het was soms een domino-effect. Eén persoon ziet hem. Stoot andere aan en spontaan staat een hele groep Japiooo te zingen... andere mensen kijken dan weer en dan staat hij weer in de belangstelling.
En hij maar denken dat in dat ene gat, wat Zutphen heet, ze hem niet zouden herkennen...
Jaap had het kunnen weten. Hij dacht alleen dat het leuk zou zijn. Dat valt in de praktijk nogal tegen, bekend zijn is heel vaak niet leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooo zijn er nog vreemdgaande of scheidende ex-rlsoapies te vinden?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze ontkende een naam te hebben.
sorry ben haar nummer kwijtquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef jeweltje het volgende:
Zo wie gaat moeder van claire bellen om een verklaring te vragen?? Hebben we recht op volgens sommigenBoulevard of party? En is het echt waar van dat meisje wat boulevard heeft gebelt?
Volgens Claire was ze geloof ik sowieso al niet betrouwbaar, anders had ze diegene vorige week geen "zogenaamde vriendin" genoemd....quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een betrouwbare bron heeft gesproken dus?
Hey Brian in da house!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef littlemamita het volgende:
*Knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |