klopt, dat is zijn nichtje die hem op zijn voorhoofd probeert te zoenenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef Toverheks het volgende:
zo zo , dat weten we dan ook weer.
maar pary is een vunzig blad dus is het de waarheid of is het niet de waarheid![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef Marrije het volgende:
klopt, dat is zijn nichtje die hem op zijn voorhoofd probeert te zoenen
Dat heb je al snel ....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
Ze ziet er wel leuker uit dan Claire.
Ja, dat streepje overdwars doet 'm niet echt goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Zie ik het goed, is Huub een beetje dikkig geworden?
dat zie je goed, maar hij kan het hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Zie ik het goed, is Huub een beetje dikkig geworden?
Maar Claire begrijpt toch alles......alhoewel. Zijn vriendschap met Esmé begreep ze echt niet en terecht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:39 schreef Marrije het volgende:
dat zie je goed, maar hij kan het hebbenKun je toch zien he, dat al die stress met Claire de kilo's eraf vraten.
Hij heeft oom Twan ook overleeft, dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Balkandames.....pittig. Ik zou voorlopig even niet met telefoons gooien en gaten in deuren trappen, als ik Huub was. Voor je het weet komt oom Vladimir in de Zastava naar Hilversum.
Neuh, ik denk dat-ie zich al tijdens de zwangerschap van Claire een slag in de rondte neukte.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:45 schreef sunny16947 het volgende:
Had iemand dan verwacht dat hij al die weken zijn rechterhand zou gebruiken?
zelfs Claire nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:45 schreef sunny16947 het volgende:
Had iemand dan verwacht dat hij al die weken zijn rechterhand zou gebruiken?
zonder die hakken is ze niet langer dan Huub schat ik zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:47 schreef sunny16947 het volgende:
Ze is niet alleen groter maar ook ouder. Daar gaan al die verhalen met 16 jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |