klopt, dat is zijn nichtje die hem op zijn voorhoofd probeert te zoenenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef Toverheks het volgende:
zo zo , dat weten we dan ook weer.
maar pary is een vunzig blad dus is het de waarheid of is het niet de waarheid![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef Marrije het volgende:
klopt, dat is zijn nichtje die hem op zijn voorhoofd probeert te zoenen
Dat heb je al snel ....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
Ze ziet er wel leuker uit dan Claire.
Ja, dat streepje overdwars doet 'm niet echt goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Zie ik het goed, is Huub een beetje dikkig geworden?
dat zie je goed, maar hij kan het hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Zie ik het goed, is Huub een beetje dikkig geworden?
Maar Claire begrijpt toch alles......alhoewel. Zijn vriendschap met Esmé begreep ze echt niet en terecht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:39 schreef Marrije het volgende:
dat zie je goed, maar hij kan het hebbenKun je toch zien he, dat al die stress met Claire de kilo's eraf vraten.
Hij heeft oom Twan ook overleeft, dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Balkandames.....pittig. Ik zou voorlopig even niet met telefoons gooien en gaten in deuren trappen, als ik Huub was. Voor je het weet komt oom Vladimir in de Zastava naar Hilversum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |