klopt, dat is zijn nichtje die hem op zijn voorhoofd probeert te zoenenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef Toverheks het volgende:
zo zo , dat weten we dan ook weer.
maar pary is een vunzig blad dus is het de waarheid of is het niet de waarheid![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef Marrije het volgende:
klopt, dat is zijn nichtje die hem op zijn voorhoofd probeert te zoenen
Dat heb je al snel ....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
Ze ziet er wel leuker uit dan Claire.
Ja, dat streepje overdwars doet 'm niet echt goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Zie ik het goed, is Huub een beetje dikkig geworden?
dat zie je goed, maar hij kan het hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Zie ik het goed, is Huub een beetje dikkig geworden?
Maar Claire begrijpt toch alles......alhoewel. Zijn vriendschap met Esmé begreep ze echt niet en terecht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:39 schreef Marrije het volgende:
dat zie je goed, maar hij kan het hebbenKun je toch zien he, dat al die stress met Claire de kilo's eraf vraten.
Hij heeft oom Twan ook overleeft, dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Balkandames.....pittig. Ik zou voorlopig even niet met telefoons gooien en gaten in deuren trappen, als ik Huub was. Voor je het weet komt oom Vladimir in de Zastava naar Hilversum.
Neuh, ik denk dat-ie zich al tijdens de zwangerschap van Claire een slag in de rondte neukte.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:45 schreef sunny16947 het volgende:
Had iemand dan verwacht dat hij al die weken zijn rechterhand zou gebruiken?
zelfs Claire nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:45 schreef sunny16947 het volgende:
Had iemand dan verwacht dat hij al die weken zijn rechterhand zou gebruiken?
zonder die hakken is ze niet langer dan Huub schat ik zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:47 schreef sunny16947 het volgende:
Ze is niet alleen groter maar ook ouder. Daar gaan al die verhalen met 16 jarige.
ik zei toen ook al, minderjarig lijkt me stug, maar ouder dan hijzelf is ook iets dat ik niet had verwachtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:47 schreef sunny16947 het volgende:
Ze is niet alleen groter maar ook ouder. Daar gaan al die verhalen met 16 jarige.
Dat werd ook wel weer tijd, is alweer een week geleden dat ie in Boulevard werd besproken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:56 schreef Toverheks het volgende:
we kunnen lullen wat we willen, Huub heeft toch maar ff de cover van de party gehaald
oh ja das waar ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat werd ook wel weer tijd, is alweer een week geleden dat ie in Boulevard werd besproken.
Huub is onze Paris Hilton: doet niets wat voor het grote publiek aanwijsbaar interessant is momenteel, maar scoort prima in de roddel- en glamourmedia.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:56 schreef Toverheks het volgende:
we kunnen lullen wat we willen, Huub heeft toch maar ff de cover van de party gehaald
28 is nou niet echt meer een meisje dacht ik zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Eef999 het volgende:
Ik snap zo'n meisje ook niet om te daten met een kersverse vader
dus we gaan hem voortaan maar Huub Hilton noemenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is onze Paris Hilton: doet niets wat voor het grote publiek aanwijsbaar interessant is momenteel, maar scoort prima in de roddel- en glamourmedia.
zat ik net ook nog aan te denken, maar ze komt er wel achter als ze zelf opeens zwanger blijkt te zijn van Huub. Al denk ik, zo op het eerste gezicht, dat ze Huub wel beter aan kan dan Claire. Maar Huub is niet te temmenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Eef999 het volgende:
Ik snap zo'n meisje ook niet om te daten met een kersverse vader
Rick Enkeles ( of zoiets) maar die is weer opgelicht door zijn buurvrouw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Welke BN-ers doen mee aan die reclames? Oh wacht, die dokter Simon van GTST deed jaren terug zoiets en toen kon ie van geleend geld een prieeltje bouwen. Of een wachtkamer.
Nou.... had ik toch al gezegd, dat huub een nieuwe pittige vriendin heeft!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Balkandames.....pittig. Ik zou voorlopig even niet met telefoons gooien en gaten in deuren trappen, als ik Huub was. Voor je het weet komt oom Vladimir in de Zastava naar Hilversum.
Dokter Simon heeft al z'n geld aan z'n buurvrouw gegevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Welke BN-ers doen mee aan die reclames? Oh wacht, die dokter Simon van GTST deed jaren terug zoiets en toen kon ie van geleend geld een prieeltje bouwen. Of een wachtkamer.
Jij doet ook alles voor dat t-shirtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Hoe kom je daar bij dat hij niet te temmen is????quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
zat ik net ook nog aan te denken, maar ze komt er wel achter als ze zelf opeens zwanger blijkt te zijn van Huub. Al denk ik, zo op het eerste gezicht, dat ze Huub wel beter aan kan dan Claire. Maar Huub is niet te temmen
In ruil voor seks?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dokter Simon heeft al z'n geld aan z'n buurvrouw gegeven
quote:jullie staan ik de weekend,
wat een nieuws zeg
het zal je maar gebeuren.
fijn dat je bekende nederlander bent.
zou er niet aan moeten denken om over over om te moeten letten.
Denk het niet. Ik ken maar weinig mensen die het predikaat "slappe lul" meer verdienen dan Rick E.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |