Huub is onze Paris Hilton: doet niets wat voor het grote publiek aanwijsbaar interessant is momenteel, maar scoort prima in de roddel- en glamourmedia.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:56 schreef Toverheks het volgende:
we kunnen lullen wat we willen, Huub heeft toch maar ff de cover van de party gehaald
28 is nou niet echt meer een meisje dacht ik zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Eef999 het volgende:
Ik snap zo'n meisje ook niet om te daten met een kersverse vader
dus we gaan hem voortaan maar Huub Hilton noemenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is onze Paris Hilton: doet niets wat voor het grote publiek aanwijsbaar interessant is momenteel, maar scoort prima in de roddel- en glamourmedia.
zat ik net ook nog aan te denken, maar ze komt er wel achter als ze zelf opeens zwanger blijkt te zijn van Huub. Al denk ik, zo op het eerste gezicht, dat ze Huub wel beter aan kan dan Claire. Maar Huub is niet te temmenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Eef999 het volgende:
Rick Enkeles ( of zoiets) maar die is weer opgelicht door zijn buurvrouw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Welke BN-ers doen mee aan die reclames? Oh wacht, die dokter Simon van GTST deed jaren terug zoiets en toen kon ie van geleend geld een prieeltje bouwen. Of een wachtkamer.
Nou.... had ik toch al gezegd, dat huub een nieuwe pittige vriendin heeft!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Balkandames.....pittig. Ik zou voorlopig even niet met telefoons gooien en gaten in deuren trappen, als ik Huub was. Voor je het weet komt oom Vladimir in de Zastava naar Hilversum.
Dokter Simon heeft al z'n geld aan z'n buurvrouw gegevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Welke BN-ers doen mee aan die reclames? Oh wacht, die dokter Simon van GTST deed jaren terug zoiets en toen kon ie van geleend geld een prieeltje bouwen. Of een wachtkamer.
Jij doet ook alles voor dat t-shirtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Hoe kom je daar bij dat hij niet te temmen is????quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
zat ik net ook nog aan te denken, maar ze komt er wel achter als ze zelf opeens zwanger blijkt te zijn van Huub. Al denk ik, zo op het eerste gezicht, dat ze Huub wel beter aan kan dan Claire. Maar Huub is niet te temmen
In ruil voor seks?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dokter Simon heeft al z'n geld aan z'n buurvrouw gegeven
quote:jullie staan ik de weekend,
wat een nieuws zeg
het zal je maar gebeuren.
fijn dat je bekende nederlander bent.
zou er niet aan moeten denken om over over om te moeten letten.
Denk het niet. Ik ken maar weinig mensen die het predikaat "slappe lul" meer verdienen dan Rick E.quote:
Misschien wel om samen voor Sophie te zorgen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Eef999 het volgende:
Volgens mij is mijn datum al voorbij. Maar ja ...quote:
Dat geloof ik ook. Hij is een sexoholist.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat-ie zich al tijdens de zwangerschap van Claire een slag in de rondte neukte.
Ze wilde graag op de cover of a sleazy magazine.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Eef999 het volgende:
nee hoor dan was ze wel net als Amanda in de playboy gaan staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze wilde graag op de cover of a sleazy magazine.
ik vind het ook slim en geniaal om zo voor een goede thuishaven te zorgen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:28 schreef Suikeroom het volgende:
Huub is wel slim, hij werkt nu aan een stabiele thuissituatie terwijl Claire bij dr ouders zit zonder toekomstperspectief
Ze is toch wel desperate, als je 28 bent en met een Huub die net een kind en vrouw kwijt is, wilt inlaten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:31 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee hoor dan was ze wel net als Amanda in de playboy gaan staan.
Deze is afgestudeerd aan de universiteit, dus die zit daar niet op te wachtten!
Als het zo-een is dan vind ik het prima, want dan verdienen ze elkaar zeker. Huub jongen, doe je best.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:33 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik vind het ook slim en geniaal om zo voor een goede thuishaven te zorgen!
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid!
Slim om eerst stiefmoeder te worden alvorens aan eigen kids te beginnen...
kan je kijken of het wat is...en zoniet geef je het terug aan mama Claire!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |