Hoe groffer hoe leuker vaak! (niet altijd, meestal)!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:30 schreef Anniebab het volgende:
Tvp, Ik zat te twijfelen of ik het topic :,Ik gun Yvon Jaspers een blinde boer die haar wil beffen,, of dit topic volgen, tis deze geworden, de ander is toch een beetje ordi.
Hee kleine mama, wat dacht jij ook alweer over huub en clair en hoe het allemaal gegaan zou zijn?? Ik denk namelijk dat ik toch nog gelijk krijg... was vanmorgen bij een bakker in brabantquote:
Wat ik ervan denk heb ik gisteren al opgeschreven, zoek maar ff terug!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:11 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Hee kleine mama, wat dacht jij ook alweer over huub en clair en hoe het allemaal gegaan zou zijn?? Ik denk namelijk dat ik toch nog gelijk krijg... was vanmorgen bij een bakker in brabant![]()
![]()
![]()
Huub is helemaal niet agressief geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Wat ik ervan denk heb ik gisteren al opgeschreven, zoek maar ff terug!
Ik val al genoeg in herhaling hier en daar....
Waarvan waarmee denk jij gelijk te krijgen dan???
Ik was gisteren in een drogisterij in Hilversum.....!
Dus de bakker in Brabant weet dat Huub in Hillywood agressief is geweest? Best knap toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef jeweltje het volgende:
Huub is helemaal niet agressief geweestneu, echt niet hoor..
![]()
Dit durf ik niet te beweren, noch te ontkennen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef jeweltje het volgende:
[..]
![]()
Ja heel knap!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus de bakker in Brabant weet dat Huub in Hillywood agressief is geweest? Best knap toch?
En als het wel waar mocht zijn, dat Huub agressief was ,( deur intrappen en tel gooien is behoorlijk agressief ja, maar dat wisten wij al)!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef jeweltje het volgende:
[..]
![]()
Gaan we dan weer hele topics en post krijgen: zie je nou wel Huub is een lul!!???quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus de bakker in Brabant weet dat Huub in Hillywood agressief is geweest? Best knap toch?
Enne ik heb geen bord voor mijn hoofd, en ik loop ook niet tegen muren op!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef jeweltje het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk best erg dat JIJ bij de bakker over H en C gaat praten,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:11 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Hee kleine mama, wat dacht jij ook alweer over huub en clair en hoe het allemaal gegaan zou zijn?? Ik denk namelijk dat ik toch nog gelijk krijg... was vanmorgen bij een bakker in brabant![]()
![]()
![]()
Misschien had ze trek in speculasies???quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Eigenlijk best erg dat JIJ bij de bakker over H en C gaat praten,
(Duidelijk geval van GEEN eigen leven!)
Je zal daar wel behoorlijk uitgelachen worden! (als je 3 straten verder bent)!!!![]()
Ik zou maar eens op zoek gaan, naar een nieuwe bakker, en alleen nog maar ZO praten;
hallo goedemorgen/middag,
mag ik van u een gesneden wit (of wat ook maar), anders niks, dank U wel,
fijne dag nog (ofniet) tot ziens
en klaar!!!!
Dan DOE je NORMAAL!
Als je sappige roddels in de bakkerij gaat strooien doe je NIET normaal!
Is mijn bescheiden mening!
Ja ben dr ook bang voor.....!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Misschien had ze trek in speculasies???
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:55 schreef Anniebab het volgende:
Misschien had ze trek in speculasies???
Hahaha jazeker, met jou ook hoop ik ??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu alweer spijt dat ik hier gereageerd heb.
Alles goed op de Dijk?
Oeps......dit is wel heel erg off topic.
Vermoeiend he al die speculaasjes!??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:07 schreef Mriekje het volgende:
gaaaaap... ik hoorde dit, ik hoorde dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |