ikke ben vervelender!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:22 schreef Ian.1.5 het volgende:
Jullie zijn bijna net zo vervelend als ik...
Zo'n repo zegt niks.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik kan me de fotoreportage van Claire en Huub nog zo goed heugen , toen Claire zwanger was , die was zo mooi , ik vraag me af waar is het mis gegaan, en weer gaan mijn gedachten uit naar de fam van Claire .
Als ik Claire de blog toen las op hyves was ze een en al trots over Huub en v.v.en dan ineens zo een ommekeer.
Asociaal!quote:
Dus het is allemaal wel de schuld van Claire?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zo'n repo zegt niks.
Maar het getweet en gehyves van Claire met kusjes hier en kusjes daar en schatje dit en schatje dat. Ik kan niet wachten tot je thuis bent, mis je nu al. (ja duhhhhh, als kiespijn zeker) lijkt mij dan ook een beetje. overtrokken.
En over het zien aankomen. Claire heeft zich afgezet als een puber tegen paps en mams.
Claire begin niks met Huub > dus Claire begint wel iets met Huub
Claire trouw niet met Huub > dus Claire trouwt met Huub
Claire zorg dan eerst voor een stabiele relatie en neem geen kind > dus Claire neemt een kindje.
Oh en het is ook de schuld van Fok dat ze naar boulevard stapte. Want ze had vanalles gelezen op de fora.
YESSSquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Oh en het is ook de schuld van Fok dat ze naar boulevard stapte. Want ze had vanalles gelezen op de fora.
Mee eensch. Maar ik heb het gevoel dat je dat gaat verneuken met de rest van je post.quote:
Doet tegenwoordig elke 13-jarige met een "verkering". Zegt genoeg over beide idioten.quote:Maar het getweet en gehyves van Claire met kusjes hier en kusjes daar en schatje dit en schatje dat. Ik kan niet wachten tot je thuis bent, mis je nu al. (ja duhhhhh, als kiespijn zeker) lijkt mij dan ook een beetje. overtrokken.
Zie vorige opmerking.quote:En over het zien aankomen. Claire heeft zich afgezet als een puber tegen paps en mams.
Dus de conclusie die we kunnen trekken is dat Claire een verstandelijk gehandicapt wijf is met het niveau van een 13-jarige. Dat Huub daar misbruik van maakt is dus verwerpelijk, de vieze vrouw mishandelende pedofiel.quote:Claire begin niks met Huub > dus Claire begint wel iets met Huub
Claire trouw niet met Huub > dus Claire trouwt met Huub
Claire zorg dan eerst voor een stabiele relatie en neem geen kind > dus Claire neemt een kindje.
Ze heeft... een forum nodig... om... wat!?quote:Oh en het is ook de schuld van Fok dat ze naar boulevard stapte. Want ze had vanalles gelezen op de fora.
Jij heb het zetje gegeven met je 'doen doen' reactie als ik het goed hebquote:
Prima, wat moet ik zeggen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:37 schreef PC eend het volgende:
En we gaan allemaal getuigen [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |