abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:12:31 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73979205
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:[/b]

[..]

Ach ga toch heen, voor jou en mij misschien, maar niet voor iemand ie zelf de risee van heel DGK-bekend Nederland. Het is geen keuze meer, zo gaan die dingen nou eenmaal als je met je snoet op tv bent geweest. It's the name of the game.
Dat ben ik niet met je eens. Maar los daarvan, het is een beetje pot ketel verhaal. Dat wat ze Huub verwijt doet ze zelf ook.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:12:59 #204
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73979216
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:00 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja! Die nare clair! Schande! Als je een paar Corrigerende tikken krijgt moet je Huub daarna wel in bescherming nemen! KUTCLAIR!!! SHAAM JE!

ohwja... weet niet of ik die Faalhaas gewoon standaard in mijn reply's op jou mag zetten...
Mag hoor als het jou blij maakt.

Claire hoeft Huub niet in bescherming te nemen. En iedereen mag zijn ongezouten mening over Huub hebben en ventileren. En Claire mag zeker zijn bloed wel drinken. (als het allemaal waar is?) En Huub heeft nog nooit daarom zijn Hyves en zijn twitter gesloten. Dus trek je conclusie.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:14:08 #205
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73979252
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Jeroen kijkindevegte is gewoon een baas!
Nee, Huub is een baas.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:15:35 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73979300
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:08 schreef Foreignergirl het volgende:
Even een stukje over huiselijk geweld. Iedereen hier schijnt wel een mening te hebben wat daar dan onder valt. Enfin, heb het effe gegoogled en zie hier een goede link om dat te kunnen achterhalen:

http://stophuiselijkgeweld.opvang.nl/page4.html

Iedere keer weer verbazingwekkend hoe weinig mensen toch gebruik maken van hun internet om dingen feitelijk te achterhalen. Kijk, dat is nou pas ECHT dom.

Renée
iemand was jou al voor, een paar delen terug
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:15:53 #207
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73979307
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:12 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Mag hoor als het jou blij maakt.

Claire hoeft Huub niet in bescherming te nemen. En iedereen mag zijn ongezouten mening over Huub hebben en ventileren. En Claire mag zeker zijn bloed wel drinken. (als het allemaal waar is?) En Huub heeft nog nooit daarom zijn Hyves en zijn twitter gesloten. Dus trek je conclusie.
Ik denk dat Huub dit met goed fatsoen niet meer open kan laten. Dit gaat zelfs voor hem te ver.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:16:59 #208
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73979353
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Maar los daarvan, het is een beetje pot ketel verhaal. Dat wat ze Huub verwijt doet ze zelf ook.
En gelijk heeft ze, the game is on. Hij had een beetje respect voor haar mogen tonen, ware het alleen al om zijn schandalige gedrag.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:17:50 #209
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73979379
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat Huub dit met goed fatsoen niet meer open kan laten. Dit gaat zelfs voor hem te ver.
Ik schat dat er hier en daar wel een doodsbedreiginkje bij zit.
Snooker is top!!!
pi_73979402
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ach ga toch heen, voor jou en mij misschien, maar niet voor iemand ie zelf de risee van heel DGK-bekend Nederland is. Het is geen keuze meer, zo gaan die dingen nou eenmaal als je met je snoet op tv bent geweest. It's the name of the game.

edit: (was woordje 'is' vergeten)
Burn him
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:19:04 #211
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73979420
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind de boulevardactie van Claire niet alleen dom maar ook nog gevaarlijk. Als je weet dat zonder dit verhaal er al genoeg mensen zijn die het bloed van Huub wel kunnen drinken.
Hij heeft inderdaad een paar klappen van een echte kerel nodig.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:19:42 #212
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73979440
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef pullup het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Burn him
Trek wel eerst zijn nagels eruit. In zijn geval zou ik zeggen, snij zijn kloten eraf.
pi_73979455
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik verdiep me er niet eens in. Het kan mij in deze fase in dit geval geen reet schelen hoe iets heet. Tegen de tijd dat er gekeken gaat worden hoe erg het allemaal was, dan zien we wel weer.

Huub heeft zich misdragen t.o.v. zijn net bevallen vrouw, en dat vind ik voorlopig voldoende.

Nou ja, dan zet ik het kort voor je neer:

■Voorbeelden van lichamelijk geweld: hardhandig duwen, slaan, schoppen, u aan de haren door het huis slepen, van de trap af duwen, de keel dichtknijpen, bijten.
■Seksueel geweld kan inhouden dat u gedwongen wordt seks te hebben of seksuele handelingen tegen uw wil te doen.
■Geestelijk geweld is bijvoorbeeld dat uw partner u dingen verbiedt, zoals contact met uw familie of vrienden, een baan of cursus. Hij/zij isoleert u daarmee. Hij/zij vernedert u; bedreigt u, vernielt uw spullen, kwetst u expres met dingen die u het meeste raken.

pi_73979458
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:04 schreef Jian het volgende:
Stel Claire heeft in het kader van haar Barby-wensen Huub erin geluisd en is zonder medeweten van Huub vergeten de pil te slikken. (de gluiperd)
Huub is in 1e instantie niet blij, maar zegt; Ik neem natuurlijk mijn verantwoordelijkheid en ik zal samen met jou zorgen voor ons kind. (wat een schatje is het toch)
Dan ontstaat er een ruzie (komt in de beste families voor) en Claire schreeuwt ; Dimme jij anders ga ik bij je weg en dan krijg je je dochter ook niet meer te zien ('t kan zomaar ....)
Huub wordt hierop zo kwaad dat ie roept; Als je dat doet sla ik je op je bek Kutwijf (ik zei het net al) en schopt de deur aan gort en gooit zijn nieuwe Iphone aan diggelen tegen de muur.
Claire belt mama Berga en die zegt, Schatje toch, kom maar hier naar toe met mijn kleindochter en laat die hufter de kolere krijgen, .. Papa en ik zullen dat varkentje wel even wassen (hoe gemeen allemaal )

Ja en wie is er nu zielig ?

OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:20:33 #215
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73979462
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Uitkijken met wat je zegt. Dit is aanzetten tot geweld.
Snooker is top!!!
  One tough cookie vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:21:38 #216
169210 liesje1979
pi_73979488
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind de boulevardactie van Claire niet alleen dom maar ook nog gevaarlijk. Als je weet dat zonder dit verhaal er al genoeg mensen zijn die het bloed van Huub wel kunnen drinken.
Ik ben het met je eens dat het niet zo'n handige manier is van Claire, maar gevaarlijk voor Huub?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:22:00 #217
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73979499
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ik schat dat er hier en daar wel een doodsbedreiginkje bij zit.
Dan heeft in in zijn jeugd toch niet genoeg doodschoppen gehad.

Ach, die zullen er altijd al geweest zijn, het is net als dat "ik doe het voor mijn liefhebbende dochter van 3 maanden" gewoon gelul.
pi_73979507
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Sorry, dan heb ik niets gezegd!!!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:22:34 #219
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73979513
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:20 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Uitkijken met wat je zegt. Dit is aanzetten tot geweld.
Er komen hier alleen hele verstandige mensen.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:23:25 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_73979540
quote:

[..]

Trek wel eerst zijn nagels eruit. In zijn geval zou ik zeggen, snij zijn kloten eraf.
Je slaat weer door TB
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:25:40 #221
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73979615
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:20 schreef Foreignergirl het volgende:

[..]

■Voorbeelden van lichamelijk geweld: hardhandig duwen, slaan, schoppen, u aan de haren door het huis slepen, van de trap af duwen, de keel dichtknijpen, bijten.
■Seksueel geweld kan inhouden dat u gedwongen wordt seks te hebben of seksuele handelingen tegen uw wil te doen.
■Geestelijk geweld is bijvoorbeeld dat uw partner u dingen verbiedt, zoals contact met uw familie of vrienden, een baan of cursus. Hij/zij isoleert u daarmee. Hij/zij vernedert u; bedreigt u, vernielt uw spullen, kwetst u expres met dingen die u het meeste raken.

Heb het niet eens gelezen, ik zei al, heb op dit moment geen interesse in.
Ik ben bijdehand genoeg om iets op te zoeken als het nodig is.
Het maakt me geen donder uit hoe het beestje heet, het beestje is agressief een jongen die zijn pik achterna loopt. That will do for now. De rest is voor de mensen die willen mierenneuken als het nog niet eens 7 uur's-avonds is.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:25:57 #222
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73979628
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je slaat weer door TB
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:26:14 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73979638
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ze heeft in mijn geval wel gelijk.
Onder huiselijk geweld valt in juridische zin ook: fysieke mishandeling, seksueel geweld etc. Het hele scala eigenlijk. Dat wist ik niet. Ik dacht dat daar aparte aangifte-mogelijkheden voor waren, maar "huiselijk geweld" is een soort verzamelterm voor alle rottigheid die je binnenshuis kan flikken. Vreten laten aanbranden, remsporen achterlaten, met de tv op vol volume naar Andries Knevel kijken, etcetera.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_73979668
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:20 schreef Foreignergirl het volgende:

[..]

Duidelijke taal.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:30:17 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73979774
Maar goed.
Vanavond Huub bij Boulevard?
pi_73979836
het is natuurlijk niet echt vreemd dat huub zo geworden is zoals ie is , als je zoals hij uit zon disfunctioneel gezin komt . zijn vader die geen grenzen stelt ( ze zelf waarschijnlijk ook niet heeft ) hem als jochie al geld geeft voor de hoeren ,moeder die zwaar alcoholist is , lijkt me niet erg bevorderlijk voor je normen en waarden . die zus van hem is ook al zon aparte , werd zelf ook slachtoffer van een foute man . heel erg fijn ook voor haar om nu te weten dat je eigen broertje een wifebeater is ! om maar niet te spreken over de gevolgen voor sophie en zijn 3 neefjes .wat ook bijna niet te begrijpen is dat je nog bevriend kan zijn met iemand zoals huub ,ik bedoel zoals jaap of eric ....ik zou me doodschamen om met die gast gezien te worden , nee begrijpen doe ik het allemaal al lang niet meer , wat een loser is hij gebleken ! en misschien nog wel een grotere dan brian , met zijn er is niks aan de hand. en aan die grijns van hemop de recente fotoos in de party , zie je gewoon dat hij alles zelf opgezet heeft , ik wens zijn nieuwe vriendin veel succes ! ( not ! )
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:34:13 #227
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73979914
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:37 schreef Mylene het volgende:
Ik herinner me wel dat Huub een keer afstormde op Amanda tijdens het ontbijt. De aanleiding weet ik niet meer. Het was alsof hij wilde uithalen. Of zij kreeg die indruk. Brian ging er als een speer op af. Huub zei toen als verweer dat ie enkel maar Brian uit de tent wilde lokken.
Dat heet de hubiaanse waarheid. Ik kan me dat nog herinneren, reken maar dat hij serieus was.
Huub weet echter dat het geen slim idee was om te zeggen dat hij die 'kleine Amanda' (werkelijk) wilde slaan.
Huub lijkt me ook iemand die slaat waar er geen blauwe plekken e.d. ontstaan.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:37:35 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73980026
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat heet de hubiaanse waarheid. Ik kan me dat nog herinneren, reken maar dat hij serieus was.
Huub weet echter dat het geen slim idee was om te zeggen dat hij die 'kleine Amanda' (werkelijk) wilde slaan.
Huub lijkt me ook iemand die slaat waar er geen blauwe plekken e.d. ontstaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:39:55 #229
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_73980107
Zag deze reactie bij de televaag:
Die zielige kikker heeft zijn twitter al verwijderd en zijn hyves dicht gezet. Zijn beurt komt nog wel.
Sylvester, Den Haag | 12:01 | 23.10.09

pi_73980164
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:39 schreef Wijnneus het volgende:
Die zielige kikker heeft zijn twitter al verwijderd en zijn hyves dicht gezet. Zijn beurt komt nog wel.

Goh, Ewald moet ook even zijn gal spuien... (of iemand onder zijn naam)
pi_73980201
heeft huub zijn hyves nou dicht getimmert, normaal kon ik er af en toe ff gluren ( ben geen hyvesvriendje van hem) maar nu zie ik dit.

Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
pi_73980261
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef Marrije het volgende:
Maar goed.
Vanavond Huub bij Boulevard?
hoop wel dat er iemand net zo vlug is als Peeet gisteravond om het filmpje dan te plaatsen

maar denk het niet hoor marrije, huub houd ( als ie verstandig is) de lipjes stijf op mekaar.
pi_73980526
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

niet alleen Albert, die voice over spant de kroon
Misschien is het dezelfde voice over als van DGK die was ook zo neagief over Huub.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73980636
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Klopt, Huub ook. Het gaat mij er alleen om dat Claire vantevoren al wist waar ze aan begon. haar hele familie zat aan haar te trekken, oom Twan die met een hummer wilde komen, haar vader die op bezoek mocht komen etc etc. Maar nee hoor, gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Wie zn billen brandt moet op de blaren zitten.
zo is het maar net, toen papa Recourt in de kooi kwam werd ik echt onpasselijk over het papa gedoe ja papa, maar papa ,goed papa bladiebla
pi_73980676
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een klap van de molenwiek gehad Ongelovelijk.
Heb het zelf meegemaakt en zal nooit zo praten over iemand anders die het meegemaakt heeft.

Als het allemaal waar is is het moedig van haar om ermee naar buiten te komen.

Ten eerste omdat de media er toch wel achter was gekomen
Ten tweede ze heeft nu zelf haar verhaal kunnen vertellen wat er gebeurt is na twee weken in de party te hebben gestaan met onzinverhalen. Eerst het verhaal dat de reden van de scheiding haar eigen zaak was en toen op de voorpagina van de Party met claire verlaten door een ander.

Dat het niet goed voor het kind is is ook onzin. later ziet haar dochter dat haar moeder voor zichzelf is opgekomen en een goed voorbeeld is. Beter voor het kind dan in een agressieve leefomgeving te moeten opgroeien.
Goedemiddag Berga.
pi_73980791
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Heb het niet eens gelezen, ik zei al, heb op dit moment geen interesse in.
Ik ben bijdehand genoeg om iets op te zoeken als het nodig is.
Het maakt me geen donder uit hoe het beestje heet, het beestje is agressief een jongen die zijn pik achterna loopt. That will do for now. De rest is voor de mensen die willen mierenneuken als het nog niet eens 7 uur's-avonds is.
Och, ik weet niet of het mierenneuken is hoor, een beetje op de hoogte zijn van dingen als dit is toch niet erg? Het is leerzaam en de tijd waarop je dingen post is niet belangrijk denk ik zo. Vandaag ben ik toevallig vrij en morgen werk ik een late middag en avond. Ik werk 32 p.w. bij de thuiszorg en dan post ik gewoon wanneer het uitkomt. Btw, ik ben best wel een lief miertje hoor, al zeg ik het zelf!!!

In elk geval: een prettige dag TB!!!

Renée
pi_73980801
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Goedemiddag Berga.
Goedemiddag spuit elf

hoe kom je erbij dat ik haar ben of iemand anders familie/vriend van claire
pi_73980809
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

Bullshit! Huub mag niet slaan, punt! zo simpel! niet slaan! klaar!
Nou Bommie ik heb nergens gelezen slaan hoor dus waar jij dit vandaan haalt??
pi_73980839
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:00 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Goedemiddag spuit elf

hoe kom je erbij dat ik haar ben of iemand anders familie/vriend van claire
Je praat precies zoals Berga.
pi_73980904
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:01 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Je praat precies zoals Berga.
ik praat hier niet ik schrijf, heb je ergens al iets gelezen dan van haar

ben jij huub jij lult net zo slap als hem
pi_73980982
dames dames .

chill out.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:06:48 #242
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_73980988
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:03 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Hoi Berga
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:07:38 #243
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_73981014
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:06 schreef koemleit het volgende:
dames dames .

chill out.
pi_73981102
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Jian het volgende:
Als Huub in woede heeft geroepen ik sla je voor je bek kutwijf en daarbij een gat in de deur heeft geschopt en een telefoon tegen de muur heeft gegooid, dan kun je dat volgens de norm scharen onder Huiselijk Geweld !
Ik wil maar zeggen dat ie Claire dan met geen vinger aangeraakt hoeft te hebben. .......
Ik ga die kleine driftkikker echt niet verdedigen, maar die Recourtjes vertrouw ik ook voor geen cent
Met deze stelling ben ik het helemaal eens.
Dit zou wel eens heel goed dicht bij de waarheid kunnen liggen.
pi_73981136
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:03 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Whatelse... Berga, ga door met je leven en help je dochter en klein dochter ipv Huub hier af te zeiken, dat doen wij wel .
pi_73981174
ha loooo haaaa loooo wat is hier aan de hand
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:13:52 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73981202
Kappen met elkaar afzeiken aub!

Groetjes,
Hulppiet
pi_73981236
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:13 schreef peeet1 het volgende:
ha loooo haaaa loooo wat is hier aan de hand

aloha , niets byzonders , alleen Berga is wat van slag.
pi_73981265
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:13 schreef Gert het volgende:

Groetjes,
Hulppiet
Ha Gertje
pi_73981283
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

aloha , niets byzonders , alleen Berga is wat van slag.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:17:49 #251
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73981329
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:15 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ha Gertje
Hoi JEEt.
pi_73981381
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:39 schreef Wijnneus het volgende:

http://hhuubb.hyves.nl
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73981422
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef sandra17 het volgende:

[..]

claire had het kunnen voorkomen? jij word steeds belachelijker. jij hebt het zelf meegemaakt lees ik? nou ik ook en ik zit hier met mijn oren te klapperen hoe je dan de dingen kan omdraaien en de dader het slachtoffer maakt en het slachtoffer de dader (als het waar is). onbegrijpelijk.
sorry hoor, ik schreef je gisteren al dat het heel sneu is dat je zoiets zelf hebt meegemaakt en nu denk ik dus dat omdat je zelf zoiets hebt meegemaakt,
je een beetje teveel betrokken bent, je ziet niet meer 2 kanten van het verhaal!

Want Huub heeft dr NIET geslagen!
pi_73981489
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

volgens mij heb jij eea nog niet helemaal verwerkt en bekijk je het niet objectief
Precies!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:24:04 #255
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73981583
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:20 schreef littlemamita het volgende:

[..]

sorry hoor, ik schreef je gisteren al dat het heel sneu is dat je zoiets zelf hebt meegemaakt en nu denk ik dus dat omdat je zelf zoiets hebt meegemaakt,
je een beetje teveel betrokken bent, je ziet niet meer 2 kanten van het verhaal!

Dat zeg jij..
Niets is wat het lijkt..
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:24:36 #256
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73981600
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:18 schreef peeet1 het volgende:

[..]

http://hhuubb.hyves.nl
Huub nieuwe hyves? Are you sure???
Niets is wat het lijkt..
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:31:54 #257
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_73981866
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:24 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Huub nieuwe hyves? Are you sure???
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:32:02 #258
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73981870
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
Ach en zo denk ik aan het moment dat Lieke door de dames werd mishandeld en hoe Huub daarop reageerde.

Zit ook nog te denken. Hoe reageerde Claire op de vermeende mishandeling van Brian t.o.v. Amanda.
Als ze toen niet in kamp Huub had gezeten, had hij zelfs meegedaan, kan ik je op een briefje geven.
pi_73981894
Ja, mooi. Dit topique gaat dat weer wél snel.
Moet ik me grrdvrrrdmme nog inlezen ook.
Schnaps im Kopf, du holde Braut
pi_73981940
quote:

[..]

Slaan is niet de enige vorm van agressie.
pi_73982036
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:00 schreef sunny16947 het volgende:

En ik praat niks goed. Het stuit mij alleen tegen de borst dat als iemand in de shit zit, mensen eerder geneigd zijn om je er verder in te trappen dan je een helpende hand toe te steken.
Ik zit hier nog geen 5 minuten en ik ben een randdebiel en zelfs ík zie dat je wél dingen goed zit te praten.

En mensen dieper de shit in trappen is een van mijn hobbies omdat ik zwaar ongelukkig en onzeker ben.
pi_73982138
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ja, mooi. Dit topique gaat dat weer wél snel.
Moet ik me grrdvrrrdmme nog inlezen ook.
Gm , was het nog gelukt vannacht?
pi_73982160
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:13 schreef Gert het volgende:

Groetjes,
Hulppiet
Dit is toch nog niets?
pi_73982182
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:40 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Gm , was het nog gelukt vannacht?
Nee, en ik heb een tennisarm nu.
pi_73982217
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:41 schreef Ian.1.5 het volgende:

[..]

Nee, en ik heb een tennisarm nu.
pi_73982254
Dus.... als ik het goed begrijp is het Claire's eigen schuld dat Huub haar al dan niet geslagen heeft omdat ze van tevoren wist dat hij agressief was. En omdat ze dat wist is het nu een beetje gemeen van haar om daarvan aangifte te doen. Tja, ik belde net met Regilio.... die was er erg blij mee en gaat vanavond nog eens even lekker los op zijn vriendin...
pi_73982369
He he ,eindelijk bijgelezen.
Love music!
pi_73982390
quote:

[..]

Zucht......gaan we weer. Ook al heeft Claire dat niet gezegd in het filmpje op RTL Boulevard, bij Huiselijk Geweld valt ook Fysiek geweld!!!

Lees het nog maar eens:

Dit is dus letterlijk van deze site:

http://stophuiselijkgeweld.opvang.nl/page4.html

Daarmee zeg ik niet dat het waar is dat wat Claire beweerd, maar ik vind wel dat als je iets post, dat je dan wel echt WEET waar je over praat en niet zomaar DENKT het te weten.
pi_73982588
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik vraag me af in hoeverre die aangifte uit Claire zelf komt en wat het aandeel van haar vader daarin is
D'r moeder denk ik, want die heeft ook nog een appeltje te schillen met Hupert. En verder speelt rancune ook bij Claire een rol. Dat is dacht ik de eerste fase bij het mislukken van een relatie.

Ik kan jou trouwens wel aardig volgen in dit draadje, maar je vergeet simpelweg één ding. Niet iedereen heeft het intelligentieniveau waarbij ze de juiste beslissing kunnen maken (geldt trouwens voor ons allemaal op zijn op ons niveau). Claire is niet echt heel erg dom maar ook zeker niet de slimste. De combinatie van DGK, verliefdheid (want ze was verliefd), Huub en de FEBO die op haar ingepraat hebben maken dat ze toen absoluut niet in staat was om een goede keus te maken.

Huub is daarentegen voorzien van een goed verstand en dat alleen maakt al dat je hem alles tien keer zwaarder aan kunt rekenen.
pi_73982624
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus.... als ik het goed begrijp is het Claire's eigen schuld dat Huub haar al dan niet geslagen heeft omdat ze van tevoren wist dat hij agressief was. En omdat ze dat wist is het nu een beetje gemeen van haar om daarvan aangifte te doen. Tja, ik belde net met Regilio.... die was er erg blij mee en gaat vanavond nog eens even lekker los op zijn vriendin...
Bovendien gaat er bij claire pas een belletje rinkelen als je een telefoon tegen haar harses gooit, dus het is allemaal heel goed bedoelt van huub
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73982625
quote:

[..]

Huub zoekt alleen maar ruzie met mannen als hij weet dat er bewaking aanwezig is om hem te redden.
pi_73982697
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

D'r moeder denk ik, want die heeft ook nog een appeltje te schillen met Hupert. En verder speelt rancune ook bij Claire een rol. Dat is dacht ik de eerste fase bij het mislukken van een relatie.

Ik kan jou trouwens wel aardig volgen in dit draadje, maar je vergeet simpelweg één ding. Niet iedereen heeft het intelligentieniveau waarbij ze de juiste beslissing kunnen maken (geldt trouwens voor ons allemaal op zijn op ons niveau). Claire is niet echt heel erg dom maar ook zeker niet de slimste. De combinatie van DGK, verliefdheid (want ze was verliefd), Huub en de FEBO die op haar ingepraat hebben maken dat ze toen absoluut niet in staat was om een goede keus te maken.

Huub is daarentegen voorzien van een goed verstand en dat alleen maakt al dat je hem alles tien keer zwaarder aan kunt rekenen.
Over intelligentieniveau gesproken...
Alsof ik niet intelligent genoeg was om uit een gewelddadige relatie te stappen... Ja hoor, daar lag het aan...
pi_73982701
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
He he ,eindelijk bijgelezen.
Heb je nog hyvesvriendjes over?
Of is iedereen ge-excommuniceerd?
pi_73982749
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:31 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

er zijn meer hondjes die fikkie heten............
pi_73982750
Ik kan me de fotoreportage van Claire en Huub nog zo goed heugen , toen Claire zwanger was , die was zo mooi , ik vraag me af waar is het mis gegaan, en weer gaan mijn gedachten uit naar de fam van Claire .
Als ik Claire de blog toen las op hyves was ze een en al trots over Huub en v.v.en dan ineens zo een ommekeer.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:56:25 #276
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_73982769
het maakt wat los bij het volk merk ik. Huub kan gaan onderduiken als ik het zo lees, johnnies zat die hem nu zeker een tik willen verkopen als ze hem tegen komen op straat. Huub de wijvenmeppert. Best een goeie zet van Clair zeker als het waar is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_73982786
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef kybe het volgende:

[..]

Slaan is niet de enige vorm van agressie.
Dat dus .......
pi_73982825
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik kan me de fotoreportage van Claire en Huun nog zo goed heugen , toen Claire zwanger was , die was zo mooi , ik vraag me af waar is het mis gegaan, en weer gaan mijn gedachten uit naar de fam van Claire .
Als ik Claire de blog toen las op hyves waren ze een en al trots over Huub en v.v.en dan ineens zo een ommekeer.
Gelul natuurlijk, dat zo'n foto repo er leuk uit ziet vertelt ons helemaal NIETS over wat er op de achtergrond speelt. Sowieso weten we niets.
pi_73982834
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:54 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Over intelligentieniveau gesproken...
Alsof ik niet intelligent genoeg was om uit een gewelddadige relatie te stappen... Ja hoor, daar lag het aan...
Daar is inmiddels genoeg onderzoek naar gedaan. Vrouwen die zich keer op keer laten mishandelen en maar niet tot vertrek komen vanwege misplaatste loyaliteit. Zo zijn sommige vrouwen schijnbaar.
pi_73982879
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef controlaltdelete het volgende:
het maakt wat los bij het volk merk ik. Huub kan gaan onderduiken als ik het zo lees, johnnies zat die hem nu zeker een tik willen verkopen als ze hem tegen komen op straat.
Vooral sjon de mol....
Dat format is door deze aftermath niet meer aan de straatstenen te verkopen
Pure kapitaalsvernietiging
pi_73982880
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Daar is inmiddels genoeg onderzoek naar gedaan. Vrouwen die zich keer op keer laten mishandelen en maar niet tot vertrek komen vanwege misplaatste loyaliteit. Zo zijn sommige vrouwen schijnbaar.
Wat een verstandloze opmerking zeg...
pi_73982905
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:57 schreef Ian.1.5 het volgende:

[..]

Gelul natuurlijk, dat zo'n foto repo er leuk uit ziet vertelt ons helemaal NIETS over wat er op de achtergrond speelt. Sowieso weten we niets.
nou in zo verre als mijn relate niet goed zit op dat moment , laat ik ook niet zo een fotoreportage maken.
Duuuuus.
pi_73982940
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Plus de geestelijke bedreigingen. Het gaat vaak hand in hand al die dingen.
pi_73983000
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Jij kan niet eens fatsoenlijk je username schrijven.
pi_73983023
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

nou in zo verre als mijn relate niet goed zit op dat moment , laat ik ook niet zo een fotoreportage maken.
Duuuuus.
Jij komt dan ook niet uit de kooi. Ik denk dat het voor Huub en Claire een stuk belangrijker was naar de buitenwereld goed over te komen dan voor jou.
pi_73983136
Zou de nieuwe schoonvader van Huub al een goed gesprek met hem gehad hebben over huiselijk geweld op z'n Joegoslavisch?
pi_73983200
What goes around comes around
Dat nieuwe chickie heeft hiervoor marco borsato compleet kapot gemaakt en nu is huub aan de beurt
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:08:13 #288
58921 Day
You can fly!
pi_73983206
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Bovendien gaat er bij claire pas een belletje rinkelen als je een telefoon tegen haar harses gooit, dus het is allemaal heel goed bedoelt van huub
Eend!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_73983217
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Mriekje het volgende:

[..]

http://www.mishandeling.info/info/mishandeling_faq.html
pi_73983225
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef PC eend het volgende:
Dat nieuwe chickie heeft hiervoor marco borsato compleet kapot gemaakt en nu is huub aan de beurt
Als dit waar is stel ik voor dat we gaan gokken op wie de volgende is
pi_73983279
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de nieuwe schoonvader van Huub al een goed gesprek met hem gehad hebben over huiselijk geweld op z'n Joegoslavisch?
Dat merken we vanzelf.... als huub in verschillende delen verspreid over het land teruggevonden wordt
pi_73983333
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef PC eend het volgende:
Ze is al te beroerd om hem na het neuken naar huis te brengen, staat-ie daar dit weekend in alle vroegte weer op Amersfoort-Schothorst
pi_73983358
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef Ian.1.5 het volgende:

[..]

Als dit waar is stel ik voor dat we gaan gokken op wie de volgende is
Ze werkte bij The Entertainment Group
pi_73983390
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze werkte bij The Entertainment Group
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:14:04 #295
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73983432
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Duuuuus.
Wie gaat met een man trouwen en een huwelijksreportage maken op de dag nadat je toekomstige echtgenoot heeft lopen rotzooien met groupies in een jacuzzi en je moeder uitgemaakt heeft voor kuthoer of iets in die strekking, het hoeren neuken en je vorige vriendin het leven zuur maken, daar hebben we het nog niet eens over.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:14:59 #296
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73983462
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:02 schreef Ian.1.5 het volgende:

[..]

Jij kan niet eens fatsoenlijk je username schrijven.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:15:03 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73983472
Dat je weggaat als er telefoons vliegles krijgen, en deuren worden gebruikt als karatepartner dat begrijp ik.
Sterker nog: als je dan niet weggaat ben je niet helemaal goed.

Dat je dan met je toekomstige ex overeenkomt dat je op fatsoenlijke wijze uit elkaar gaat, en geen modder gaat gooien omdat dat voor je kindje over 12/16/18/21 jaar zo vervelend is, is een aardig excuus maar gaat werkelijk nergens over.... zolang je nog enige BN-status hebt wordt er namelijk toch wel over je geluld, en het is net zo vaak niet waar als wel waar.

Anyway.... dan wordt er dus even geen modder gegooid, Huub gaat vervolgens uit eten met een of ander vrouwmens, en wordt uiteraard gefotografeerd en omdat er een verse scheiding is, is het "nieuws" en dus haalt het de voorpagina van de Party, en vervolgens is Claire dan verontwaardigd omdat Huub op de voorpagina staat en roept allerlei nonsens over "zo snel over je eigen liefdesverdriet heenzijn" "vervelende voorpagina voor dochter Sophie over 10 jaar" en lijkt daarmee de gedane aangifte wegens huiselijk geweld, of iig het in de media brengen daarvan te rechtvaardigen..... en dat is te triest voor woorden, vooral als er nog een "zal ik" op twitter/hyves/weetikveel aan voorafgaat....

Dat ze aangifte gedaan heeft, prima, als ze het na de cover van de Party gedaan heeft is het al zielig, want om de verkeerde redenen, en als ze het al voor die tijd gedaan had, maar na de cover van de Party openbaar heeft gemaakt is het net zo triest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73983513
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat merken we vanzelf.... als huub in verschillende delen verspreid over het land teruggevonden wordt
Vanmiddag staat er een zwarte auto met geblindeerde ramen in Laren op Huub te wachten:
-"Hallo Hoeb, wiel jaaj met onzj meejraiden?"
-"Nee hoor, dank u wel"
-"Jaaj begrijpt niet, jaaj raait met onzj meej"
-" "
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:17:12 #299
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73983553
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vanmiddag staat er een zwarte auto met geblindeerde ramen in Laren op Huub te wachten:
-"Hallo Hoeb, wiel jaaj met onzj meejraiden?"
-"Nee hoor, dank u wel"
-"Jaaj begrijpt niet, jaaj raait met onzj meej"
-" "
It's just a matter of time.....
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:17:26 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73983559
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is al te beroerd om hem na het neuken naar huis te brengen, staat-ie daar dit weekend in alle vroegte weer op Amersfoort-Schothorst
Het ergste is nog dat er weinigs leuks qua wonen in de buurt van Amersfoort Schothorst is.... dus ik ben benieuwd naar het waarheidsgehalte van die zogenaamde Quote 500 notering.

Voor de duidelijkheid: als je in Amersfoort een beetje leuk woont dan is station Schothorst geen vertrekpunt (en al helemaal niet als je richting Hilversum moet )
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:17:50 #301
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73983572
Huub moet een flink lesje krijgen in communiceren.

Hier kun je Huub verder bashen.
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #70
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')