abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:56:25 #276
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_73982769
het maakt wat los bij het volk merk ik. Huub kan gaan onderduiken als ik het zo lees, johnnies zat die hem nu zeker een tik willen verkopen als ze hem tegen komen op straat. Huub de wijvenmeppert. Best een goeie zet van Clair zeker als het waar is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_73982786
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef kybe het volgende:

[..]

Slaan is niet de enige vorm van agressie.
Dat dus .......
pi_73982825
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik kan me de fotoreportage van Claire en Huun nog zo goed heugen , toen Claire zwanger was , die was zo mooi , ik vraag me af waar is het mis gegaan, en weer gaan mijn gedachten uit naar de fam van Claire .
Als ik Claire de blog toen las op hyves waren ze een en al trots over Huub en v.v.en dan ineens zo een ommekeer.
Gelul natuurlijk, dat zo'n foto repo er leuk uit ziet vertelt ons helemaal NIETS over wat er op de achtergrond speelt. Sowieso weten we niets.
Schnaps im Kopf, du holde Braut
pi_73982834
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:54 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Over intelligentieniveau gesproken...
Alsof ik niet intelligent genoeg was om uit een gewelddadige relatie te stappen... Ja hoor, daar lag het aan...
Daar is inmiddels genoeg onderzoek naar gedaan. Vrouwen die zich keer op keer laten mishandelen en maar niet tot vertrek komen vanwege misplaatste loyaliteit. Zo zijn sommige vrouwen schijnbaar.
pi_73982879
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef controlaltdelete het volgende:
het maakt wat los bij het volk merk ik. Huub kan gaan onderduiken als ik het zo lees, johnnies zat die hem nu zeker een tik willen verkopen als ze hem tegen komen op straat.
Vooral sjon de mol....
Dat format is door deze aftermath niet meer aan de straatstenen te verkopen
Pure kapitaalsvernietiging
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73982880
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Daar is inmiddels genoeg onderzoek naar gedaan. Vrouwen die zich keer op keer laten mishandelen en maar niet tot vertrek komen vanwege misplaatste loyaliteit. Zo zijn sommige vrouwen schijnbaar.
Wat een verstandloze opmerking zeg...
pi_73982905
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:57 schreef Ian.1.5 het volgende:

[..]

Gelul natuurlijk, dat zo'n foto repo er leuk uit ziet vertelt ons helemaal NIETS over wat er op de achtergrond speelt. Sowieso weten we niets.
nou in zo verre als mijn relate niet goed zit op dat moment , laat ik ook niet zo een fotoreportage maken.
Duuuuus.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73982940
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Plus de geestelijke bedreigingen. Het gaat vaak hand in hand al die dingen.
pi_73983000
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Jij kan niet eens fatsoenlijk je username schrijven.
pi_73983023
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

nou in zo verre als mijn relate niet goed zit op dat moment , laat ik ook niet zo een fotoreportage maken.
Duuuuus.
Jij komt dan ook niet uit de kooi. Ik denk dat het voor Huub en Claire een stuk belangrijker was naar de buitenwereld goed over te komen dan voor jou.
pi_73983136
Zou de nieuwe schoonvader van Huub al een goed gesprek met hem gehad hebben over huiselijk geweld op z'n Joegoslavisch?
pi_73983200
What goes around comes around
Dat nieuwe chickie heeft hiervoor marco borsato compleet kapot gemaakt en nu is huub aan de beurt
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:08:13 #288
58921 Day
You can fly!
pi_73983206
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Bovendien gaat er bij claire pas een belletje rinkelen als je een telefoon tegen haar harses gooit, dus het is allemaal heel goed bedoelt van huub
Eend!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_73983217
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Mriekje het volgende:

[..]

http://www.mishandeling.info/info/mishandeling_faq.html
pi_73983225
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef PC eend het volgende:
Dat nieuwe chickie heeft hiervoor marco borsato compleet kapot gemaakt en nu is huub aan de beurt
Als dit waar is stel ik voor dat we gaan gokken op wie de volgende is
pi_73983279
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de nieuwe schoonvader van Huub al een goed gesprek met hem gehad hebben over huiselijk geweld op z'n Joegoslavisch?
Dat merken we vanzelf.... als huub in verschillende delen verspreid over het land teruggevonden wordt
pi_73983333
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef PC eend het volgende:
Ze is al te beroerd om hem na het neuken naar huis te brengen, staat-ie daar dit weekend in alle vroegte weer op Amersfoort-Schothorst
pi_73983358
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef Ian.1.5 het volgende:

[..]

Als dit waar is stel ik voor dat we gaan gokken op wie de volgende is
Ze werkte bij The Entertainment Group
pi_73983390
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze werkte bij The Entertainment Group
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:14:04 #295
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73983432
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Duuuuus.
Wie gaat met een man trouwen en een huwelijksreportage maken op de dag nadat je toekomstige echtgenoot heeft lopen rotzooien met groupies in een jacuzzi en je moeder uitgemaakt heeft voor kuthoer of iets in die strekking, het hoeren neuken en je vorige vriendin het leven zuur maken, daar hebben we het nog niet eens over.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:14:59 #296
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73983462
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:02 schreef Ian.1.5 het volgende:

[..]

Jij kan niet eens fatsoenlijk je username schrijven.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:15:03 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73983472
Dat je weggaat als er telefoons vliegles krijgen, en deuren worden gebruikt als karatepartner dat begrijp ik.
Sterker nog: als je dan niet weggaat ben je niet helemaal goed.

Dat je dan met je toekomstige ex overeenkomt dat je op fatsoenlijke wijze uit elkaar gaat, en geen modder gaat gooien omdat dat voor je kindje over 12/16/18/21 jaar zo vervelend is, is een aardig excuus maar gaat werkelijk nergens over.... zolang je nog enige BN-status hebt wordt er namelijk toch wel over je geluld, en het is net zo vaak niet waar als wel waar.

Anyway.... dan wordt er dus even geen modder gegooid, Huub gaat vervolgens uit eten met een of ander vrouwmens, en wordt uiteraard gefotografeerd en omdat er een verse scheiding is, is het "nieuws" en dus haalt het de voorpagina van de Party, en vervolgens is Claire dan verontwaardigd omdat Huub op de voorpagina staat en roept allerlei nonsens over "zo snel over je eigen liefdesverdriet heenzijn" "vervelende voorpagina voor dochter Sophie over 10 jaar" en lijkt daarmee de gedane aangifte wegens huiselijk geweld, of iig het in de media brengen daarvan te rechtvaardigen..... en dat is te triest voor woorden, vooral als er nog een "zal ik" op twitter/hyves/weetikveel aan voorafgaat....

Dat ze aangifte gedaan heeft, prima, als ze het na de cover van de Party gedaan heeft is het al zielig, want om de verkeerde redenen, en als ze het al voor die tijd gedaan had, maar na de cover van de Party openbaar heeft gemaakt is het net zo triest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73983513
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat merken we vanzelf.... als huub in verschillende delen verspreid over het land teruggevonden wordt
Vanmiddag staat er een zwarte auto met geblindeerde ramen in Laren op Huub te wachten:
-"Hallo Hoeb, wiel jaaj met onzj meejraiden?"
-"Nee hoor, dank u wel"
-"Jaaj begrijpt niet, jaaj raait met onzj meej"
-" "
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:17:12 #299
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73983553
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vanmiddag staat er een zwarte auto met geblindeerde ramen in Laren op Huub te wachten:
-"Hallo Hoeb, wiel jaaj met onzj meejraiden?"
-"Nee hoor, dank u wel"
-"Jaaj begrijpt niet, jaaj raait met onzj meej"
-" "
It's just a matter of time.....
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:17:26 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73983559
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is al te beroerd om hem na het neuken naar huis te brengen, staat-ie daar dit weekend in alle vroegte weer op Amersfoort-Schothorst
Het ergste is nog dat er weinigs leuks qua wonen in de buurt van Amersfoort Schothorst is.... dus ik ben benieuwd naar het waarheidsgehalte van die zogenaamde Quote 500 notering.

Voor de duidelijkheid: als je in Amersfoort een beetje leuk woont dan is station Schothorst geen vertrekpunt (en al helemaal niet als je richting Hilversum moet )
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')