Hoi JEEt.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:39 schreef Wijnneus het volgende:
Zag deze reactie bij de televaag:
Die zielige kikker heeft zijn twitter al verwijderd en zijn hyves dicht gezet. Zijn beurt komt nog wel.
Sylvester, Den Haag | 12:01 | 23.10.09
sorry hoor, ik schreef je gisteren al dat het heel sneu is dat je zoiets zelf hebt meegemaakt en nu denk ik dus dat omdat je zelf zoiets hebt meegemaakt,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef sandra17 het volgende:
[..]
claire had het kunnen voorkomen? jij word steeds belachelijker. jij hebt het zelf meegemaakt lees ik? nou ik ook en ik zit hier met mijn oren te klapperen hoe je dan de dingen kan omdraaien en de dader het slachtoffer maakt en het slachtoffer de dader (als het waar is). onbegrijpelijk.
Precies!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij heb jij eea nog niet helemaal verwerkt en bekijk je het niet objectief
Dat zeg jij..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:20 schreef littlemamita het volgende:
[..]
sorry hoor, ik schreef je gisteren al dat het heel sneu is dat je zoiets zelf hebt meegemaakt en nu denk ik dus dat omdat je zelf zoiets hebt meegemaakt,
je een beetje teveel betrokken bent, je ziet niet meer 2 kanten van het verhaal!
Want Huub heeft dr NIET geslagen!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:24 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Huub nieuwe hyves? Are you sure???
Als ze toen niet in kamp Huub had gezeten, had hij zelfs meegedaan, kan ik je op een briefje geven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
Ach en zo denk ik aan het moment dat Lieke door de dames werd mishandeld en hoe Huub daarop reageerde.
Zit ook nog te denken. Hoe reageerde Claire op de vermeende mishandeling van Brian t.o.v. Amanda.
Slaan is niet de enige vorm van agressie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:20 schreef littlemamita het volgende:
[..]
sorry hoor, ik schreef je gisteren al dat het heel sneu is dat je zoiets zelf hebt meegemaakt en nu denk ik dus dat omdat je zelf zoiets hebt meegemaakt,
je een beetje teveel betrokken bent, je ziet niet meer 2 kanten van het verhaal!
Ik zit hier nog geen 5 minuten en ik ben een randdebiel en zelfs ík zie dat je wél dingen goed zit te praten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:00 schreef sunny16947 het volgende:
En ik praat niks goed. Het stuit mij alleen tegen de borst dat als iemand in de shit zit, mensen eerder geneigd zijn om je er verder in te trappen dan je een helpende hand toe te steken.
Gm , was het nog gelukt vannacht?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ja, mooi. Dit topique gaat dat weer wél snel.
Moet ik me grrdvrrrdmme nog inlezen ook.
Dit is toch nog niets?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
Kappen met elkaar afzeiken aub!![]()
Groetjes,
Hulppiet
Nee, en ik heb een tennisarm nu.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Gm , was het nog gelukt vannacht?
Zucht......gaan we weer. Ook al heeft Claire dat niet gezegd in het filmpje op RTL Boulevard, bij Huiselijk Geweld valt ook Fysiek geweld!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:20 schreef littlemamita het volgende:
[..]
D'r moeder denk ik, want die heeft ook nog een appeltje te schillen met Hupert. En verder speelt rancune ook bij Claire een rol. Dat is dacht ik de eerste fase bij het mislukken van een relatie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vraag me af in hoeverre die aangifte uit Claire zelf komt en wat het aandeel van haar vader daarin is
Bovendien gaat er bij claire pas een belletje rinkelen als je een telefoon tegen haar harses gooit, dus het is allemaal heel goed bedoelt van huubquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus.... als ik het goed begrijp is het Claire's eigen schuld dat Huub haar al dan niet geslagen heeft omdat ze van tevoren wist dat hij agressief was. En omdat ze dat wist is het nu een beetje gemeen van haar om daarvan aangifte te doen. Tja, ik belde net met Regilio.... die was er erg blij mee en gaat vanavond nog eens even lekker los op zijn vriendin...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een paar klappen van een echte kerel nodig.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r moeder denk ik, want die heeft ook nog een appeltje te schillen met Hupert. En verder speelt rancune ook bij Claire een rol. Dat is dacht ik de eerste fase bij het mislukken van een relatie.
Ik kan jou trouwens wel aardig volgen in dit draadje, maar je vergeet simpelweg één ding. Niet iedereen heeft het intelligentieniveau waarbij ze de juiste beslissing kunnen maken (geldt trouwens voor ons allemaal op zijn op ons niveau). Claire is niet echt heel erg dom maar ook zeker niet de slimste. De combinatie van DGK, verliefdheid (want ze was verliefd), Huub en de FEBO die op haar ingepraat hebben maken dat ze toen absoluut niet in staat was om een goede keus te maken.
Huub is daarentegen voorzien van een goed verstand en dat alleen maakt al dat je hem alles tien keer zwaarder aan kunt rekenen.
Heb je nog hyvesvriendjes over?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |